Online
Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Notikumi krievijā un Baltkrievijā
Autors | Ziņojums |
Zoo | |  Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7815
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
|
22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza. 
es varu pateikt pat vēl vairāk- kolēģis paņēma renault arcana no salona.. bija parunājies ar salona džekiem- tie bija teikuši, ka mūsu arcana (renault-samsung) un krievu arcana ir divas pilnīgi dažādas (nosacīti, saprotams) mašīnas.. viņiem krievijā, pa lielam, viss tur ir savs- citi dzinēji, kuri ekoloģijas dēļ neiztur konkurenci EU , un vēl šis tas..
hrenis krievijā ir IzgŪldījies pa pilnu programmu.. tagad varēs karburatorladas skrūvēt.. | Offline | | |
Zalespljavejs | |  Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2646
Braucu ar: tautas auto
|
22 Mar 2022, 19:00:24 @user rakstīja:
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
tāpēc LV ir tik sūdīgi ar uzņēmējdarbību un daudzi iet projām, ver citās valstīs uzņēmumus vaļā un tā
Es saprotu, ka tev patīk uzmesties par ekspertu VISĀS jomās, bet salīdzināt Latviju ar Krieviju ir vairāk kā nekorekti. | Offline | | |
Zoo | |  Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7815
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| jaunu auto segments nu tā, bet lielākā daļa lietoto hreņladu rezerves daļu segmentā arī būs žōpa, ja viņi aiziet pavisam.. | Offline | | |
depo  | |  Kopš: 09. Jan 2006
Ziņojumi: 20974
Braucu ar: Zirgu
| Man likās, ka lietoti bremžu kluči jau ir ekstrēmi Vatlandē dzīve sāk iet uz augšu.
[ Šo ziņu laboja depo, 22 Mar 2022, 20:00:59 ] | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 19:24:26 @Zalespljavejs rakstīja:
22 Mar 2022, 19:00:24 @user rakstīja:
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
tāpēc LV ir tik sūdīgi ar uzņēmējdarbību un daudzi iet projām, ver citās valstīs uzņēmumus vaļā un tā
Es saprotu, ka tev patīk uzmesties par ekspertu VISĀS jomās, bet salīdzināt Latviju ar Krieviju ir vairāk kā nekorekti.
ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar  | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 19:23:22 @Zoo rakstīja:
22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza. 
es varu pateikt pat vēl vairāk- kolēģis paņēma renault arcana no salona.. bija parunājies ar salona džekiem- tie bija teikuši, ka mūsu arcana (renault-samsung) un krievu arcana ir divas pilnīgi dažādas (nosacīti, saprotams) mašīnas.. viņiem krievijā, pa lielam, viss tur ir savs- citi dzinēji, kuri ekoloģijas dēļ neiztur konkurenci EU , un vēl šis tas..
hrenis krievijā ir IzgŪldījies pa pilnu programmu.. tagad varēs karburatorladas skrūvēt..
jā vw tas pats ar dzinējiem, cik saprotu, laikam jau tas ir pareizi. ES citi standarti, citur citi | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6954
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:
21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:
21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto. | Offline | | |
badmoon  | |  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8658
Braucu ar: Braucu ar
|
22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:
22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:
21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:
21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.
Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy  | Offline | | |
|
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6954
Braucu ar:
|
23 Mar 2022, 00:25:11 @badmoon rakstīja:
22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:
22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:
21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:
21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.
Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy 
Nekas nav jāpērk un jākopē. Easy ir pa taisno pa kluso, kā te jau visādas lietas atklājas. | Offline | | |
badmoon  | |  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8658
Braucu ar: Braucu ar
|
23 Mar 2022, 01:01:05 @Mizx rakstīja:
23 Mar 2022, 00:25:11 @badmoon rakstīja:
22 Mar 2022, 23:48:02 @Mizx rakstīja:
22 Mar 2022, 09:50:25 @Arsmens rakstīja:
21 Mar 2022, 23:50:42 @Mizx rakstīja:
21 Mar 2022, 22:09:35 @Arsmens rakstīja:
nedomāju, ka tā būs problēma viņiem, jo nav gultnis kādu Ķīna neražotu.
Jā un nē. Populārai produkcijai noteikti ir alternatīvas, bet specifiskākiem elementiem Ķīnai tomēr ir problēmas. Par gultņiem nezinu, bet pašam ir piemērs industriālo pārklājumu jomā, kur ir piedāvājums no Japānas — pērk visa pasaule. Un ķīnieši uztaisīja "kopiju". Pamēģināja, jā, cena labāka, bet nedarbojas tā lieta. Ar gultņiem varētu būt līdzīgi, ka formāli ko uzstādīt ir, bet ja katru nedēļu tehnikai būs gultņi jāmaina, tad tā tehnika vairāk stāvēs kā strādās. Ir tomēr tāda patiesība, ka specifisku lietu ražošanai "kopēšana" var vienkārši neatmaksāties pat ķīniešiem, lai cik vilinoša ideja var būt sākumā.
viņiem 24/7 visa mainingu smagā un supersmagā tehnika strādā, griežās, kustās un ķeksē no zemes dabas bagātības. Vislielākie krančiki būvē debeskrāpjus, urbji urbj tuneļus. Nu nevaretu viņi atļauties mainīt gultņus ikdienu vai pirkt no JP. Gultņus uzražo jebkādus un kvalitāti cik maksāsi.
Tikai tāda nianse, ka piesauktajā tehnikā ir rietumu komponentes. Been there, done that. Tas ir pat loģiski secināms, jo šie taču tagad paši vairs nevis mēģina kopēt, bet vienkārši nopērk tās rietumu ražotnes, lai sev vajadzīgo sagādātu.
Ķīnai ļoti patīk visu eksportēt, bet profesonālajā līmenī biežāk tomēr importē un savu nemaz tā nelieto.
Nopērk no rietumiem, nokopē, ietirgo, kam vajag, kaut vai RU, easy 
Nekas nav jāpērk un jākopē. Easy ir pa taisno pa kluso, kā te jau visādas lietas atklājas.
Nebūs populārs viedoklis, bet RU noglušīt pilnīgi ekonomiskā aspektā, manuprāt, nav reāli. Tā ir milzīga valsts, kaimiņu valstis, attiecības, sakari, piķis un dažādi darījumi utt. Visam var atrast apkārtceļus. Kurš no EU/NATO/US utt. var izkontrolēt un ierobežot kaut vai to pašu sadarbību ar Ķīnu? Un arī civilizētās pasaules sankcijas var ganjauka apiet, nu nevar apkārT RU uzbūvēt mūri... Tas, savukārt, bēdīgi atsaucas uz UA...[ Šo ziņu laboja badmoon, 23 Mar 2022, 01:11:55 ] | Offline | | |
Diikjis | |  Kopš: 07. May 2009
Ziņojumi: 903
Braucu ar: sabiedrisko
|
23 Mar 2022, 01:10:55 @badmoon rakstīja:
Nebūs populārs viedoklis, bet RU noglušīt pilnīgi ekonomiskā aspektā, manuprāt, nav reāli. Tā ir milzīga valsts, kaimiņu valstis, attiecības, sakari, piķis un dažādi darījumi utt. Visam var atrast apkārtceļus. Kurš no EU/NATO/US utt. var izkontrolēt un ierobežot kaut vai to pašu sadarbību ar Ķīnu? Un arī civilizētās pasaules sankcijas var ganjauka apiet, nu nevar apkārT RU uzbūvēt mūri... Tas, savukārt, bēdīgi atsaucas uz UA...
Protams, ka visu nav un nebūs iespējams nokontrolēt. Tā pat kā ar covidu visu nebija un nav iespējams nokontrolēt. Bet sagraut īstermiņā un vidējā termiņā lielāko daļu biznesa un industriju ir iespējams, it īpaši ņemot vērā krievijas ģeogrāfiju - vienā dienā pārslēgties uz ķīnu pie pašreizējās infrastruktūras nav iespējams.
Turklāt infrastruktūras attīstībai ir nepieciešamas smadzenes un papildu tehnoloģijas. Nav arī jākontrolē pilnīgi viss imports, atliek tēmēt uz īpašu kontroli specifiskām lietām - mikročipiem (kurus Ķīnai pašai šobrīd ļoti vajag) un citām stratēģiski svarīgām tehnoloģijām/iekārtām/izejvielām.
Uzmet pa virsu finanšu plūsmas ierobežojumus un gudro smadzeņu izplūšanu no Krievijas, tad vidējā un ilgtermiņā nekas mega labs tur neizskatās.
Un uzskats, ka tagad pInīgi visi rietumu uzņēmumi sāks kaut ko shēmot un nekas nemainīsies ir arī stulbi.
No otras puses ir naivi sagaidīt, ka tūlīt visa Krievija momenta laikā sabruks, jo pilnīgi visi rietumi viņus pametīs.[ Šo ziņu laboja Diikjis, 23 Mar 2022, 01:39:08 ] | Offline | | |
foobar | |  Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6058
Braucu ar: M57TU2D30
|
22 Mar 2022, 20:07:53 @user rakstīja:
ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar 
Tak pisies beidzot uz urlastānu un vaimanā tur, kā Tu visiem zaudē… | Offline | | |
user | | Kopš: 12. May 2020
Ziņojumi: 14290
Braucu ar:
|
23 Mar 2022, 05:44:38 @foobar rakstīja:
22 Mar 2022, 20:07:53 @user rakstīja:
ar Vāciju arī Lietuvai un Igaunijai zaudējam.. ar citiem salīdiznāt nevar 
Tak pisies beidzot uz urlastānu un vaimanā tur, kā Tu visiem zaudē…
ar tadiem kaa Tu, valsts nekad nattistisies, jo svarigi nevis sekot lideriem, bet but nedaudz labakiem par sliktako?
It ka labi, ka ir Rumanija, bet tulit jau bus prieksha ari taa | Offline | | |
foobar | |  Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6058
Braucu ar: M57TU2D30
| Katra valsts attīstās tik ātri cik var, paši mēs ievēlam savu parlamentu.
Kāda jēga par to no rīta līdz vakaram vaimanāt  | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5144
Braucu ar:
|
22 Mar 2022, 19:18:14 @968-jk rakstīja:
22 Mar 2022, 18:56:06 @Zoo rakstīja:
A kāda jēga palikt bizītī valstī, kurā ir neparedzama likumdošana, reiderisms un zema pirktspēja?
Tāpēc ka Renault ir doļā ar AvtoVaz. Gan jau tur pašiem frančiem teikšana maza. 
tur tajā fabrīkā daļas ir arī pašai Francijai....nu valtij pieder daļās. | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: Hibrīdu
| Tur nav tik vienkārši. Ja uzņēmumam ir vairāki īpašnieki un lielākā daļa vietējiem, tad franči var teikt cik grib “mēs aizejam”. Vietējie pasaka - a mums poh, mēs turpinām ražošanu. Ja detaļu pietiek, tad neko tur izdarīt nevari. | Offline | | |
|
divkosigais | |  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6553
Braucu ar:
| Ja kaut vienu lietu nepieved, tad viss apstājās 
+ savstarpējie norēķini arī viena koncenra uzņēmumiem tāpatās ir ar noteiktiem termiņiem. Un nejau viņi rubļus sūtīs saviem ārzemju piegādātājiem.
Domāju ka tas viss tāds mēģinājums visu vilkt tikai garumā ar cerību ka drīz viss "normalizēsies". Neiet prom... bet arī neko tā īsti neražot, jo tas tāpat patreiz fiziski nav iespējams 
Uzņēmuma Renault vadībai jau vēsturiski ir tieksme pamatīgi ieraut zarā kritiskos momentos.
(Runa ir par konkrēti WW2)
PS: tās dinbinātajs nomira ieslodzijumā par sadarbību ar nacistiem 
[ Šo ziņu laboja divkosigais, 23 Mar 2022, 09:31:59 ] | Offline | | |
Diikjis | |  Kopš: 07. May 2009
Ziņojumi: 903
Braucu ar: sabiedrisko
|
23 Mar 2022, 09:10:04 @DiksIrseejs rakstīja:
Tur nav tik vienkārši. Ja uzņēmumam ir vairāki īpašnieki un lielākā daļa vietējiem, tad franči var teikt cik grib “mēs aizejam”. Vietējie pasaka - a mums poh, mēs turpinām ražošanu. Ja detaļu pietiek, tad neko tur izdarīt nevari.
Vēl jau var no globālo uzņēmumu puses atslēgt vai nobloķēt vietējās IT sistēmas un vēl visādi paralizēt IT infrastruktūru. Ja labi grib. | Offline | | |
mtx | |  Kopš: 25. Apr 2008
Ziņojumi: 631
Braucu ar: tavu mammu
| Tiem, kas te chiikst par Krievijas milziigo tirgu vajadzeetu atslaabt ... Krievijaa ir 140milj iedziivotaaju ar zemu pirktspeeju ... Principaa peec cilveeku skaita tas ir tas pats kas, piemeeram, Anglija+Vaacija, tikai ar taadu atshkjiriibu, ka pirksteepja ir x2 (kaa minimums) lielaaka, principaa taads vienas Francijas tirgus sanaak.
Taa, ka nevajag te uzburt ainas, ka bez Rus tirgus kaads baigi raudaas ... Jaa - jebkursh papildus tirgus ir labs, bet kaa redzam galiigi nav "kritisks" kaadam ... | Offline | | |
DiksIrseejs | | Kopš: 08. Oct 2020
No: Dobele
Ziņojumi: 1295
Braucu ar: Hibrīdu
| Balta papīra šiem jau trūkums
Дефицит офисной бумаги отменяется благодаря эко-бумаге. Комбинат в Ленинградской области выкрутился после отмены поставки химикатов из Европы и начал выпускать бумагу из небелёной целлюлозы. Изделие с приставкой «эко» отличается от привычной бумаги только цветом.
На пергамент и бересту пока не переходим
@lentadnya[ Šo ziņu laboja DiksIrseejs, 23 Mar 2022, 10:32:27 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|