Online

Pašreiz BMWPower skatās 44 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
RonaldinsH
08. Aug 2019, 12:48 #12541

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:


08 Aug 2019, 12:47:20 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 12:44:12 @RonaldinsH rakstīja:

08 Aug 2019, 12:40:43 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 12:07:16 @RonaldinsH rakstīja:
Kur es esmu apgalvojis, ka mēs visi mirsim (..)?



es gan varu droši apgalvot - mēs visi mirsim!



[IM]https://i.imgur.com/0f7rvjN.jpg[/IMG]




es par 5g vispar nerunaju, tikai apgalvoju, ka mēs visi mirsim

Es taču sapratu. tik gribēju bišk eļļu pieliet šim topikam
Offline
DeeCee
08. Aug 2019, 14:43 #12542

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Video Games Aren’t Why Shootings Happen. Politicians Still Blame Them.
“The data on bananas causing suicide is about as conclusive,” said Dr. Ferguson. “Literally. The numbers work out about the same.”

https://www.nytimes.com/2019/08/05/sports/trump...mes-studies.html


06 Aug 2019, 20:05:17 @Rockstar rakstīja:

06 Aug 2019, 09:53:37 @DeeCee rakstīja:
bet protams vainīgas videospēles (c) oranžais lohs
https://wccftech.com/trump-video-games-el-paso-dayton-shootings/

Pilnīgi loģisks secinājums. Es uzskatu, ka šaušanas spēles būtu jāaizliedz, jo pusaudži spēlējot CS zaudē vairākas cilvēciskās īpašības. Un tieši tādēļ tādam nesagādā problēmas saprogramēties no NLP un sapsihoties uzrīkojot apšaudi...
Offline
MarC
08. Aug 2019, 15:22 #12543

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4396

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Aug 2019, 12:43:12 @user rakstīja:
interesantākais ir tas, ka par šo visvairāk runā čalis, kurš sadzēries strukturētu ūdeni un kaut kādas LV wannabe dziedātājas.. bet cilvēki, kuri nedaudz ko saprot no šī visa cenšas izvairīties, jo saprot, ka ņehuja nesaprot.. pamēģiniet parunāt ar kādu inženieri utt - bļin, labāk paklusēšu, jo īsti nesaprotu visu, lai kaut ko apgalvotu, bet memmory water čaļi un dziedātājs tiek bliež par mhz un ghz


piekrītu teiktajam, ka tie kuri saprot, izvairas par to runāt. piemērmam esmu studējis medicinisko fiziku un med inženierzinānes (ir diplomi), kā arī man ir telekomunikāciju projektētāja sertifikāts ... bet, es ar vegānem nekad nediskutētu par šo temu, jo teorētiski tur daži apgalvojumi ir patiesi un nedo dies viņiem to pateikt.

[ Šo ziņu laboja MarC, 08 Aug 2019, 15:26:22 ]

Offline
DeeCee
08. Aug 2019, 16:09 #12544

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


08 Aug 2019, 15:55:54 @user rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/politics/dur...as.d?id=51350897

nu nahuj trāpīties tur.. cilvēki kaut kā appisušies uz ceļiem un kopā debilisma līmenis aug un vienīgā iespēja ir būvēt ceļus ar atdalītām brauktuvēm katrā virzienā... diemžēl Latvijai nedraud šādi ceļi..


ja jau zini kas tur notika padalies ar pārējiem, kurš vainīgs, ko ēda brokastīs, citādi rakstā nekas nav par apstākļiem
Offline
artis83
08. Aug 2019, 16:12 #12545

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

lietus bija. dotā līkumotā vieta vēl ir ar zīmi 70 (varb., arī avārija ne tieši zīmes darbošanās vietā). šoseju nesen atjaunoja pēc labākiem ES standartiem:
p.s. ātrāk ieviesīs automātisko braukšanu nekā 2 joslas katrā virzienā

[ Šo ziņu laboja artis83, 08 Aug 2019, 16:14:50 ]

Offline
RVR
08. Aug 2019, 16:17 #12546

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22662

Braucu ar: RVR

Latvijā ne tuvu nav tik daudz iedzīvotāju un tik lielas satiksmes intensitātes, lai vēl kaut kur (bez esošajām vietām) būvētu divas atdalītas joslas katrā virzienā. Izņemot Via Baltica pusotras joslas pārbūvi uz divām.

Mudaku īpatsvars starp braucējiem jau ir cits jautājums. Tomēr tas nav iemesls viņiem pielāgoties.
Offline
CP17
08. Aug 2019, 16:22 #12547

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Parunājiet ar fūristiem, tā pa česnomu... sapratīsiet kāpēc notiek tā kā notiek... riepas plīst, saslīd krava, termiņos jāierakstās, kā taho apiet, kāpēc miegs nāk pie barankas utt citiem vārdiem konkurence, reku iznākums.
Offline
martinez
08. Aug 2019, 16:28 #12548

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29252

Braucu ar: cietu seju

Tallinas šoseja jau arī kādu brīdi pieprasa vēl vienu joslu (vienalga, atdalītu vai neatdalītu), jo tā 0.5 josla ne visiem ir saprotama (lohatroni nevācas malā), un līdz ar satiksmes intensitātes pieaugumu, tas risinājums vairs nedarbojas. Vajag kko līdzīgu Ķekavas projektam.
Offline
Mikels
08. Aug 2019, 16:41 #12549

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5199

Braucu ar: cieņu


08 Aug 2019, 16:34:27 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:28:00 @martinez rakstīja:
Tallinas šoseja jau arī kādu brīdi pieprasa vēl vienu joslu (vienalga, atdalītu vai neatdalītu), jo tā 0.5 josla ne visiem ir saprotama (lohatroni nevācas malā), un līdz ar satiksmes intensitātes pieaugumu, tas risinājums vairs nedarbojas. Vajag kko līdzīgu Ķekavas projektam.

Ir pietiekami daudz lohatronu, kuri uzskata, ka ir pienākums Tev vākties malā un lido purnā, ja brauc pretī un nejēdz normāli apdzīt..

Šis lohatronu veids šovasar uz Tallinas šosejas ir izteikti novērojams Interesanti kāpēc uz šosejām ar citu profilu, kur ir tikai viena josla katrā virzienā neviens neatļaujas apdzīt, kad pretī nāk mašīnas

[ Šo ziņu laboja Mikels, 08 Aug 2019, 16:45:12 ]

Offline
DeeCee
08. Aug 2019, 16:42 #12550

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


08 Aug 2019, 16:32:14 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:09:47 @DeeCee rakstīja:

08 Aug 2019, 15:55:54 @user rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/politics/dur...as.d?id=51350897

nu nahuj trāpīties tur.. cilvēki kaut kā appisušies uz ceļiem un kopā debilisma līmenis aug un vienīgā iespēja ir būvēt ceļus ar atdalītām brauktuvēm katrā virzienā... diemžēl Latvijai nedraud šādi ceļi..


ja jau zini kas tur notika padalies ar pārējiem, kurš vainīgs, ko ēda brokastīs, citādi rakstā nekas nav par apstākļiem

varu pateikt vienu - ceļi ar atdalītām brauktuvēm katrā virzienā diezgan izslēdz frontālās sadursmes, kuras parasti ir smagākas par citām. Ja Tu līdz tam aizdomāties nespēj, tad hvz ko vispār spēj apsmadzeņot


Ja te kāds zin ceļu projektēšanu tad varēs apstāstīt sīkāk, bet tas nav tev stabiņus ceļa vidū sabakstīt un barjeru uzlikt.

tik pat sakarīgi ir gribēt lai visi brauc ar pēdējā gadā uzražotiem auto, jo tie ir drošāki

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 08 Aug 2019, 16:44:06 ]

Offline
artis83
08. Aug 2019, 16:46 #12551

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

Tajā šosejas daļā ir ceļs no vecajiem laikiem, kas ved līkumoti pa pauguriem utt. pats segums, aprīkojums jau ir labs. ja projektētu jaunu ceļu, gan jau būtu drošāks, bet cik saprotu, nejau apdzīšana šoreiz pie vainas, arī frontāli saskrieties tur ir jāmāk.

p.s. esi pārliecināts ka smagie auto nebija pēdējo gadu ražojuma?>

[ Šo ziņu laboja artis83, 08 Aug 2019, 16:47:18 ]

Offline
DeeCee
08. Aug 2019, 16:55 #12552

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber


08 Aug 2019, 16:50:52 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:42:43 @DeeCee rakstīja:

08 Aug 2019, 16:32:14 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:09:47 @DeeCee rakstīja:

08 Aug 2019, 15:55:54 @user rakstīja:
https://www.delfi.lv/news/national/politics/dur...as.d?id=51350897

nu nahuj trāpīties tur.. cilvēki kaut kā appisušies uz ceļiem un kopā debilisma līmenis aug un vienīgā iespēja ir būvēt ceļus ar atdalītām brauktuvēm katrā virzienā... diemžēl Latvijai nedraud šādi ceļi..


ja jau zini kas tur notika padalies ar pārējiem, kurš vainīgs, ko ēda brokastīs, citādi rakstā nekas nav par apstākļiem

varu pateikt vienu - ceļi ar atdalītām brauktuvēm katrā virzienā diezgan izslēdz frontālās sadursmes, kuras parasti ir smagākas par citām. Ja Tu līdz tam aizdomāties nespēj, tad hvz ko vispār spēj apsmadzeņot


Ja te kāds zin ceļu projektēšanu tad varēs apstāstīt sīkāk, bet tas nav tev stabiņus ceļa vidū sabakstīt un barjeru uzlikt.

tik pat sakarīgi ir gribēt lai visi brauc ar pēdējā gadā uzražotiem auto, jo tie ir drošāki


kāds tam sakars ar ceļu projektēšanu? gribi teikt - šādu ceļu LV nav, jo sarežģītāk uzprojektēt? nē - tas ir par dārgu priekš pārtikušās Latvijas un te pat nav diskusiju par neko citu!



1)īpašumi - paplašinot ceļu jāatpērk īpašumi
2)Ceļš ietu pa citu vietu, jo šaubos vai esošie rādiusi derētu
3)es nezinu nevienu pasaules valsti kur visi ceļi būtu ar 4+ joslām un atdalītām brauktuvēm

bet galvenais jau paraudāt cik viss ir slikti

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 08 Aug 2019, 16:55:49 ]

Offline
RVR
08. Aug 2019, 16:59 #12553

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22662

Braucu ar: RVR

Jā, tas ir par dārgu.
Latvijā dzīvo tikai 1,8-1,9 miljoni iedzīvotāji, kuru lielakā daļa ir koncentrēta ap Rīgu.
Pat esošais ceļu tīkls jau ir ļoti dārgs sadalot tā izmaksas uz vienu iedzīvotāju (salīdzinot ar citām valstīm). Papētiet paši, cik cilvēku dzīvo kaut vai Nīderlandē vai Beļģijā, kas platību ziņā ir krietni mazākas par Latviju.

Tāpēc mums naudas ceļiem nepietiek un nekad arī nepietiks, ja ceļu uzturēšanas prasības paliks esošās. Par kaut kādu paplašināšanu pat nerunājot.
Offline
Remjanis
08. Aug 2019, 17:21 #12554

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


08 Aug 2019, 16:34:27 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:28:00 @martinez rakstīja:
Tallinas šoseja jau arī kādu brīdi pieprasa vēl vienu joslu (vienalga, atdalītu vai neatdalītu), jo tā 0.5 josla ne visiem ir saprotama (lohatroni nevācas malā), un līdz ar satiksmes intensitātes pieaugumu, tas risinājums vairs nedarbojas. Vajag kko līdzīgu Ķekavas projektam.


ir pārāk daudz lohatrounu, kuri vācas malā vietā, kur to darīt aizliegts - respektīvi ir nepārtrauktā līnija.. ir pietiekami daudz lohatronu, kuri, kad pabrauc malā, apdzen/apsteidz Tevi 5km garā posmā.. Ir pietiekami daudz lohatronu, kuri uzskata, ka ir pienākums Tev vākties malā un lido purnā, ja brauc pretī un nejēdz normāli apdzīt..



Es pa to šoseju braucu katru darba dienu.Izstāsti kāpēc cilvēks ir lohatrons,ja viņš braucot(neatkarīgi kādā ātrumā) spogulī redz,ka tuvojās ātrāk braucošs un pavirzās pa labi lai to palaistu??? Te nav runas par tumšu vai slidenu ceļu,bet dienā labi pārredzamu ceļu. Arī ja pretī braucošais sāk apdzīt neredzu problēmu pavirzīties pa labi,ja vien tas ir droši izdarāms.Vai līnija ir pārtraukta vai nē-kāda tur starpība...uz 200 braukt var,bet līniju labajā pusē šķērsot nevar??? Iemācies labāk joslu zīmes kur kā drīkst braukt nevis citus par lohiem saukā.
p.s. uz tās šosejas,ja neviens nevirzītos malā,katru dienu būtu smagi crashi.
Offline
zfed
08. Aug 2019, 17:32 #12555

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 565

Braucu ar: vw golp

Parauties, ja tevi apdzen, ir viens, bet biezi noveroju, ka nemaz nemegina parauties tie, kam brauc preti tas, kas visus apdzen. Cik reizes nakas piebremzet uz Tīnūžu ceļa un var tikai pabrīnīties par tiem, kas pat nemaz nepavirzas no pretim brqucosa pilota. Savulaik bija teiciens, sadiem, uz pieminekla var rakstit: “man bija taisniba!” ) pasam par sevi jadoma nevis japalaujas uz celu projektu vai pilotu braukt prasmi!

[ Šo ziņu laboja zfed, 08 Aug 2019, 17:36:33 ]

Offline
hronists
08. Aug 2019, 17:46 #12556

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul

lasu un brīnos. a apdzīt pa vecam, ar iebraukšanu pretējā virziena joslā, ir noliegts? kas, nemotori nevelk?
Offline
hronists
08. Aug 2019, 17:47 #12557

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


08 Aug 2019, 17:32:38 @zfed rakstīja:
Parauties, ja tevi apdzen, ir viens, bet biezi noveroju, ka nemaz nemegina parauties tie, kam brauc preti tas, kas visus apdzen. Cik reizes nakas piebremzet uz Tīnūžu ceļa un var tikai pabrīnīties par tiem, kas pat nemaz nepavirzas no pretim brqucosa pilota. Savulaik bija teiciens, sadiem, uz pieminekla var rakstit: “man bija taisniba!” ) pasam par sevi jadoma nevis japalaujas uz celu projektu vai pilotu braukt prasmi!


ahujeļi vai ne?
Offline
DeeCee
08. Aug 2019, 18:35 #12558

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

uzprojektēt var visu ko, jautājums vai ir izdevīgi būvēt tādu ceļu uz 70k pilsētu. projektēšanu minēju jo tas nav vienkārši pieasfaltēt pa joslai katrā pusē brauktuvei. Pie tam ceļš ir ne tikai jāuzbūvē, bet arī jāuztur.


jauna ceļa izmaksas ātrumā neatradu, bet rekonstrukcija ir ~930k/km
https://lvceli.lv/faq/#kadas-ir-celu-buvdarbu-izmaksas

mums jau tā jāuztur samērā liela ceļu infrastruktūra
https://www.nationmaster.com/country-info/stats...aved/Per-capita#
https://www.nationmaster.com/country-info/stats...Total/Per-capita


08 Aug 2019, 17:02:55 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:59:48 @RVR rakstīja:
Jā, tas ir par dārgu.
Latvijā dzīvo tikai 1,8-1,9 miljoni iedzīvotāji, kuru lielakā daļa ir koncentrēta ap Rīgu.
Pat esošais ceļu tīkls jau ir ļoti dārgs sadalot tā izmaksas uz vienu iedzīvotāju (salīdzinot ar citām valstīm). Papētiet paši, cik cilvēku dzīvo kaut vai Nīderlandē vai Beļģijā, kas platību ziņā ir krietni mazākas par Latviju.

Tāpēc mums naudas ceļiem nepietiek un nekad arī nepietiks, ja ceļu uzturēšanas prasības paliks esošās. Par kaut kādu paplašināšanu pat nerunājot.


precīzi! tieši tādēļ arī teicu, ka Latvijai nedraud tādi ceļi..

nevajag stāstīt, ka problēma nevis naudā, bet projektēšanā

pie tam es domāju, ka ik pa 10 gadiem varētu uzbūvēt kādu lielu ceļu..

Lietuva tomēr būvē..

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 08 Aug 2019, 18:36:37 ]

Offline
Remjanis
08. Aug 2019, 18:38 #12559

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


08 Aug 2019, 17:27:36 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 17:21:20 @Remjanis rakstīja:

08 Aug 2019, 16:34:27 @user rakstīja:

08 Aug 2019, 16:28:00 @martinez rakstīja:
Tallinas šoseja jau arī kādu brīdi pieprasa vēl vienu joslu (vienalga, atdalītu vai neatdalītu), jo tā 0.5 josla ne visiem ir saprotama (lohatroni nevācas malā), un līdz ar satiksmes intensitātes pieaugumu, tas risinājums vairs nedarbojas. Vajag kko līdzīgu Ķekavas projektam.


ir pārāk daudz lohatrounu, kuri vācas malā vietā, kur to darīt aizliegts - respektīvi ir nepārtrauktā līnija.. ir pietiekami daudz lohatronu, kuri, kad pabrauc malā, apdzen/apsteidz Tevi 5km garā posmā.. Ir pietiekami daudz lohatronu, kuri uzskata, ka ir pienākums Tev vākties malā un lido purnā, ja brauc pretī un nejēdz normāli apdzīt..



Es pa to šoseju braucu katru darba dienu.Izstāsti kāpēc cilvēks ir lohatrons,ja viņš braucot(neatkarīgi kādā ātrumā) spogulī redz,ka tuvojās ātrāk braucošs un pavirzās pa labi lai to palaistu??? Te nav runas par tumšu vai slidenu ceļu,bet dienā labi pārredzamu ceļu. Arī ja pretī braucošais sāk apdzīt neredzu problēmu pavirzīties pa labi,ja vien tas ir droši izdarāms.Vai līnija ir pārtraukta vai nē-kāda tur starpība...uz 200 braukt var,bet līniju labajā pusē šķērsot nevar??? Iemācies labāk joslu zīmes kur kā drīkst braukt nevis citus par lohiem saukā.
p.s. uz tās šosejas,ja neviens nevirzītos malā,katru dienu būtu smagi crashi.


kādēļ būtu smagi kreshi? jo lohatroni brauc pohujā purnā?

un kā var nemācēt apdzīt, ja nevirzās malā? tāda ir lielākā daļa šoseju, kur nav iespējas pavirzīties - vai tad ir creshi un nevar apdzīt

un tā pavirzīšanās ir dirsā - naktī kategoriski, tas būtu jāaizliedz, jo tur iet neredzami cilvēki .. dienā - debili pavirzīties malā, ja apdzinējs uzskata, ka var mierīgi braukt lēnām garām ar 2km/h ātruma starpību..

un arī neredzu jēgu pavirzīties, ja neviens nebrauc pretī..

es pavirzos, kad kāds pavirzās parādu paldies, bet naktī malā virzās tikai lohi un nepārkāpjot pavirzīties bieži nevar, jo tur ir pārāk daudz dažādu izbrauktuvju, kur ir nepārtrauktās līnijas.





Uz tās šosejas laika posmā no 15 līdz 19 vasarās ir ļoti daudz autiņu un protams atrodas kāds pidars,kuram jāvelkas uz 75 pie 90 atļautā pa joslas vidu.Aiz šī gudrenieka jau ir vismaz 10 auto rinda un posmā no Baltezera līdz Lilastei tu pat ar pirmo formulu šos neapdzīsi,ja neviens nevirzās uz malu.Jo pretī visu laiku ir nepārtraukta rinda. Ja vēl ievērot nepārtrauktās līnijas,tad vispār čau...Lietainās dienās ir ievērojami labāk. Kāpēc būs kreši?-pabraukā pa Ventspils štrāsi līdz Spuņciemam pīķa stundās un sapratīsi-apdzīt nereāli,bet vienalga dzen,rezultātā gan apdzenamais gan pretimnākošais dabu diezgan bremzēt...bet kādu reizi kāds var arī nepiebremzēt. Uz Ainažu šoses sāktos līdzīgi. Tās pusjoslas dienas laikā tomēr ļoti palīdz. Par tumsu Tev pilnīgi piekrītu. Par līnijām labajā pusē-personīgi es tām vērību nepievēršu.
Offline
Zalespljavejs
08. Aug 2019, 18:45 #12560

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 2645

Braucu ar: tautas auto

Kopš kura laika man jālaiž visi, kas grib mani apdzīt? Braucu uz 90, savā joslā un pajāt par to, kur kāds skrien. Apdzīt uz paša atbildību, un tie kas brauc uz 70 pa šoseju ir tādi paši lohi kā tie kas apdzen visus vajag vai nevajag.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4