Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 137 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
acha
06. Nov 2011, 22:01 #17081

Kopš: 10. Sep 2007

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: e30 touring m60b40, e39 touring m62tub44, velo

vienkāršāk nav izdot kādu likumu (ja vien tāds jau nepastāv) nevis katru gadu zīmes krāmēt virsū un ņemt nost
Offline
ziema
06. Nov 2011, 22:27 #17082

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

nu tad jautajums specukiem kuriem ir berni ko lai uzdavina puikam uz 1.gada jubileju??
Offline
Montana
06. Nov 2011, 22:29 #17083

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10721

Braucu ar: Šahs un mats !

zīmju krāmēšana nost virsū ir labāka gan valstij gan strādniekiem
Offline
Driver
06. Nov 2011, 22:30 #17084

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

[ Šo ziņu laboja Driver, 06 Nov 2011, 22:31:39 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
marciss
07. Nov 2011, 09:23 #17085

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1604

Braucu ar: G30 un F31

Nesen jaucot viduskonsoli pamaniiju uz aatrumklokja apakshaajaas kustiigaas plastmasas daljas, ka iesmeereeta ar taadu kaa smeeri/krēmu rozaa kraasaa. Kas taa ir par smeeri?
Offline
Kalnz
07. Nov 2011, 09:25 #17086

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14350

Braucu ar:

Kāds disku centrs ir e39 un e36 ?! Respektīvi kādus gredzenus vajaga lai e39 diskus uzliktu uz e36 pareizi?
Offline
dust
07. Nov 2011, 09:26 #17087

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6538

Braucu ar: DD2


06 Nov 2011, 22:01:14 acha rakstīja:
vienkāršāk nav izdot kādu likumu (ja vien tāds jau nepastāv) nevis katru gadu zīmes krāmēt virsū un ņemt nost


Tās 100 km/h zīmes uzliek uz VASARAS periodu, iepriekš pamatīgi izvērtējot ceļa posma atbilstību, bet ziemā noņem.
Personīgi esmu par zīmju noņemšanu, jo man nafig nav vajadzīgi kaut kādi zaļi gurķi ap 20 ar e30, plikām m+s un pa šoseju braucot uz 120 jo redz, tad punktu nedod. Tad labāk lai viņš brauc tos 90+20 km/h, mazāk problēmu. Tie kas brauc ātrāk, tā pat brauc un brauks, vienalga kādas zīmes. (c)viedoklis subjektīvais


-----------------

Offline
Sovis
07. Nov 2011, 09:58 #17088

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Stāsts sekojošs:
Vēl aizvien cīnos un nevaru tikt galā ar to jaudas un pielekšanas problēmu!
No rītiem, negrib diži labi pielekt...pielec ar otro/trešo reizi un, kādu minūti, kad uzsilst nedaudz raustas un, apgriezieni lēkā! Kad, uzsilst pēc 1-2 min, tad apgriezieni smuki nokrīt zem 1000 apg/min un viss smuki strādā! BET, kad saak uzreiz braukt, tad vnk mashiina neiet aatraak par 20 km/h un pedaalis ir griidaa un tahometrs augstaak par 2000 apgrieziniem vnk NEIET! Apstajies, noslaapee, tad aiziet viss, kaa vajaga! Kas taa par fignju vareetu buut???
Offline
Cumpars
07. Nov 2011, 10:39 #17089

Kopš: 25. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6996

Braucu ar: KK-555

Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...
Offline
night_boy
07. Nov 2011, 11:33 #17090

Kopš: 13. Jun 2009

Ziņojumi: 1267

Braucu ar:

kurš no powera strādāja auto krāsu veikalā ?
Offline
Krauklis85
07. Nov 2011, 12:44 #17091

Kopš: 28. Apr 2007

Ziņojumi: 19

Braucu ar: 01 BMW 320D

Čau visiem!
Tuvojās ziemassvētki un sencim gribēju nopirkt dāvanu Auto starteri, kurš spēj darboties arī priekš 24V, tā ka viņa ikdienas darbs ir saistībā ar smago mašīnu, tad lieti noderētu. Pameklējos pa netu uzskrēju uz diviem variantiem.
Auto starteris ar ladētāja funkciju:
http://www.expressshop.lv/lv/auto_world/auto_ba...n_leader_400.htm
Un vienkārši auto starteris:
http://www.expressshop.lv/lv/auto_world/auto_ba...rostart_2824.htm
Cik saprotu tad parastajam starterim ir daudz lielāka starta strāva, bet tas noteikti tikai uz to aķīšu rēķina, pēctam ja tie izlādējas startējot tad jau kas zin kada tā ir, bet ar lādētāju tam ir 300A.
Un te jautājums spečukiem 300A autiņam startējot ir pilnīgi kā pietiekami? Varbūt ir kāda pieredze vai padomi saistībā ar šīm lietām.
Nekādi nevaru izlemt kuru būtu prātīgāk ņemt!
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 12:48 #17092

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16783

Braucu ar:

varbut kadu benzina vieglo vares piestartet,bet smago vari aizmirst
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 13:49 #17093

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

[ Šo ziņu laboja Sovis, 07 Nov 2011, 13:53:17 ]

Offline
Driver
07. Nov 2011, 14:17 #17094

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


07 Nov 2011, 13:49:00 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

mosh vajag ielikt beigas originalo deveju, nevis grosa suudu, kuru starpcitu es nopirku pec tava luguma, bet tev vinju beigas taa ari nevajadzeja :uzmetejs:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 14:50 #17095

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring

Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Offline
Sovis
07. Nov 2011, 15:28 #17096

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555


07 Nov 2011, 14:17:26 Driver rakstīja:

07 Nov 2011, 13:49:00 Sovis rakstīja:

07 Nov 2011, 10:39:04 Cumpars rakstīja:
Nu man diezgan līdzīgi simptomi bija pie kloķenes vai sadalenes sensora beigām, neatceros kādi pie kura, jo mainiju vienu un pēc kāda pus gada otru, bet ar beigtu vienu bija lekšanas problēmas un jaudas zudums (bet ne šausmīgs) ar otru savukārt sasniedzot normālu darba temp. auto noslāpa un pēc tam pielaižot bija liels jaudas zudums, kas pazuda tikai pēc ilgākas stāvēšanas un atdzišanas...


Nu, uz ieplūdes vārpsta dačiku meta kļūdu...nomainīju, kļūda pazuda, bet nekas nemainījās no jaundas/pielekšana viedokļa! Pēc 2 dienām atkal meta kļūdu uz to pašu datčiku, atkal nopirku jaunu un nomainiju...kļūda pazuda...pēc laika, atkal met to [ašu kļūdu! Tiešām varbūt, ka mēneša laikā noplīst 3 JAUNI Sensonā/Gross auto pirkti dačiki??? Maybe, kompis, kaut, ko gļūko?

mosh vajag ielikt beigas originalo deveju, nevis grosa suudu, kuru starpcitu es nopirku pec tava luguma, bet tev vinju beigas taa ari nevajadzeja :uzmetejs:

Kāpēc domā, ka liku neorģinālo un sūdu? Kāpēc uzreiz tāda agresija???
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 15:51 #17097

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16783

Braucu ar:


07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties
Offline
Bandiic
07. Nov 2011, 15:56 #17098

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar: F11 530i Touring


07 Nov 2011, 15:51:53 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties

Nu jā Bet ar temperatūrām viss kārtībā motoru dzesē labi un pečka ar strādā....nevar īsti saprast vai radiatorā krājas spiediens vai nē...vecam radiatoram plastmasu pārplēsa sānā, jo sieva biciņ pa daudz uzkarsēja, taga jauns radiators itkā viss ok.
Offline
Dzvile
07. Nov 2011, 15:57 #17099

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.

A priekš tam tās trubas spaidīt? Ja motors nekarst,trubās spiediena nav,eļļa ar dzesēšanas šķidumu kopā nejaucas tad priekš kam grābstīties gar trubām?
Šaubos vai piemēram galvas blīve izpūsta,ja vari to trubu saspiest un nav viņa zem spiediena kad rūc motors.
A Tava "pulsēšana" var būt arī no vienkārša ūdens sūkņa darbības. Varbūt kaut kas kaut kur aizaudzis,un dzesēšanu ar pārāvumiem spēj dzīt pa sistēmu.

P.S. Maini dzinēju.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
uldens1
07. Nov 2011, 16:01 #17100

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16783

Braucu ar:


07 Nov 2011, 15:56:52 Bandiic rakstīja:

07 Nov 2011, 15:51:53 uldens1 rakstīja:

07 Nov 2011, 14:50:05 Bandiic rakstīja:
Kā ir ja dzesēšanas sistēmai, ja mašīna rūc, saspiežot jūt ka pulsē lielā gumijas šļauka, kas ir kreisajā pusē apkakšā (laikam lielā loka). Mašīna 528i E39 2000 g. MAn te viens ekstrasenss saka, ka tā nevajadzētu būt, kautgan neesot pārliecināts.
Nekas cits nenak prata kaa tikai ka kads cilindrs sadegšanas takti pumpe iekšā atgazes,bet tad butu jabut jau problemam ar dzesešanu vai salona sildišanu.Citu iemeslu atruma nevaru iedomaties

Nu jā Bet ar temperatūrām viss kārtībā motoru dzesē labi un pečka ar strādā....nevar īsti saprast vai radiatorā krājas spiediens vai nē...vecam radiatoram plastmasu pārplēsa sānā, jo sieva biciņ pa daudz uzkarsēja, taga jauns radiators itkā viss ok.
nu luk ari tava problema,kapec parkarseja???tapec ka galvas blive pizdohen.Ja viss ok tad nevar motoru parkarset ne sieva,ne sievasmate
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo