Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 25 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika IV

AutorsZiņojums
hronists
13. Dec 2016, 14:22 #12721

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


13 Dec 2016, 14:05:51 @91 rakstīja:
Ar vilcieniem pie mums vispār ir daudz visādu jocīgi momentu.

Piemēram, PV tajos laikos, kad kādā virzienā ir maz braucēju (vēlos vakaros, agros rītos, utt.) ir izdevīgāk dzīt tukšus vilcienus tehniskajos reisos, nevis vest kaut dažus pasažierus. Jo tehniskajiem reisiem LDz piemēro 90% vai 95% (es precīzi neatceros) atlaidi par infrastruktūras izmantošanu.

Vilcienu jāpārdzen šā vai tā (piemēram, darba dienu rītos no Rīgas uz Sloku vai Saulkrastiem), varbūt daži braucēji arī būtu, bet PV tos nedrīkst paņemt, jo tad uzreiz būs tarifs pa dārgo


imho viss pareizi, pie mums pa vienām sliedēm brauc ne tikai pasažieru vilcieni, tāpēc lētāk ir palaist tehnisko reisu starp diviem kravas vilcieniem nevis sipties rēķinot kurā stacijā pasažieri jānoliek mierā lai kravenieks pabrauktu garām. vai otrādi - kur sabremzēt kravenieku lai tas neiepiš pasažieros.

un tā arī ir galvenā problēma - LDz primārais naudas avots ir kravas vilcieni, viņiem ir pajāt par pasažieru pārvadājumiem. normāli būtu, ka kravas un pasažieri neietu pa vienām sliedēm, bet kā nu krievs ir sabūvējis, tā mums tagad ir.
Offline
karlsonss
13. Dec 2016, 14:27 #12722

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Pasaki shito savickim
Offline
Laoshi
13. Dec 2016, 14:30 #12723

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


13 Dec 2016, 14:22:05 @hronists rakstīja:

13 Dec 2016, 14:05:51 @91 rakstīja:
Ar vilcieniem pie mums vispār ir daudz visādu jocīgi momentu.

Piemēram, PV tajos laikos, kad kādā virzienā ir maz braucēju (vēlos vakaros, agros rītos, utt.) ir izdevīgāk dzīt tukšus vilcienus tehniskajos reisos, nevis vest kaut dažus pasažierus. Jo tehniskajiem reisiem LDz piemēro 90% vai 95% (es precīzi neatceros) atlaidi par infrastruktūras izmantošanu.

Vilcienu jāpārdzen šā vai tā (piemēram, darba dienu rītos no Rīgas uz Sloku vai Saulkrastiem), varbūt daži braucēji arī būtu, bet PV tos nedrīkst paņemt, jo tad uzreiz būs tarifs pa dārgo


imho viss pareizi, pie mums pa vienām sliedēm brauc ne tikai pasažieru vilcieni, tāpēc lētāk ir palaist tehnisko reisu starp diviem kravas vilcieniem nevis sipties rēķinot kurā stacijā pasažieri jānoliek mierā lai kravenieks pabrauktu garām. vai otrādi - kur sabremzēt kravenieku lai tas neiepiš pasažieros.

un tā arī ir galvenā problēma - LDz primārais naudas avots ir kravas vilcieni, viņiem ir pajāt par pasažieru pārvadājumiem. normāli būtu, ka kravas un pasažieri neietu pa vienām sliedēm, bet kā nu krievs ir sabūvējis, tā mums tagad ir.


Kad mainās vilcieni, tad pasažieru vilcieni ir prio, krava gaida.

LDz jau ir pakaļā ar vateņu kravām, tagad atlaiž lielu skaitu darbinieku, jo kravu apjoms krītās. Tā ir, kad pārāk paļaujas uz austrumu kaimiņiem.

Dubultas sliedes kaut līdz Rēzeknei būs tuvākajos 100 gados pēc 90 gadiem, jo dubultas sliedes no Aizkraukles līdz Krustpilij jau bija divdesmit gadus ilgs projekts, toties kādreiz noslodze bija kudi lielāka, nekā tagad.
Offline
bum_bumz
13. Dec 2016, 14:45 #12724

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7101

Braucu ar: E34

Lai kā arī nebūtu, jo spēcīgāka valsts, jo tai plašāks dzelzceļu tīkls, jo tā vairāk risina sociālās problēmas

Ventspils-Rīga jaunībā izmantoju bieži. Ventspils-Liepāja reizes 10 ir braukts, šitais jau nu bija baigais gliemezis, bet aiz loga fantastiskas ainavas
Rīga-Liepāja, pat Liepāja-Priekule ir ticis izmantots.
Offline
Tikai_lasu
13. Dec 2016, 14:52 #12725

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:


13 Dec 2016, 13:22:57 @91 rakstīja:
Cits piemērs: Rīga - Ventspils.

Šobrīd dienā ir 14 autobusu reisi, ir dienas, kad vēl vairāk. Ātrākajā variantā ceļā pavada 3 h.

Vilcienu nav vispār. Toties būs svaiga stacija.

Plika teorija.
Cik ir cilvēku, kuriem vajag nokļūt no Pārventas līdz Rīgas centram, vai otrādi, un kuriem nav personīgais auto? Studentiem un 6 ekskursantiem.
Un cik ir cilvēku, kam vajag nokļūt no Mazpisāniem uz Lielpisāniem un nav personiskais auto? Pilni 14 autobusi!
Vienkārši mums dzelzceļa līnijas iet visur kur, tikai ne tur kur ir cilvēki un tādēļ kursē tukšs. Autobuss apstājas pie katras otrās mājas. Tā arī viņš sevi pielasa pilnu.

P.S. Un stacija nav un nebūs svaiga. Dzelzceļš tikai sakārtoja fasādi, lai nenorautos paaugstināto īpašuma nodokli, par vidi degradējošu ēku.
Offline
kkas
13. Dec 2016, 15:46 #12726

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9802

Braucu ar: Alfu

eu, kur lai nopērk Krūmiņa memuārus?
Offline
highlander
13. Dec 2016, 20:29 #12727

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1981

Braucu ar: diviem pedāļiem

ar tiem vilcieniem būtu bēda, ka nebūtu viņi tik bieži kā autobusi. cilvēki gan jau pieraduši ka ik pa stundai no Valmieras var līdz Rīgai braukt
Offline
markelis
13. Dec 2016, 20:49 #12728

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12998

Braucu ar: eFku


13 Dec 2016, 20:29:21 @higlander525 rakstīja:
ar tiem vilcieniem būtu bēda, ka nebūtu viņi tik bieži kā autobusi. cilvēki gan jau pieraduši ka ik pa stundai no Valmieras var līdz Rīgai braukt


interesanti ir kaut kur info, cik ir pasizmaksa 1am autobusam riiga - valmiera un vienam diizeljvilcienam? un cik ir valsts dotaacija 10 autobusa reisiem pa dienu un cik buutu 2iem vilciena reisiem?

[ Šo ziņu laboja markelis, 13 Dec 2016, 20:49:32 ]

Offline
Amish
13. Dec 2016, 21:21 #12729

Kopš: 21. Mar 2015

Ziņojumi: 995

Braucu ar: sievasmātes Opeli


13 Dec 2016, 20:49:03 @markelis rakstīja:

13 Dec 2016, 20:29:21 @higlander525 rakstīja:
ar tiem vilcieniem būtu bēda, ka nebūtu viņi tik bieži kā autobusi. cilvēki gan jau pieraduši ka ik pa stundai no Valmieras var līdz Rīgai braukt

Labāk jau tev nezināt, citādi, ka nesanāk uz Gaiļezeru braukt pa taisno

interesanti ir kaut kur info, cik ir pasizmaksa 1am autobusam riiga - valmiera un vienam diizeljvilcienam? un cik ir valsts dotaacija 10 autobusa reisiem pa dienu un cik buutu 2iem vilciena reisiem?
Offline
markelis
13. Dec 2016, 21:23 #12730

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12998

Braucu ar: eFku


13 Dec 2016, 21:21:05 @Amish rakstīja:

13 Dec 2016, 20:49:03 @markelis rakstīja:

13 Dec 2016, 20:29:21 @higlander525 rakstīja:
ar tiem vilcieniem būtu bēda, ka nebūtu viņi tik bieži kā autobusi. cilvēki gan jau pieraduši ka ik pa stundai no Valmieras var līdz Rīgai braukt


interesanti ir kaut kur info, cik ir pasizmaksa 1am autobusam riiga - valmiera un vienam diizeljvilcienam? un cik ir valsts dotaacija 10 autobusa reisiem pa dienu un cik buutu 2iem vilciena reisiem?

Labāk jau tev nezināt, citādi, ka nesanāk uz Gaiļezeru braukt pa taisno



tas ir smalks maajiens ka tu zini ? vai vienkaarshi taapat kaut ko raksti?
Offline
pekinens
13. Dec 2016, 21:25 #12731

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

Nez varetu uzbūvēt mazaku ekonomiskāku vilcienu? Priekš kam te Latvijā tie ir tik lieli.. nu tadu kā tramvaju, tikai platāku...
Offline
HUBLOC
13. Dec 2016, 21:54 #12732

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4742

Braucu ar: Q7


13 Dec 2016, 21:44:11 @91 rakstīja:

13 Dec 2016, 21:25:51 @pekinens rakstīja:
Nez varetu uzbūvēt mazaku ekonomiskāku vilcienu? Priekš kam te Latvijā tie ir tik lieli.. nu tadu kā tramvaju, tikai platāku...


Savulaik RVR jau tādu uzbūvēja, tas (tā - motrise) brauca Ērgļu maršrutā.



Diemžēl šobrīd kārtība ir tāda, ka infrastruktūras maksa ir vienāda - neatkarīgi no tā, vai pasažieru pārvadājumus veic šāds vilciens (motrise) vai trīs kopā sakabināti dīzeļvilcienu sastāvi, kas brauc kā viens vilciens.

P.S. pēc Ērgļu maršruta slēgšanas PV šo vienīgo Latvijā esošo motrisi nodeva LDz. Šobrīd tā tiek izmantota LDz dienesta vajadzībām - sliežu ceļu strādnieku pārvadāšanai tehniskajos reisos.


šito kropli es atceros, Jāņos bija interesanti viņā kratīties
Offline
422167
13. Dec 2016, 22:08 #12733

Kopš: 04. Aug 2014

Ziņojumi: 1942

Braucu ar: liektajiem diskiem

Vaacijaa taadi vienvagona diizelji attaalaakos posmos taa tikai kursee. Sovasar pasam pirmo reizi traapiijaas. Varbuut taapeec ka bija ap pusnakti un tautas mazaak. Superiigs risinaajums
Offline
bum_bumz
13. Dec 2016, 22:49 #12734

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7101

Braucu ar: E34


13 Dec 2016, 14:52:30 @Tikai_lasu rakstīja:

13 Dec 2016, 13:22:57 @91 rakstīja:
Cits piemērs: Rīga - Ventspils.

Šobrīd dienā ir 14 autobusu reisi, ir dienas, kad vēl vairāk. Ātrākajā variantā ceļā pavada 3 h.

Vilcienu nav vispār. Toties būs svaiga stacija.

Plika teorija.
Cik ir cilvēku, kuriem vajag nokļūt no Pārventas līdz Rīgas centram, vai otrādi, un kuriem nav personīgais auto? Studentiem un 6 ekskursantiem.
Un cik ir cilvēku, kam vajag nokļūt no Mazpisāniem uz Lielpisāniem un nav personiskais auto? Pilni 14 autobusi!
Vienkārši mums dzelzceļa līnijas iet visur kur, tikai ne tur kur ir cilvēki un tādēļ kursē tukšs. Autobuss apstājas pie katras otrās mājas. Tā arī viņš sevi pielasa pilnu.

P.S. Un stacija nav un nebūs svaiga. Dzelzceļš tikai sakārtoja fasādi, lai nenorautos paaugstināto īpašuma nodokli, par vidi degradējošu ēku.

Pasūtījuma raksts tieši tev http://www.ventasbalss.lv/zinas/vide/31653-latv...eru-stacijas-eku

80-tajos gados reisi tiešām gāja pakārtoti studentiem. Pilns bija, stāvēt nācās. Uz pilsētu un no pilsētas bija speciāli pakārtots reiss, kurš iebrauca stacijā.
Un pa ceļam var ļoti daudz uzņemt - Ventspils 2, Elkšķene, Ugāle, Usma, Spāre, Stende .....
Offline
cmax
14. Dec 2016, 10:09 #12735

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1110

Braucu ar:


13 Dec 2016, 21:44:11 @91 rakstīja:

13 Dec 2016, 21:25:51 @pekinens rakstīja:
Nez varetu uzbūvēt mazaku ekonomiskāku vilcienu? Priekš kam te Latvijā tie ir tik lieli.. nu tadu kā tramvaju, tikai platāku...


Savulaik RVR jau tādu uzbūvēja, tas (tā - motrise) brauca Ērgļu maršrutā.

[IMG]motrise[/IMG]

Diemžēl šobrīd kārtība ir tāda, ka infrastruktūras maksa ir vienāda - neatkarīgi no tā, vai pasažieru pārvadājumus veic šāds vilciens (motrise) vai trīs kopā sakabināti dīzeļvilcienu sastāvi, kas brauc kā viens vilciens.

P.S. pēc Ērgļu maršruta slēgšanas PV šo vienīgo Latvijā esošo motrisi nodeva LDz. Šobrīd tā tiek izmantota LDz dienesta vajadzībām - sliežu ceļu strādnieku pārvadāšanai tehniskajos reisos.

Veinreiz ar šito sanāca braukt no Dobeles līdz Rīgai, tas sūds tak ir mokoši lēns un kamēr izkurbulē visas lauku stacijas nomirt var.
Interesants liekas Vācijas variants piepilsētas vilcieniem, cik maniīju brauc gan ar elektrību gan dīzeli, zemā grīda un tā, sēdekļi liekas ka labāki nekā standarta starppilsētu autobusā.

[ Šo ziņu laboja cmax, 14 Dec 2016, 10:10:26 ]

Offline
subaru
14. Dec 2016, 10:44 #12736

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10358

Braucu ar: rokām uz stūres


...
Cik ir cilvēku, kuriem vajag nokļūt no Pārventas līdz Rīgas centram, vai otrādi, un kuriem nav personīgais auto? Studentiem un 6 ekskursantiem.
Un cik ir cilvēku, kam vajag nokļūt no Mazpisāniem uz Lielpisāniem un nav personiskais auto? Pilni 14 autobusi!
Vienkārši mums dzelzceļa līnijas iet visur kur, tikai ne tur kur ir cilvēki un tādēļ kursē tukšs. Autobuss apstājas pie katras otrās mājas. Tā arī viņš sevi pielasa pilnu.

P.S. Un stacija nav un nebūs svaiga. Dzelzceļš tikai sakārtoja fasādi, lai nenorautos paaugstināto īpašuma nodokli, par vidi degradējošu ēku.


Ir drusku savādāk ...
Laba sabtrans. infrastruktūra panāktu to, ka cilvēki pārsēžas uz sabtrans ikdienas gaitām.
Ja cilvēkam būs iepēja ātri, ērti un par adekvātu samaksu nokļūt no mājas uz darbu un atpakaļ izmantojot sabtransu, tad viņš to darīs ...
autobusā/vilcienā (atšķirībā no paša stūrētas automašīnas) Tu vari:
1) gulēt
2) lasīt avīzi/grāmatu/žurnālu
3) browsēt poweri
4) strādāt (ja darbs ir izdarām attālināti)
5) braukt iedzēris

un ja tas viss ir komfortabli par samērīgu samaksu, tad kāpēc gan kratīties ar mašīnu?

Bet nu pagaidām Latvijā līdz labam un pārdomātam sabtransam ir kā līdz Mēnesim ...

[ Šo ziņu laboja subaru, 14 Dec 2016, 10:44:43 ]

Offline
cmax
14. Dec 2016, 15:20 #12737

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1110

Braucu ar:


14 Dec 2016, 11:00:51 @91 rakstīja:

14 Dec 2016, 10:09:44 @cmax rakstīja:

kamēr izkurbulē visas lauku stacijas nomirt var



Kas attiecas uz mazajām lauku stacijām, tad tās agrāk vai vēlāk izzudīs no pasažieru pārvadājumiem (tas process jau notiek).
Ja dēļ pāris pasažieriem ir jāaptur vilciens ik pēc neliela attāluma, tad zūd vilciena priekšrocības attiecībā pret autotransportu.
Tas ir vietējo mazo autobusu uzdevums - nodrošināt šos dažus pasažierus katrā ciemā ar nokļūšanu no/līdz lielajai stacijai, attiecīgi pieskaņojot kustības sarakstus vilcienu sarakstam.

Ja vilciens var ātri ieskrieties tad viss forši, be konkrētā motrise to darīja veselu mūžību.
Tas bija 2005 gada augusts/se[tembris, kad tika pārtraukts ikdienas maršruts Liepāja-Rīga.
Piekrītu ka nepieciešams dzelzceļa pārvadājumus attīstīt tikai darīt to saprātīgi-izmanotjot mazākus, lētakus un ekonomiskākus vilcienus lai nav tā ka ~50 cilvēku dēļ tiek trenkāts milzu sastāvs
Offline
cmax
14. Dec 2016, 15:57 #12738

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1110

Braucu ar:


14 Dec 2016, 15:28:28 @91 rakstīja:

14 Dec 2016, 15:20:13 @cmax rakstīja:

Piekrītu ka nepieciešams dzelzceļa pārvadājumus attīstīt tikai darīt to saprātīgi-izmanotjot mazākus, lētakus un ekonomiskākus vilcienus lai nav tā ka ~50 cilvēku dēļ tiek trenkāts milzu sastāvs



Ja ar vilcienu varēs aizbraukt jūtami ātrāk kā ar autobusu, tad to pasažieru būs vairāk kā tikai 50. Pašreizējais lielais autobusu reisu skaits starp lielajām pilsētām parāda, ka braukt gribētāju ir daudz. Plus vēl daļa autobraucēju padomās, vai nav ērtāk aizbraukt ar vilcienu. Vajag tikai viņiem piedāvāt labāku pakalpojumu. Kā arī vēl tas, ka vilciens jau tagad ir lētāks kā autobuss.

Ar 50 cilvēkiem domāju vēlos vakara reisus kad tiek dzenāti tukši vagoni tā vietā lai palaistu ko mazāku, tas neiedziļinoties sastāvu un maršrutu plānošanā utt.
Visi sabiedriskie jāskata kā viena sistēma, jo ko dod tas ka var braukt ar lētu vilcienu lai pēc tam kāptu RS busā zelta cenā. Šobrīd situācija ir tāda ka no Ikšķiles braukt ar mašīnu degvielā tiek nobraukts tik pat cik maksātu mēnešbiļete vilcienam un sabiedriskajam. Auto amortizāciju var norakstīt uz ietaupīto laiku-2h dienā
Offline
hronists
14. Dec 2016, 16:37 #12739

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

bļā, apņirdzos, Kaimiņš sev vāc komandu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1021211...pe=3&theater

"uzņēmēja" Linda Liepiņa, kas sapelnījusi planktona pačota punktus ar vēstulēm par to ka mūsu VID viņai tik ļoti nelaiza dirsu kā Igauņu VID un kaut kāds Čivčišs, kas nupat izcēlās ar to, ka būdams Latvijas Pasta iekšējās drošības dienesta vadītājs pamanījās nofotografēt un izplatīt twiterī to kā izskatās VID iekšējā saskaņošana uz dokumentiem.

pilnai laimei komandā vēl vajag to džeku, kam nodega Lambo
Offline
kkas
14. Dec 2016, 16:41 #12740

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9802

Braucu ar: Alfu

Let's make Latviju varenu again
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4