Online
Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Banānrepublika IV
Autors | Ziņojums |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| Es paredzu, ka šo izspēlēs tipiskā RD stilā - iebraukšanas maksu ieviesīs, bet rīdziniekiem, daudzbērnu ģimenēm un 2. pasaules kara veterāniem būs 90% atlaide. tb uz nākamajām vēlēšanām ņiluša visiem pastāstīs kā viņi rūpējas par rīdziniekiem, tajā pat laikā uzliekot mīksto satiksmes problēmu risināšanai. | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2990
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Sep 2018, 08:10:07 @Vantage rakstīja:
17 Sep 2018, 08:07:42 @kaprons rakstīja:
16 Sep 2018, 22:36:59 @bertons rakstīja:
imo nereaali
sanaak, lai beernu izvadaatu uz centra skolu, meenesii buus jaanoloka 100eur 
Kāpēc bērnu ir jāvadā uz kaut kādu centra skolu vai tad tuvāk nav ?
Piemēram _orvēģijas galvaspilsētā _slo vispār pat runas nevar būt, ka tu iesi ne sava rajona skolā, vienalga vai tev turbo kajāns garāžā vai pat tesla
Tāpēc jau tās skolas sabūvē pa rajoniem, lai bērni var aiziet ar kājām 90% gadījumu
Protams, ka izglītības kvalitāte, aprīkojums visās skolās ir puslīdz līdzīgs, lai nebūtu iemesla nekur braukāt
Vai tad Latvijā nav līmenis visās skolās līdzīgs pa 30 neatkarības gadiem to vēl nav paspējuši sakārtot? ar ko viņi vispār tad nodarbojas tie ierēdņi vajag 60 neatkarības gadus ?
EJ TU tiešām galīgi ar savu Norvēģiju. Pajautā vēl kādēļ cilvēki izvēlas centra skolu.
Un kur problēma sīkos ielikt sabiedriskajā? Ja vien neiet runa par 5. vai zemāku klasi, bet nu tad nav obligāti vajadzīga arī centra skola. | Offline | | |
Agritis | |  Kopš: 25. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2107
Braucu ar: Astra ST
| Sabiedriskajā jau ir "ielikts" un guļ apmīzies bomzis, kuram ir jānokļūst tirgū. Nezinu, kā tev, bet mani šāds kontingents attur no sabtransa lietošanas. [ Šo ziņu laboja Agritis, 17 Sep 2018, 12:14:00 ] | Offline | | |
Tikai_lasu | | Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
|
17 Sep 2018, 08:07:42 @kaprons rakstīja:
Kāpēc bērnu ir jāvadā uz kaut kādu centra skolu vai tad tuvāk nav ?
Kāpēc bērnus ir jāsūta uz kaut kādām Norvēģijas augstskolām vai tad tuvāk nav? | Offline | | |
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| nu labi sorī tā bija tikai mana ironija par to ka nevar novienādot kvalitāti visās skolās
tas patiesībā ir ļoti liels komforts laist sīko tuvākajā skolā ka nekur nav jāvadā utt
un vienlaikus tas stimulē vietējo pašvaldību, jo šodien visādi šuļeri dzīvo pierīgā, un sīkos vadā uz centru.
Ja šāda iespēja nebūtu ne par ko un nekādas aizdeklarēšanās aploksne franču liceja direktorei vai tamlīdzīgi, tad laistu turpat rajonā, un prasītu daudz agresīvāk no savas pašvaldības kvalitāti | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28497
Braucu ar: E39
|
17 Sep 2018, 08:48:31 @hronists rakstīja:
Es paredzu, ka šo izspēlēs tipiskā RD stilā - iebraukšanas maksu ieviesīs, bet rīdziniekiem, daudzbērnu ģimenēm un 2. pasaules kara veterāniem būs 90% atlaide. tb uz nākamajām vēlēšanām ņiluša visiem pastāstīs kā viņi rūpējas par rīdziniekiem, tajā pat laikā uzliekot mīksto satiksmes problēmu risināšanai.
Man šis variants patīk + nākamā iespēja ievākt sev jaunus rīdziniekus | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/uznem...a-parku.a292693/
tur viss ir skaisti - govis, kas noraus pienu redzot pie horizonta vēja ģeneratoru, Zemgales zemes īpašā misija un miljons kubikmetru betona.
| Offline | | |
viesulis | |  Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16796
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Ziedu Pilveru labi pazīstu. Liels dirsējs- gan labā, gan sliktā nozīmē. + vecs čekists. Drīzāk ZZS atkal te ūdeni duļķo. Kaut kādu hujņu dzen tagag. | Offline | | |
|
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16849
Braucu ar:
|
18 Sep 2018, 11:13:58 @hronists rakstīja:
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/ekonomika/uznem...a-parku.a292693/
tur viss ir skaisti - govis, kas noraus pienu redzot pie horizonta vēja ģeneratoru, Zemgales zemes īpašā misija un miljons kubikmetru betona.
Man kā zaļās enerģijas piekritējam tas viss liekas vienkārši traģiski,tie argumenti tādi bērnudārza līmeņa.Kā var kaut ko labu attistīt ka cilvēki ir tādi dauņi | Offline | | |
kaprons | |  Kopš: 20. Jan 2018
No: Salacgrīva
Ziņojumi: 5248
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...
| Izskatās ka brīžiem sistēmā kaut kas noiet greizi un puslīdz atbildīgā vietā nokļūst cilvēks, kas nesaprot spēles noteikumus, un atļaujās runāt ''nepareizi''
laba frāze:
Tiesa, man nav saprotams, kāpēc no CSDD puses valda tāds satraukums, ja reiz SM tāpat ieplānojusi tuvāko gadu laikā to atbrīvot no tehniskā stāvokļa kontroles veikšanas.
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/skaidr...ci.d?id=50403595
Pēc laika varbūt vairākumam te pieleks, kāds Timrots ir sūda gabals(jo tik stulbs viņš nav, lai nesaprastu, ka skaļi brēc aizstāvot senu labi atstrādātu bet gana primitīvu koruptīvu shēmu)
| Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| es varu atbildēt uz jautājumu, kāpēc prasības mums ir tik augstas. tāpēc, ka citur auto vidējais vecums ir 5 gadi, mums varētu būt 15, ja ne vairāk. līdz ar to nolietojums lielāks un uz ceļa tie ir bīstamāki. TA stacijas varēs taisīt arī servisi, ja vien viņi nodrošinās iespēju pārbaudīt to pašu. pieļauju, ka atvērs to prasīto "brīvo tirgu", bet neviens īsti nevēlēsies tur ieiet, zinot, cik dārgi ir uztaisīt vienu līniju.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
arny | |  Kopš: 27. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 966
Braucu ar: Insignia
|
19 Sep 2018, 08:51:25 @sn rakstīja:
es varu atbildēt uz jautājumu, kāpēc prasības mums ir tik augstas. tāpēc, ka citur auto vidējais vecums ir 5 gadi, mums varētu būt 15, ja ne vairāk. līdz ar to nolietojums lielāks un uz ceļa tie ir bīstamāki. TA stacijas varēs taisīt arī servisi, ja vien viņi nodrošinās iespēju pārbaudīt to pašu. pieļauju, ka atvērs to prasīto "brīvo tirgu", bet neviens īsti nevēlēsies tur ieiet, zinot, cik dārgi ir uztaisīt vienu līniju.
Domāju, ka 25% rentabilitāte ieinteresēs daudzus. Brīvā nauda ir pieejama daudziem. | Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13918
Braucu ar: 30niekiem
| | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| kopš kura laika vispār uz tilta drīkst stāvēt? 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10394
Braucu ar: rokām uz stūres
| nu tāpat kā CSDD skaidroja, ka ja apzīmēta stāvvieta ir uzzīmēta tuvāk par 5 m no krustojuma, tad tur stāvēt drīkst. | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
19 Sep 2018, 09:21:08 @arny rakstīja:
Domāju, ka 25% rentabilitāte ieinteresēs daudzus. Brīvā nauda ir pieejama daudziem.
gan jau kāds var izrēķināt, cik maksā vienas līnijas aprīkošana, mēnesī divi darbinieki uz tās līnijas un peļņa no apskates par 23Eur. gan jau gados 5-10 atmaksātos, ja rindas būtu kā pus-lielajās stacijās, 3-5 gados, ja rindas būtu kā Rīgas stacijā. Bet nu tur jābūt ticībai, ka klienti būs. Cenas nav iekaltas akmenī, bet paceļot kaut par 1eur tauta izvēlētos braukt uz TA staciju. Un ārzemēs vispār ir kāda vieta, kur serviss + TA stacija ir vienā vietā? parasti jau tie ir 2 atsevišķi uzņēmumi, respektīvi servisu atver pie TA stacijas vai tai pretī. Ir, protams, servisnieki kā te Latvijā, kuri pieņem auto aizdzīšanai uz apskati, noplēš piķi par remontu, apskati un vēl bik pa virsu, tāpēc arī latvieši pieņem, ka ārzemēs servisos izsniedz TA uzlīmes. varbūt es kļūdos, neesmu informēts kā kas notiek visās ES dalībvalstīs.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
karlitto | |  Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 843
Braucu ar: LUFTWAFFE, K3
|
19 Sep 2018, 12:19:31 @sn rakstīja:
19 Sep 2018, 09:21:08 @arny rakstīja:
Domāju, ka 25% rentabilitāte ieinteresēs daudzus. Brīvā nauda ir pieejama daudziem.
gan jau kāds var izrēķināt, cik maksā vienas līnijas aprīkošana, mēnesī divi darbinieki uz tās līnijas un peļņa no apskates par 23Eur. gan jau gados 5-10 atmaksātos, ja rindas būtu kā pus-lielajās stacijās, 3-5 gados, ja rindas būtu kā Rīgas stacijā. Bet nu tur jābūt ticībai, ka klienti būs. Cenas nav iekaltas akmenī, bet paceļot kaut par 1eur tauta izvēlētos braukt uz TA staciju. Un ārzemēs vispār ir kāda vieta, kur serviss + TA stacija ir vienā vietā? parasti jau tie ir 2 atsevišķi uzņēmumi, respektīvi servisu atver pie TA stacijas vai tai pretī. Ir, protams, servisnieki kā te Latvijā, kuri pieņem auto aizdzīšanai uz apskati, noplēš piķi par remontu, apskati un vēl bik pa virsu, tāpēc arī latvieši pieņem, ka ārzemēs servisos izsniedz TA uzlīmes. varbūt es kļūdos, neesmu informēts kā kas notiek visās ES dalībvalstīs.
kāda starpība, rentabli vai nerentabli - tas ir uzņēmēju ziņā uzņemties šos risku, vai nē;
fakts ir tāds, ka te ir monopols;
tieši, kā rakstā salīdzināts par mobilajiem sakariem - kā redzam tomēr ir kļuvis vairāk operatoru un patērētāju maz interesē, vai uzņēmums strādā ar 0 peļņu vai -
| Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5233
Braucu ar: cieņu
|
19 Sep 2018, 12:39:29 @karlitto rakstīja:
19 Sep 2018, 12:19:31 @sn rakstīja:
19 Sep 2018, 09:21:08 @arny rakstīja:
Domāju, ka 25% rentabilitāte ieinteresēs daudzus. Brīvā nauda ir pieejama daudziem.
gan jau kāds var izrēķināt, cik maksā vienas līnijas aprīkošana, mēnesī divi darbinieki uz tās līnijas un peļņa no apskates par 23Eur. gan jau gados 5-10 atmaksātos, ja rindas būtu kā pus-lielajās stacijās, 3-5 gados, ja rindas būtu kā Rīgas stacijā. Bet nu tur jābūt ticībai, ka klienti būs. Cenas nav iekaltas akmenī, bet paceļot kaut par 1eur tauta izvēlētos braukt uz TA staciju. Un ārzemēs vispār ir kāda vieta, kur serviss + TA stacija ir vienā vietā? parasti jau tie ir 2 atsevišķi uzņēmumi, respektīvi servisu atver pie TA stacijas vai tai pretī. Ir, protams, servisnieki kā te Latvijā, kuri pieņem auto aizdzīšanai uz apskati, noplēš piķi par remontu, apskati un vēl bik pa virsu, tāpēc arī latvieši pieņem, ka ārzemēs servisos izsniedz TA uzlīmes. varbūt es kļūdos, neesmu informēts kā kas notiek visās ES dalībvalstīs.
kāda starpība, rentabli vai nerentabli - tas ir uzņēmēju ziņā uzņemties šos risku, vai nē;
fakts ir tāds, ka te ir monopols;
tieši, kā rakstā salīdzināts par mobilajiem sakariem - kā redzam tomēr ir kļuvis vairāk operatoru un patērētāju maz interesē, vai uzņēmums strādā ar 0 peļņu vai -
Starpība ir tāda, ka neviens uzņēmums neuzturēs nerentablās stacijas, attiecīgi tādas stacijas kā Balvos vai Gulbenē, kur tās ir ērti pieejamas iedzīvotājiem vienkārši nebūs un cietējs būs pakalpojuma saņēmējs  | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| kad atvērs "tirgu", tad bļāvēji apklusīs un neviens TA staciju neveidos. nu moš kādas 2-3 Rīgā atvērs ar īrētu inventāru, lai paskatītos vai nauda nāk 
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
sn  | |  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879751
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| kaut kur vēl bija definēta tā prasība, ka TA stacijai jābūt max stundas braucienā no jebkuras vietas. gan jau tad CSDD būs spiesti turpināt uzturēt nerentablās stacijas, lai pakalpojuma saņēmēji būtu apmierināti. un tas varētu nozīmēt cenu kāpumu, ja tikai Rīgas stacijai būs konkurence. [ Šo ziņu laboja sn, 19 Sep 2018, 13:09:31 ]
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|