Autors | Ziņojums |
angiins | |
 Kopš: 09. Sep 2004
Ziņojumi: 8865
Braucu ar: ar ko pagadās
| Kam jāpievērš uzmanība? |
Offline | |
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
16 Jan 2016, 22:01:48 angiins rakstīja:
Kam jāpievērš uzmanība?
Melnajai daļai
|
Offline | |
|
Mikuzz  | |
 Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41381
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
15 Jan 2016, 15:41:18 Angelz rakstīja:
Ārzemju bijušos līzinga auto izsolēs, cik bij vaktētas vasarā, pārsvarā trūcīgās komplektācijas par incantiem cipariem nāca gan E60/1 gan F10/1. No Francijas liels lērums apdauzītas un piegānītiem saloniem.
15 Jan 2016, 15:40:23 Artis_D rakstīja:
Kur var redzēt tās izsoles?
Ir diezgan dauz jamo tādas kā www.caroutlet.eu
Suds tas outlet, starpnieki kas nosuc normalu piki no lolikiem kas tur perk  |
Offline | |
|
RH | |
 Kopš: 05. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1102
Braucu ar: četriem riņķiem
| Kuras tad ir tās labākās izoļu lapas? |
Offline | |
|
sn  | |
 Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| Raspopova
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! |
Offline | |
|
Bosnija  | |
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
| vakar uz Dienvidnieka izspiedu 180  |
Offline | |
|
dreimanis_lv | |
 Kopš: 28. Mar 2008
Ziņojumi: 1534
Braucu ar: two turbo on board
| http://m.blocket.se/stockholm/BMW_5_SERIE_E60__...tm?ca=11&w=3
Kādam F10 look ?? |
Offline | |
|
lebedeks | |
 Kopš: 11. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: 525D F11
| Atkarība kurš aizņemtības sensors beigts, parast ir problēma pasažierim! Tur uzmanīgi jaskatas pa gadiem, šis ir līdz 2005 gadam. Un vajag abus, citadi radīs ka nav piesradzējies pasažieris!
16 Jan 2016, 18:00:25 igorski rakstīja:
13 Jan 2016, 15:57:23 lebedeks rakstīja:
13 Jan 2016, 14:35:31 drakelv rakstīja:
airbags taču nav izšauts, kur ir problēma sataisīt kā vajag? nedod dievs kādreiz tam airbagam būs jāstrādā un viņš to neizdarīs, tad auto īpašnieks uzņemsies vainu par blakussēdētāja veselību/dzīvību uz sevis, jo vajadzēja likt emulatoru vai izkodēt vispār ārā, nevis salabot kā vajag. Un pohuj atmaska "es braukt māku man po", kāds cits pretimbraucošais varbūt nemāk
Emulātorus var likt LED lampiņām vai navigācijām ja baigi gribās, nevis drošības sistēmām kuras glābj dzīvības.
Man bija tāda pati problēma, nomainīt krēsla sensoru ar darbu kopā varēja pa EUR 200, visi Rīgā teica ka E60 2004 gadam neko pārprogrammēt un uz īso salaist nevar, beigās e-bay no Polijas nopirko šos abus emulātorus pats uzspraudu, servisā nodzēsa kļūdas un viss bija O.K.
http://www.ebay.com/itm/BMW-Airbag-Bypass-Seat-...lo8S&vxp=mtr
Viens emulātors kompim rāda ka kāds visu laiku sēž, otrs imitē ka ir uzlikta siksna,
avarijas gadījumā nostrādās arī Airbags, kā arī BMW kompim viss patīk un kļūdas vars nemet. Varot arī kautkā savādāk, bet tad nenostrādās Airbag un USD 29.99 nav daudz! Vienīgi cik saprotu tad par mašīnas izlaiduma gadiem tur var tas viss atšķirties!!!
Ja stāv kādus 2.gadus un problēmas nav bijušas!
Tas bipsis jāsprauž tikai pasažiera sēdeklī, vai abos?
[ Šo ziņu laboja lebedeks, 17 Jan 2016, 12:15:23 ] |
Offline | |
|
|
Dzerve | |
Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
| Problema!Nomira aķis un tiko ieliku citu kurš ir uzlādēts un tāpat knapi griež un pie reizes mainot aķi izmetās airbeg kļūda Tagad doma piepīpet bet kā to pareizi darīt lai vel kkas neaiziet?!likt pie aķa vadus vai pie motora un donoru var atstat iedarbinātu vai tomer pie noslāpēta laist klāt?
Un ja nekas atkal nesanāk kas pa problēmu varētu but?!
A un vsp cik stipram aķim jābut e60 3.0D?  |
Offline | |
|
lebedeks | |
 Kopš: 11. Feb 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 162
Braucu ar: 525D F11
| Vislabāk pielikt donoru un vismaz minūtes 10 vai vairāk padarbināt lai nedaudz uzlādējas arī tavs aķis, Lai griež no abiem. Lai palaistu no plika donora vajag ļoti labus vadus bet tie lētie tikai palādēšanai der. šādā veida var laist pat donoru atslēdzot un bez riska donoram kaut ko nosvilināt!!! Kur Likt vadus liela starpība nav!!! [ Šo ziņu laboja lebedeks, 17 Jan 2016, 12:21:39 ] |
Offline | |
|
Dzerve | |
Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
|
17 Jan 2016, 12:20:53 lebedeks rakstīja:
Vislabāk pielikt donoru un vismaz minūtes 10 vai vairāk padarbināt lai nedaudz uzlādējas arī tavs aķis, Lai griež no abiem. Lai palaistu no plika donora vajag ļoti labus vadus bet tie lētie tikai palādēšanai der. šādā veida var laist pat donoru atslēdzot un bez riska donoram kaut ko nosvilināt!!! Kur Likt vadus liela starpība nav!!!
Oky..Tad biku pagaidīšū un meiģināšu laist ka donors ir pielaists jo vadi nau nekādi dārgie Paldies  |
Offline | |
|
casperse46 | |
 Kopš: 20. Sep 2011
Ziņojumi: 187
Braucu ar: e46 330D
|
17 Jan 2016, 12:14:53 Dzerve rakstīja:
Problema!Nomira aķis un tiko ieliku citu kurš ir uzlādēts un tāpat knapi griež un pie reizes mainot aķi izmetās airbeg kļūda Tagad doma piepīpet bet kā to pareizi darīt lai vel kkas neaiziet?!likt pie aķa vadus vai pie motora un donoru var atstat iedarbinātu vai tomer pie noslāpēta laist klāt?
Un ja nekas atkal nesanāk kas pa problēmu varētu but?!
A un vsp cik stipram aķim jābut e60 3.0D? 
Man uz e61 oem ir 90ah 900A starts |
Offline | |
|
Dzerve | |
Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
|
17 Jan 2016, 12:30:00 casperse46 rakstīja:
17 Jan 2016, 12:14:53 Dzerve rakstīja:
Problema!Nomira aķis un tiko ieliku citu kurš ir uzlādēts un tāpat knapi griež un pie reizes mainot aķi izmetās airbeg kļūda Tagad doma piepīpet bet kā to pareizi darīt lai vel kkas neaiziet?!likt pie aķa vadus vai pie motora un donoru var atstat iedarbinātu vai tomer pie noslāpēta laist klāt?
Un ja nekas atkal nesanāk kas pa problēmu varētu but?!
A un vsp cik stipram aķim jābut e60 3.0D? 
Man uz e61 oem ir 90ah 900A starts
Man stāv iekšā 100ah 750A moš pa maz man A?!
A un vai tad man nevajadzēja izmest paziņojumu ka aķis tukš?  |
Offline | |
|
Filips  | |
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4542
Braucu ar: E 61.
| Kā pareizi piestartēt auto
----------------- VISA VEIDA ŽALŪZIJAS!!!!!
markīzes, slēģi, rulo, kasešu rullo, vertikālās, romiešu utt..
TAGAD ARĪ PACEĻAMIE GARĀŽU VĀRTI!!!!!
mob: 26602255
[email protected]
|
Offline | |
|
igorski | |
Kopš: 21. Apr 2015
Ziņojumi: 66
Braucu ar: E60
|
17 Jan 2016, 12:12:59 lebedeks rakstīja:
Atkarība kurš aizņemtības sensors beigts, parast ir problēma pasažierim! Tur uzmanīgi jaskatas pa gadiem, šis ir līdz 2005 gadam. Un vajag abus, citadi radīs ka nav piesradzējies pasažieris!
16 Jan 2016, 18:00:25 igorski rakstīja:
13 Jan 2016, 15:57:23 lebedeks rakstīja:
13 Jan 2016, 14:35:31 drakelv rakstīja:
airbags taču nav izšauts, kur ir problēma sataisīt kā vajag? nedod dievs kādreiz tam airbagam būs jāstrādā un viņš to neizdarīs, tad auto īpašnieks uzņemsies vainu par blakussēdētāja veselību/dzīvību uz sevis, jo vajadzēja likt emulatoru vai izkodēt vispār ārā, nevis salabot kā vajag. Un pohuj atmaska "es braukt māku man po", kāds cits pretimbraucošais varbūt nemāk
Emulātorus var likt LED lampiņām vai navigācijām ja baigi gribās, nevis drošības sistēmām kuras glābj dzīvības.
Man bija tāda pati problēma, nomainīt krēsla sensoru ar darbu kopā varēja pa EUR 200, visi Rīgā teica ka E60 2004 gadam neko pārprogrammēt un uz īso salaist nevar, beigās e-bay no Polijas nopirko šos abus emulātorus pats uzspraudu, servisā nodzēsa kļūdas un viss bija O.K.
http://www.ebay.com/itm/BMW-Airbag-Bypass-Seat-...lo8S&vxp=mtr
Viens emulātors kompim rāda ka kāds visu laiku sēž, otrs imitē ka ir uzlikta siksna,
avarijas gadījumā nostrādās arī Airbags, kā arī BMW kompim viss patīk un kļūdas vars nemet. Varot arī kautkā savādāk, bet tad nenostrādās Airbag un USD 29.99 nav daudz! Vienīgi cik saprotu tad par mašīnas izlaiduma gadiem tur var tas viss atšķirties!!!
Ja stāv kādus 2.gadus un problēmas nav bijušas!
Tas bipsis jāsprauž tikai pasažiera sēdeklī, vai abos?
Man ir 2004 gada. Šitādu verķi man var iespraust tikai pasažiera sēdeklī, zem vadītāja man tāds nav. Man jau liekas, ka tāds aizņemtības sensors ir tikai pasažierim, jo vadītājam nah viņš vajadzīgs, mašīna jau bez vadītāja nebrauc!? |
Offline | |
|
Dzerve | |
Kopš: 29. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 177
Braucu ar: 328,535D
|
17 Jan 2016, 13:15:25 Filips rakstīja:
Kā pareizi piestartēt auto
Paldies Tikai tagad ir problēma tāda ka no sākuma knapi grieza un beigas vsp neko un pieliekot vadus vsp 0 emocijas negriež vsp Nevarētu būt tā ka starteris ir noķīlējis? |
Offline | |
|
|
akmens | |
Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
17 Jan 2016, 09:54:36 Bosnija rakstīja:
vakar uz Dienvidnieka izspiedu 180 
Ar 516?  |
Offline | |
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
17 Jan 2016, 14:13:05 akmens rakstīja:
17 Jan 2016, 09:54:36 Bosnija rakstīja:
vakar uz Dienvidnieka izspiedu 180 
Ar 516? 
100p braucot uz Pārdaugavas pusi, tur sanāk lēzenāk un kā no kalna braukt |
Offline | |
|
CP17  | |
 Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Ja par lādēšanu un startēšanu, tad esmu gan startējis, gan piepīpēts bijis gan lādēts reizes 30mit ar savu e60, bet tikai caur motortelpu un ar visdažādākajiem vadiem, ne 1nu reizi nav nekādu gļuku bijis pēc tam. Tāpēc jau ir tās vietas motortelpā ar + un uz stakana skrūve priekš mīnusa, lai ja tevi piepīpē Kamaz tad neizsit no ierindas visu, jo tas + vads no motortelpas tālāk aiziet caur aizsardzībām lai nenokauj blokus, viss ko gribu teikt ir neskataties viģikus kā jāpiepīpē citi autosi bet atceraties, ja esi nosprādzis, tad tikai caur motortelpu un pofig vai rūc vai nē donors, citreiz pat pie -30c ir palīdzējis ja donors patur augstākus aborotus. Viss |
Offline | |
|
akmens | |
Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
17 Jan 2016, 14:19:24 CP17 rakstīja:
17 Jan 2016, 14:13:05 akmens rakstīja:
17 Jan 2016, 09:54:36 Bosnija rakstīja:
vakar uz Dienvidnieka izspiedu 180 
Ar 516? 
100p braucot uz Pārdaugavas pusi, tur sanāk lēzenāk un kā no kalna braukt
Un vēl aiz maiznīcas Renault Rapid, aizvējā  |
Offline | |
|