Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
sergis15
03. Dec 2011, 13:25 #17861

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12105

Braucu ar: pikapu

Cik vareetu izmaksaat e36 kabrioletam 2.8i kkur 98/99 gada stuures paarlikshana?


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
berny757
03. Dec 2011, 13:41 #17862

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


03 Dec 2011, 13:17:04 Dzvile rakstīja:

03 Dec 2011, 13:09:14 berny757 rakstīja:

30 Nov 2011, 17:20:41 uldens1 rakstīja:

30 Nov 2011, 14:50:41 berny757 rakstīja:
Parakos meklētējā bet līdzīgu jautajumu neizdevās atrast. Bēda tāda ka braucot ar normāli siltu motoru pie 70-80km/h strauji krītas temperatūra.
arī kad noslāpē normāli siltu motoru, piestartējot to kaut pēc pusminūtes temperatūra nokrīt vismaz par desmit grādiem un tad pamazām atkal uzkāpj līdz normai. e39 2.5tds (Driver drīkst neatbildēt )
termostats

Vai gribi teikt ka viņš vnk pārāk daudz atveras?
Nu jau sāk notikt tā ka var nobraukt 20km ar jebkādu ātrumu un tad temperatūra nokrītas par vismaz kādiem 20c, un tā var nobraukt kādus 5km līdz atkal uzkāpj līdz normālai temperatūrai. varbūt ka temperaatūras devējs met gļuku?

Termostats,un nevis pa daudz bet drīzāk jau pa ātru.Ja viņš atveras darba tempereratūrā,tad Tu vari redzēt mazliet mazliet izmaiņas.Tev jau viņš atveras daudz ātrāk.

Ok, neiešu smērēties un bāst savu degunu ventilātorā... Dzenu uz servisu lai čaļi maina termostatu un temperatūras devēju.
Paldies par ieteikumiem. Vismaz zinu ko servisā likt nomainīt. Ir dzirdēti gadijumi ka čalim dēļ veca aķa pie BMW dīlera uzliek jaunu automātisko kārbu, jo neviens nevarēja saprast kāpēc slēdzās tik slikti

[ Šo ziņu laboja berny757, 03 Dec 2011, 13:42:07 ]

Offline
Driver
03. Dec 2011, 13:41 #17863

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2011, 16:22:55 Enkurs rakstīja:
e39 multisturei nestrada signaals un pogas, droshinataji?

drizak nee...
izskatas pec saplestas lentas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. Dec 2011, 13:44 #17864

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


03 Dec 2011, 13:17:04 Dzvile rakstīja:

03 Dec 2011, 13:09:14 berny757 rakstīja:

30 Nov 2011, 17:20:41 uldens1 rakstīja:

30 Nov 2011, 14:50:41 berny757 rakstīja:
Parakos meklētējā bet līdzīgu jautajumu neizdevās atrast. Bēda tāda ka braucot ar normāli siltu motoru pie 70-80km/h strauji krītas temperatūra.
arī kad noslāpē normāli siltu motoru, piestartējot to kaut pēc pusminūtes temperatūra nokrīt vismaz par desmit grādiem un tad pamazām atkal uzkāpj līdz normai. e39 2.5tds (Driver drīkst neatbildēt )
termostats

Vai gribi teikt ka viņš vnk pārāk daudz atveras?
Nu jau sāk notikt tā ka var nobraukt 20km ar jebkādu ātrumu un tad temperatūra nokrītas par vismaz kādiem 20c, un tā var nobraukt kādus 5km līdz atkal uzkāpj līdz normālai temperatūrai. varbūt ka temperaatūras devējs met gļuku?

Termostats,un nevis pa daudz bet drīzāk jau pa ātru.Ja viņš atveras darba tempereratūrā,tad Tu vari redzēt mazliet mazliet izmaiņas.Tev jau viņš atveras daudz ātrāk.

kungi, skatit manu parakst!

autoram: tak samaini termostatu un ja nekas nemainas meta ara (iesmere kadam) to lamatu

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
03. Dec 2011, 13:47 #17865

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


02 Dec 2011, 17:32:32 aupinsh rakstīja:
Cik slikti ir braukt ar atvienotu gaisa masas mērītāju?!

tikpat slikti kaa ar piedirstam apenem - nav isti smuki un korekti, varbut reizem delj taa rodas kautkadas neertibas, bet visa visuma iztikt var

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
berny757
03. Dec 2011, 17:09 #17866

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


03 Dec 2011, 13:44:25 Driver rakstīja:

03 Dec 2011, 13:17:04 Dzvile rakstīja:

03 Dec 2011, 13:09:14 berny757 rakstīja:

30 Nov 2011, 17:20:41 uldens1 rakstīja:

30 Nov 2011, 14:50:41 berny757 rakstīja:
Parakos meklētējā bet līdzīgu jautajumu neizdevās atrast. Bēda tāda ka braucot ar normāli siltu motoru pie 70-80km/h strauji krītas temperatūra.
arī kad noslāpē normāli siltu motoru, piestartējot to kaut pēc pusminūtes temperatūra nokrīt vismaz par desmit grādiem un tad pamazām atkal uzkāpj līdz normai. e39 2.5tds (Driver drīkst neatbildēt )
termostats

Vai gribi teikt ka viņš vnk pārāk daudz atveras?
Nu jau sāk notikt tā ka var nobraukt 20km ar jebkādu ātrumu un tad temperatūra nokrītas par vismaz kādiem 20c, un tā var nobraukt kādus 5km līdz atkal uzkāpj līdz normālai temperatūrai. varbūt ka temperaatūras devējs met gļuku?

Termostats,un nevis pa daudz bet drīzāk jau pa ātru.Ja viņš atveras darba tempereratūrā,tad Tu vari redzēt mazliet mazliet izmaiņas.Tev jau viņš atveras daudz ātrāk.

kungi, skatit manu parakst!

autoram: tak samaini termostatu un ja nekas nemainas meta ara (iesmere kadam) to lamatu

Garāžā arī veči uzreiz teica pēc simptomiem vienozīmīgi termostats, temperatūras devēju pat neieteica mainīt. Termostats nomainīts un izskatās ka viss ok
Labākais bij tas ka jau pie vēsa motora noņemot udens cauruli no termostata vāka, caur termostatu vnk izgāzās vis ūdens...
Offline
DidzisLv
03. Dec 2011, 17:26 #17867

Kopš: 29. Nov 2011

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 69

Braucu ar: ,Honda xl250 degree .CF 500. BMW E46 3.0 AUDI COUPE 2.6

nu sveiki, jautajums vienkarsh jums, ka nopirkt bmw lai nesanak loti iegrabties?? domaju 318 modeli..
pa kadam sumam utt..
Offline
uldens1
03. Dec 2011, 17:28 #17868

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16698

Braucu ar:


03 Dec 2011, 17:26:16 DidzisLv rakstīja:
nu sveiki, jautajums vienkarsh jums, ka nopirkt bmw lai nesanak loti iegrabties?? domaju 318 modeli..
pa kadam sumam utt..
318 PERKOT NEVAR NEIEGRABTIES
Offline
sn
03. Dec 2011, 17:30 #17869

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

varēji vismaz gadu nosaukt, lai mēs saprastu vai tu gribi no salona jaunu E90 ņemt vai izpuvušu 82. gada E30.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
DidzisLv
03. Dec 2011, 17:35 #17870

Kopš: 29. Nov 2011

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 69

Braucu ar: ,Honda xl250 degree .CF 500. BMW E46 3.0 AUDI COUPE 2.6


03 Dec 2011, 17:28:08 uldens1 rakstīja:

03 Dec 2011, 17:26:16 DidzisLv rakstīja:
nu sveiki, jautajums vienkarsh jums, ka nopirkt bmw lai nesanak loti iegrabties?? domaju 318 modeli..
pa kadam sumam utt..
318 PERKOT NEVAR NEIEGRABTIES



kuraa tad tada gadijuma nevar?
Offline
berny757
03. Dec 2011, 18:09 #17871

Kopš: 08. Aug 2006

Ziņojumi: 4243

Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC


03 Dec 2011, 17:44:46 Sancix rakstīja:
Tev iekšā bija/ir ŪDENS ??????

Tak nē dzesēšanas šķidrums vienkārši bez iedziļināšanās rakstiju
Offline
kadzex
03. Dec 2011, 18:41 #17872

Kopš: 22. Oct 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 33

Braucu ar: E30

sveiki. man tada problema bmw e30 84 gada 2.0 motors, problema sakas braucot piedod gazi sāk ģībt nost, ka atlaid gazi normali viss, tiklidz gazi piedo virs 2000 apgriezieniem ta sak ģībt nost, atbraucu majas tagat ķimerejos meģinu un vairs pat nevar pielaist, itka grib lekt bet nelec, un braucot saka rit ap 30litri varbut kāds var ieteikt kas par vainu? nomainiju gaisa meritaju tapat nekas... jau iepriekš paldies

[ Šo ziņu laboja kadzex, 03 Dec 2011, 18:42:40 ]

Offline
marxxx
03. Dec 2011, 18:55 #17873

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

sveiki! jau kadu laiku ir problemas ar motoru karsanam. sakas tas viss taa ,ka braucot uz 90 vela vakara, viena mirkli temperatura uzleca augsaa lidz lampackai, ok secinaju kad ir beigts radiators( naca tvaiks auksaa vienaa vietaa) talak braucu un peksnji atkal parkarst motors. nomainiju termostatu udensukni, nekaadu izmainju, talak noravu nost galvu, blive ok, noslipeju (0,21mm) parpaudija vai nav plaisu, plaisu nav, salikeu atpakalj neiet karst atkal, nu ok nomainu motoru, problema taa pati karst augsaa... pa atgaisosanas skruuvi naturaali naak tvaiks un pa korki spiez visu tosolu aaraa. nomeeriju kompresiju, visos mcilindros 12 atmosferas... ir meiginats tas viss pasakums pat bez peckas. nemainaas nekas.. masina 1995 e36. bija m52b25 tgd m52b28. raut atkal sitam motoram pauri nost? sodien nopetiju voco motora bloku, palisu neatradu caulaa.... laigan visulaiku bija doma ka vinja tur buus.
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 18:56 #17874

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

p.s. doma par tolmetu netiek apsverta..
un kaa gaisot zinu....

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 18:57:52 ]

Offline
jan4uxx
03. Dec 2011, 19:30 #17875

Kopš: 10. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 236

Braucu ar: 2103 uz 2103


03 Dec 2011, 18:55:53 marxxx rakstīja:
sveiki! jau kadu laiku ir problemas ar motoru karsanam. sakas tas viss taa ,ka braucot uz 90 vela vakara, viena mirkli temperatura uzleca augsaa lidz lampackai, ok secinaju kad ir beigts radiators( naca tvaiks auksaa vienaa vietaa) talak braucu un peksnji atkal parkarst motors. nomainiju termostatu udensukni, nekaadu izmainju, talak noravu nost galvu, blive ok, noslipeju (0,21mm) parpaudija vai nav plaisu, plaisu nav, salikeu atpakalj neiet karst atkal, nu ok nomainu motoru, problema taa pati karst augsaa... pa atgaisosanas skruuvi naturaali naak tvaiks un pa korki spiez visu tosolu aaraa. nomeeriju kompresiju, visos mcilindros 12 atmosferas... ir meiginats tas viss pasakums pat bez peckas. nemainaas nekas.. masina 1995 e36. bija m52b25 tgd m52b28. raut atkal sitam motoram pauri nost? sodien nopetiju voco motora bloku, palisu neatradu caulaa.... laigan visulaiku bija doma ka vinja tur buus.

Vajag kartigi atgaisot. Uzbrauc kautkur , lai purns ir augsha, pielaid, turi gazi uz, apmeram, 2000 apgr. (siltam motoram,protams), atskruve atgaisosanas skruvi un turi to vala kamer tvaika vieta sak nakt augsha toosols.Tad visu skruve ciet un jabut OK. P.S. Bachoka vacinjam jabut vala un pechkai uzkrukitai uz max karstumu.
Offline
lapinjs
03. Dec 2011, 19:33 #17876

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 141

Braucu ar: E53

Spečuki help! Nepūs pečka vispār,liec kuru ātrumu gribi bet gaisa nav! Kur problēma ?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:40 #17877

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

tur jau taa lieta ka puush visulaiku tvaiku... vienk nevar atgaisot. lidzko motors uzsilst tad saak puust tvaiku. bija slipuma arii...
Offline
blinky
03. Dec 2011, 19:45 #17878

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 38

Braucu ar: e34 3.5i

kur var nopirkt šitādu bmw e34 bremžu atgaisošanas skrūvi ?
Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:46 #17879

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

nu pecka tika apieta ta truba kas nak no galvas savienota pa taisno ar to kas nak radiatoraa, bez peckas... ps. salons sauss....

[ Šo ziņu laboja marxxx, 03 Dec 2011, 19:48:01 ]

Offline
marxxx
03. Dec 2011, 19:50 #17880

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 311

Braucu ar:

nava vairs ideju kur meklet vainu....
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo