Online
Pašreiz BMWPower skatās 54 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3424
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
| Baigi daudz nebraucu, kādus 15k salasu gadā.
Un kur es teicu, ka skumjā realitāte Latvijas ceļos ir tiki un vienīgi ātruma problēma?
Agresija un egoisms nav gluži satiksmes kontroles kompetence. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7496
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
02 Aug 2024, 10:41:03 @968-jk rakstīja:
02 Aug 2024, 10:36:34 @Lala rakstīja:
02 Aug 2024, 10:33:21 @werto rakstīja:
Tie kas mīž pie radariem mīzīs arī no netraferētajiem un brauks vēl lēnāk un jās prātu pārējiem. 
Prātu tas jāj tikai tiem, kuriem ir nestabila nervu sistēma un nav prasmju droši apdzīt.
Man izskatās, ka Tu brauc vai nu ļoti maz, ārpus LV, pa dziļiem laukiem vai tikai internetā. Lielākā problēma ir nevis ātrums bet braucēji "gan jau viņš nobremzēs vai papisīs malā". Varam likt likmes, cik avāriju šo un 7dienas pēcpusdien/vakarā būs uz Liepājas šosejas. Tas, kas tur notiek intensīvā satiksmē nekādi nav saistīts ar lielu braukšanas ātrumu. Tie purnos lidojošie dalbajobi nelido uz 200km/h.
Nesen biju ''atpalikušā'' valstī par kuru reizēm mēdz pasmieties un likt smieklīgas bildes. Pirmais kas dūrās acīs cik uz tā fona atpalikusi un tukša ir Latvija, otrais bija braukšanas kultūra, jā, brīžiem liekās, ka brauc diezgan slimi, tajā pašā laikā nekāda čammāšanās pie luksoforiem, nekādas telefonu spaidīšanas, nekādas purnā braukšanas, visa satiksme kustās raiti un ātri. Pa nedēļu un nobrauktiem 2000km redzēju vienu avāriju ar kaut kādu mistiski vecu auto, kurš bija ceļmalā ar ratiem gaisā un šoferis plātija rokas nesaprotot kā tas gadijās
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5110
Braucu ar:
|
02 Aug 2024, 10:44:42 @Lala rakstīja:
Baigi daudz nebraucu, kādus 15k salasu gadā.
Un kur es teicu, ka skumjā realitāte Latvijas ceļos ir tiki un vienīgi ātruma problēma?
Agresija un egoisms nav gluži satiksmes kontroles kompetence.
Nu un tagad paskatāmies agresijas un egoisms iemeslus..... | Offline | | |
DusmigsZirgs | | Kopš: 05. Oct 2020
Ziņojumi: 202
Braucu ar:
| Radari protams samazina vidējo ātrumu, bet pie mums tieši kultūra uz ceļa tāpat starp radariem paspēs visu sadirst. Visur kontrole vienkārši nevar būt. Uzliks 10 radarus un tāpat kāds pizģuks ar DVIZH uzlīmi, mēmo kvēpu ies visiem garām un pie radara dzēsīsies. Tad visi dupsī sēdētāji reaģēs katrs savā ātrumā. Nemaz nerunājot par foršo efektu vai defektu kuru izraisa dupsī sēdētāji pie apdzīšanas un kreisajiem pagriezieniem.
Vēlreiz, radari palīdz, bet mums saknē ir tik daudz kultūras problēmas kuras neviens nemaz negrib risināt, jo tiem kuriem ir uzticēts tās risināt pašiem ar ir tās problēmas. Lai menti sāk sodīt par distances neievērošanu, ceļa nepareizās puses braukšanu utt.
+ vēl infrastruktūra. Kreisie pagriezieni. Brauc par tiko pārbūvētu ceļu un nogriešanās joslas nav bijušas plānā. [ Šo ziņu laboja DusmigsZirgs, 02 Aug 2024, 11:30:25 ] | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
| Biju nesen Somijā - atļautais ātrums 100 (1 josla katrā virzienā). Visi rindiņā brauc uz 80 ar normālām distancēm (LV šajā situācijā starp tiem 2 auto brauktu vēl vismaz 2 + vēl būtu apdzīšanas mēģinājums), ja kāds pa priekšu nevar sasniegt šo ātrumu un nekādas agresijas vai nepārredzamas apdzīšanas uz ceļa. Tajā pašā laikā 120 zonā plūsma brauc 130-140 brīvi, kur teorētiski ir 140+ EUR sods par šo. Vidējais plūsmas ātrums daudz vienmērīgs un raitāks kā LV neskatoties uz daudz lielākiem sodiem par ātruma pārsniegšanu. [ Šo ziņu laboja AigarsV, 02 Aug 2024, 11:38:42 ] | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9770
Braucu ar: Alfu
| Somi tā brauc uz 80, jo uz mazajiem ceļiem starp ciemiem/pilsētām ir radars aiz radara. Tā ka nav iespejams izsekot un vienkāršāk ir braukt uz 80 | Offline | | |
AigarsV | | Kopš: 26. May 2003
Ziņojumi: 504
Braucu ar:
| Jā, bija padaudz, bet esmu pārliecināts, ka LV pie līdzīgiem apstākļiem būtu nepārtrauktu apdzīšanu manevru virkne, jo zinātāji zina, kur tie fotoradari ir, bet kaut kā tas netika novērots tur [ Šo ziņu laboja AigarsV, 02 Aug 2024, 11:55:53 ] | Offline | | |
kvatra | |  Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1177
Braucu ar: Audi Quattro
| Te jums jaunais sarakstiņš vidējā ātruma radariem žopē
A/c A1 Rīga (Baltezers) - Igaunijas robeža (Ainaži) km 74,500
A/c A1 Rīga (Baltezers) - Igaunijas robeža (Ainaži) km 81,150
A/c A2 Rīga - Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) km 72,250
A/c A2 Rīga - Sigulda – Igaunijas robeža (Veclaicene) km 77,150
A/c A4 Rīgas apvedceļš (Baltezers - Saulkalne) km 14.500
A/c A4 Rīgas apvedceļš (Baltezers - Saulkalne) km 19,980
A/c A5 Rīgas apvedceļš (Salaspils - Babīte) km 14,100
A/c A5 Rīgas apvedceļš (Salaspils - Babīte) km 20,100
A/c A6 Rīga - Daugavpils - Krāslava - Baltkrievijas robeža (Patarnieki) km 66,100
A/c A6 Rīga - Daugavpils - Krāslava - Baltkrievijas robeža (Patarnieki) km 77,100
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 9,900
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 23,100
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 39,100
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 56,700
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 79,910
A/c A9 Rīga (Skulte) - Liepāja km 93,600
A/c A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) km 94,800
A/c A2 Rīga - Sigulda - Igaunijas robeža (Veclaicene) km 125,700
A/c A3 Inčukalns – Valmiera – Igaunijas robeža (Valka) km 40,100
A/c A3 Inčukalns – Valmiera - Igaunijas robeža (Valka) km 55,500
A/c A4 Rīgas apvedceļš (Baltezers - Saulkalne) km 9,650
A/c A4 Rīgas apvedceļš (Baltezers - Saulkalne) km 13,900
A/c A10 Rīga - Ventspils km 63,250
A/c A10 Rīga - Ventspils km 67,950
A/c A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza - Krievijas robeža (Terehova) km 61,000
A/c A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza - Krievijas robeža (Terehova) km 69,000
A/c A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza - Krievijas robeža (Terehova) km 106,250
A/c A12 Jēkabpils – Rēzekne – Ludza - Krievijas robeža (Terehova) km 108,000
A/c P80 Tīnūži - Koknese km 0,350
A/c P80 Tīnūži - Koknese km 1,746
A/c P80 Tīnūži - Koknese km 40,900
A/c P80 Tīnūži - Koknese km 60,200
A/c P128 Sloka – Talsi km 13,500
A/c P128 Sloka – Talsi km 19,380
[ Šo ziņu laboja kvatra, 02 Aug 2024, 12:02:23 ] | Offline | | |
|
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10347
Braucu ar: rokām uz stūres
| Vidējā ātruma radars tiešām ir tas, kas mani uztrauc vismazāk. Vienīgi tik, ka būs daudzi tūdaliņi, kas tikai tajos posmos brauks lēnāk, un viņi būs jāapdzen.
Ir jābūt īpaši apdāvinātam (vai pokujistam), lai uzrautos. | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12934
Braucu ar:
| hvz, pašos pirmsākumos, kad tikai parādījās vidējā ātruma radari, tad reizēm kāds vilkās uz 80- bet to apdzen un miers
tagad pat kkā nav manīts, ka kāds vilktos, visi 90 vai bik bik pāri  | Offline | | |
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1840
Braucu ar: 81
|
02 Aug 2024, 10:37:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, pisīsim no 1mā pārsniegtā kilometra, lai braucējus uz 88 varētu droši ar 90 apdzīt 5km garumā 
Tātad vienkārša matemātika - lai nobrauktu 200km ar 88km/h ātrumu nepieciešamas 2h 16min, bet lai to pašu attālumu nobrauktu ar 90kmh nepieciešamas 2h 13min; vai tiešām 3min laika atšķirība uz 2h:13min ir tik būtiska?
Daudzi šeit izklausās pēc Tvaika ielas potenciālie īrnieki, kam mazākā aizkavēšanās noved pie nervu sabrukuma  | Offline | | |
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1840
Braucu ar: 81
| Cilvēkiem šeit derētu iemācīties adaptīvo kruīzu un mazāk par dzīvi stresot  | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22602
Braucu ar: RVR
|
02 Aug 2024, 10:39:04 @Lala rakstīja:
02 Aug 2024, 10:37:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, pisīsim no 1mā pārsniegtā kilometra, lai braucējus uz 88 varētu droši ar 90 apdzīt 5km garumā 
Cik gan neaprakstāma pakaļa iestāsies, kad būs jābrauc drusku zem limita.
Nu ja. Zaudēsim 3-5 minūtes ceļā. Līdz Liepājai pat varbūt visas 10... Traki būs 
 | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22670
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Man tās pāris mīnūtes vienalga, bet jo garlaicīgāka braukšana, jo bīstamāka.
Braucot uz kādiem 115 uz šosejas uzmanība man uz ceļa noteikti ir lielāka, nekā braucot uz 90[ Šo ziņu laboja Elviss, 02 Aug 2024, 16:06:14 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8551
Braucu ar: e39 523
|
02 Aug 2024, 15:48:39 @shirminieks rakstīja:
02 Aug 2024, 10:37:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, pisīsim no 1mā pārsniegtā kilometra, lai braucējus uz 88 varētu droši ar 90 apdzīt 5km garumā 
Tātad vienkārša matemātika - lai nobrauktu 200km ar 88km/h ātrumu nepieciešamas 2h 16min, bet lai to pašu attālumu nobrauktu ar 90kmh nepieciešamas 2h 13min; vai tiešām 3min laika atšķirība uz 2h:13min ir tik būtiska?
Daudzi šeit izklausās pēc Tvaika ielas potenciālie īrnieki, kam mazākā aizkavēšanās noved pie nervu sabrukuma 
Ja to posmu nomauc uz 130? Sodiņu atraut var, bet tiesības vēl paliek  | Offline | | |
treshaa_josla | |  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 579
Braucu ar:
|
02 Aug 2024, 16:05:49 @Elviss rakstīja:
Man tās pāris mīnūtes vienalga, bet jo garlaicīgāka braukšana, jo bīstamāka.
Braucot uz kādiem 115 uz šosejas uzmanība man uz ceļa noteikti ir lielāka, nekā braucot uz 90
Kad man miegs sāk nākt, es tā arī daru. 
Bet ja gribās braukt uz 115, bet traucē 88 kmh priekšā, nu tā traucē, ka jāsāk apdzīt bīstamos veidos, tad prasās diskusija ar psihologu. | Online | | |
|
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28443
Braucu ar: E39
| nu bet reāli - tiešām kāds skrien dēļ laika? nu varbūt daži %, kuri kavē kaut ko, bet pārējie vnk dinamiski brauc - ar mūsdienu mašīnu vilkties uz 90 ir soooo boring 
ja nepatīk braukt ar auto un vnk pārvietojas no A uz B, tad jā - var atmesties beņķī, ieslēgt kruīzu uz 90 un klausīties Donu | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10347
Braucu ar: rokām uz stūres
| Tas ir pizģec kādi te teorētisķi un kalkulatori .. skaita minūtes un sekundes. Starp kokiem neredz mežu.
Vislielākais ieguvums ir braukt pa (relatīvi) brīvu ceļu, nevis kādam astē dročīt ātrumu 25 km/h robežās, nehuja neredzēt priekšā u.c. izklaides.
Tas ir galvenais iemesls lai apdzītu visādus muļļas. Nejau tur iegūtās minūtes. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8551
Braucu ar: e39 523
|
02 Aug 2024, 16:13:59 @subaru rakstīja:
Tas ir pizģec kādi te teorētisķi un kalkulatori .. skaita minūtes un sekundes. Starp kokiem neredz mežu.
Vislielākais ieguvums ir braukt pa (relatīvi) brīvu ceļu, nevis kādam astē dročīt ātrumu 25 km/h robežās, nehuja neredzēt priekšā u.c. izklaides.
Tas ir galvenais iemesls lai apdzītu visādus muļļas. Nejau tur iegūtās minūtes.
Bet iegūtās minūtes par sliktu nenāk  | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4774
Braucu ar: BMW E90 330i
|
02 Aug 2024, 15:19:24 @kexxx rakstīja:
hvz, pašos pirmsākumos, kad tikai parādījās vidējā ātruma radari, tad reizēm kāds vilkās uz 80- bet to apdzen un miers
tagad pat kkā nav manīts, ka kāds vilktos, visi 90 vai bik bik pāri 
viens pipele aiz sevis bija uztaisījis kolonnu un pirms paša radara nometa malā, diez vai lai padirstu, jo meža vai krūmu nebija, pļava | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|