Online
Pašreiz BMWPower skatās 52 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 17
Autors | Ziņojums |
akmentinsh | 16. Dec 2009, 02:02 |
#1441
|
|  Kopš: 27. Aug 2005
No: Jelgava
Ziņojumi: 224
Braucu ar: 01' 320d. golf 3
|
16 Dec 2009, 01:58:08 Driver rakstīja:
Nu ja man soljkis naktu par velti, tad varbut ari brauktu ar traktoru, bet taa nav velmes jaties ar vecu gandriz limonu noripojushu commonrail, neesmu mazohists.
(busim reali, loti reti kuram ir nobraukums zem 400kkm)
bet pirkt itka nenobrauktu e60, lai varetu ripnaties itka pa leto galigi negribas, tad jau labak ar nenomocitu V12
man soļķis sanāk 0.3 ls ir vērts,ar manu braukšanas stilu 10/100 mazāk nesanāk kompim neticu ja butu benzīnieks 18/100 kā minimums | Offline | | |
Srakans | 16. Dec 2009, 02:04 |
#1442
|
|  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
| Nu visādi joki ir dzirdēti ar rumbula (tm), bet par pareizajiem traktoriem man īstais nobraukums īpaši neliek šaubīties. visādi var būt, bet nu ne visiem ir 400, dažiem pat tālu līdz tam  | Offline | | |
2nd | 16. Dec 2009, 03:04 |
#1443
|
|  Kopš: 19. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 109
Braucu ar: '98 540 Individual
|
15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads
Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....
pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ 
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis  | Offline | | |
2nd | 16. Dec 2009, 03:13 |
#1444
|
|  Kopš: 19. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 109
Braucu ar: '98 540 Individual
| bet būtībā cita iemesla dēļ te iegriezos: esmu šķrobīgs kapēc tikai man ir ar bremzēm problēmas vēss laiks tak ir visiem...
cik saprotu tad, kad aukstā laikā vairs bremzes pedāli nevar izspiest un pēc ilgstošas mocīšanas(fiziskas) viņš daļē kļūst izspiežams un bremzes funciklē no sērijas a šoreiz pa nažiem VS šoreiz ar mēru + vēl pieslēdzas bonusa opcija a šoreiz neatgriezīšos neizspiestā stāvoklī, ir tikai viens risinājums eļas nomaiņa ar visām skalošanām utt ko dabīgi prātīgāk veikt servī? (visi kas strādā un veic to arī pēc 18:00 wellcome PM ) | Offline | | |
Markss | 16. Dec 2009, 06:57 |
#1445
|
|  Kopš: 08. Dec 2009
Ziņojumi: 1641
Braucu ar: Rūsas modeli.
|
16 Dec 2009, 03:04:50 2nd rakstīja:
15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads
Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....
pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ 
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis 
tādu atgaisošanas atrakciju gribētu redzēt 
Pirmo reizi ko tādu dzirdu  | Offline | | |
djmixx | 16. Dec 2009, 09:15 |
#1446
|
| Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!????? | Offline | | |
7788 | 16. Dec 2009, 09:28 |
#1447
|
|  Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2520
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 06:57:44 Markss rakstīja:
16 Dec 2009, 03:04:50 2nd rakstīja:
15 Dec 2009, 15:30:21 webo rakstīja:
Problēma ar atgaisošanu!
E39 2.5 benzīns 96.gads
Kāpēc pa atgaisošanas skrūvi kas ir uz radiatora visulaiku iet ārā balti tvaiki, šķidrumu tā arī nevar sagaidīt???
Radiators auksts, salonā gaisu arī pūš aukstu, apakšējais patruboks silts, termostats jauns.....
pa to skrūvi jau šķidrumam nav jānāk ja neesi piefiksējis tad LVL ir krietni zem skrūves atrašanās vietas... ja ir problēmas ar gaisa burbuļiem tobiš nevari atgaisot, tad man kautkad pirms 1,5 gadiem interesanti atgaisoja autiņu:
1) tiek sagāzts slīpi nepateikšu konkrēti cik grādos bet sanāk apmēram radiators un motora priekšdaļa uz vienas līnijas horizontāli(tobiš priekšu uz pacēlāja paceļ 
2) gaiso gan radiātoru gan motoru kas atrodas augstāk normālstāvoklī motoram kur gaisošanas skrūve nepateikšu un pieļauju ka tas bij tikai tā lai man acīs miglu iepūstu, bet fakts ka atgaisot vajag augstākajā punktā un motors pēc teorijas ir mazliet augstāk par radiātoru tapēc auto jāsagāž..(e34 cilvēki stāsta ka palīdz ~uz 1 gadu... tad atkal) man problēma bij citur tapēc neesmu operāciju atkārtojis 
tādu atgaisošanas atrakciju gribētu redzēt 
Pirmo reizi ko tādu dzirdu 
vienam čomam ar nevarējām m52 atgaisot, beigās nopirka jaunu radiātora korķi un viss nostājās savā vietā!
Pie gaisošanas pečku uz karsto lidz galam un pilnu izplešanās trauku ar šķidrumu un spaidi radiatora trubas![ Šo ziņu laboja 7788, 16 Dec 2009, 09:30:21 ] | Offline | | |
djmixx | 16. Dec 2009, 09:32 |
#1448
|
| Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 09:15:03 djmixx rakstīja:
Labrit specuki!!!Kurs zin cik var maksat S-EDC amisi prieks e38!!!?????
Naksies topicu laikam veidot!!!!n  | Offline | | |
|
Kashelz | 16. Dec 2009, 09:59 |
#1449
|
|  Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Muljkjiibas, E34/E39 un visus lidziigos ar M5x paaudzes dzineejiem ir elementaari atgaisot, dazjas dienas atpaklj savam shkjidrumu mainiju un elementaari. Viss slepjas tajaa, kaa dzeseshanas shkjidrumu lej iekshaa, savam izlaidu radiatoru un motoru no veca shkjidruma, jaunu leeju ieksha izpleshanas traukaa, kas ir radiatoram galaa, kad trauks pilns - paskruveju atgaisoshanas skruviiti valjaa, udens limenis kriitas un skan pshshshs, tad aizskruveju ciet un atkal pieleju liimeni ldiz augshai, bet taa lai tas nenokriit liidz nullei, daru ta tik ilgi kamer ieliida kadi 6.5 - 7 litri iekshaa. Vairak nekritas skruvejot skruuvi valjaa. Pec tam laizju klaat, lai padarbinas, skruveju ik pa laikam atgaisoshanas skruuvi valjaa/ciet un ja vajag (man vajadzeja vienu reizi atskruvet uz dazjam sekundem un aizskruvet), pieleju skdidrumu noslapetam dzineejam un lielo korkji virsuu. Viss, elementaari, pec kaadam 10 min jau pechka salonaa bija silta un viss sila ka prieks. Protams, pecha uz max atverta abas pusees. Pirmsakumos ari bija gruti atgaisot, bet shadi darot elementaari, neviens gaisa burbulis netiek ielaists un temperatura ari neparsniedz optimaalo kamer uzpilda sisteemu. Bonusa pedali var paspaidit, lai nedaduz abaroti uzkap 2500 rpm vai ka taa, ta teikt suknis lai bik specigak stradaa  [ Šo ziņu laboja Kashelz, 16 Dec 2009, 10:04:51 ] | Offline | | |
Redliner  | 16. Dec 2009, 10:30 |
#1450
|
|  Kopš: 05. May 2004
Ziņojumi: 4327
Braucu ar: Cadillac
| Cik saprotu paņemu šo CALIBER LT3 pievienoju pie automašīnas skaļruņuem un man uzrodas lineārās izejas ???  [ Šo ziņu laboja Redliner, 16 Dec 2009, 10:31:17 ] | Offline | | |
SEMIGALL  | 16. Dec 2009, 10:34 |
#1451
|
|  Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| kurš te tirgoja VARTA aķīšus? | Offline | | |
Eevis | 16. Dec 2009, 10:37 |
#1452
|
| Kopš: 24. Oct 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 243
Braucu ar: ko pagadās
| Vēsture:
e36 318is nomainīts motors.
Pēc uzsilšanas, dodot gāzi "aizrijās", un pēc brīža bija cēliens, viss tika pārbaudīts un secināts, ka lambda zondei kaput un tā tika nomainīta. Simptoms tika novērts. Pēc kāda laika ievēroju, ka ja gāzi dod lēnām un plūstoši viss strādā kā nākas, bet ja dod strauji ("spiež grīdā" , tad tā kā negrib celt apgriezienus un uzņemt ātrumu, tāda sajūta, ka it kā daudz mazāk, bet simptoms "pirmszondes maiņas". tā arī netieku gudrs, kas tas ir?
Otrs. Šorīt darbinot, apgriezieni lēkā drausmīgi t.i. lielu amplitūdu kamēr noslāpst. ja tur gāzi, tad ~ pie 1300 un pie 1800 baigā vibrācija, tāda sajūta, ka kāds cilindrs nedarbotos, kā nākas.
Domāju, varbūt kkas kompim aizsalis, noņēmu klemmi.
Tā es viņu tur sildīju, sildīju, darbojoties ar gāzes pedāli, pagriezu lielākus brīvgaitas apgriesienus, lai neslāpst, uzsila, bet agriezīeni brīvgaitā vēl cilājās robežās 600-1100.
aizbraucu uzpildīt degvielu, piebraucu pie mājas, viss it kā kārtībā brīvgaitā apgriezieni stabili, palaidu zemāk ~700-800. Viss tā kā ok.
tā arī netieku gudrs, kas par lietu 
P.S. iepriekš pie zondes instalācijas ievēroju, ka pie motora (pirms zondes) ir tāda kā neliela mikroplaisa izplūdē, kur ļoti, ļoti nedaudz, bet pūš garām, lai to aiztaisītu, tur motors jāceļ ārā, jo klāt tur tikt labi, ja ar metru garu pinceti var. Varētu būt, ka aukstumā tā plaisa paplešas un čakarē zondes rādījumus un uzsilstot aizveras un ir ok?
Un vēl, vakar pie vienas apstāšanās motors pats "gāzēja" no 900 līdz 1400 apgriezieniem brīvgaitā. Pēc atkārtotas palaišanas tas arī vairs netika novērots.
P.P.S. piedodiet par sacerējumu 
| Offline | | |
ganters | 16. Dec 2009, 10:44 |
#1453
|
|  Kopš: 30. Oct 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 486
Braucu ar: bmw
|
16 Dec 2009, 10:34:34 SEMIGALL rakstīja:
kurš te tirgoja VARTA aķīšus?
xjs_4 | Offline | | |
djmixx | 16. Dec 2009, 10:45 |
#1454
|
| Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas????  | Offline | | |
Tribals | 16. Dec 2009, 10:52 |
#1455
|
|  Kopš: 14. Aug 2009
Ziņojumi: 382
Braucu ar: Dīzeli
|
16 Dec 2009, 10:45:16 djmixx rakstīja:
Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas???? 
H3  | Offline | | |
djmixx | 16. Dec 2009, 10:53 |
#1456
|
| Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 10:52:45 Tribals rakstīja:
16 Dec 2009, 10:45:16 djmixx rakstīja:
Kadas spuldzes nak ieks e38 miglas???? 
H3 
Paldies Jekabpilij!  | Offline | | |
|
Zoo | 16. Dec 2009, 11:04 |
#1457
|
|  Kopš: 27. Sep 2007
Ziņojumi: 7814
Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger
| klau- vai Compaq (HP) un fujitsu siemens ķapļapiem CD/DVD draivi ir savstarpeeji mainaami | Offline | | |
ozo  | 16. Dec 2009, 11:10 |
#1458
|
|  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19004
Braucu ar: Braucu ar
| Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski?  | Offline | | |
Rendir | 16. Dec 2009, 11:15 |
#1459
|
| Kopš: 17. Jun 2009
No: Viļaka
Ziņojumi: 1609
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 11:10:58 ozo rakstīja:
Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski? 
var taa but,man e38 bija ta ka vibreja,nomainiju prieksejos un principa nekas nemainijas,nomainiju aizmugurejos un vis ahujenna,protams var novirpot,bet manam nebija ko tur vairs virpot,tapec lika jaunus!bet bija ar e36 ta ka vibreja prieksa,nomainija prieksejos bet lohi mainija un nenotirija kartigi stupicu un vibreja ta pat,pectam pats notiriju stupicu lidz tiram metalam un vis cotka  | Offline | | |
martinssh | 16. Dec 2009, 11:17 |
#1460
|
| Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
16 Dec 2009, 11:10:58 ozo rakstīja:
Vai bremzejot, pie stures vibracijas varetu but vainigi aizmugurejie! bremzu diski? 
Jaa man bija taa ka stuuri rauj no rokaam aaraa vaina bija pakaljeejie bremžu diski e 34  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|