Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
vskb
09. Dec 2011, 00:45 #18061

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


08 Dec 2011, 18:15:39 mocha rakstīja:
Tātad jautājums par bildi

shodien ievēroju, ka tur ir caurums, nevis izberzies, bet rūpnieciski iestrādāts. jautājums kam tas ir paredzēts un ko tur jāslēdz klāt? varbūt jāštopē ciet!


325TD

Man tads pats. un neka tur nav.vnk nemekle kasakus
Offline
vskb
09. Dec 2011, 00:48 #18062

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


08 Dec 2011, 23:39:00 blinky rakstīja:
MAn bēda sekojoša
bmw e34 88 gada!
paceļot logus , ieslēdzot logu tīrītājus vai uzspiešot lai pašpricē uz logiem , centrālā atslēga ,atslēdz un aizslēdz durvis(ģļuko)

!padari visādas kombinācijas un citreiz visi ģļuki pazūd.

Bet tagad notika tā ka apstājos lai uzpildītos un nevarēju vairs pielaist autiņu . ilgāk paturot atslēgu aizdedzes rezīmā paši no sevis sāk strādāt logu smidzinātāji ,tīrītāji un centrālā atslēga un signāls līdz starterim neaiziet .
Ievelkot autiņu pieleca , bet noslāpējot atkal viss tas pats

zinu ka vaig laikam vērsties pie lietotaja ar niku draivess vai kaut kā tā .

cerēju uzzināt vai kādam tā ir bijis , ko ir darijis ,lai novērstu un cik tas viss maksā ?

nejauta vienkarsi pezvani. man kas lidzigs bija.sakusa vadi vairaki kopa jo vairak tagat mocisi vinu jo vairak sacakaresi.iespejamiba.
Offline
ZKF
09. Dec 2011, 00:55 #18063

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Auto ir 1993. gada e-36
Parasti ieliekot 5. ātrumā (ap 50-60km/h), auto sāk nelāgi raustīties un kratīties un īsti negrib iet uz priekšu. Tad kad kārtīgi uzgāzē, viss it kā normāli aiziet.

Kas ir pie vainas? Degvielas suknis? Sveces?
Offline
vskb
09. Dec 2011, 00:57 #18064

Kopš: 17. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 502

Braucu ar: tšviu skaņu zem pārsega


09 Dec 2011, 00:55:20 ZKF rakstīja:
Auto ir 1993. gada e-36
Parasti ieliekot 5. ātrumā (ap 50-60km/h), auto sāk nelāgi raustīties un kratīties un īsti negrib iet uz priekšu. Tad kad kārtīgi uzgāzē, viss it kā normāli aiziet.

Kas ir pie vainas? Degvielas suknis? Sveces?


ja tas 1.6 nemotors tad laikam ka tas butu normali
Offline
Delerium
09. Dec 2011, 01:20 #18065

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8316

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


09 Dec 2011, 00:21:27 Peecis rakstīja:
Jautājums par e39 priekšas bamperi:
gribu uzlikt facelifta, kas ir vajadzīgs? Tikai pati miza vai arī kaut kādi plastmasi arkās atšķiras vai vēl kaut kas?
arkaas plastmasus domaju ka nevajag mainīt. Citi miglinieki un iespejams ari bampera reste gan.
Offline
ZKF
09. Dec 2011, 02:15 #18066

Kopš: 08. Dec 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:


09 Dec 2011, 00:57:10 vskb rakstīja:

09 Dec 2011, 00:55:20 ZKF rakstīja:
Auto ir 1993. gada e-36
Parasti ieliekot 5. ātrumā (ap 50-60km/h), auto sāk nelāgi raustīties un kratīties un īsti negrib iet uz priekšu. Tad kad kārtīgi uzgāzē, viss it kā normāli aiziet.

Kas ir pie vainas? Degvielas suknis? Sveces?


ja tas 1.6 nemotors tad laikam ka tas butu normali

tas ir 1.8.. kādēļ tas normāli? kas par vainu?
Offline
psychosocial
09. Dec 2011, 08:41 #18067

Kopš: 28. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 999

Braucu ar: e39 530d / Das Auto / GSXR 1000 K7

tā vienkārši ir jābūt, jo tas ir 1.8... liec piektajā pie 70km/h

[ Šo ziņu laboja psychosocial, 09 Dec 2011, 08:41:44 ]

Offline
neocron
09. Dec 2011, 08:42 #18068

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: DieselPOWER

paspamošu arī te

zīnātāji sarosās, kas var būt pa vainu, ja citreiz braucot pazūd spidometra darbība, tas ir apgaismojums spīd, bet visi mērinstrumenti nokrīt uz nulli, paiet sekundes 20 un viss ieslēdzas it kā tikko būtu pagriezis aidedzi un strādā tālak korekti. braukšanu neietekmē, tikai besī tā gaismu egle panelī. Ko tas nozīmē, spiģikam nāk kapi? vai vienkārši kontakts kāds gļučī? Mašīna protams e36 sedans 97g.
Offline
TD91
09. Dec 2011, 08:50 #18069

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2715

Braucu ar: MB

Esi jau atskrūvējis ? Pārbaudi kontaktus no sākuma !
Offline
neocron
09. Dec 2011, 09:00 #18070

Kopš: 25. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 415

Braucu ar: DieselPOWER


09 Dec 2011, 08:50:39 TD91 rakstīja:
Esi jau atskrūvējis ? Pārbaudi kontaktus no sākuma !


Tāpēc interesējos vakarā ķeršos klāt, domāju varbūt ir slimības raksturīgās
Offline
mocha
09. Dec 2011, 09:02 #18071

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Meklētājs atrada shos
525d
323
Kā izņemt e36



09 Dec 2011, 08:42:41 neocron rakstīja:
paspamošu arī te

zīnātāji sarosās, kas var būt pa vainu, ja citreiz braucot pazūd spidometra darbība, tas ir apgaismojums spīd, bet visi mērinstrumenti nokrīt uz nulli, paiet sekundes 20 un viss ieslēdzas it kā tikko būtu pagriezis aidedzi un strādā tālak korekti. braukšanu neietekmē, tikai besī tā gaismu egle panelī. Ko tas nozīmē, spiģikam nāk kapi? vai vienkārši kontakts kāds gļučī? Mašīna protams e36 sedans 97g.

[ Šo ziņu laboja mocha, 09 Dec 2011, 09:02:59 ]

Offline
mocha
09. Dec 2011, 09:10 #18072

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:

Pašam ar spidometru ir sekojoša problēma (e36), km rādījums rāda tikai augšējo pusi un arī daļēji izgaismotu. Ja tas būtu visu laiku, tad pieļautu, ka pats monitors(vai kā viņunosaukt beigts), tomēr mēdz būt situācijas, kad visi cipari iedegas visā tā krāšņumā bez jebkādiem gļukiem.

Kas parasti ir pie vainas? nekontakts vai kkas smadzenēs? var būt kas cits, lai gan apshaubu

ja nekontakts, tad jāņem ciparnīca...
ja smadzenes, tad jāmeklē driver...

Vai pareizi?

Ciparnīcu negribās ņemt laukā pirms nav skaidrs, ka tas ir jādara, jo tur viss smuki kā no zavoda un nav pārliecības ka ielikšu tik pat smuki vietā
Offline
Edzhus
09. Dec 2011, 09:12 #18073

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3840

Braucu ar: 4x5

Vai ir tada pareja magjim.. No e36 originala shtekera uz eiro..? Un kur var dabuut ja ir.. Ja kaadam ir PM..
Offline
dust
09. Dec 2011, 09:17 #18074

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6538

Braucu ar: DD2


09 Dec 2011, 08:42:41 neocron rakstīja:
visi mērinstrumenti nokrīt uz nulli, paiet sekundes 20


Met paneli ārā, meklē citu.

-----------------

Offline
uldens1
09. Dec 2011, 10:07 #18075

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16693

Braucu ar:


08 Dec 2011, 16:54:43 Driver rakstīja:

08 Dec 2011, 16:52:18 TP rakstīja:

08 Dec 2011, 16:04:09 Driver rakstīja:

08 Dec 2011, 13:39:13 Tune-L rakstīja:

08 Dec 2011, 11:16:12 psychosocial rakstīja:
Kungi, iesakiet kur var noregulēt Audi 200Q 2.1T šprici?

Ko gan shpricei var reguleet
Nomainiit sprauslas un miers, taa vinjiem ir slimiiba, ka paarlej dzineeju startaa


tur drizak regulet nav neko jegas delj cita iemesla
virsu stav KE-jetronic mehaniska sprice un vairuma gadijumu ir pizda gan dozatoram (350ls), gan ari visam sprauslam (80ls/gab).
laigan sprice ir ar elektroniski vadibu, tapat sakuma iestatijumi ir jaieregulee, "gramatu esmu lasijis" un nevienu vien, tapec ari viedoklis ir.


tev gan tas cenas vienmer ir kosmiskas KG dzinejam sprauslas nu toch nemaksaa 80ls un dozators 350ls arii nee

cenas ir jaunam originaldetaljam
tadas bija pirms daudziem gadiem, kad audi 100/200 bija pilnas ielas un pilna reklama ar audi, kur itka viens cilindrs reizem neiet un auto cena 350-450ls, kas gaida "gudro pirceju", kas ceres, ka jasamaina sveces un vadi
kadreiz bosch sprausla maksaja 26 ls,doma ka tagad 80 jau
Offline
Automaniaks
09. Dec 2011, 10:07 #18076

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


08 Dec 2011, 16:04:09 Driver rakstīja:

08 Dec 2011, 13:39:13 Tune-L rakstīja:

08 Dec 2011, 11:16:12 psychosocial rakstīja:
Kungi, iesakiet kur var noregulēt Audi 200Q 2.1T šprici?

Ko gan shpricei var reguleet
Nomainiit sprauslas un miers, taa vinjiem ir slimiiba, ka paarlej dzineeju startaa


tur drizak regulet nav neko jegas delj cita iemesla
virsu stav KE-jetronic mehaniska sprice un vairuma gadijumu ir pizda gan dozatoram (350ls), gan ari visam sprauslam (80ls/gab).
laigan sprice ir ar elektroniski vadibu, tapat sakuma iestatijumi ir jaieregulee, "gramatu esmu lasijis" un nevienu vien, tapec ari viedoklis ir.


ko tu te dzejo, nevienam turbo nav ke jetroniks
Offline
mocha
09. Dec 2011, 14:15 #18077

Kopš: 23. Oct 2009

Ziņojumi: 53

Braucu ar:


09 Dec 2011, 09:10:32 mocha rakstīja:
.. ar spidometru .. problēma (e36), km rādījums rāda tikai augšējo pusi un arī daļēji izgaismotu. ..


It kā atradu risinājumu
deg puse no km skaitītāja rādījuma

un šeit risinājums DIY
kā novērst
Offline
rucha
09. Dec 2011, 14:59 #18078

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO

kā ir labāk un ieteicamāk...skalot dzinēju ar ķimijām ko piedāvā,vai labāk biežāk mainīt eļlu??
Offline
oskars11
09. Dec 2011, 15:02 #18079

Kopš: 13. Aug 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 3118

Braucu ar: bbrent.lv


09 Dec 2011, 01:20:27 Delerium rakstīja:

09 Dec 2011, 00:21:27 Peecis rakstīja:
Jautājums par e39 priekšas bamperi:
gribu uzlikt facelifta, kas ir vajadzīgs? Tikai pati miza vai arī kaut kādi plastmasi arkās atšķiras vai vēl kaut kas?
arkaas plastmasus domaju ka nevajag mainīt. Citi miglinieki un iespejams ari bampera reste gan.
tikai bampers un miglas, parejais der no vecā. nu vel protams moldingi .
Offline
Markss
09. Dec 2011, 15:51 #18080

Kopš: 08. Dec 2009

Ziņojumi: 1641

Braucu ar: Rūsas modeli.

Kas varētu būt pie vainas:
Vakarā atbraucot tiek noslāpēta a/m.Viss kārtībā. No rīta vienkārši vairs nepielec. Starteri griež. Signalizācijas saucamam "bleckbug" nomainīta baterija, tā strādā.Nomainīta ar rezerves. Mēģināts piestartēt ar rezerves atslēgām.Pārbaudīti drošinātāji, viss o.k.Degvielas sūknis, cik uz ausi orkānā var saklausīt, liekas ka strādā. kas varētu būt? Varbūt tomēr sūknis (bākā)?
Varbūt ir iespējams kādam ar kompi piebraukt uzmest aci?
a/m MB W220 S500.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo