Online
Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ziemas riepas
Autors | Ziņojums |
vadjiksBMW | |  Kopš: 16. Aug 2016
No: Olaine
Ziņojumi: 2700
Braucu ar: Populāko auto marku powerā.
|
25 Oct 2024, 10:43:35 @Elviss rakstīja:
25 Oct 2024, 10:40:06 @vadjiksBMW rakstīja:
25 Oct 2024, 10:36:31 @Elviss rakstīja:
25 Oct 2024, 09:54:53 @subaru rakstīja:
Ja riepa savas pamatfunkcijas pilda - ripo, neuzsprāgts vai nesadalās pati no sevis, tad tā ir tikai riepa - viens no faktoriem, kas ietekmē braukšanu.
Ar Michelin Pilot Sport Cup aprīkots žigulis tāpat bremzēs sūdīgāk nekā ar tādām pat riepām aprīkots Competition bembis. Attiecīgi ar žiguli braucot Tu ņemsi vērā, ka brauc ar žiguli un bremzēsi laicīgāk utt utt.
Arī ar ķīnas riepām braucot ir jāņem vērā, ka nebrauc ar premium riepām un riepas nespēs izručīt iepriekš pieļautās kļūdas (pārāk vēla bremzēšana, pārāk liels ātrums līkumā etc.)
Protams, ka var gadīties tas viens gadījums, kad iznāk alnis un tie 10 papildus metri pie ekstrēmas bremzēšanas var nozīmēt, ka auto uz lūžņiem, pats slimnīcā, bet ja tā nenotiek, tad cilvēks ir ietaupījis naudu par riepām un braucis kā vienmēr brauc. Tb ar savu braukšanas stilu izmanto, piemēram, 60% no ķīnas riepu iespējām (savukārt ar to pašu braukšanas stilu izmantotu 30% no premium riepu iespējām)
Ja ar tieši tādām pašām arī izmēra riepām, tad apstāsies ātrāk žigulis, jo viņš sver 2x mazāk.
Ja vēl svars būtu vienīgais aspekts, kas to ietekmē
Nu domā 1x nenobremzētu ātrāk? Varam pamēģināt šādu testu, vajag tikai bembi un riepas. Ātrums no sotaka 
Nu var jau būt, ja tā padomā..
Nu paņemt vēl bembi ar oglekļa bremzēm un vazni parastu klasiku ar alumīnija trumuļiem, bet lai kādu ņemtu moderno auto es drīzāk paliktu pie tā, ka neticu, ka vaznis pat ātrāk kā bentayga apstātos 100-0, bet nu kam ir iespēja būtu interesanti redzēt  | Offline | | |
mtx | |  Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 629
Braucu ar: tavu mammu
| Izskatās, kau daudziem prasītos drīzāk uz drošas braukšanas skolu aiziet nevis pēdējo kapeiku nolikt par dārgākajām riepām, tā noteikti būtu labāka investīcija | Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2919
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
25 Oct 2024, 10:44:54 @HE9600 rakstīja:
Nevajag jau ar lekt no viena grāvja otrā, no premium top modeļa uz lētāko kīnu.
Ir tak arī premium un vidus segmenta ražotājiem meitas uzņēmumi, pietam daudzi ražoti tepat, eiropā.
Maksā pa vidu starp kīnu un vidējo segmentu, bieži vien protektors un gumijas sastāvs ir aizņemts no mātes uzņēmuma izbijušiem top modeļiem.
Piemēram laufenn (Hankook), bfgoodrich, kleber, kormoran (Michelin), barum/gislaved (continental) utt.
Pašam ir viens komplekts laufenn nobraukts, bija ļoti ok.
Kormorans toch ir no tiem, kas performē labi 1, varbūt max 2 ziemas. Tiklīdz kā sasniedz 6mm robežu, tā ievērojami degradējas veiktspēja. Nu un arī te ir laimes spēle par to vai riepu būs apaļa vai nē. Klebers jau ir kkāds vidējais segments kopā ar hankooku. | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16698
Braucu ar:
| Rekur kaut kādi testi,maz ķiniešu,bet pēdējie nav Links | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16698
Braucu ar:
|
25 Oct 2024, 10:44:54 @HE9600 rakstīja:
Nevajag jau ar lekt no viena grāvja otrā, no premium top modeļa uz lētāko kīnu.
Ir tak arī premium un vidus segmenta ražotājiem meitas uzņēmumi, pietam daudzi ražoti tepat, eiropā.
Maksā pa vidu starp kīnu un vidējo segmentu, bieži vien protektors un gumijas sastāvs ir aizņemts no mātes uzņēmuma izbijušiem top modeļiem.
Piemēram laufenn (Hankook), bfgoodrich, kleber, kormoran (Michelin), barum/gislaved (continental) utt.
Pašam ir viens komplekts laufenn nobraukts, bija ļoti ok.
barum gan neesmu tādu īstu ziemeni redzējis,tik tādas viduseiropas ziemenes | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7475
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ļoti svarīgs moments ir balstiekārtas stāvoklis-amortizatoriem ir jābūt labā stāvoklī
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
alnisg | | Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 1972
Braucu ar:
|
25 Oct 2024, 12:57:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Ļoti svarīgs moments ir balstiekārtas stāvoklis-amortizatoriem ir jābūt labā stāvoklī
Es pēc savas pieredzes teiktu, ka tas ir daudz, daudz būtiskāk par krutu tupeļu izvēli. Tikko kāds šarnīrs, sailents, vai, pat, tikai sviriņas komfortam - uz gļotainām iesalušajām sliedēm ir baigi neomulīgi. Vēl - bremžu siekstas, ja tendence nedaudz iesprūst...[ Šo ziņu laboja alnisg, 25 Oct 2024, 16:27:28 ] | Offline | | |
Janchiks | |  Kopš: 11. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4413
Braucu ar: 888
| Ir pieejami divi komplekti:
205/55/16, GoodYear Ultra Grip, 5,5-6,5mm, tipa radzes, EUR 128
215/65/16, Kumho WinterCraft ice, 6-7mm, radzes, EUR 128 | Offline | | |
|
hasans  | |  Kopš: 04. Apr 2004
Ziņojumi: 7699
Braucu ar:
| Kas mūsdienās ir labākais no mīkstā sastāva ziemenēm? Pašam ir ļoti laba pieredze Maxxis Arctic Trekker SP-02. Ir vēl kaut kas iesakāms? [ Šo ziņu laboja hasans, 25 Oct 2024, 21:26:15 ] | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| nokian r5
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Artuuurs | | Kopš: 14. Sep 2016
Ziņojumi: 39
Braucu ar:
| Garāžas tīrīšana.
Apputējuši un netīri, bet svaigi pulverkrāsoti bez skrambām bmw diski ar 3000km brauktām ziemas riepām.
235/65/R17 stāvēja uz X5, bet auto pārdots.
600€ vai labākais piedāvājums.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/t.../r17/bnpbfj.html | Offline | | |
Artuuurs | | Kopš: 14. Sep 2016
Ziņojumi: 39
Braucu ar:
|
25 Oct 2024, 21:52:10 @Artuuurs rakstīja:
Garāžas tīrīšana.
Apputējuši un netīri, bet svaigi pulverkrāsoti bez skrambām bmw diski ar 3000km brauktām ziemas riepām.
235/65/R17 stāvēja uz X5, bet auto pārdots.
600€ vai labākais piedāvājums.
https://m.ss.com/msg/lv/transport/spare-parts/t.../r17/bnpbfj.html
Atvainojos domāju ka īsti m diski, laikam tomēr nav. Jauna cena 300€ | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5087
Braucu ar:
|
25 Oct 2024, 16:22:55 @alnisg rakstīja:
25 Oct 2024, 12:57:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Ļoti svarīgs moments ir balstiekārtas stāvoklis-amortizatoriem ir jābūt labā stāvoklī
Es pēc savas pieredzes teiktu, ka tas ir daudz, daudz būtiskāk par krutu tupeļu izvēli. Tikko kāds šarnīrs, sailents, vai, pat, tikai sviriņas komfortam - uz gļotainām iesalušajām sliedēm ir baigi neomulīgi. Vēl - bremžu siekstas, ja tendence nedaudz iesprūst...
es teiktu tā, ka ar vidējas klases ķīnieti tu aizbraukuši tur pat, kur ar dargà galā premium. Easy. Tas, ko vajag izdarīt, ir notestet pirmajā sniega riepas robežas. Nu un tālāk jau ar dievpalīgu. Tāpec arī mans viedoklis, ka nav starpības starp normālu ķainu un kautkadu dārga gala mizu. Jo tu pielāgojies riepai. | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3593
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Braukt var arī ar pēdējiem sūdiem, ja māk vispār ar auto kaut cik braukt un pielāgoties, nevis pie pirmā sniega ar izvalbītu nāves skatienu vilkties gliemeža ātrumā. Labas riepas ziemā nodrošina komfortu un arī lielāku ātrumu.
Pats nobraucu vairākus gadus ar cietām Barum riepām mantojumā no iepriekšējā īpašnieka un tad uzliku Continental. Nu nevar salīdzināt braukšanas komforta izmaiņas pozitīvajā virzienā - bauda braukt.
Pēdējās vasarenes uzliku Sailuņus - secinājums - braukt var, bet tādi mēsli. kaut kāda vibrācija pie noteikta ātruma, cietas. Turpmāk izvairīšos un ziemā vispār tabū. Ar tādu domu toreiz arī piegāju pērkot, ka vasarai nav tik būtiski.
Protams, pēdējā laika riepu cenas vienkārši iespārda  | Offline | | |
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3593
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Un jā, ar pēdējām ziemas Continental riepām sakorodējuši ziemas diski, kaut kādi balansa svariņi nokrita pagājušogad pārskrūvējot riepas. Domāju, nu viss slikti - jāpārbalansē. Tajā momentā servisos lielas rindas un sāku braukt tāpat, kā ir. Nu, neko, nevibrē pie Latvijas ātrumiem. Nav tur viss arī tik precīzi miligramos. Varbūt ir ļoti precīzi riepu stendi, bet starp dažādiem riepu stendiem arī mēdz būt atšķirības - tā vismaz stāstīja ilggadējs riepu montētājs.
Un tad es atcerējos vasaras nobalansētos Sailuņus  [ Šo ziņu laboja RolandsK, 25 Oct 2024, 23:43:51 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5073
Braucu ar: cieņu
|
25 Oct 2024, 22:32:59 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2024, 16:22:55 @alnisg rakstīja:
25 Oct 2024, 12:57:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Ļoti svarīgs moments ir balstiekārtas stāvoklis-amortizatoriem ir jābūt labā stāvoklī
Es pēc savas pieredzes teiktu, ka tas ir daudz, daudz būtiskāk par krutu tupeļu izvēli. Tikko kāds šarnīrs, sailents, vai, pat, tikai sviriņas komfortam - uz gļotainām iesalušajām sliedēm ir baigi neomulīgi. Vēl - bremžu siekstas, ja tendence nedaudz iesprūst...
es teiktu tā, ka ar vidējas klases ķīnieti tu aizbraukuši tur pat, kur ar dargà galā premium. Easy. Tas, ko vajag izdarīt, ir notestet pirmajā sniega riepas robežas. Nu un tālāk jau ar dievpalīgu. Tāpec arī mans viedoklis, ka nav starpības starp normālu ķainu un kautkadu dārga gala mizu. Jo tu pielāgojies riepai.
Tu pats vispār saprati ko Tu pats pateici 
Nu ja nav starpība, vienā gadījumā Tu pielāgojies Ķīnas meslam un arī brauc kā gliemezis, otrā gadījumā pielāgojies normālai riepai un tā arī pārvietojies,bet tas nav viens un tas pats!!!Es arī ar vasaras riepu ziemā aizbraukšu tur kur Tu ar ķīnieti, bet es tāpēc nevienam nestāstīšu ka nav starpība starp vasaras un ziemas riepu, es reāli nesaprotu kā nav iespējams saprast šo vienkāršo patiesību
rezumē šai diskusijai ir pavisam vienkāršs- nevajag apgalvot,ka lētais Ķīnas sūds performē vienādi ar premium riepu. [ Šo ziņu laboja Mikels, 26 Oct 2024, 01:20:37 ] | Offline | | |
|
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10337
Braucu ar: rokām uz stūres
| Kā jau rakstīju. Var ļoti veiksmīgi braukt ar žiguli, kamēr apzinies, ka brauc ar žiguli. Un skaidrs, ka nedabūsi BMW Competition sērijas veiktspēju,ātrumus, komfortu un drošību.
Tāpat var veiksmīgi braukt ar sūdriepu, kamēr apzinies tās riepas iespēju robežas. Bet tās robežas, kā likums, būs zemas.
Ja braukšanas stils un prasības ir augstākas, tad sūdriepas vietā ir prātīgi izvēlēties labākas kvalitātes riepu.
| Offline | | |
wanksta | |  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7585
Braucu ar:
| Kādam nav aktuāli jauns, 2024. gada komplekts Kormoran snow 245/45 R18? 325eiro | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5087
Braucu ar:
|
26 Oct 2024, 00:29:22 @Mikels rakstīja:
25 Oct 2024, 22:32:59 @Samsasi rakstīja:
25 Oct 2024, 16:22:55 @alnisg rakstīja:
25 Oct 2024, 12:57:41 @RSAWorkshop rakstīja:
Ļoti svarīgs moments ir balstiekārtas stāvoklis-amortizatoriem ir jābūt labā stāvoklī
Es pēc savas pieredzes teiktu, ka tas ir daudz, daudz būtiskāk par krutu tupeļu izvēli. Tikko kāds šarnīrs, sailents, vai, pat, tikai sviriņas komfortam - uz gļotainām iesalušajām sliedēm ir baigi neomulīgi. Vēl - bremžu siekstas, ja tendence nedaudz iesprūst...
es teiktu tā, ka ar vidējas klases ķīnieti tu aizbraukuši tur pat, kur ar dargà galā premium. Easy. Tas, ko vajag izdarīt, ir notestet pirmajā sniega riepas robežas. Nu un tālāk jau ar dievpalīgu. Tāpec arī mans viedoklis, ka nav starpības starp normālu ķainu un kautkadu dārga gala mizu. Jo tu pielāgojies riepai.
Tu pats vispār saprati ko Tu pats pateici 
Nu ja nav starpība, vienā gadījumā Tu pielāgojies Ķīnas meslam un arī brauc kā gliemezis, otrā gadījumā pielāgojies normālai riepai un tā arī pārvietojies,bet tas nav viens un tas pats!!!Es arī ar vasaras riepu ziemā aizbraukšu tur kur Tu ar ķīnieti, bet es tāpēc nevienam nestāstīšu ka nav starpība starp vasaras un ziemas riepu, es reāli nesaprotu kā nav iespējams saprast šo vienkāršo patiesību
rezumē šai diskusijai ir pavisam vienkāršs- nevajag apgalvot,ka lētais Ķīnas sūds performē vienādi ar premium riepu.
Es tev nevaru palīdzet, ja tu nemāki lasīt vai izlasi to, ko gribi redzēt. | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22176
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Mnja, tik daudz muļķību sarakstīts, ka paliek pilnīgi skaidrs kādēļ brīžos kad ceļš nav sauss un silts satiksme apstājas...
P.s. un diskusijā par riepām iepīt piekari arī ir jāmāk. Pie vienādi tizlas piekares tāpat ar labāku riepu būs labāk, ja vien piekares iespējas nav tik zemas, ka pat lēts jaunais štrunts pārspēj tās iespējas...
P.S.S. šis teksts vispār gāž no kājām...
Jūsu automašīnas riteņi tiks nobalansēti uz MODERNĀKĀ RIEPU BALANSĒŠANAS STENDA LATVIJĀ! Balansēšanas stends Hunter RoadForce Elite nodrošina pašu precīzāko riepu balansēšanu, kāda, vien, ir iespējama. Riteņi tiek balansēti ar speciālu piespiedējrulli, tā imitējot reālos automašīnas braukšanas apstākļus uz ceļa.
P.s.s.s
...ar pavieglajiem un kupejām sen neesmu braucis, moš', tas sīkais disbalanss arī sajūtām ko traucē, bet pasmagiem džipveidīgajiem šeit atļautajā ātrumā traucējošs ir tikai pastiprs disbalanss.
Tas ir nevis auto svara bet piekares "brīvkustību dēļ" jo precizāka un "stingrāka" piekare t.i. bukses. šarnīri etc. Jo vairāk jūt visas liekās vibrācijas. Un dabiski ka SUVi ar dažiem izņēmumiem ir ūdensgultas...
P.S.S.S.S
...bet, ja ziemā par limitu tu dēvē to, ka slīd man tas šķiet samērā muļķīgi, jo slīd viss un visur, ja runa ir par reālu ziemu, kad ir sniegs, aukstums utt tad vienīgais ar ko braukt ir zāģi.
Šis tikai liecina, ka nēesi ziemā braucis ar tiešām labām riepām, pat laba bezradžu ziemene "neslīd" CSN ietvaros...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|