Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop  | 18. Jun 2018, 22:27 |
#1501
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7477
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?
ap 300, 450 varētu būt avārijas režīmā, tad arī tukšgaitā vajadzētu krakšķēt.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
rencho | 18. Jun 2018, 22:35 |
#1502
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
18 Jun 2018, 22:27:00 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Jun 2018, 22:10:55 @rencho rakstīja:
Kādam jābūt degvielas spiedienam , startējot auto?
Volvo 2007g.D5 - starteējot 45000 kpa rāda kompis.
Varbūt ir kāds saits, kur tas redzams?
ap 300, 450 varētu būt avārijas režīmā, tad arī tukšgaitā vajadzētu krakšķēt.
Tad par mazu sanāk? Tuksgaitu nevaru pābaudīt jo nelec  | Offline | | |
RSAWorkshop  | 18. Jun 2018, 22:42 |
#1503
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7477
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
rencho | 18. Jun 2018, 22:57 |
#1504
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas.. | Offline | | |
Reinis_m | 18. Jun 2018, 23:21 |
#1505
|
|  Kopš: 30. Mar 2010
Ziņojumi: 1921
Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee
|
18 Jun 2018, 22:22:28 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Jun 2018, 21:10:36 @Reinis_m rakstīja:
18 Jun 2018, 19:20:40 @RSAWorkshop rakstīja:
18 Jun 2018, 18:23:13 @Reinis_m rakstīja:
18 Jun 2018, 18:01:29 @RSAWorkshop rakstīja:
Tas visticamāk būs vienā cenā ar pašu auto, der?
Cik tieši?
Visticamāk pāris K eur, jauns kompresors, jaunas trubas, abi radiatori, sausinātājs, to visu vēl vajag salikt, sanāk sālīti, bet tādu secību pieprasa tehnoloģija, jo atvērtā sistēma ir pilna ar sūdiem, kas visticamāk zibenīgi nokaus kompresoru
Ok, rekur ir visa sistēma, kopā ar sūtīšanu - apaļi 460€.
Tas ir riktīgi uz ātro. Visticamāk, abus radiatorus (kuru sūtīšana atstāj vislielāko iespaidu uz izmaksām) vajadzētu varēt atrast Latvijā vai vismaz Eiropā. Bet nu okei, pieņemsim, ka neatrodam. Tādad, kur atlikušie 1540eur? Par darbu? Pie tāda cipara tur čalim vajadzētu mēnesi ņemties. Ok, pēc powera standartiem - nedēļu.. Bet vienalga - nedēļu skrūvēt kopā sešas komponentes? Kaut kā ne pārāk adekvāti tas izklausās.
Runājot par šo, šobrīd manā "atvērtajā sistēmā" ir precīzi divi elementi - kompresors, un salona radiators (vai kā nu to sauc, kurš ir aizsprausts ar korķiem, kas, protams, neko negarentē, bet dod cerību), viss pārējais tāpat nāks jauns. Nezinu, kas tieši ir tie sūdi, bet man šķiet, ka tos abus vajadzētu varēt arī iztīrīt. Protams, detaļas nezinu. Bet arī tad, ja tie ir jāmaina, tad traģiskākais uz šī fona ir kompresors ar saviem 100€.
Atslēgas vārds ir VISTICAMĀK, neesmu nekad tādu darbu darijis Cherokee un ceru, ka arī nekad nekas tāds nebūs jādara.
P.S. kā taisies iztīrīt radiatoru? TB iztīrīt drazas no katras dzīslas? 
Kompresors 100eur....nu hvz ir kkāds iemesls kapēc citi analogi maksā 250-1000eur
Tādu kompresoru pat par 250 nemaz tur nevar dabūt, par 1000 nemaz nerunājot.. VISTICAMĀK, šis iemesls ir nejēgā pārskrūvētās rezerves daļu cenas Eiropā dajebkam.

| Offline | | |
Nerds | 18. Jun 2018, 23:37 |
#1506
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu. | Offline | | |
rencho | 19. Jun 2018, 08:04 |
#1507
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:
18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.
Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri. | Offline | | |
artego | 19. Jun 2018, 08:26 |
#1508
|
| Kopš: 05. Sep 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 85
Braucu ar:
| Ir kads kas var nomainit e39 3.0d sajugu. Dobeles vai Jelgavas puse?. | Offline | | |
|
RSAWorkshop  | 19. Jun 2018, 08:44 |
#1509
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7477
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:
18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.
Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kurlis | 19. Jun 2018, 08:47 |
#1510
|
|  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4173
Braucu ar: mexipoku.com
|
18 Jun 2018, 16:19:22 @kurlis rakstīja:
Kur uzpildīt kondicionieri? Visur cenas krasi atšķiras, ne pis nevar saprast 
Vēlams kkur Krastenes aprinķī
Riepu Garāža uz Lubānas ielas - 20min, 40eur, viss ok  | Offline | | |
rencho | 19. Jun 2018, 09:10 |
#1511
|
|  Kopš: 23. Mar 2009
No: Sigulda
Ziņojumi: 1449
Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3
|
19 Jun 2018, 08:44:34 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:
18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.
Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu
Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec 
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu. | Offline | | |
Nerds | 19. Jun 2018, 09:29 |
#1512
|
| Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
19 Jun 2018, 09:10:00 @rencho rakstīja:
Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec 
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu.
Iztīrīt gan neko tur nevar,vai nu šams rukā vai nē.
Spiediena regulators uz paša pumpja.
Ja nu kas,izskatās pēc maza motoriņa pieskrūvēta ar pāris skrūvēm pie augstspiediena pumpja ar vadeli galā.
Lai gan neatceros šitiem tieši kāds viņš ir. 
Tas ja nofeilo ar nekas labs nebūs.
Neprecīza diagnostika tev pēc visa spriežot. | Offline | | |
RSAWorkshop  | 19. Jun 2018, 09:41 |
#1513
|
|  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7477
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
19 Jun 2018, 09:10:00 @rencho rakstīja:
19 Jun 2018, 08:44:34 @RSAWorkshop rakstīja:
19 Jun 2018, 08:04:28 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 23:37:27 @Nerds rakstīja:
18 Jun 2018, 22:57:54 @rencho rakstīja:
18 Jun 2018, 22:42:50 @RSAWorkshop rakstīja:
Nē, tur vajag ap 200-300 startējot
Drīzāk skaties vai tos 450 rāda konstanti vai arī startējot uzkāpj
Vajag paskatīties kas iet atplūdē, varbūt nevar uzcelt spiedienu vai arī vsp sapisies ir pavisam kkas cits un meklē ne tur
Uzkāpj startējot pakāpeniski no 870 kpa(pirms startēšanas) uz 45000kpa.
Jāskatās vai atplūdē par daudz neiet? Ja tur viss ok, tad forsunkas..
Ne tikai tās. Tas pats rail spiediena regulātors var čakarēt prātu.
Ok, sākšu ar spiediena regulatoru cerībā, ka pa lēto tikšu cauri.
Sāc ar diagnostiku, nevis detaļu mainīšanu
Diagnostikas skaneris izmeta tikai egr kļūdu. To iztīrīju, bet tik un tā saule lec varde lec, volvo nelec 
Vienīgais ko vēl redzu diagnostikā-spiediens. Sākšu ar spied.regulatora noņemšanu, tīrīšanu.
Ja tomēr nevari saprast, tad diagnostika nav tikai ķīniešu grabuļa iespraušana OBD ligzdā
Diagnostika ietver daudzas citas darbības un spēju pielietot dažādus mērinstrumentus
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
zhimis | 19. Jun 2018, 14:54 |
#1514
|
|  Kopš: 05. May 2014
No: Liepāja
Ziņojumi: 193
Braucu ar: dīzeli
| vai ir kāds, kas ir lietas kursā, cik varētu maksāt j.Tresselt flīģelis ar ziloņkaula taustiņiem?
Bilde piemēram.
| Offline | | |
BigBear  | 19. Jun 2018, 19:37 |
#1515
|
|  Kopš: 09. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1880
Braucu ar: Glanci
| Darba busam kādu laiku pabraucot nokrītas dzesēšanas šķidrums zem minimuma. Atverot korķi atnāk atpakaļ līmenī. Kas par šaizi? Eļļai līmenis nepalielinās. [ Šo ziņu laboja BigBear, 19 Jun 2018, 19:37:29 ] | Offline | | |
gacciZm | 19. Jun 2018, 21:03 |
#1516
|
|  Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 509
Braucu ar: 314
| Jātīra tvertne, kurā 3+ gadus atradās dīzeļdegviela. Ar ko labāk ir tīrīt/nomazgāt tās eļļainās nogulsnes? | Offline | | |
|
rihisgo | 19. Jun 2018, 21:24 |
#1517
|
| Kopš: 03. Jun 2018
Ziņojumi: 17
Braucu ar:
| SVeiki
kas var but pa vainu ka e46 110kw nelec ne auksts ne silts.auto noslapa braucot saka klaudzet motors ta ka kads pustu starta gazi ieksa un apstyajas. pirmie simtomi bij ka silts saka lekt ar vien sliktak un sliktak. compis radija camsaft sensor. to nomainiju nekadu izmainu. sobrid nau iedarbinams sak darbinat drusku uzsit un nelec. ir nomaints aukstpiediena suknis ,indzektori, klokenes devejs, sadalenes devejs, kompis art ews un cipu un ta pat neiet. ar vilksanu ari neiet ja velk iedarbojas un noslapst . iedarbojoties tahometrs apgriezienus parada un uzreiz pazud kaut motors griezas. | Offline | | |
badmoon  | 19. Jun 2018, 23:03 |
#1518
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8593
Braucu ar: Braucu ar
| Kurā parasto mirstīgo veikalā tā uzreiz var nopirkt magnētu?
Vai jājauc kāds vecs hdd  | Offline | | |
dzonijs1 | 19. Jun 2018, 23:18 |
#1519
|
| Kopš: 11. Jul 2017
Ziņojumi: 428
Braucu ar:
|
19 Jun 2018, 21:24:54 @rihisgo rakstīja:
SVeiki
kas var but pa vainu ka e46 110kw nelec ne auksts ne silts.auto noslapa braucot saka klaudzet motors ta ka kads pustu starta gazi ieksa un apstyajas. pirmie simtomi bij ka silts saka lekt ar vien sliktak un sliktak. compis radija camsaft sensor. to nomainiju nekadu izmainu. sobrid nau iedarbinams sak darbinat drusku uzsit un nelec. ir nomaints aukstpiediena suknis ,indzektori, klokenes devejs, sadalenes devejs, kompis art ews un cipu un ta pat neiet. ar vilksanu ari neiet ja velk iedarbojas un noslapst . iedarbojoties tahometrs apgriezienus parada un uzreiz pazud kaut motors griezas.
būs vien jābrauc pie normāla meistara. Vispār kādu temperatūru rādija vecais AUKSTpiediena sūknis pirms nomaiņas? | Offline | | |
Karlio | 20. Jun 2018, 00:14 |
#1520
|
|  Kopš: 23. Oct 2014
Ziņojumi: 515
Braucu ar: LCHF
| Problēma ar n47d20 motoru, atslēdzot mašīnu motortelpā tikšķoša skaņa, skaņas avots liekās turbīnas smadzene bilde - http://www.bildites.lv/images/d2dadtwb/125415/original.jpg
tas ka tur tikšķ pofig, bet tai momentā, kad tāda skaņa parādījusies uzreiz turbīna svilpo un kaut kas ir galīgi pakaļā un ir check engine
šādas kļūdas - http://www.bildites.lv/images/gw4sr93k/125415/original.png
Kādam ir kas līdzīgs bijis? Vai tā turbīnas detaļa ir atsevišķi nopērkama? Kr4 interesē interneta diagnostiķu minējumi  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|