Online
Pašreiz BMWPower skatās 158 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1307
Braucu ar:
|
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas
Ar ko tieši viņas ir identiskas? Ar to, ka apakšā asfalts?
Jā, pie RPK ir jāstāv pa abām joslām, jo cik nav bijis, ka aiz fūres neredzi, ka malējā josla stāv jau tilta vidū - bet pirms apļa visa otrā josla brīva, ja neskaita mizx veidīgos, kas "soda agresīvos" un brauc starp joslām.
Kā pie RPK vajag prast rāvējslēdzi, tā arī pie Salu tilta - palaist, lai var iekārtoties un aizbraukt. Bet palaist tak ir vājuma un maza krāna pazīme, attiecīgi... | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 12:49:24 @versatile rakstīja:
11 Jul 2022, 12:07:07 @Mizx rakstīja:
Attiecīgos diennakts laikos abas vietas ir identiskas
Ar ko tieši viņas ir identiskas? Ar to, ka apakšā asfalts?
Jā, pie RPK ir jāstāv pa abām joslām, jo cik nav bijis, ka aiz fūres neredzi, ka malējā josla stāv jau tilta vidū - bet pirms apļa visa otrā josla brīva, ja neskaita mizx veidīgos, kas "soda agresīvos" un brauc starp joslām.
Kā pie RPK vajag prast rāvējslēdzi, tā arī pie Salu tilta - palaist, lai var iekārtoties un aizbraukt. Bet palaist tak ir vājuma un maza krāna pazīme, attiecīgi...
Protams, kad saprašanas nav, tad jāķeras pie personīgiem uzbraucieniem. Ja būtu iedziļinājies tematā, tad pamanītu, ka man ar šo diskusiju nav nekāda sakara, vienkārši konstatēts fakts, ka te tipiskā pretruna — pie RPK prasa stāties un rāvējslēdzēja principā jālaiž no blakus joslām, bet pie Salu tilta stāties nedrīkstot — galvenais bez apstājas maukt augšā uz tilta. Tas nekas, ka citi gaida uz palaišanu. | Offline | | |
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1307
Braucu ar:
| Kamdēļ pie RPK jāstājas? Ja nelielā ātrumā brauc 2 joslās, ieturot distanci, tad, ja aplis brīvs, pietiek ar ātruma samazināšanu. Lielākā plūsma uz apli tāpat ir no tilta.
Pie Salu tilta - nu stājies, vai nestājies, bet atstāj vietu, kur no labās puses ielīst mašīnai. Nebrauc viņa lejā no Salu tilta, lai brauktu augšā atpakaļ. Un, ja arī brauc, lai tak brauc.
Abās vietās vajag vnk saprast satiksmes kontekstu un rēķināties ar apkārtējiem, nevis cietu seju "man te vajg, es te bravc".[ Šo ziņu laboja versatile, 12 Jul 2022, 13:08:22 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 13:06:43 @versatile rakstīja:
Kamdēļ pie RPK jāstājas? Ja nelielā ātrumā brauc 2 joslās, ieturot distanci, tad, ja aplis brīvs, pietiek ar ātruma samazināšanu. Lielākā plūsma uz apli tāpat ir no tilta.
Pie Salu tilta - nu stājies, vai nestājies, bet atstāj vietu, kur no labās puses ielīst mašīnai. Nebrauc viņa lejā no Salu tilta, lai brauktu augšā atpakaļ. Un, ja arī brauc, lai tak brauc.
Abās vietās vajag vnk saprast satiksmes kontekstu un rēķināties ar apkārtējiem, nevis cietu seju "man te vajg, es te bravc".
Nezinu, man tepat saka — esot jāstājas pie RPK bez variantiem. Jā, bez variantiem jāstājas, ja ir 2 kolonnas un vēl kāds retu reizi pa apli brauc. Ja aplis brīvs un nav 2 pilnu kolonnu, tad būtu jāvar visiem izbraukt bez bremzēšanas, ja šoferis autovadīšanas apliecību nav loterijā vinnējis.
Pirms gadiem Zebrai bija eksperiments — skatīja cik auto var izbraukt krustojumu reālā satiksmē un cik Biķernieku trasē gatavojoties laicīgi uzsākt. Atšķirība bija pamatīga, jo ļurkāšanās ar bremzēšanu un uzsākšanu pamatīgi samazina ielas caurplūdi. Ja visi nav baigie profiņi un uz to koncentrējušies, tad katra vajadzība piespiest bremzes pedāli liks to piespiest visai kolonnai un sastrēgums tikai pieaugs. | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5088
Braucu ar:
| Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba  | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba 
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk. | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5088
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:55:43 @Mizx rakstīja:
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba 
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk.
nu vienīgais, ko tur var izdarīt laikam ir uzlabot pārredzamību un atkal kautkādā veidā palielināt distanci no valdlauchiem nākošajai plūsmai....
jā, bet ts posms pie RPK ir pavisam kas cits, kā vieta zem salu tilta.....pirmajā saiet divas joslas vienā, otrajā divas plūsmas krustojas[ Šo ziņu laboja Samsasi, 12 Jul 2022, 17:05:05 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 16:59:31 @Samsasi rakstīja:
12 Jul 2022, 16:55:43 @Mizx rakstīja:
12 Jul 2022, 16:22:01 @Samsasi rakstīja:
Nu tad izbrauc to apli un paskaties cik sekundes tur ir nepartraukta kustiba 
Tātad satiksme jāorganizē tā, lai šo pilnībā stāvošo sekunžu būtu pēc iespējas mazāk.
nu vienīgais, ko tur var izdarīt laikam ir uzlabot pārredzamību un atkal kautkādā veidā palielināt distanci no valdlauchiem nākošajai plūsmai....
jā, bet ts posms pie RPK ir pavisam kas cits, kā vieta zem salu tilta.....pirmajā saiet divas joslas vienā, otrajā divas plūsmas krustojas
Uz Salu tilta jau arī saiet vairākas plūsmas beigās tikai vienā joslā. varbūt pirms rekonstrukcijas bija citādi, bet tagad ir tas pats variants, kas pie RPK. Vienīgā atšķirība, ka viss uzreiz neatduras aplī, bet sastrēgumos kustība tāpat lēna. | Offline | | |
|
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5088
Braucu ar:
| zem, karl! zem! | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6797
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 17:12:53 @Samsasi rakstīja:
zem, karl! zem!
Sastrēgums jau sākas virs, nevis zem. Kuru interesē sastrēguma aste? | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5088
Braucu ar:
| es atmetos, slikums likt vietas bildi | Offline | | |
Pufaix | |  Kopš: 07. Apr 2006
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1739
Braucu ar: NC700XD, gludekli
| Twitter
| Offline | | |
Jurchixx  | |  Kopš: 19. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 8309
Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1
| kārtējais pašnāvnieks | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Tak nesen jau te rakstīja, ka īzī var izbraukt 2 fūres un vieglais pa vidu  | Offline | | |
Samsasi | |  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5088
Braucu ar:
|
12 Jul 2022, 19:49:28 @Staris rakstīja:
Tak nesen jau te rakstīja, ka īzī var izbraukt 2 fūres un vieglais pa vidu 
Reku ielika ari fotopierādijumu, ka tas ir iesoejams. Ar A klasi. Noteikt vecene pie barankas. | Offline | | |
werto | |  Kopš: 30. Oct 2008
No: Tukums
Ziņojumi: 2939
Braucu ar: Golfu
| 100% bāba, man paziņa kurš brauc ar smago baļķinieku saka,ka šādiem viņš paceļ kājas,lai frontālajā pats neciestu | Offline | | |
|
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
12 Jul 2022, 20:43:40 @werto rakstīja:
100% bāba, man paziņa kurš brauc ar smago baļķinieku saka,ka šādiem viņš paceļ kājas,lai frontālajā pats neciestu
tā iekš Ā klases arī droši vien ka kājas piepacēla, lai pēc sitiena kājas nav brūnā mērcē notraipītas  | Offline | | |
Zivis | |  Kopš: 07. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 753
Braucu ar: nēģi
| Šodien noparkojos pie Nīcgales “Aura” poliklīnikas un lieku 6 dienas veco dēlu aizmugurē krēsliņā iekšā salonā, kad no aizmugures GLC smuki atspiež savu bamperi un lukturi taisni pret manu pasažieru durvju kanti.
Izkāpj ārā vecene un sāk bļaut man virsū ko esmu izdarījis 
Labi, ka vīrs pa telefonu viņu ātri atsēdināja, bet tas ir kosmoss, kas cilvēkiem ienāk prātā bieži vien. Viņai redz parkingi nepīkstēja 
Beigās saskaņotais un izkāpa no auto nepasakot pilnībā neko, jo kipa startā mani vainoja, ka es zem zīmes piebraucu sievu un dēlu savākt - kas tā arī bija, jo ārā bija konkrēta duša. Saskaņotajā gan viņa aizmirsa par to ķieģeli minēt, bet nu aizgāja apvainojusies, tas nekas, ka man zīdainis brēc un sieva gatava nosist tāda tupuma dēļ.  [ Šo ziņu laboja Zivis, 15 Jul 2022, 20:36:40 ] | Offline | | |
Gribis | |  Kopš: 30. Dec 2021
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
| Šorīt pie AM uz Valdemāra melns BMW kabrio ar melnu Merša wagonu. Diezgan nepatīkami 
| Offline | | |
Usins | |  Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3533
Braucu ar: w163; w639; w203
| Pie ielas (vismaz 60cm no brauktuves ) noparkotu auto aizķēra garām braucošs traktors.
Auto ar pastāvīgu 4x4, un automātu P režīmā, stāvbremze bija aktivizēta.
No trieciena no vietas nav pārvietojies, tā kā stāv kādas divas nedēļas zālē, būtu redzams pēc nospiedumiem.
Uztrauc vai šādos gadījumos P režīmā kārbā nevar rasties ārēji nenovērojami bojājumi.
OCTA serviss jau nejauks ārā kārbu uz šī mehānisma defektāciju…
Attēlā tāda pati kārba tikai dažus gadus vecāks modelis.
Zobrats pamatīgs, tur diez vai zobiņu nolauzīs. Bet vai fiksējošās detaļas stiprinājums nav cietis no ārpuses jau nepateiksi.
Iztīrīšu stiklus no salona un pamēģināsu noparkoties slīpumā, bet visus ~20 zobus tā nepārbaudīšu un mehānismu uz plaisām arī….
Aplūkojot šeit attēlu https://www.ebay.com/itm/254613898744
skaidrs, ka ātrāk kārbas alu korpusu izlauzīs vai sprūda stiprinājumus kā šitam zobus.
Vittrans uzzvanīju, viņiem neesot biežas pieredzes ar šādām situācijām.
Ekspertu domas? (saprotu, ka LLP jo savu ekskluzīvo auto novietoju kur traktori lido )
[ Šo ziņu laboja Usins, 11 Aug 2022, 16:09:04 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|