Online

Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
kars
09. Nov 2019, 12:55 #13501

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Vajag vismaz iekļauties plūsmā, speciāli vilkties tā ka tev pat fūres midžina = agresīva braukšana.
Offline
hronists
09. Nov 2019, 12:57 #13502

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

re, pirmais jau uzradās

plūsmas ātrums = ātrums ar kādu braucu es! vismaz divītis pa pleskaveni un visi, kas tam nepiekrīt drīkst nosvērties striķī, jo viņi nemāk braukt, urbina degunu un pie stūres ēd burgerus!
Offline
hronists
09. Nov 2019, 13:01 #13503

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


09 Nov 2019, 12:48:08 @artis83 rakstīja:

īsāk sakot man garajā ceļā nebija nevienas avārijas situācijas.


kr4 lai tu saprastu - tas ka tev nebija nevienas avārijas situācijas nav nekāds rādītājs! tu pat nezini cik cilēki tevis dēļ nositās vai aizgāja ar sirdi velkoties aiz tevis
Offline
kars
09. Nov 2019, 13:06 #13504

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.
Offline
bmwaddict
09. Nov 2019, 13:07 #13505

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

Noshauj mani bet nesaprotu kaa var braukt ar 90. Pie shii aatruma piemeeram pat klasikai E46 mufte veel neblokjeejas un tu vienk beztolkaa nokurini degvielu..
Tobish nevajag jau aiziet absurdaa, 90 tak nav aatrums.. piespiest visus punktuaali braukt ar atljauto aatrumu nenoziimee automaatiski tikt galaa ar negadiijumiem.. Aatrums ir jaaziveelas atkariibaa no situaacijas uz celja, braucot par slidenu nenotiiriitu celju ir jaavadaas no situaacijas nevis jaabrauc ar preciizi atljauto aatrumu, tieshi taa pat shii logjika attiecas uz situaacijaam kad var braukt aatraak nekaa atljautais aatrums ja tas nevienu neapdraud
Offline
artis83
09. Nov 2019, 13:13 #13506

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

vot es nesen tāpat domāju, bet pamēģināju...iepatikās
nav jāapdzen neviens, arī uz ceļa viss liekas lēni, kontrolējami...protams, Tev var uzpērties kāds gončjiks virsū, bet lai pašam avarēt..nu nezinu..

pie kam par to komforta ātrumu, nu es neko nesaku par sporta auto (aka ferarri, kas uz Ventspils šosejas bija aizturēts ar 200 km /h, bet nu tas jau uz 90- tīri fiziski nevar pabrauk), bet visiem normāliem auto taču ir kruīzs . tā vienkārši ir pierašanas vaina...

mani arī apdzina visādi veci šrotmobiļi, zafiras utt, kuriem arī likās ka tas 110 taču ir normāls
Offline
uldens1
09. Nov 2019, 13:13 #13507

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.
nē,viņs veido plūsmu,tas ka tu esi nepacietīgs un redzi kolonnu tā jau ir tava problēma
Offline
Erx
09. Nov 2019, 13:14 #13508

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2259

Braucu ar: Subaru Spec-B


09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs



Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.

Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.
Offline
SteelRat
09. Nov 2019, 13:15 #13509

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164083

Braucu ar: Challenger

es ar ārpus pilsētas uzlieku ~105 kruīzā un man nereāli pajāt pārējais ja kāds lidotājs nespēj apdzīt, tad tās ir viņa problēmas

-----------------
Offline
artis83
09. Nov 2019, 13:16 #13510

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi


09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.


bet ja es ievēroju max atļauto?
citi pārkāpj ātrumu, jo vissi tā dara, lai iekļautos plūsmā...un kurš te ir auns?

īsāk sakot, ja visi ies ņemt preces no neapsaimniekota lielveikala, Tu arī tā darīsi, jo visi tā dara...

[ Šo ziņu laboja artis83, 09 Nov 2019, 13:17:55 ]

Offline
bmwaddict
09. Nov 2019, 13:17 #13511

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:

Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.




tas ir apmeeram kaa aizgaaju uz veikalu nopirku biezpienu bet peec nedeeljas piena kombinaats uzsaaka bankrota proceduuru un pie manis ieradaas piedzineeji jo man paveicaas nopirkt to biezpienu? es pareizi sapratu?

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Nov 2019, 13:20:23 ]

Offline
uldens1
09. Nov 2019, 13:17 #13512

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16763

Braucu ar:


09 Nov 2019, 13:16:27 @artis83 rakstīja:

09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.


bet ja es ievēroju max atļauto?
citi pārkāpj ātrumu, jo vissi tā dar, lai iekļautos plūsmā...un kurš te ir auns?


ja adicct ir gatavs apmaksāt sodus tad var arī pārkāpt
Offline
Arsmens
09. Nov 2019, 13:18 #13513

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


09 Nov 2019, 13:07:08 @bmwaddict rakstīja:
Noshauj mani bet nesaprotu kaa var braukt ar 90. Pie shii aatruma piemeeram pat klasikai E46 mufte veel neblokjeejas un tu vienk beztolkaa nokurini degvielu..
Tobish nevajag jau aiziet absurdaa, 90 tak nav aatrums.. piespiest visus punktuaali braukt ar atljauto aatrumu nenoziimee automaatiski tikt galaa ar negadiijumiem.. Aatrums ir jaaziveelas atkariibaa no situaacijas uz celja, braucot par slidenu nenotiiriitu celju ir jaavadaas no situaacijas nevis jaabrauc ar preciizi atljauto aatrumu, tieshi taa pat shii logjika attiecas uz situaacijaam kad var braukt aatraak nekaa atljautais aatrums ja tas nevienu neapdraud
Jā, 90 nav ātrums! Tad kad brauc pa satiksmi, kuru varētu dēvēt par sociālismu- kur visi brauc vienādi. Bet mums ir demokrātija, kur katrs brauc pēc savas sapratnes un ieskatiem!

Braucu pa Jūrmalas apvedceļu, smidzināja un sāka satumst. Nospiedoši lielākā daļa brauca uz 75! Dzen, bremzē, repeat. Pamēģini pa to pašu jūrmaleni vienmērīgā atļautā vai ļōti nedaudz virs atļautā pabraukt nemainot joslas.
Un sūdi tieši ar to arī sākas, ka nav nekādas vienmērības, visu laiku visur ir kāds jāapdzen, jāmaina joslas, pat tad, ja pieturies pie atļautā. Un ja pie šāda razklada celtu atļauto ātrumu vai to nepieskatītu, tajā visā bezapstājas katlā ar joslu maiņām un dzīšanām arī sūdi sākās.

Cik fakdap braukšana var būt un kā katrs brauc pēc savas sapratnes var visuzskatāmāk redzēt uz Saulkrastu megaštrāses.
Offline
SteelRat
09. Nov 2019, 13:19 #13514

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164083

Braucu ar: Challenger


09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.


bet kur tad pasūtītājs vainīgs, ja samaksājis kontraktoram līguma minēto summu ja jau viņam būtu attiecīgās zināšanas lai izspriestu kurš no līgumniekiem metīs apakšniekus, tad jau uzreiz iedotu līgumu apakšniekiem
pietam, nez kur tu esi ar to saskāries, bet cik man gadījies, tad nevienā īsti konkursā lielie spēlētāji neuzrāda savus apakšuzņēmējus pirms tiek noslēgts līgums

-----------------
Offline
arba
09. Nov 2019, 13:27 #13515

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 987

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan


09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:

09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs



Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.

Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.


man kā pāsūtītāja atbildība - izvēlēties adekvātu prejektētētāju, adekvātu būvnieku, adekvātu būvuzraugu un apdrošināt būvobjektu
ja tas viss ir izdarīt, ko es vēl varu izdarīt ? sēdēt objektā un pārbaudīt ?
ko ? es neko nezinu ne par normām, ne prasībām, ne instrukcijām ne noteikumiem , man to visu vajadzētu agūt un pašam kontrolēt ?
tad nafig man apdrošināties un vēl būvuzraugu
šī nepārtrauktā atbildības sadalīšana noved jau pie pilnīga marazma
Offline
artis83
09. Nov 2019, 13:29 #13516

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

Nav jau tā ka man patīk citiem radīt problēmas vai veidot kollonas..bet es drīzāk propogandēju drošu ātrumu...vrb varētu man csdd ko ieskaitīt par šādu braukšanu

vienīgais mīnus manā skatījumā, tu sāc saprast kpc delfu uc komentāros lamā fūristus (te nē, jo te neviens nebrauc viņu ātrumā)..bet kad Tu ceļu sāc dalīt ar viņiem, tad...nekādas laipnibas, savstarpējās attiecības kā 90"_

[ Šo ziņu laboja artis83, 09 Nov 2019, 13:36:25 ]

Offline
piradzinjsh
09. Nov 2019, 13:29 #13517

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2400

Braucu ar: vienu radzi


09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:

09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs



Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.

Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.


šis japieseivo. lielaka huiņa nav lasīta
Offline
arba
09. Nov 2019, 13:32 #13518

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 987

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

biju pasūtītājs vienā objektā , jau tā pavadīju 1 pilnu dienu katru nedēļu 1.5 gada garumā celtniecības vagoniņā lamājoties ar visu šo kompāniju !
pirms tam man pat prātā nenāca cik debilii strādā mūsu celtnieki !
būvēja viens no lielakajiem Latvijas būvniekiem, kuru izvēlējāmies pārmaksājot , lai tikai mazāk būtu kašķu un problēmu
visi viņu sūdi ir romāna vērti
riebjas atcerēties
Offline
gunars_b
09. Nov 2019, 13:37 #13519

Kopš: 25. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 241

Braucu ar: 525d


09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:

09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs



Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.

Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.


Pēc analoģijas - ja rīgas satiksmes buss pilns ar pasažieriem ieliek pakaļā kādam pie krustojuma protokolus par CSN jāsastāda arī visiem pasažieriem?
Offline
bmwaddict
09. Nov 2019, 13:41 #13520

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Nov 2019, 13:18:17 @Arsmens rakstīja:
Jā, 90 nav ātrums! Tad kad brauc pa satiksmi, kuru varētu dēvēt par sociālismu- kur visi brauc vienādi. Bet mums ir demokrātija, kur katrs brauc pēc savas sapratnes un ieskatiem!

Braucu pa Jūrmalas apvedceļu, smidzināja un sāka satumst. Nospiedoši lielākā daļa brauca uz 75! Dzen, bremzē, repeat. Pamēģini pa to pašu jūrmaleni vienmērīgā atļautā vai ļōti nedaudz virs atļautā pabraukt nemainot joslas.
Un sūdi tieši ar to arī sākas, ka nav nekādas vienmērības, visu laiku visur ir kāds jāapdzen, jāmaina joslas, pat tad, ja pieturies pie atļautā. Un ja pie šāda razklada celtu atļauto ātrumu vai to nepieskatītu, tajā visā bezapstājas katlā ar joslu maiņām un dzīšanām arī sūdi sākās.

Cik fakdap braukšana var būt un kā katrs brauc pēc savas sapratnes var visuzskatāmāk redzēt uz Saulkrastu megaštrāses.


ok te piekriitu, taa raustiishanaas ir probleema un tas viss buutiibaa ir deelj sliktas kvalitaates nepaardomaatas celju infrastruktuuras bet tik pat lielaa meeraa arii deelj aprobezhotiibas, tupiishanas nespeejas padomaat 1 soli uz priekshu un arii par to kas notiek aiz muguras, bet autoskolaas jau to nemaaca! katrs domaa tik par sevi, bremzeeju kaa gribu jo tas kas aizmuguree tas buus vainiigs pohuj ja vinjam nav kur likties utt.. no autoskolas tiek izlaisti brauceeji kas tik nenormaali tupi ka te vispaar buutu visiem jaabrauc ar 40 un arii tad veel buus avaarijas es vienk garanteeju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4