Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 Jul 2024, 22:50:54 @m8archa rakstīja:
Izcils daunis uz tās pašas A9 bija ar seatu.Tas, ka izlīda uz šosejas vēl tā, apdzinu. Priekšā vēl fūre & pēc tam pretī militārā policija ar konvoju, apstājos malā, fure arī, vecais dalbārs izdomāja, ka jamauc pofig garām, viņu smuki nokantēja malā. 
A un vēl daži labi kadri atpakaļceļā, braucu šoreiz ar ne motoru, tāpēc baigi necentos tikt garām kolonnai, (mauca kkur ap 90 pēc spīdošs) ieturot distanci vēroju šovu, tur tas pats, s80 dzen 3 mašīnas, beigas knapi paspēja atpakaļ joslā, lieki teikt - neviens no 3 arī neieturēja distanci. Bet nu tāda gadījumā nafig riskēt ar miskasti un iziet uz “gan jau lohi piebremzēs” hz
sudraba s80 vakar uz Ventspils šosejas diezgan debili ap 14 .00 dzina.[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Jul 2024, 00:03:08 ] | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12934
Braucu ar:
|
07 Jul 2024, 22:27:38 @Locis rakstīja:
...,bet vai CSN par distanci atcelas ja piedalās zosu gājienā?
...
es nevarēju atrast tādu punktu, kas skaidri norādītu, kādai tieši būtu jābūt distancei. ja zini- iekopē 
| Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3202
Braucu ar: Puf-puf
| Vecie volvisti laikam joprojām dzīvo ilūzijās, ka viņu mašīnas ir kā ipaši drošākas par pārējām. Nesen uz Rīgas apvedceļa arī redzēju - satiksme intensīva, bet viens ar pirmo gadu XC90 tur kaut ko ņemās, apdzen bezjēgā un beigās mierīgi nogriežas uz Tīnužiem. Cik vinš tur no Salaspils ieguva laiku - labi ja minūti, bet asas situācijas pamanījās saveidot vairākas.
| Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| @Kexxx
106. Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 241. un 243. punktā minēto transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) vadītājiem starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli jāietur tāda distance, kas, izteikta metros, ir ne mazāka par pusi no transportlīdzekļa braukšanas ātruma. Šī prasība nav spēkā, ja transportlīdzekļa vadītājs gatavojas apdzīt, kā arī intensīvas ceļu satiksmes apstākļos.
(Grozīts ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 496)
Jautājums ,kas ir gatavojas apdzīt ? Manuprāt ,ieslēgts pagrieziens ,novērtēta situācija un
gaidi kad izmainīsies ar pretimbrauceju. Ne jau pie sevim domā -kaut kad nezin kad apdzisu,kad beigšu pļāpāt ar pasažieriem vai sēdēt telefona.
105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
Tie kas vnk aiz furem vai citiem vieglajiem sēž daži metri ,noteikti nespētu nobremzēt,ja priekšā mestu pa nažiem. Kā arī satiksmes drošību tas neveicina,ja neredzi kas priekšā notiek jo esi ielipinajies un arī pretīmbraucejiem iznirsti ārā peksni,jo esi aizsegā. Kā arī Volvo avārija apdzinejam ārkārtas gadījumā ,nebija iespēja iekartoties savā joslā - vēl viens aspekts ,kas neiet kopā ar satiksmes drošību.
P.s 45 m ietilpst 3 fūres ,pienemsim,ka intensīvas satiksmes apstākļos to samazinam kaut vai uz pusi - 23 m un tas ir 1.5 fūres ,bet Volvo avārija pat vieglajam nebija kur ielīst.[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Jul 2024, 09:01:21 ] | Offline | | |
aupinsh | |  Kopš: 26. Oct 2004
Ziņojumi: 5603
Braucu ar: S
|
08 Jul 2024, 08:33:50 @josi rakstīja:
Vecie volvisti laikam joprojām dzīvo ilūzijās, ka viņu mašīnas ir kā ipaši drošākas par pārējām. Nesen uz Rīgas apvedceļa arī redzēju - satiksme intensīva, bet viens ar pirmo gadu XC90 tur kaut ko ņemās, apdzen bezjēgā un beigās mierīgi nogriežas uz Tīnužiem. Cik vinš tur no Salaspils ieguva laiku - labi ja minūti, bet asas situācijas pamanījās saveidot vairākas.
Es kad redzu volvistu, uzreiz visas maņas un 100% uzmanība uz attiecīgo auto, neviens uz ceļa netaisa tādus mēslus kā volvisti, tā mana personīga pieredze! | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12934
Braucu ar:
|
08 Jul 2024, 08:53:25 @Locis rakstīja:
@Kexxx
106. Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 241. un 243. punktā minēto transportlīdzekļu (transportlīdzekļu sastāvu) vadītājiem starp savu un priekšā braucošo transportlīdzekli jāietur tāda distance, kas, izteikta metros, ir ne mazāka par pusi no transportlīdzekļa braukšanas ātruma. Šī prasība nav spēkā, ja transportlīdzekļa vadītājs gatavojas apdzīt, kā arī intensīvas ceļu satiksmes apstākļos.
(Grozīts ar MK 22.08.2017. noteikumiem Nr. 496)
Jautājums ,kas ir gatavojas apdzīt ? Manuprāt ,ieslēgts pagrieziens ,novērtēta situācija un
gaidi kad izmainīsies ar pretimbrauceju. Ne jau pie sevim domā -kaut kad nezin kad apdzisu,kad beigšu pļāpāt ar pasažieriem vai sēdēt telefona.
105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.
Tie kas vnk aiz furem vai citiem vieglajiem sēž daži metri ,noteikti nespētu nobremzēt,ja priekšā mestu pa nažiem. Kā arī satiksmes drošību tas neveicina,ja neredzi kas priekšā notiek jo esi ielipinajies un arī pretīmbraucejiem iznirsti ārā peksni,jo esi aizsegā. Kā arī Volvo avārija apdzinejam ārkārtas gadījumā ,nebija iespēja iekartoties savā joslā - vēl viens aspekts ,kas neiet kopā ar satiksmes drošību.
P.s 45 m ietilpst 3 fūres ,pienemsim,ka intensīvas satiksmes apstākļos to samazinam kaut vai uz pusi - 23 m un tas ir 1.5 fūres ,bet Volvo avārija pat vieglajam nebija kur ielīst.
106. Ārpus apdzīvotām vietām šo noteikumu 241. un 243. punktā minēto transportlīdzekļu
izlasi p 241 un 243- tie ir smagie, uz vueglajiem šis punkts neattiecas
| Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12934
Braucu ar:
| un prasība par "tādu distanci, lai bla bla varētu izvairīties bla bla" ir vnk ķekša pēc- neviens nevar pierādīt, ka vadītājs A nevarētu izvairīties, ja vadītājs B strauji bremzētu- līdz brīdim, kamēr tas nav reāli noticis
un tad jau post factum protokolā ieraksta "distances neievērošana"
preventīvi par šo pat sodīt nevar | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3815
Braucu ar: kruīzu
|
08 Jul 2024, 09:31:14 @kexxx rakstīja:
un prasība par "tādu distanci, lai bla bla varētu izvairīties bla bla" ir vnk ķekša pēc- neviens nevar pierādīt, ka vadītājs A nevarētu izvairīties, ja vadītājs B strauji bremzētu- līdz brīdim, kamēr tas nav reāli noticis
un tad jau post factum protokolā ieraksta "distances neievērošana"
preventīvi par šo pat sodīt nevar
sodīt var, ja ir zīme par distanci, bet tādas ir reti un uz katra ceļa nesaliksi.
[ Šo ziņu laboja RaL, 08 Jul 2024, 09:39:51 ] | Offline | | |
|
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7073
Braucu ar: E34
| Jautājums tiem (aizgājējiem): kāpēc nevar maukt grāvī bet jāpiš sejā fūrei. Varbūt tiktu cauri ar kādu lūzumu. Indoeiropieša gēns, kur indieša dominē ? Piezīme. Indieši neglābj savu dvēseli, bet paļaujas liktenim. 
Es pat laikam rakstīju šeit, ka viens izlīda pretim ieksējā pārskatāmā līkumā. Es viņu pa gabalu redzēju, viegls šoks, kad izleca purnā, bet ceļam bija plata, nemoderna nomale, kur var palikt ar visiem 4 riteņiem un samainījos. Seit gan bija labi, ka indieša gēns viņam nostrādāja  | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12934
Braucu ar:
|
08 Jul 2024, 09:52:04 @bum_bumz rakstīja:
Jautājums tiem (aizgājējiem): kāpēc nevar maukt grāvī bet jāpiš sejā fūrei. Varbūt tiktu cauri ar kādu lūzumu. Indoeiropieša gēns, kur indieša dominē ? Piezīme. Indieši neglābj savu dvēseli, bet paļaujas liktenim. 
Es pat laikam rakstīju šeit, ka viens izlīda pretim ieksējā pārskatāmā līkumā. Es viņu pa gabalu redzēju, viegls šoks, kad izleca purnā, bet ceļam bija plata, nemoderna nomale, kur var palikt ar visiem 4 riteņiem un samainījos. Seit gan bija labi, ka indieša gēns viņam nostrādāja 
nepaspēj ieraut grāvī
līdz pēdējam cer, ka paspēs
apjūk un sastingst
sākot apdzīšanu strauji izlec pretējā joslā un bam
ir arī gadījumi, kad abi rauj grāvī/uz nomales un tur arī satiekas
| Offline | | |
Dambergs  | | Kopš: 15. May 2002
Ziņojumi: 817
Braucu ar: M3 CSL; Macan, dažādi Nissan, Hyundai, Skoda, Bentley, McLaren, Aston Martin, Lamborghini, Ferrari
| Tagad pateikshu vieniigo pareizo viedokli.
Katastrofaalo situaaciju Latvijaa var atrisinaat sekojoshi:
1) saakt masveidiigu kampanju ar to, ka nedriikst braukt leenaak nekaa attieciigaa celja posma ziimes. Iesaistot patruleeshanu ar sodiishanu un publisku skoloshanu.
2) taapat patruleet un sodiit tos, kas izmanto telefonus pie stuures neizmantojot hands free. Te gan sodiis dazhreiz arii mani 
3) radarus uz visaam biistamajaam vietaam
4) paarveidot shosejas uz kaut vai mainjveida 1 pret 2 joslaam (kaa aiz Aadazhiem vai pirms Tallinas), bet shis laikam sarezhgjiitaaks jautaajums. Bet uz esoshajaam platajaam shosejaam kaa Tallinas, tas varbuut pat iespeejams.
Nupat atgriezos no beerna futbola turniira augshSomijaa. Tur viss atrisinaats ar max radariem uz biistamajaam vietaam, visi ieveero, protams. Bet NEVIENS arii nevelkas tajaas vietaas. Plus mazie baaniishi ar 120kmh, kur visi brauc liidz 130kmh. Un neredzeeju nevienu problemaatisku situaaciju.
Lielaakaa LV probleema ir tieshi leenie brauceeji, iemeslus jau daudzi mineeja ieprieksh. | Offline | | |
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2622
Braucu ar: tautas auto
| Piekrītu augstākminētajam, bet tas prezentē jaunu, diezgan milzīgu, problēmu - katastrofālu darbinieku trūkumu ekipāžām. Viss šis analfabētisms ir tikai un vienīgi tāpēc, ka vienkārši nav kas patrulē uz ceļiem. Diemžēl, bet 99% Latvijas autovadītāju ir konkrēti analfabēti un galvas invalīdi, un bez kārtīgas "likuma rokas" te nekas nemainīsies.
Vidējā ātruma radars uz A1 posmā Pulksteņezers - Lilaste ir mazs solis tuvāk civilizācijai. Tagad vismaz tur ir droši braukt. Izņemot to vienu dalbajobu ar Suzuki Vitara, kas kārtējo reizi gribēja pārbaudīt savas spējas un gandrīz norakstījās. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9770
Braucu ar: Alfu
| Jūs ar galvu draudzējaties? Cik simtu ekipāžām jābūt uz ceļa 24-00, lai tauta raustītos un tiktu noķerta = būtu rezultāts?
| Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14181
Braucu ar:
|
08 Jul 2024, 11:45:15 @kkas rakstīja:
Jūs ar galvu draudzējaties? Cik simtu ekipāžām jābūt uz ceļa 24-00, lai tauta raustītos un tiktu noķerta = būtu rezultāts?
Es teiktu, ka trafaretie auto strada daudz labak par netrafaretajiem. Rada to policijas klatbutnes sajutu.
Cilveki pat mizh no pasvaldibas policijas auto vai vispar kauta kada valsts polocijas auto ar vienu soferi, kas dodas pusdienas no biroja.
Reali vajag trafaret visus auto, ari tos ar kuriem brauka pilicijas gramatvedes | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Katram tāpat nepieliksi policistu vai smadzenes neieriktēsi vietā. ja cilvēkam ir vēlme pašiznīcanaties,tad ir. Tiem kas baidās no soda,baidās no soda ,varbūt kaut kur bišķi paskrien,uzliek radardetektoru ,waze atvelk pa zināmu vietu un atbilstoši auto spējām,bet tādi kā tas ar pāršķelto E38,tas ir pavisam jau kaut kas cits.
hvz,manuprāt, bailes no soda iespējamības un bailes nomirt dazādas lietas.[ Šo ziņu laboja Locis, 08 Jul 2024, 12:06:20 ] | Offline | | |
casivupi | | Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 306
Braucu ar:
| Rakstiet priekšlikumu Saeima lielāko daļu apstriprina 
Minimālas 90, maksimālais 100 km/h ātrums  [ Šo ziņu laboja casivupi, 08 Jul 2024, 12:37:51 ] | Offline | | |
|
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22602
Braucu ar: RVR
|
08 Jul 2024, 11:36:59 @Dambergs rakstīja:
nedriikst braukt leenaak nekaa attieciigaa celja posma ziimes. Iesaistot patruleeshanu ar sodiishanu
Te redzams, ka cilvēks vienkārši aizmirsis CSN.
Tā zīme ar balto fonu, sarkano apli un melnajiem cipariem nozīmē MAKSIMĀLO atļauto ātrumu, nevis visiem obligāto ātrumu.
Ir aizliegts "traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu" (CSN 104.3 punkts), bet, lai par to sodītu, ir jābūt acīmredzamai situācijai, kad šādi tiešām tiek traucēta satiksme (piemēram, izveidojusies kolonna aiz lēni braucoša transportlīdzekļa), nevis jebkurš lēnāk par maksimālo atļauto braucošs auto.
Cita lieta, ja izvietota 423. ceļa zīme "Minimālā ātruma ierobežojums" - ja brauc lēnāk par tajā norādīto, tad ir paredzēts sods.
| Offline | | |
m8archa | |  Kopš: 28. Dec 2009
Ziņojumi: 1106
Braucu ar: Zirdzinnu
| Tada sajūta, ka tie dalbāri bērnībā nav kārtīgi nolikušies ar divriteni. Absolūti bez pašsaglabāšanās instinkta. Vēl viens kadrs ar opeli, 3-4 metru distance no fures un tad izbāž 1/2 mašīnu pretējā joslā, lai paskatītos, vai varēs apdzīt. Ja nemainīs brauksanas stilu, būs degpunktā kā kārtējais gadījums  | Offline | | |
Locis | |  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11481
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
08 Jul 2024, 13:00:34 @m8archa rakstīja:
Tada sajūta, ka tie dalbāri bērnībā nav kārtīgi nolikušies ar divriteni. Absolūti bez pašsaglabāšanās instinkta. Vēl viens kadrs ar opeli, 3-4 metru distance no fures un tad izbāž 1/2 mašīnu pretējā joslā, lai paskatītos, vai varēs apdzīt. Ja nemainīs brauksanas stilu, būs degpunktā kā kārtējais gadījums 
Par šadiem kadriem es jau sen runāju.
Džeki,ko jūs pipejiet Kāds tur ātrums ,tāpat būs kas dzen ,brauc lēnāk utt
Tas minimālais ātrums kamēr vispār adresātu sasniegs,ka ir kaut kādas izmaiņas . Būs ātruma atskiribas,fūre ar smagsvaru ,opis ,būs kas brauc virs 100kmh un būs apdzisanas ,bet viss ir tajā cik tas apdzisanas ir pratigas vai debilas.
Kā arī pēdējā avārija ,kur parskelts bembis - eksperts jau teica ka tur nebija 90kmh,ne jau noteikti arī 101 kmh,ja tā nevareja savākt -nu ko tādam pašnāvniekam izteiks ,kurš brauca piemēram 150 kaut kādas tur nelieli grozījumi ātruma izmaiņas ? | Offline | | |
viagris | |  Kopš: 06. Jul 2004
Ziņojumi: 4744
Braucu ar:
| Problēma ir tā, ka cilvēki, kuri pie zīmes 90 brauc uz 70 un tie, kuri brauc uz 170 - abi uzskata, ka tas ir droši un tā ir jābrauc un pārējie ir lohi.
Risinājums mūsdienā gaužām vienkāršs, sipt visus un tā konkrēti + fūrēm sodus par ātrumā pārkāpšanu 10kāršot, pārējiem radaru Bolts - ātruma radarus mašīnā var uzstādīt katrs, pie fiksēta pārkāpuma automātiski info nosūta iestādei un sods nonāk TL īpašniekam un sistēmas uzturētājs tikai caurskata un izsūta sodus.
Iekārtu katrs atpelnītu nedēļas laikā, sadalot valstij puse, 30% iekārtas turētājam, 20% kaut kādam APP uzturētājam 
Nav vajadzīgi ne policisti uz ceļa, ne kādam pakaļ jādzenas..
Ierīci eksportēt visā Pasaule un būtu Latvijas know how.
1% no katra soda man par ideju 
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|