Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Darba tirgus

AutorsZiņojums
520i
10. Dec 2015, 22:30 #16481

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari

atradu instrukciju ekspeditoriem. Tulit nofočēšu.
Offline
JDS
10. Dec 2015, 22:31 #16482

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Dec 2015, 22:28:02 520i rakstīja:

10 Dec 2015, 22:26:35 edzhaans rakstīja:

10 Dec 2015, 22:20:47 JDS rakstīja:
520 Taa ir marshruta lapa, es tev teicu kur ir komplekteeshanas papiiri.
edzhaan pavadziimes parasti vinji dabon pirms izbraukshanas

Protams, ka dabuj, es pat tādas esmu rokās turējis. Mož šim mīziens foķēt



man un visiem šoferiem deva tikai un vienīgi šīs lapas. Varbūt, varam saderēt un aizbraukt uz Dominanti?

TAK LASI! Tev vinja ir jaapanjem pasham
Ok, Tev vislaik bij iztruukums, kas notika taalaak ?
Offline
edzhaans
10. Dec 2015, 22:32 #16483

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Sāk palikt interesanti
Offline
spriditis
10. Dec 2015, 22:32 #16484

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

tgd galigi vairs nesaprotu,kas ko darija,Laoshi,razkladu!
Offline
520i
10. Dec 2015, 22:32 #16485

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


10 Dec 2015, 22:31:04 JDS rakstīja:

10 Dec 2015, 22:28:02 520i rakstīja:

10 Dec 2015, 22:26:35 edzhaans rakstīja:

10 Dec 2015, 22:20:47 JDS rakstīja:
520 Taa ir marshruta lapa, es tev teicu kur ir komplekteeshanas papiiri.
edzhaan pavadziimes parasti vinji dabon pirms izbraukshanas

Protams, ka dabuj, es pat tādas esmu rokās turējis. Mož šim mīziens foķēt



man un visiem šoferiem deva tikai un vienīgi šīs lapas. Varbūt, varam saderēt un aizbraukt uz Dominanti?

TAK LASI! Tev vinja ir jaapanjem pasham
Ok, Tev vislaik bij iztruukums, kas notika taalaak ?


visiem bija iztrūkums netikai man. Uz pavadzīmes uzrakstu, ka nav preces. Tālāk viņi paši pārbauda un, vismaz, man viss ir kārtībā, jo kļūda parasti atrodas citur. Nepatīkami ir tikai nododot precī, kad pieņēmēji lamā
Offline
edzhaans
10. Dec 2015, 22:33 #16486

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Pieņēmējiem pa lielam pohuj, sazvons, pizdi, un atrakstam.
Offline
520i
10. Dec 2015, 22:36 #16487

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari

pasvītrotais






pilnīgi neviens nekad nebija teicis, ka ir pašam kaut kas jāprasa un neredzēju nevienu to daram. Es, protams, nesaku, ka tā nevar izdarīt. Vienreiz bija, ka viens maršuts trūka, tad gāju prasīt, un man pateica, kam tur ir jābūt iekšā. Bet neko uz rokas nedeva.
Offline
spriditis
10. Dec 2015, 22:36 #16488

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad


10 Dec 2015, 22:33:58 edzhaans rakstīja:
Pieņēmējiem pa lielam pohuj, sazvons, pizdi, un atrakstam.


un agents trukstoso pieved,ja loti dusmojas,tad ari prezentinu,ne ta?
Offline
JDS
10. Dec 2015, 22:37 #16489

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

520, pag viens jautaajums, tu vadaaji preci ar busu?
Offline
520i
10. Dec 2015, 22:38 #16490

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


10 Dec 2015, 22:37:05 JDS rakstīja:
520, pag viens jautaajums, tu vadaaji preci ar busu?




deviņas paletes ietilpa
Offline
edzhaans
10. Dec 2015, 22:39 #16491

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Dec 2015, 22:36:20 spriditis rakstīja:

10 Dec 2015, 22:33:58 edzhaans rakstīja:
Pieņēmējiem pa lielam pohuj, sazvons, pizdi, un atrakstam.


un agents trukstoso pieved,ja loti dusmojas,tad ari prezentinu,ne ta?

Nu kā kurš, citreiz prezentiņš ir keksi bez termiņa
Tas atkarīgs no uzņēmuma, citi atved tāpat, degustācijai, kolektīvam. Vasarās saldējumu uzsauc. Nu tā kaut kā bija, jā
Offline
JDS
10. Dec 2015, 22:40 #16492

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Dec 2015, 22:38:53 520i rakstīja:

10 Dec 2015, 22:37:05 JDS rakstīja:
520, pag viens jautaajums, tu vadaaji preci ar busu?




deviņas paletes ietilpa

tad kapeec met cita cilveeka papiirus foruma
Offline
dzuris
10. Dec 2015, 22:41 #16493

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


10 Dec 2015, 22:24:17 sonx33 rakstīja:

10 Dec 2015, 21:52:20 dzuris rakstīja:

10 Dec 2015, 21:07:30 qa rakstīja:

10 Dec 2015, 20:05:12 uudensputns rakstīja:
Sagribējās kko iekakāt-reāli piloti,kuri ar klientu bez matj prot runāt,zin pieskatīt auto un kravu sakraut ne tikai tā,ka uzņēmumā turas,bet tāpat arī Zilupē vesela,ir uz izķeršanu.Tādi darbavietas nemaina,kaut reizēm šefam uz astes smagi uzkāpj(pamatoti),saņem no 1,2 kilo uz augšu.Runa par tiem,kuriem vismaz BCE burti vākos un kāds ļimons km aiz muguras...
P.s.Man ir gan burti,gan ļimons vismaz...

nu nu, sper vala kura firma sodien ucinas ar soferiem?

Ja staipam kraninus,tad ari man ir miljons km un visi burtini.

Tirgus situacija pedeja gada stipri izmainijusies, kuri stradaja uz krieviju un bij maksatspejigi, sodien vairs ne tuvu nav. Uz eiropu konkurence liela, tresa alternativa 'apliem'.
Un protams katra sofera sapnis ar B kat. par kurjeru , katru nakti majas naksnot ,4 dienas stradat un 1.5t uz rokas pec nodokliem.
Padomajiet pasi, pirms uzstadiet savas mistiskas prasibas.


Nosauksu tev paris firmas. Busterz,altreks,lars prim,ab treileri. Tur nav aplu, viens soferis un viss uz skandinaviju. Visur algas 900-1800 cik zinams. Reiss +/- 5-7 dienas un tad 2-3 brivas. Te iet runa par tentiniekiem ar megam. Pedejie nosauktie ir negabariti/Lielgabariti.
Par balkvedejiem runajot. Algas ari ap to 1k grozas. Bet es pis tadu suna darbu.

Busterz- šoferi dzivo cepuri kuldami, es pat teiktu baigi naglie, izlutinati, ab treileros pirms pusgada kkas mainijas vadiba, šoferi raudāja!
Esmu pats ar ļoti daudz šoferiem esmu runajis, tie kuri nesudzas ( neviens neteica ka iet ahūna) ta ari laga algas nepateica, cik zinu bustera zem k nepelna plus fures jaunas! Strādāju ar gps izsekošanam, ja gribas pelnit labi, jāliek tiesibas un jāiet uz karvestera meža, tiem tiešām laba dzive algu ziņa, zinu vienu firmu pie gulbenes kura neviens traktorists zem 1,5 k nepelna, viss oficiali ar nodokļiem!


Treileros viss ir nostabilizejies un viss gerai, ka jau visur nevar pienemt parmainas utt. Busteram viens vecs meseris bija, bet vajadzetu but jau 0 klat.
Par harvasteriem runajot 1,5-2+ uz rokas (griezat venas) par to firmu ko saki no gulbenes es zinu birokratiju ka vini dabu pabus ligumus ar VAS(pilsetnieki neiebrauks) un izcel lielaku piki neka ligumos. Viri uz parasta izvedejtraktora var mierigi sakasit 900-1,2k uz forvardera attiecigi ap 1,5 grozas cipari.
Offline
edzhaans
10. Dec 2015, 22:41 #16494

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Tūlīt 520i zapaļīs par piesegšanu.
Offline
520i
10. Dec 2015, 22:42 #16495

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


10 Dec 2015, 22:40:48 JDS rakstīja:

10 Dec 2015, 22:38:53 520i rakstīja:

10 Dec 2015, 22:37:05 JDS rakstīja:
520, pag viens jautaajums, tu vadaaji preci ar busu?




deviņas paletes ietilpa

tad kapeec met cita cilveeka papiirus foruma



bļin, nepamanīju, dažreiz mainījāmies. Nu tas nemaina faktu, ka man bija tieši tādi paši papīri.
Offline
Mizx
10. Dec 2015, 22:43 #16496

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7023

Braucu ar:

Par šitādu čakarēšanos tiešām jāmaksā! manis minētajā piemērā darbs 8:00-17:00, maza noliktava, preces tik cik ar rokām paņemamas, nekādas veselas paletes, nekādi skaneri, prece sakrīt 100% gadījumu, attiecīgi pieņēmēji pat jau iemācījušies un biežāk pat nemaz nepārskaita, jo zina, ka būs OK. Tā maza aldziņa, bet nekādas čakarēšanās.
Offline
JDS
10. Dec 2015, 22:47 #16497

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Dec 2015, 22:43:30 Mizx rakstīja:
Par šitādu čakarēšanos tiešām jāmaksā! manis minētajā piemērā darbs 8:00-17:00, maza noliktava, preces tik cik ar rokām paņemamas, nekādas veselas paletes, nekādi skaneri, prece sakrīt 100% gadījumu, attiecīgi pieņēmēji pat jau iemācījušies un biežāk pat nemaz nepārskaita, jo zina, ka būs OK. Tā maza aldziņa, bet nekādas čakarēšanās.

Kaads chakars? Shoferi kas tur nestraada pirmo dienu, atbrauc, apskataas kas lasiijis konkreeto veikalu, uzreiz saprot vajag/nevajag paarbaudiit, taalaak parbauda ko vajag jau kraujot, panjem pavadziimes un volaa laizh marshrutaa. Tie kas nestraadaa paaris meeneshus ar izveshanu un iztruukumiem probleemu nav.

Laba statistika 100% vienmeer viss pareizi, veikalos nepaarbauda var jau buut...
Offline
sonx33
10. Dec 2015, 22:49 #16498

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2104

Braucu ar: 320d


10 Dec 2015, 22:41:12 dzuris rakstīja:

10 Dec 2015, 22:24:17 sonx33 rakstīja:

10 Dec 2015, 21:52:20 dzuris rakstīja:

10 Dec 2015, 21:07:30 qa rakstīja:

10 Dec 2015, 20:05:12 uudensputns rakstīja:
Sagribējās kko iekakāt-reāli piloti,kuri ar klientu bez matj prot runāt,zin pieskatīt auto un kravu sakraut ne tikai tā,ka uzņēmumā turas,bet tāpat arī Zilupē vesela,ir uz izķeršanu.Tādi darbavietas nemaina,kaut reizēm šefam uz astes smagi uzkāpj(pamatoti),saņem no 1,2 kilo uz augšu.Runa par tiem,kuriem vismaz BCE burti vākos un kāds ļimons km aiz muguras...
P.s.Man ir gan burti,gan ļimons vismaz...

nu nu, sper vala kura firma sodien ucinas ar soferiem?

Ja staipam kraninus,tad ari man ir miljons km un visi burtini.

Tirgus situacija pedeja gada stipri izmainijusies, kuri stradaja uz krieviju un bij maksatspejigi, sodien vairs ne tuvu nav. Uz eiropu konkurence liela, tresa alternativa 'apliem'.
Un protams katra sofera sapnis ar B kat. par kurjeru , katru nakti majas naksnot ,4 dienas stradat un 1.5t uz rokas pec nodokliem.
Padomajiet pasi, pirms uzstadiet savas mistiskas prasibas.


Nosauksu tev paris firmas. Busterz,altreks,lars prim,ab treileri. Tur nav aplu, viens soferis un viss uz skandinaviju. Visur algas 900-1800 cik zinams. Reiss +/- 5-7 dienas un tad 2-3 brivas. Te iet runa par tentiniekiem ar megam. Pedejie nosauktie ir negabariti/Lielgabariti.
Par balkvedejiem runajot. Algas ari ap to 1k grozas. Bet es pis tadu suna darbu.

Busterz- šoferi dzivo cepuri kuldami, es pat teiktu baigi naglie, izlutinati, ab treileros pirms pusgada kkas mainijas vadiba, šoferi raudāja!
Esmu pats ar ļoti daudz šoferiem esmu runajis, tie kuri nesudzas ( neviens neteica ka iet ahūna) ta ari laga algas nepateica, cik zinu bustera zem k nepelna plus fures jaunas! Strādāju ar gps izsekošanam, ja gribas pelnit labi, jāliek tiesibas un jāiet uz karvestera meža, tiem tiešām laba dzive algu ziņa, zinu vienu firmu pie gulbenes kura neviens traktorists zem 1,5 k nepelna, viss oficiali ar nodokļiem!


Treileros viss ir nostabilizejies un viss gerai, ka jau visur nevar pienemt parmainas utt. Busteram viens vecs meseris bija, bet vajadzetu but jau 0 klat.
Par harvasteriem runajot 1,5-2+ uz rokas (griezat venas) par to firmu ko saki no gulbenes es zinu birokratiju ka vini dabu pabus ligumus ar VAS(pilsetnieki neiebrauks) un izcel lielaku piki neka ligumos. Viri uz parasta izvedejtraktora var mierigi sakasit 900-1,2k uz forvardera attiecigi ap 1,5 grozas cipari.

Hravesters-zāģē kokus, forvardes- ved āra, tas ta noprecizet!
Bet jā, kas strādā vasa, tiem vismaz algas smuki uz papīra, bez aploksnites! Laukos laikam uz traktora vienigais jedzigais veids labi pelnit!
Offline
Mizx
10. Dec 2015, 22:52 #16499

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7023

Braucu ar:


10 Dec 2015, 22:47:37 JDS rakstīja:

10 Dec 2015, 22:43:30 Mizx rakstīja:
Par šitādu čakarēšanos tiešām jāmaksā! manis minētajā piemērā darbs 8:00-17:00, maza noliktava, preces tik cik ar rokām paņemamas, nekādas veselas paletes, nekādi skaneri, prece sakrīt 100% gadījumu, attiecīgi pieņēmēji pat jau iemācījušies un biežāk pat nemaz nepārskaita, jo zina, ka būs OK. Tā maza aldziņa, bet nekādas čakarēšanās.

Kaads chakars? Shoferi kas tur nestraada pirmo dienu, atbrauc, apskataas kas lasiijis konkreeto veikalu, uzreiz saprot vajag/nevajag paarbaudiit, taalaak parbauda ko vajag jau kraujot, panjem pavadziimes un volaa laizh marshrutaa. Tie kas nestraadaa paaris meeneshus ar izveshanu un iztruukumiem probleemu nav.

Laba statistika 100% vienmeer viss pareizi, veikalos nepaarbauda var jau buut...
Es ar čakarēšanos domāju ne jau tikai iekraušanu / izkraušanu, bet visas dienas režīmu ar mēli pār plecu un stresu par vedamā saturu.
Offline
JDS
10. Dec 2015, 22:53 #16500

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


10 Dec 2015, 22:52:05 Mizx rakstīja:

10 Dec 2015, 22:47:37 JDS rakstīja:

10 Dec 2015, 22:43:30 Mizx rakstīja:
Par šitādu čakarēšanos tiešām jāmaksā! manis minētajā piemērā darbs 8:00-17:00, maza noliktava, preces tik cik ar rokām paņemamas, nekādas veselas paletes, nekādi skaneri, prece sakrīt 100% gadījumu, attiecīgi pieņēmēji pat jau iemācījušies un biežāk pat nemaz nepārskaita, jo zina, ka būs OK. Tā maza aldziņa, bet nekādas čakarēšanās.

Kaads chakars? Shoferi kas tur nestraada pirmo dienu, atbrauc, apskataas kas lasiijis konkreeto veikalu, uzreiz saprot vajag/nevajag paarbaudiit, taalaak parbauda ko vajag jau kraujot, panjem pavadziimes un volaa laizh marshrutaa. Tie kas nestraadaa paaris meeneshus ar izveshanu un iztruukumiem probleemu nav.

Laba statistika 100% vienmeer viss pareizi, veikalos nepaarbauda var jau buut...
Es ar čakarēšanos domāju ne jau tikai iekraušanu / izkraušanu, bet visas dienas režīmu ar mēli pār plecu un stresu par vedamā saturu.

Kapeec meeli paar plecu? Ir shoferi kas jau trijos maajaas dzer teeju Un stresa par saturu nav
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo