Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 26 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
skyline
29. Jun 2011, 09:43 #13441

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Nezinat kas var būti par vainu, ja nepareizi rāda borta kompī patēriņu, ber reāli dzīvē ir daudz lielāks?
Offline
andrisrrr
29. Jun 2011, 10:53 #13442

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 356

Braucu ar:

kurš nodarbojās, vai var iedot kontaktus kādam kurš var nočipot range rover 3.0d? PM
Offline
bembis316
29. Jun 2011, 10:53 #13443

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


28 Jun 2011, 13:14:04 bembis316 rakstīja:
Jautājums par 318TDS (E36) ģeneratora pieslēgumu. Iepirku mašīnu ar motora defektu, lieku tagad kopā, bet te ir kkāds sviests ar ģeneratora vadiem. Ar lielu + vadu jautājumu nav bet tur ir vēl 2 vadi, kas nāk no releja, kas reāli bija bez štekera un pie ģeņģa nemaz nebija pieslēgti. Atradu, kas tie par vadiem un sazīmēju kurš ir kurš (shēmā ar sarkanu aplīti apvilktie), tikai nesaprotu, kur viņus tālāk jāliek, jo ģenerātoram aizmugurē ir štekera vieta ar 2 kontaktiem, jautājums - kurš vads atbilst kuram pinam? Kā arī ir vēl viens brūns vads, kas skrūvējas ar klemmi, bet tam vadam'arī otru galu nav kur likt... Tā kā visi "-" vadi mašīnā ir brūni, vai tas nebija pie masas kur jāliek, jo shēmā itkā neparādās neviens pieslēgums pie ground distribution?! Cik saprotu, no tā releja ir jēga tāda, ka viņš atslēdz lādēšanu kaut kādā brīdī, bet kā izskatās, arī tas viss darbojas, ja tie vadi nemaz nav pieslēgti?! Please help somebody!







Anyone?! Protams, ka var aizdzīt uz servisu un gan jau kāds sataisīs (pa dārgu naudu), bet interesantāk (un, protams arī lētāk) ir atkost un sataisīt pašam!

P.S. Vakar pačekoju kārtīgāk ģeņģi - šamam nav nemaz tāds štekeris ar 2 piniem, bet vienkārši 2 vietas, kur klemmes pieskrūvēt...

[ Šo ziņu laboja bembis316, 29 Jun 2011, 10:54:43 ]

Offline
dogMa
29. Jun 2011, 13:07 #13444

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15

Sveiki, spečuki!

Kā lai M50B25tu motoram pārbauda, cik ļoti ķēde pastiepusies, t.i., vai ir normās, vai nav normas robežās? Vismaz kādu normālu servisu ar baltām sejām iesakiet
Offline
Driver
29. Jun 2011, 13:11 #13445

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jun 2011, 10:53:35 bembis316 rakstīja:

28 Jun 2011, 13:14:04 bembis316 rakstīja:
Jautājums par 318TDS (E36) ģeneratora pieslēgumu. Iepirku mašīnu ar motora defektu, lieku tagad kopā, bet te ir kkāds sviests ar ģeneratora vadiem. Ar lielu + vadu jautājumu nav bet tur ir vēl 2 vadi, kas nāk no releja, kas reāli bija bez štekera un pie ģeņģa nemaz nebija pieslēgti. Atradu, kas tie par vadiem un sazīmēju kurš ir kurš (shēmā ar sarkanu aplīti apvilktie), tikai nesaprotu, kur viņus tālāk jāliek, jo ģenerātoram aizmugurē ir štekera vieta ar 2 kontaktiem, jautājums - kurš vads atbilst kuram pinam? Kā arī ir vēl viens brūns vads, kas skrūvējas ar klemmi, bet tam vadam'arī otru galu nav kur likt... Tā kā visi "-" vadi mašīnā ir brūni, vai tas nebija pie masas kur jāliek, jo shēmā itkā neparādās neviens pieslēgums pie ground distribution?! Cik saprotu, no tā releja ir jēga tāda, ka viņš atslēdz lādēšanu kaut kādā brīdī, bet kā izskatās, arī tas viss darbojas, ja tie vadi nemaz nav pieslēgti?! Please help somebody!







Anyone?! Protams, ka var aizdzīt uz servisu un gan jau kāds sataisīs (pa dārgu naudu), bet interesantāk (un, protams arī lētāk) ir atkost un sataisīt pašam!

P.S. Vakar pačekoju kārtīgāk ģeņģi - šamam nav nemaz tāds štekeris ar 2 piniem, bet vienkārši 2 vietas, kur klemmes pieskrūvēt...

tu esi sajaucis savstarpeji divus generatoru tipus, viens ir uz auto, bet otra shemu mums te radi visdrizak
p.s. bet paskatoties uz shemu man tapat nav skaidrs, ko tieshi tu nesaproti

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. Jun 2011, 13:13 #13446

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jun 2011, 13:07:22 dogMa rakstīja:
Sveiki, spečuki!

Kā lai M50B25tu motoram pārbauda, cik ļoti ķēde pastiepusies, t.i., vai ir normās, vai nav normas robežās? Vismaz kādu normālu servisu ar baltām sejām iesakiet

varstu vaku nost un ar acim to var noteikt, ja ir specinstruments

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
29. Jun 2011, 13:14 #13447

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


29 Jun 2011, 09:43:49 skyline rakstīja:
Nezinat kas var būti par vainu, ja nepareizi rāda borta kompī patēriņu, ber reāli dzīvē ir daudz lielāks?

iespejams zinu, un?
tur var but vairaki varianti
un saksim ar to vai tas e23 vai e65, vai vispar audi a6

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
dogMa
29. Jun 2011, 13:30 #13448

Kopš: 15. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 458

Braucu ar: vienu R15


29 Jun 2011, 13:13:09 Driver rakstīja:
varstu vaku nost un ar acim to var noteikt, ja ir specinstruments
Acs ir tas specinstruments?
Citādāku veidu nav, piem., izņemot sāna spriegotāju un tur iebāžot specinstrumentu?
Offline
Montana
29. Jun 2011, 13:35 #13449

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10714

Braucu ar: Šahs un mats !

kā uzzināt vai piekabie ir octa vai nav , ja nav teh pases bet ir tikai numurzīme ? bija kautkāda oficiāla mājaslapa
Offline
Montana
29. Jun 2011, 13:42 #13450

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10714

Braucu ar: Šahs un mats !

www.ltab.lv
Offline
artc
29. Jun 2011, 15:47 #13451

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: muti

Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?

[ Šo ziņu laboja artc, 29 Jun 2011, 15:49:22 ]

Offline
Dzvile
29. Jun 2011, 15:57 #13452

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


29 Jun 2011, 15:47:13 artc rakstīja:
Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?



Vibrācija,var pat būt kādi trokšņi no apakšas,paspaidi gāzes pedāli uzreiz sajutīsi ja kardāns raustās.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
artc
29. Jun 2011, 16:06 #13453

Kopš: 23. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: muti


29 Jun 2011, 15:57:13 Dzvile rakstīja:

29 Jun 2011, 15:47:13 artc rakstīja:
Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?



Vibrācija,var pat būt kādi trokšņi no apakšas,paspaidi gāzes pedāli uzreiz sajutīsi ja kardāns raustās.

Tipa sākot ar 80km/h diezgan paliela vibrācija? Un vēl tāda kā čīkstoņa man nāk no apakšas vidusdaļas. Right?
Offline
bembis316
29. Jun 2011, 16:15 #13454

Kopš: 15. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: 320D (E46) Touring


29 Jun 2011, 13:11:42 Driver rakstīja:

29 Jun 2011, 10:53:35 bembis316 rakstīja:

28 Jun 2011, 13:14:04 bembis316 rakstīja:
Jautājums par 318TDS (E36) ģeneratora pieslēgumu. Iepirku mašīnu ar motora defektu, lieku tagad kopā, bet te ir kkāds sviests ar ģeneratora vadiem. Ar lielu + vadu jautājumu nav bet tur ir vēl 2 vadi, kas nāk no releja, kas reāli bija bez štekera un pie ģeņģa nemaz nebija pieslēgti. Atradu, kas tie par vadiem un sazīmēju kurš ir kurš (shēmā ar sarkanu aplīti apvilktie), tikai nesaprotu, kur viņus tālāk jāliek, jo ģenerātoram aizmugurē ir štekera vieta ar 2 kontaktiem, jautājums - kurš vads atbilst kuram pinam? Kā arī ir vēl viens brūns vads, kas skrūvējas ar klemmi, bet tam vadam'arī otru galu nav kur likt... Tā kā visi "-" vadi mašīnā ir brūni, vai tas nebija pie masas kur jāliek, jo shēmā itkā neparādās neviens pieslēgums pie ground distribution?! Cik saprotu, no tā releja ir jēga tāda, ka viņš atslēdz lādēšanu kaut kādā brīdī, bet kā izskatās, arī tas viss darbojas, ja tie vadi nemaz nav pieslēgti?! Please help somebody!


Anyone?! Protams, ka var aizdzīt uz servisu un gan jau kāds sataisīs (pa dārgu naudu), bet interesantāk (un, protams arī lētāk) ir atkost un sataisīt pašam!

P.S. Vakar pačekoju kārtīgāk ģeņģi - šamam nav nemaz tāds štekeris ar 2 piniem, bet vienkārši 2 vietas, kur klemmes pieskrūvēt...

tu esi sajaucis savstarpeji divus generatoru tipus, viens ir uz auto, bet otra shemu mums te radi visdrizak
p.s. bet paskatoties uz shemu man tapat nav skaidrs, ko tieshi tu nesaproti


Iespējams, ka bildē ir neriktīgais (bilde no neta, shēma no citurienes), jo uz auto tam, kā vakar nočekoju, nav tāda štekera (ar 2 piniem), bet ir 2 vietas, kur vnk vadus var pieskrūvēt. Shēmā visu labi saprotu, bet problēma ir tā, ka ir ģenerators un 2 pliki vadi, kas nāk no releja, un gribētos saprast, kurā vietā kurš vads ir jāslēdz klāt pie ģeneratora! Respektīvi, viens vads ir ar lielāku skrūvējamo klemmi (brūnā krāsā), otra vieta ir mazāka. Būtu cool, ja šito varētu izkost! Un kā vispār ir - tas relejs ko dod, tipa atlsēdz lādēšanu vai kā?!

Thnx par atbildēm!
Offline
Dzvile
29. Jun 2011, 17:03 #13455

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


29 Jun 2011, 16:06:09 artc rakstīja:

29 Jun 2011, 15:57:13 Dzvile rakstīja:

29 Jun 2011, 15:47:13 artc rakstīja:
Klau, kādas pazīmes kad kardāna mufta beigta?



Vibrācija,var pat būt kādi trokšņi no apakšas,paspaidi gāzes pedāli uzreiz sajutīsi ja kardāns raustās.

Tipa sākot ar 80km/h diezgan paliela vibrācija? Un vēl tāda kā čīkstoņa man nāk no apakšas vidusdaļas. Right?

Neesi slinks,pacel kaut uz domkrata un palien apakšā un ar roku kardānu izgriez un paskaties,varēs uzreiz pateikt.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
ausux
29. Jun 2011, 17:39 #13456

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 850

Braucu ar: četrriteni.

Izpūtējam viens no vidējiem stiprinājuma āķiem ir nopuvis un kkur pazudis. Ir tikai palikusi gumija, kurā tas āķis stiprinājās iekšā.

Ir kāda izturīga lenta, kura ir:
1) nedegoša;
2) nepūstoša, lai ūdens ietekmē nesapūst un/vai nepaliek trausla?
Offline
kkk_24
29. Jun 2011, 17:41 #13457

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo

ir dzirdeets, ka zhigulja izpuuteeja gumijas taados gadiijumos uzmet
Offline
Kalnz
29. Jun 2011, 17:41 #13458

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14348

Braucu ar:

Uz mašīnas priekšējā stikla drīkst kautko līmēt?! Labā augšējā stūri ~ 20x20cm ?
Logu tīrītāju slotiņām tas netraucē!
Offline
inferno-ex
29. Jun 2011, 18:25 #13459

Kopš: 04. May 2011

Ziņojumi: 1556

Braucu ar:


29 Jun 2011, 03:19:56 Hazard rakstīja:

29 Jun 2011, 00:55:55 inferno-ex rakstīja:

29 Jun 2011, 00:13:38 Hazard rakstīja:

28 Jun 2011, 23:37:35 inferno-ex rakstīja:
Par cik E34 forumā neviens manu postu nepamanīja, iemetīšu šeit.

Problēma tāda: manam E34 reizēm obc pīkst par dažādiem beam, reizēm nedeg viens aizm. gabarīts un pa laikam (pēc draugu teiktā) arī atpakaļgaitas gaismas. Īsāk sakot, nav ko daudz spriedelēt - kaut kas ir elektronikā nogājis sviestā.

Šajā vietnē (http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm) atradu simptomus +/- līdzigus saviem, bet pats raksts man ir praktiski netulkojams, neskatoties uz labām angļu val. zināšanām.

Teiksim tā, tiem, kas zin kur ir problēma, kādi varētu būt risinājumi? Ir kāds veids kā pašam viegli un lēti to visu salabot, vai arī tomēr labāk vest pie cilvēkiem, kas no tā kaut ko jēdz?


Vadus bagažnieka apskatijies? Moš pušu? Ar beam problemu var vainigs but pats lampu bloks.



Pašam tā bija nesen. Kads pirms manis vnk sakrucija un viss pat nepielodeja nacas pastradat (:


Nu principā vienalga uz tiem beamiem, man priekšā viss strāda, tikai tas kompis jau uz nerviem krīt Tas varētu būt deļ hrenoniem, piem. sistēma viņus vnk neredz un domā, ka man nav tuvo. A vot aizmugurē velns viņu zin, vadus un kontaktus jau parbaudīju, viss kārtībā, pat spuldzes samainiju drošības pēc - tāpāt TAIL LIGHT + pīkst un nedeg maita.


ja apnik ka met jaunu kludu nopikstas - atsledz pikstuli kurš pie kajam atrodas Man tagad visu gaismu kludas paradas. Kad reali izbesi - izvelku. Vieta paradas kluda - Check Control un brauka talak . A labakais variants sataisi to moduli, parbaudi vadus, devejus un izmet misene ksenonus, tad var padruskam turpināt labot to paradibu.


Nu ksenonus es tāpat taisos izmest pirms nākamās apskates, bet pieņemsim, kur ir modulis, ko tur un kā taisīt - man nav ne jausmas
Offline
matrixxxx
29. Jun 2011, 18:59 #13460

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


29 Jun 2011, 17:39:34 ausux rakstīja:
Izpūtējam viens no vidējiem stiprinājuma āķiem ir nopuvis un kkur pazudis. Ir tikai palikusi gumija, kurā tas āķis stiprinājās iekšā.

Ir kāda izturīga lenta, kura ir:
1) nedegoša;
2) nepūstoša, lai ūdens ietekmē nesapūst un/vai nepaliek trausla?


Pameklee azbesta strikji/lentu.
Ne degs, ne puus.
Tikai hvz kaa ar to izturiibu pie patstaaviigas kratiishanas.

Un vispaar kaada atshkiriiba, vai tur buus draats gabals vai gumija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo