Online

Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Notikumi krievijā un Baltkrievijā

AutorsZiņojums
Zoo
22. Mar 2022, 19:23 #15441

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7815

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:

22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?


Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza.


es varu pateikt pat vēl vairāk- kolēģis paņēma renault arcana no salona.. bija parunājies ar salona džekiem- tie bija teikuši, ka mūsu arcana (renault-samsung) un krievu arcana ir divas pilnīgi dažādas (nosacīti, saprotams) mašīnas.. viņiem krievijā, pa lielam, viss tur ir savs- citi dzinēji, kuri ekoloģijas dēļ neiztur konkurenci EU , un vēl šis tas..
hrenis krievijā ir IzgŪldījies pa pilnu programmu.. tagad varēs karburatorladas skrūvēt..
Offline
Zalespljavejs
22. Mar 2022, 19:24 #15442

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2646

Braucu ar: tautas auto


22 Mar 2022, 19:00:24 @user rakstīja:

22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?


tāpēc LV ir tik sūdīgi ar uzņēmējdarbību un daudzi iet projām, ver citās valstīs uzņēmumus vaļā un tā


Es saprotu, ka tev patīk uzmesties par ekspertu VISĀS jomās, bet salīdzināt Latviju ar Krieviju ir vairāk kā nekorekti.
Offline
Zoo
22. Mar 2022, 19:25 #15443

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7815

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

jaunu auto segments nu tā, bet lielākā daļa lietoto hreņladu rezerves daļu segmentā arī būs žōpa, ja viņi aiziet pavisam..
Offline
depo
22. Mar 2022, 20:00 #15444

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20974

Braucu ar: Zirgu

Man likās, ka lietoti bremžu kluči jau ir ekstrēmi Vatlandē dzīve sāk iet uz augšu.

[ Šo ziņu laboja depo, 22 Mar 2022, 20:00:59 ]

Offline
user
22. Mar 2022, 20:07 #15445

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14290

Braucu ar:


22 Mar 2022, 19:24:26 @Zalespljavejs rakstīja:

22 Mar 2022, 19:00:24 @user rakstīja:

22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?


tāpēc LV ir tik sūdīgi ar uzņēmējdarbību un daudzi iet projām, ver citās valstīs uzņēmumus vaļā un tā


Es saprotu, ka tev patīk uzmesties par ekspertu VISĀS jomās, bet salīdzināt Latviju ar Krieviju ir vairāk kā nekorekti.


ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar
Offline
user
22. Mar 2022, 20:17 #15446

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14290

Braucu ar:


22 Mar 2022, 19:23:22 @Zoo rakstīja:

22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:

22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?


Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza.


es varu pateikt pat vēl vairāk- kolēģis paņēma renault arcana no salona.. bija parunājies ar salona džekiem- tie bija teikuši, ka mūsu arcana (renault-samsung) un krievu arcana ir divas pilnīgi dažādas (nosacīti, saprotams) mašīnas.. viņiem krievijā, pa lielam, viss tur ir savs- citi dzinēji, kuri ekoloģijas dēļ neiztur konkurenci EU , un vēl šis tas..
hrenis krievijā ir IzgŪldījies pa pilnu programmu.. tagad varēs karburatorladas skrūvēt..


jā vw tas pats ar dzinējiem, cik saprotu, laikam jau tas ir pareizi. ES citi standarti, citur citi
Offline
Mizx
22. Mar 2022, 23:48 #15447

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6954

Braucu ar:


22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:

21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:

21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.
Offline
badmoon
23. Mar 2022, 00:25 #15448

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8658

Braucu ar: Braucu ar


22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:

22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:

21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:

21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.


Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy
Offline
Mizx
23. Mar 2022, 01:01 #15449

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6954

Braucu ar:


23 Mar 2022, 00:25:11 @badmoon rakstīja:

22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:

22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:

21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:

21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.


Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy
Nekas nav jāpērk un jākopē. Easy ir pa taisno pa kluso, kā te jau visādas lietas atklājas.
Offline
badmoon
23. Mar 2022, 01:10 #15450

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8658

Braucu ar: Braucu ar


23 Mar 2022, 01:01:05 @Mizx rakstīja:

23 Mar 2022, 00:25:11 @badmoon rakstīja:

22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:

22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:

21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:

21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.


Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy
Nekas nav jāpērk un jākopē. Easy ir pa taisno pa kluso, kā te jau visādas lietas atklājas.


Nebūs populārs viedoklis, bet RU noglušīt pilnīgi ekonomiskā aspektā, manuprāt, nav reāli. Tā ir milzīga valsts, kaimiņu valstis, attiecības, sakari, piķis un dažādi darījumi utt. Visam var atrast apkārtceļus. Kurš no EU/NATO/US utt. var izkontrolēt un ierobežot kaut vai to pašu sadarbību ar Ķīnu? Un arī civilizētās pasaules sankcijas var ganjauka apiet, nu nevar apkārT RU uzbūvēt mūri... Tas, savukārt, bēdīgi atsaucas uz UA...

[ Šo ziņu laboja badmoon, 23 Mar 2022, 01:11:55 ]

Offline
Diikjis
23. Mar 2022, 01:35 #15451

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko


23 Mar 2022, 01:10:55 @badmoon rakstīja:
Nebūs populārs viedoklis, bet RU noglušīt pilnīgi ekonomiskā aspektā, manuprāt, nav reāli. Tā ir milzīga valsts, kaimiņu valstis, attiecības, sakari, piķis un dažādi darījumi utt. Visam var atrast apkārtceļus. Kurš no EU/NATO/US utt. var izkontrolēt un ierobežot kaut vai to pašu sadarbību ar Ķīnu? Un arī civilizētās pasaules sankcijas var ganjauka apiet, nu nevar apkārT RU uzbūvēt mūri... Tas, savukārt, bēdīgi atsaucas uz UA...


Protams, ka visu nav un nebūs iespējams nokontrolēt. Tā pat kā ar covidu visu nebija un nav iespējams nokontrolēt. Bet sagraut īstermiņā un vidējā termiņā lielāko daļu biznesa un industriju ir iespējams, it īpaši ņemot vērā krievijas ģeogrāfiju - vienā dienā pārslēgties uz ķīnu pie pašreizējās infrastruktūras nav iespējams.

Turklāt infrastruktūras attīstībai ir nepieciešamas smadzenes un papildu tehnoloģijas. Nav arī jākontrolē pilnīgi viss imports, atliek tēmēt uz īpašu kontroli specifiskām lietām - mikročipiem (kurus Ķīnai pašai šobrīd ļoti vajag) un citām stratēģiski svarīgām tehnoloģijām/iekārtām/izejvielām.

Uzmet pa virsu finanšu plūsmas ierobežojumus un gudro smadzeņu izplūšanu no Krievijas, tad vidējā un ilgtermiņā nekas mega labs tur neizskatās.

Un uzskats, ka tagad pInīgi visi rietumu uzņēmumi sāks kaut ko shēmot un nekas nemainīsies ir arī stulbi.
No otras puses ir naivi sagaidīt, ka tūlīt visa Krievija momenta laikā sabruks, jo pilnīgi visi rietumi viņus pametīs.

[ Šo ziņu laboja Diikjis, 23 Mar 2022, 01:39:08 ]

Offline
foobar
23. Mar 2022, 05:44 #15452

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: M57TU2D30


22 Mar 2022, 20:07:53 @user rakstīja:

ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar


Tak pisies beidzot uz urlastānu un vaimanā tur, kā Tu visiem zaudē…
Offline
user
23. Mar 2022, 05:58 #15453

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14290

Braucu ar:


23 Mar 2022, 05:44:38 @foobar rakstīja:

22 Mar 2022, 20:07:53 @user rakstīja:

ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar


Tak pisies beidzot uz urlastānu un vaimanā tur, kā Tu visiem zaudē…


ar tadiem kaa Tu, valsts nekad nattistisies, jo svarigi nevis sekot lideriem, bet but nedaudz labakiem par sliktako?


It ka labi, ka ir Rumanija, bet tulit jau bus prieksha ari taa
Offline
foobar
23. Mar 2022, 08:03 #15454

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6058

Braucu ar: M57TU2D30

Katra valsts attīstās tik ātri cik var, paši mēs ievēlam savu parlamentu.

Kāda jēga par to no rīta līdz vakaram vaimanāt
Offline
Samsasi
23. Mar 2022, 09:00 #15455

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5144

Braucu ar:


22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:

22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?


Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza.
tur tajā fabrīkā daļas ir arī pašai Francijai....nu valtij pieder daļās.
Offline
DiksIrseejs
23. Mar 2022, 09:10 #15456

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: Hibrīdu

Tur nav tik vienkārši. Ja uzņēmumam ir vairāki īpašnieki un lielākā daļa vietējiem, tad franči var teikt cik grib “mēs aizejam”. Vietējie pasaka - a mums poh, mēs turpinām ražošanu. Ja detaļu pietiek, tad neko tur izdarīt nevari.
Offline
divkosigais
23. Mar 2022, 09:23 #15457

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6553

Braucu ar:

Ja kaut vienu lietu nepieved, tad viss apstājās

+ savstarpējie norēķini arī viena koncenra uzņēmumiem tāpatās ir ar noteiktiem termiņiem. Un nejau viņi rubļus sūtīs saviem ārzemju piegādātājiem.

Domāju ka tas viss tāds mēģinājums visu vilkt tikai garumā ar cerību ka drīz viss "normalizēsies". Neiet prom... bet arī neko tā īsti neražot, jo tas tāpat patreiz fiziski nav iespējams

Uzņēmuma Renault vadībai jau vēsturiski ir tieksme pamatīgi ieraut zarā kritiskos momentos.
(Runa ir par konkrēti WW2)
PS: tās dinbinātajs nomira ieslodzijumā par sadarbību ar nacistiem

[ Šo ziņu laboja divkosigais, 23 Mar 2022, 09:31:59 ]

Offline
Diikjis
23. Mar 2022, 09:50 #15458

Kopš: 07. May 2009

Ziņojumi: 903

Braucu ar: sabiedrisko


23 Mar 2022, 09:10:04 @DiksIrseejs rakstīja:
Tur nav tik vienkārši. Ja uzņēmumam ir vairāki īpašnieki un lielākā daļa vietējiem, tad franči var teikt cik grib “mēs aizejam”. Vietējie pasaka - a mums poh, mēs turpinām ražošanu. Ja detaļu pietiek, tad neko tur izdarīt nevari.


Vēl jau var no globālo uzņēmumu puses atslēgt vai nobloķēt vietējās IT sistēmas un vēl visādi paralizēt IT infrastruktūru. Ja labi grib.
Offline
mtx
23. Mar 2022, 10:12 #15459

Kopš: 25. Apr 2008

Ziņojumi: 631

Braucu ar: tavu mammu

Tiem, kas te chiikst par Krievijas milziigo tirgu vajadzeetu atslaabt ... Krievijaa ir 140milj iedziivotaaju ar zemu pirktspeeju ... Principaa peec cilveeku skaita tas ir tas pats kas, piemeeram, Anglija+Vaacija, tikai ar taadu atshkjiriibu, ka pirksteepja ir x2 (kaa minimums) lielaaka, principaa taads vienas Francijas tirgus sanaak.

Taa, ka nevajag te uzburt ainas, ka bez Rus tirgus kaads baigi raudaas ... Jaa - jebkursh papildus tirgus ir labs, bet kaa redzam galiigi nav "kritisks" kaadam ...
Offline
DiksIrseejs
23. Mar 2022, 10:32 #15460

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1295

Braucu ar: Hibrīdu

Balta papīra šiem jau trūkums

Дефицит офисной бумаги отменяется благодаря эко-бумаге. Комбинат в Ленинградской области выкрутился после отмены поставки химикатов из Европы и начал выпускать бумагу из небелёной целлюлозы. Изделие с приставкой «эко» отличается от привычной бумаги только цветом.

На пергамент и бересту пока не переходим

@lentadnya

[ Šo ziņu laboja DiksIrseejs, 23 Mar 2022, 10:32:27 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo