Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 153 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
stereophonic
29. Jun 2011, 19:33 #13461

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

ir kāds powerā kas var izstāstīt sīkumos par auto dzīšanu no dānijas?

-----------------

Offline
Driver
29. Jun 2011, 20:12 #13462

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jun 2011, 13:30:13 dogMa rakstīja:

29 Jun 2011, 13:13:09 Driver rakstīja:
varstu vaku nost un ar acim to var noteikt, ja ir specinstruments
Acs ir tas specinstruments?
Citādāku veidu nav, piem., izņemot sāna spriegotāju un tur iebāžot specinstrumentu?

nee, acs kontrole merinstrumentu, kuru darbina rokas

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Bamperis
29. Jun 2011, 23:48 #13463

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4817

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M

Auto e39 530d shovakar gadijas shmuce,braucu un nomaucaas kkada truba,hrenvinjzin kam vinja ir domata,naak vinja tieshi kur bildee ir hamuts redzams,dzineja augshpusee,pretii muftei,domaju ka maucas atpakalj,bet laikam vinja tur virsuu uzvalceeta un ar vienu suuda punktinju tadu kaa iegremdeeta tadii daljaa,kas atrodas pie hamuta,kam taa trubele domata un ko tur var darit,metinat vinju klat,japerk jauna,vai ko?
pa vinjuu naak aaraa atgaazes un skanja kaa buutu izpludes kolektoors nost

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 29 Jun 2011, 23:48:48 ]

Offline
Instigater
29. Jun 2011, 23:51 #13464

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

EGR loks. Nonākusi truba pirms atgāzu radiatora. Turbo gan vairs Tev nestrādā, jo viss spiediens aiziet gaisā.
Ko darīt, lai skatās servisā.
Offline
Bamperis
29. Jun 2011, 23:53 #13465

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4817

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


29 Jun 2011, 23:51:13 Instigater rakstīja:
EGR loks. Nonākusi truba pirms atgāzu radiatora. Turbo gan vairs Tev nestrādā, jo viss spiediens aiziet gaisā.
Ko darīt, lai skatās servisā.

Jaa,pamaniju ka turba neiet,tapec necenots nekur braukt,atvilku lidz majai.
A ,ja taa truba no misinja,kapara vinju var metinaat,vai vnk jamaina vinja?
Offline
Siipols
30. Jun 2011, 00:10 #13466

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


29 Jun 2011, 17:41:30 Kalnz rakstīja:
Uz mašīnas priekšējā stikla drīkst kautko līmēt?! Labā augšējā stūri ~ 20x20cm ?
Logu tīrītāju slotiņām tas netraucē!

Nē!

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Hazard
30. Jun 2011, 00:43 #13467

Kopš: 07. May 2009

No: Viļaka

Ziņojumi: 853

Braucu ar: e28


28 Jun 2011, 18:30:42 Hazard rakstīja:
Kur tadu ventilu(vai nez ka pareiz nosaukt) nopirkt? Vnk mainiju gumiju un saktos nav ))) Tagad laiš ara nedaudz gaisu ara.


Offline
DJSTA
30. Jun 2011, 00:59 #13468

Kopš: 15. May 2007

No: Bauska

Ziņojumi: 267

Braucu ar: prieku

No kā vel var piemeklēt stūres reiku e36? Esmu dzirdējis, ka der no z3 un gājiens stūrei arī esot īsāks.. :shuragribm3:
Offline
morris
30. Jun 2011, 10:43 #13469

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar:

Kur Rīgā kko tādu var nopirkt??? šodien

https://www.eparts.lv/catalog/#brand:74/model:3...750031_151/tab:1
Offline
bembis316
30. Jun 2011, 10:49 #13470

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring

Labrīt spečuki!

Ar ģeneratoru jautājumu vairs nav - nevienu vadu tā arī nepievienoju (izņemot galveno lādēšanas vadu), bet viss strādā tāpat - lampiņa nodziest, tā kā viss OK!

Bet ir cits freak-show, un izskatās, ka pie vainas varētu būt ķēdes spriegotājs, tā izsecināju, palasot šo to no šī topika:
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=21127

Lieta tāda, ka auto piešķīlās ar baigajiem dūmiem un negāja normāli (knapi uz kādiem 2 cilindriem, sajūta, ka izdedze pilnīgi šķērsām un kompresija sūdīga) . Tad vienā brīdī motors sāka strādāt pilnīgi perfekti, nekādu dūmu, nekādas klaboņas, viss ideāli, uzsildīju, nekur nekas netek, dzesēšanas sistēma arī strādā perfekti. Bet tad, kad mēģināju kāpināt apgriezienus un kustēties no vietas, atkal parādījās zili dūmi untas pats sviests, kas iepriekš. Pēc brītiņa, padarbinot atkal tukšgaitā, atkal viss normalizējas, brīžiem normāli pagāzējot ar nekas. Reāli vienīgais, kas nāk prātā ir ķēdes spriegotājs (maksā 30,- LVL), varētu jau vnk mainīt, bet ar pa tukšo negribas čakarēties! Interesē vnk, vai domāju pareizā virzienā, vai arī vēl kaut kur citur varētu būt vaina?!

Auto E36 318TDS, 96. gada.
Offline
Dzvile
30. Jun 2011, 12:00 #13471

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Auto E36 318TDS, 96. gada.


Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
bembis316
30. Jun 2011, 12:15 #13472

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


30 Jun 2011, 12:00:15 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Auto E36 318TDS, 96. gada.


Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.


Ļurbo itkā forši strādāja, kad gāja normāli, manuprāt, ja būtu beigts, tad neietu vispār?! Vai tad turbīna var ietekmēt aizdedzi?! Nu jā, dūmi un nesadegšana itkā jā, bet sajūta tāda, ka ar kompresiju kkas čakarējas.. un pēc tam atkal iet normāli
Offline
Bamperis
30. Jun 2011, 12:27 #13473

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4817

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M

Nevaru atrast,kada bij taa lapa,kur dzhekiem iedod win numuru,vai ko tur un vinji atrod kada tava mashina bijusi pasuutiita,visu komplektaaciju.
Offline
Peecis
30. Jun 2011, 13:21 #13474

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2313

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Jautājums par e39 atslēgu- vai var nomainīt pašu korpusu atstājot vecās iekšas?
Atslēga šitāda:
Offline
Dzvile
30. Jun 2011, 13:28 #13475

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Jun 2011, 12:27:50 Bamperis rakstīja:
Nevaru atrast,kada bij taa lapa,kur dzhekiem iedod win numuru,vai ko tur un vinji atrod kada tava mashina bijusi pasuutiita,visu komplektaaciju.

Publiski tādas lapas nav.
Ir šī,bet tur ir tālu no tā ko vajag.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Bamperis
30. Jun 2011, 13:34 #13476

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4817

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


30 Jun 2011, 13:28:26 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 12:27:50 Bamperis rakstīja:
Nevaru atrast,kada bij taa lapa,kur dzhekiem iedod win numuru,vai ko tur un vinji atrod kada tava mashina bijusi pasuutiita,visu komplektaaciju.

Publiski tādas lapas nav.
Ir šī,bet tur ir tālu no tā ko vajag.

Nu jaa,zinu ka nav,vnk iedevu vienaa krievu kkdaa fooruma kkadam juuzerim to kodu un vish uzzinaja visu un iekopeeja,bet neatminos to foorumu.
Offline
Dzvile
30. Jun 2011, 13:43 #13477

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Jun 2011, 12:15:47 bembis316 rakstīja:

30 Jun 2011, 12:00:15 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Auto E36 318TDS, 96. gada.


Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.


Ļurbo itkā forši strādāja, kad gāja normāli, manuprāt, ja būtu beigts, tad neietu vispār?! Vai tad turbīna var ietekmēt aizdedzi?! Nu jā, dūmi un nesadegšana itkā jā, bet sajūta tāda, ka ar kompresiju kkas čakarējas.. un pēc tam atkal iet normāli


Cel to nemotoru laukā,slīpē vārstus,maini gredzenus,ķēdi un visu ko vien vari.

P.S. Un vispār norauj to trubu un paskaties cik tā turbīna ir dzīvotspējīga.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
bembis316
30. Jun 2011, 14:02 #13478

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


30 Jun 2011, 13:43:05 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 12:15:47 bembis316 rakstīja:

30 Jun 2011, 12:00:15 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Auto E36 318TDS, 96. gada.


Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.


Ļurbo itkā forši strādāja, kad gāja normāli, manuprāt, ja būtu beigts, tad neietu vispār?! Vai tad turbīna var ietekmēt aizdedzi?! Nu jā, dūmi un nesadegšana itkā jā, bet sajūta tāda, ka ar kompresiju kkas čakarējas.. un pēc tam atkal iet normāli


Cel to nemotoru laukā,slīpē vārstus,maini gredzenus,ķēdi un visu ko vien vari.

P.S. Un vispār norauj to trubu un paskaties cik tā turbīna ir dzīvotspējīga.


OK, trubu noraušu, galu galā - moš toč turbīna beigta!

Bet lieta tāda, ka to motoru tiko iecēlu iekšā! Vārstus kā reiz noslīpēju, gredzeni ar liekas, ka ir OK, ķēdes arī bija labas, bet par to spriegotāju gan nezinu - moš no stāvēšanas kkas noticies...
Offline
jj
30. Jun 2011, 14:17 #13479

Kopš: 30. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: miskasti

Sveiki, man tāds jautājums, vai var m41 vietā ielikt m47 bez pārbūves projekta ja konkrētāk, tad vecais ir m41d17, vietā gribas m47d20

[ Šo ziņu laboja _jj, 30 Jun 2011, 14:21:01 ]

Offline
Dzvile
30. Jun 2011, 14:45 #13480

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


30 Jun 2011, 14:02:50 bembis316 rakstīja:

30 Jun 2011, 13:43:05 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 12:15:47 bembis316 rakstīja:

30 Jun 2011, 12:00:15 Dzvile rakstīja:

30 Jun 2011, 10:49:41 bembis316 rakstīja:
Labrīt spečuki!

Auto E36 318TDS, 96. gada.


Ļurbo Tev tur drīzāk beigts,kāds tam sakars ar ķēdes spriegotāju.


Ļurbo itkā forši strādāja, kad gāja normāli, manuprāt, ja būtu beigts, tad neietu vispār?! Vai tad turbīna var ietekmēt aizdedzi?! Nu jā, dūmi un nesadegšana itkā jā, bet sajūta tāda, ka ar kompresiju kkas čakarējas.. un pēc tam atkal iet normāli


Cel to nemotoru laukā,slīpē vārstus,maini gredzenus,ķēdi un visu ko vien vari.

P.S. Un vispār norauj to trubu un paskaties cik tā turbīna ir dzīvotspējīga.


OK, trubu noraušu, galu galā - moš toč turbīna beigta!

Bet lieta tāda, ka to motoru tiko iecēlu iekšā! Vārstus kā reiz noslīpēju, gredzeni ar liekas, ka ir OK, ķēdes arī bija labas, bet par to spriegotāju gan nezinu - moš no stāvēšanas kkas noticies...

Varbūt kādu vaakuma trubiņu aizmirsi pielikt.
Es gan joprojam domaju,ka ļurbo noklājies,Tu viņai vismaz eļļošanu atpakaļ pieliki?

Kā Tu to remontu vari veikt,ja visu dari pēc principa "Man liekas"? Brīnums,ka vispār viņu pielaidi.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo