Online
Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXXI
Autors | Ziņojums |
kars  | |  Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Vajag vismaz iekļauties plūsmā, speciāli vilkties tā ka tev pat fūres midžina = agresīva braukšana. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| re, pirmais jau uzradās 
plūsmas ātrums = ātrums ar kādu braucu es! vismaz divītis pa pleskaveni un visi, kas tam nepiekrīt drīkst nosvērties striķī, jo viņi nemāk braukt, urbina degunu un pie stūres ēd burgerus! | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
09 Nov 2019, 12:48:08 @artis83 rakstīja:
īsāk sakot man garajā ceļā nebija nevienas avārijas situācijas.
kr4 lai tu saprastu - tas ka tev nebija nevienas avārijas situācijas nav nekāds rādītājs! tu pat nezini cik cilēki tevis dēļ nositās vai aizgāja ar sirdi velkoties aiz tevis  | Offline | | |
kars  | |  Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa. | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| Noshauj mani bet nesaprotu kaa var braukt ar 90. Pie shii aatruma piemeeram pat klasikai E46 mufte veel neblokjeejas un tu vienk beztolkaa nokurini degvielu.. 
Tobish nevajag jau aiziet absurdaa, 90 tak nav aatrums.. piespiest visus punktuaali braukt ar atljauto aatrumu nenoziimee automaatiski tikt galaa ar negadiijumiem.. Aatrums ir jaaziveelas atkariibaa no situaacijas uz celja, braucot par slidenu nenotiiriitu celju ir jaavadaas no situaacijas nevis jaabrauc ar preciizi atljauto aatrumu, tieshi taa pat shii logjika attiecas uz situaacijaam kad var braukt aatraak nekaa atljautais aatrums ja tas nevienu neapdraud | Offline | | |
artis83 | |  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| vot es nesen tāpat domāju, bet pamēģināju...iepatikās
nav jāapdzen neviens, arī uz ceļa viss liekas lēni, kontrolējami...protams, Tev var uzpērties kāds gončjiks virsū, bet lai pašam avarēt..nu nezinu..
pie kam par to komforta ātrumu, nu es neko nesaku par sporta auto (aka ferarri, kas uz Ventspils šosejas bija aizturēts ar 200 km /h, bet nu tas jau uz 90- tīri fiziski nevar pabrauk), bet visiem normāliem auto taču ir kruīzs . tā vienkārši ir pierašanas vaina...
mani arī apdzina visādi veci šrotmobiļi, zafiras utt, kuriem arī likās ka tas 110 taču ir normāls | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16763
Braucu ar:
|
09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.
nē,viņs veido plūsmu,tas ka tu esi nepacietīgs un redzi kolonnu tā jau ir tava problēma  | Offline | | |
Erx | |  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2259
Braucu ar: Subaru Spec-B
|
09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs
Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas. | Offline | | |
|
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164083
Braucu ar: Challenger
| es ar ārpus pilsētas uzlieku ~105 kruīzā un man nereāli pajāt pārējais ja kāds lidotājs nespēj apdzīt, tad tās ir viņa problēmas
-----------------
| Offline | | |
artis83 | |  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
|
09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.
bet ja es ievēroju max atļauto?
citi pārkāpj ātrumu, jo vissi tā dara, lai iekļautos plūsmā...un kurš te ir auns?
īsāk sakot, ja visi ies ņemt preces no neapsaimniekota lielveikala, Tu arī tā darīsi, jo visi tā dara...
[ Šo ziņu laboja artis83, 09 Nov 2019, 13:17:55 ] | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.

tas ir apmeeram kaa aizgaaju uz veikalu nopirku biezpienu bet peec nedeeljas piena kombinaats uzsaaka bankrota proceduuru un pie manis ieradaas piedzineeji jo man paveicaas nopirkt to biezpienu? es pareizi sapratu?  [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 09 Nov 2019, 13:20:23 ] | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16763
Braucu ar:
|
09 Nov 2019, 13:16:27 @artis83 rakstīja:
09 Nov 2019, 13:06:09 @kars rakstīja:
Hronist nevajag jau uzreiz pārspīlēt. Ja aiz tevis veidojas kolonnas un tevi regulāri apdzen = tu esi bīstama situācija uz ceļa.
bet ja es ievēroju max atļauto?
citi pārkāpj ātrumu, jo vissi tā dar, lai iekļautos plūsmā...un kurš te ir auns?
ja adicct ir gatavs apmaksāt sodus tad var arī pārkāpt  | Offline | | |
Arsmens | |  Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
09 Nov 2019, 13:07:08 @bmwaddict rakstīja:
Noshauj mani bet nesaprotu kaa var braukt ar 90. Pie shii aatruma piemeeram pat klasikai E46 mufte veel neblokjeejas un tu vienk beztolkaa nokurini degvielu.. 
Tobish nevajag jau aiziet absurdaa, 90 tak nav aatrums.. piespiest visus punktuaali braukt ar atljauto aatrumu nenoziimee automaatiski tikt galaa ar negadiijumiem.. Aatrums ir jaaziveelas atkariibaa no situaacijas uz celja, braucot par slidenu nenotiiriitu celju ir jaavadaas no situaacijas nevis jaabrauc ar preciizi atljauto aatrumu, tieshi taa pat shii logjika attiecas uz situaacijaam kad var braukt aatraak nekaa atljautais aatrums ja tas nevienu neapdraud
Jā, 90 nav ātrums! Tad kad brauc pa satiksmi, kuru varētu dēvēt par sociālismu- kur visi brauc vienādi. Bet mums ir demokrātija, kur katrs brauc pēc savas sapratnes un ieskatiem!
Braucu pa Jūrmalas apvedceļu, smidzināja un sāka satumst. Nospiedoši lielākā daļa brauca uz 75! Dzen, bremzē, repeat. Pamēģini pa to pašu jūrmaleni vienmērīgā atļautā vai ļōti nedaudz virs atļautā pabraukt nemainot joslas.
Un sūdi tieši ar to arī sākas, ka nav nekādas vienmērības, visu laiku visur ir kāds jāapdzen, jāmaina joslas, pat tad, ja pieturies pie atļautā. Un ja pie šāda razklada celtu atļauto ātrumu vai to nepieskatītu, tajā visā bezapstājas katlā ar joslu maiņām un dzīšanām arī sūdi sākās.
Cik fakdap braukšana var būt un kā katrs brauc pēc savas sapratnes var visuzskatāmāk redzēt uz Saulkrastu megaštrāses. | Offline | | |
SteelRat  | |  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164083
Braucu ar: Challenger
|
09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.
bet kur tad pasūtītājs vainīgs, ja samaksājis kontraktoram līguma minēto summu ja jau viņam būtu attiecīgās zināšanas lai izspriestu kurš no līgumniekiem metīs apakšniekus, tad jau uzreiz iedotu līgumu apakšniekiem 
pietam, nez kur tu esi ar to saskāries, bet cik man gadījies, tad nevienā īsti konkursā lielie spēlētāji neuzrāda savus apakšuzņēmējus pirms tiek noslēgts līgums
-----------------
| Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 987
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
|
09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs
Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.
man kā pāsūtītāja atbildība - izvēlēties adekvātu prejektētētāju, adekvātu būvnieku, adekvātu būvuzraugu un apdrošināt būvobjektu
ja tas viss ir izdarīt, ko es vēl varu izdarīt ? sēdēt objektā un pārbaudīt ?
ko ? es neko nezinu ne par normām, ne prasībām, ne instrukcijām ne noteikumiem , man to visu vajadzētu agūt un pašam kontrolēt ?
tad nafig man apdrošināties un vēl būvuzraugu
šī nepārtrauktā atbildības sadalīšana noved jau pie pilnīga marazma
| Offline | | |
artis83 | |  Kopš: 24. Jul 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 6255
Braucu ar: audi
| Nav jau tā ka man patīk citiem radīt problēmas vai veidot kollonas..bet es drīzāk propogandēju drošu ātrumu...vrb varētu man csdd ko ieskaitīt par šādu braukšanu
vienīgais mīnus manā skatījumā, tu sāc saprast kpc delfu uc komentāros lamā fūristus (te nē, jo te neviens nebrauc viņu ātrumā)..bet kad Tu ceļu sāc dalīt ar viņiem, tad...nekādas laipnibas, savstarpējās attiecības kā 90"_
[ Šo ziņu laboja artis83, 09 Nov 2019, 13:36:25 ] | Offline | | |
|
piradzinjsh | | Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2400
Braucu ar: vienu radzi
|
09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs
Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.
šis japieseivo. lielaka huiņa nav lasīta | Offline | | |
arba | | Kopš: 19. Jun 2007
Ziņojumi: 987
Braucu ar: AR gtv 1975, Macan
| biju pasūtītājs vienā objektā , jau tā pavadīju 1 pilnu dienu katru nedēļu 1.5 gada garumā celtniecības vagoniņā lamājoties ar visu šo kompāniju !
pirms tam man pat prātā nenāca cik debilii strādā mūsu celtnieki !
būvēja viens no lielakajiem Latvijas būvniekiem, kuru izvēlējāmies pārmaksājot , lai tikai mazāk būtu kašķu un problēmu
visi viņu sūdi ir romāna vērti
riebjas atcerēties | Offline | | |
gunars_b | |  Kopš: 25. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 241
Braucu ar: 525d
|
09 Nov 2019, 13:14:21 @Erx rakstīja:
09 Nov 2019, 11:21:01 @arba rakstīja:
varētu man paskaidrot , kur pasūtītāja vaina ?
kas viņam būtu jādara ?
vienkāršī gribu zināt, kas man būtu jādara, kad man jumtu mainīs
Īsumā - tāpēc, ka objekts pieder pasūtītājam.
Garāk - Kaut arī tas var šķist dīvaini, ko gan pasūtītājs tur ir noziedzies, neuzskatu, ka pasūtītājam tur nav teikšana. Uzskatu, ka pasūtītājam ir jāizvērtē, kuram kantorim kādu darbu uzticēt, nevis iepirkuma konkurss - lētākā cena - līgums.
Analoģiski, ja ģenerāluzņemējs met apakšniekus, tad galu galā tai arī ir jābūt pasūtītāja problemai un atbildībai.
Šobrīd pasūtītājs noslēdz lētāko līgumu ar ģenerāluzņemēju, objkets tiek uzbūvēts un pasūtītājs to pieņem, tas paliek par tā īpašumu. Bet ģenerāluzņemējs vienkārši uzmet apakšniekus, vai piesaka maksātnespēju utt. Reāli, pasūtītāja īpašumā ir zagta manta.
Ja pasūtītāju padarītu līdzatbildīgu par visiem pārkāpumiem šajā ķēdē, neatkarīgi kurš kuram ko apsolījis, tad tie beidzot sāktu domāt ar ko un kādus līgumus slēgt. Un tad varbūt arī darbinieki sāktu lietot drošības jostas.
Pēc analoģijas - ja rīgas satiksmes buss pilns ar pasažieriem ieliek pakaļā kādam pie krustojuma protokolus par CSN jāsastāda arī visiem pasažieriem?  | Offline | | |
bmwaddict | |  Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
09 Nov 2019, 13:18:17 @Arsmens rakstīja:
Jā, 90 nav ātrums! Tad kad brauc pa satiksmi, kuru varētu dēvēt par sociālismu- kur visi brauc vienādi. Bet mums ir demokrātija, kur katrs brauc pēc savas sapratnes un ieskatiem!
Braucu pa Jūrmalas apvedceļu, smidzināja un sāka satumst. Nospiedoši lielākā daļa brauca uz 75! Dzen, bremzē, repeat. Pamēģini pa to pašu jūrmaleni vienmērīgā atļautā vai ļōti nedaudz virs atļautā pabraukt nemainot joslas.
Un sūdi tieši ar to arī sākas, ka nav nekādas vienmērības, visu laiku visur ir kāds jāapdzen, jāmaina joslas, pat tad, ja pieturies pie atļautā. Un ja pie šāda razklada celtu atļauto ātrumu vai to nepieskatītu, tajā visā bezapstājas katlā ar joslu maiņām un dzīšanām arī sūdi sākās.
Cik fakdap braukšana var būt un kā katrs brauc pēc savas sapratnes var visuzskatāmāk redzēt uz Saulkrastu megaštrāses.
ok te piekriitu, taa raustiishanaas ir probleema un tas viss buutiibaa ir deelj sliktas kvalitaates nepaardomaatas celju infrastruktuuras bet tik pat lielaa meeraa arii deelj aprobezhotiibas, tupiishanas nespeejas padomaat 1 soli uz priekshu un arii par to kas notiek aiz muguras, bet autoskolaas jau to nemaaca! katrs domaa tik par sevi, bremzeeju kaa gribu jo tas kas aizmuguree tas buus vainiigs pohuj ja vinjam nav kur likties utt.. no autoskolas tiek izlaisti brauceeji kas tik nenormaali tupi ka te vispaar buutu visiem jaabrauc ar 40 un arii tad veel buus avaarijas es vienk garanteeju | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|