Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 173 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
hasans
03. Dec 2011, 19:50 #17881

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7699

Braucu ar:


01 Dec 2011, 14:31:41 hasans rakstīja:
Karosh jautajums par e34 M5 karbu!
Ir atrasta karba kas labi sledzas, bet ipasnieks saka, ka gultnji gaudo karbaa!!! Kas tie par gultniem un cik liels jebatorijs vinus apmainit?

joprojam interese
Offline
jan4uxx
03. Dec 2011, 19:51 #17882

Kopš: 10. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: 2103 uz 2103


03 Dec 2011, 19:40:59 marxxx rakstīja:
tur jau taa lieta ka puush visulaiku tvaiku... vienk nevar atgaisot. lidzko motors uzsilst tad saak puust tvaiku. bija slipuma arii...

nu tas ir gaiss,kuru vajag izlaist. turi tik ilgi kamer saak iet tosols. Pievers uzmanibu,procesa laika, tosola limenim bachoka, kad kritas zem atzimes, tad ir japielej klat.Vnk pasam ari kautkas tamlidzigs bija.
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:59 #17883

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

tas tvaiks nebeidzaas vins naak visulaiku kaut stundu gadi, bet tolks nekaads...
Offline
Rikardo333
03. Dec 2011, 20:00 #17884

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Vai gāzes pistoli var iegādāties un nēsāt bez atļaujas, vai tomēr ir jākārto kaut kāda atļauja?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 20:02 #17885

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:


03 Dec 2011, 20:00:50 Rikardo333 rakstīja:
Vai gāzes pistoli var iegādāties un nēsāt bez atļaujas, vai tomēr ir jākārto kaut kāda atļauja?
3 gadus atpakalj neko nevajadzeeja, vienigi pistoli bij janesa lai neviens neredz...
Offline
kadzex
03. Dec 2011, 20:08 #17886

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30


03 Dec 2011, 18:41:45 kadzex rakstīja:
sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies


neviens nevar neko ieteikt?
Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 20:08 #17887

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 19:59:05 marxxx rakstīja:
tas tvaiks nebeidzaas vins naak visulaiku kaut stundu gadi, bet tolks nekaads...

Galvas blīve pizdohen.

Vai nu protams nemāki atgaisot,un pa mistiski kaut kurieni visu laiku rauj gaisu iekšā.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 20:37 #17888

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

nu atgaisosanas vaina nevar buut + masiinu gaisoja vairaaki zinusi mehaaniki.... un ir velviena nezinaama lieta kpc pirmajaa reizee parkarsa motors, pielauju domu kad radiators saka laist tvaiku nejau pats, bet kkas radaiija to visu, un pieljauju domu kad motora kaada plaisa vai kas nevar pati no sevis uzrasties, vai varbuut es kljuudos?
Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 20:48 #17889

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 20:37:50 marxxx rakstīja:
nu atgaisosanas vaina nevar buut + masiinu gaisoja vairaaki zinusi mehaaniki.... un ir velviena nezinaama lieta kpc pirmajaa reizee parkarsa motors, pielauju domu kad radiators saka laist tvaiku nejau pats, bet kkas radaiija to visu, un pieljauju domu kad motora kaada plaisa vai kas nevar pati no sevis uzrasties, vai varbuut es kljuudos?

Cik mehus vajag lai nomainīt vienu spuldzi?
Čota tev kaut kādi jokaini tie mehāniķi bijuši,ja nesaprot kas par vainu tam brīnumam.
Pirmajā reizē pārkrsa vienkārši tapēc,ka visiem taviem megiem "līkas" rokas un nejēdz atgaisot.A motors uz gaisa burbuļa nedzesējas.
A ja pēc ta visa nevari nu nekādi atgaisot,un visu laiku rodas spiediens/tevis pieminētie tvaiki,tad visticamāk vai nu blīve vai galva ir pizdohen.
Parauj purnu gaisā,sagāz šķidrumu pie darba temp un aiztasi korķi.Pēc tam paskaties kāds trubās spiediens rodas.Un ja pēc tam skrūvējot korķi vaļā aplaucēsi rokas/ģīmi,tad tomēr blīve vai galva ir čupā.
A Tev tur vispār ūdens sūknis ir,vai to arī jau esi nahrenizējis?
Vispār jau,ja tas sūknis vairs negriežas,tad ar būs tikai tvaiki un nekāda jēga no tā visa.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 03 Dec 2011, 20:52:20 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
kadzex
03. Dec 2011, 20:52 #17890

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30


03 Dec 2011, 20:08:52 kadzex rakstīja:

03 Dec 2011, 18:41:45 kadzex rakstīja:
sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies


spečuki plizz help mašinu vaig dabut pie dzivibas
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 21:09 #17891

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

suknis vesels... radiatoru vareja parspiezt pusu jo bija liels spiediens? (starp to melno plastmasu un pasu radiatoru augsaa) atgaisosana nipricom es domaaju saakumaa... jo viss jau bija ok a te peeksni vienaa vakaraa sjo...
Offline
Gunchiks
03. Dec 2011, 21:22 #17892

Kopš: 10. Dec 2002

Ziņojumi: 416

Braucu ar: to, ko var iebraukt dziļāk mežā


03 Dec 2011, 20:37:50 marxxx rakstīja:
nu atgaisosanas vaina nevar buut + masiinu gaisoja vairaaki zinusi mehaaniki.... un ir velviena nezinaama lieta kpc pirmajaa reizee parkarsa motors, pielauju domu kad radiators saka laist tvaiku nejau pats, bet kkas radaiija to visu, un pieljauju domu kad motora kaada plaisa vai kas nevar pati no sevis uzrasties, vai varbuut es kljuudos?

Vai gadījumā nelēji tosolu no Depo, man ir radušās aizdomas, ka šis vārās pie stipri zemākas temperatūras.
Mans stāsts - pēc vienas šaizes biju ielējis ūdeni , tuvojoties ziemai saņēmos nomainīt, ielēju to Depo AM40 tosolu, pirmajā braucienā, kas bija garāks par pāris kilometriem visu izpūta ārā. Pa rokai bija tikai ūdens. Ielēju ūdeni un braucu dažas dienas ar to bez problēmām. Nopirku vēlreiz Depo tosolu, ielēju, pirmajā dienā uzvārījās un izpūta. Šajā reizē pa ceļjam trāpījās Statoil, nopirku tur tosolu, ielēju, braucu jau dažas nedēļas un nekas nevāras.

[ Šo ziņu laboja Gunchiks, 03 Dec 2011, 21:22:54 ]

Offline
otomars
03. Dec 2011, 21:38 #17893

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

bet lukoila tosols gaisotaaji ibio
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 21:40 #17894

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

pirmoreiz bij kkaads tosols no kkaada servisa diezgan ok... tad sekoja udens, tad maksimaa pirkts tosols, tad atkal udens, tad hvz kkaads tosols kopaa ar udeni... 20ls tosolaa vien aizgaja bet nu man pie vainas nekvalitatiivs dzesesanas skidrums nebuus....

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 21:41:37 ]

Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 21:44 #17895

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 21:40:55 marxxx rakstīja:
pirmoreiz bij kkaads tosols no kkaada servisa diezgan ok... tad sekoja udens, tad maksimaa pirkts tosols, tad atkal udens, tad hvz kkaads tosols kopaa ar udeni... 20ls tosolaa vien aizgaja bet nu man pie vainas nekvalitatiivs dzesesanas skidrums nebuus....

Ta laabi,nav vērts zīlēt.Atgaisot un braukt var arī ar pliku ūdeni.
Nu nav Tev tur kaut kas riktīgi ar galvu/blīvi.Un trīs dienu gaisošana nepalīdzēs.
Vai cirkulācija vispār notiek pie darbojoša dzinēja?


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 21:45 #17896

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

cirkulacija ir.... kpc vel nesmu nonjeemis galvu ir tikai tapec kad tas ir jau otrais motors, plus pirmajam taa arii vainu neatradu...

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 21:47:17 ]

Offline
otomars
03. Dec 2011, 21:47 #17897

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

kaa tu noteici ka ir
Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 21:48 #17898

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 21:45:39 marxxx rakstīja:
cirkulacija ir....

Nu tad vai nu ved uz servisu vai nu pērc grāmatu "Es neko nejēdzu no dzinējiem" un skrūvē galvu nost.


-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Dzvile
03. Dec 2011, 21:48 #17899

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


03 Dec 2011, 21:47:10 otomars rakstīja:
kaa tu noteici ka ir

Gan jau pēc tā,ka visu pūš ārā,a kapēc pofig.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
otomars
03. Dec 2011, 21:50 #17900

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

varbuut
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo