Online
Pašreiz BMWPower skatās 110 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... III
Autors | Ziņojums |
cvibelis | |  Kopš: 01. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2346
Braucu ar:
| Tu blja neapdirs mani!
| Offline | | |
xjs_4  | |  Kopš: 31. Mar 2008
Ziņojumi: 23863
Braucu ar: AUDI S8 2012 , GSX R1000, weekendiem A2
| UUUUUUUUUU
----------------- Akumulatori + Riepas
Having a 7 series in LA is like having a bike in Amsterdam
#Crypto_fever CEO , Finansu programmas
'Katls' izstrādatajs.Forex signāli. | Offline | | |
mc  | |  Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48015
Braucu ar: lēnu žurciņu
| Kāpēc sn izlogojās ?
-----------------
| Offline | | |
Czars  | |  Kopš: 13. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 14367
Braucu ar: 3 sek līdz 100
| vai arī šoreiz cietušais kļūs par vainīgo ?
 [ Šo ziņu laboja Puukjis, 29 Oct 2013, 09:34:51 ] | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: rokām uz stūres
| nu?
būs/nebūs ?
[ Šo ziņu laboja subaru, 29 Oct 2013, 10:30:27 ] | Offline | | |
wxy | | Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1488
Braucu ar: savu auto
| Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku  | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: rokām uz stūres
|
29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku 
pag - tak nesen te bija tēze, ka 2/3 BMWPoweristu nemaz nebrauc ar BMW ... tā ka zarā ieraut var tāpat  | Offline | | |
Vienradzis | |  Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
|
29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku 
Man likaas ka shii topika jeega ir taada ka vainiigais iespeejams tieshi izlasiis kas te par vinju sarakstiits. Bet jaa vispaar laikam tev taisniiba, ja te kaut ko raksta tad labaak sagroziit taa lai neviens sevi nevar atpaziit. Vai arii veel labaak uzreiz rakstiit taa "ljoti skaists, respektabls un jaudiigs auto man nogrieza celju, veelos vinjam atvainoties ka tieshi taajaa vietaa un laikaa braucu pa galveno, sorry veciit ceru ka nedusmojies tas nebija speciaali un vairs neatkaartosies!!"  | Offline | | |
|
divkosigais | |  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6581
Braucu ar:
|
29 Oct 2013, 10:52:40 Vienradzis rakstīja:
29 Oct 2013, 10:43:58 wxy rakstīja:
Izdevīgāk ir lamāties par citas markas braucējiem, ne BMW. Tad pastāv lielāka iespējamība ka vainīgais nelasa šo topiku 
Man likaas ka shii topika jeega ir taada ka vainiigais iespeejams tieshi izlasiis kas te par vinju sarakstiits. Bet jaa vispaar laikam tev taisniiba, ja te kaut ko raksta tad labaak sagroziit taa lai neviens sevi nevar atpaziit. Vai arii veel labaak uzreiz rakstiit taa "ljoti skaists, respektabls un jaudiigs auto man nogrieza celju, veelos vinjam atvainoties ka tieshi taajaa vietaa un laikaa braucu pa galveno, sorry veciit ceru ka nedusmojies tas nebija speciaali un vairs neatkaartosies!!" 
Vajag braukt ar leetu auto stingri peec noteikumiem.Vajadziibas gadiijumaa var piedot gaaziiti. Lai CSN situaacijaa nebuutu striidiigi momenti. Paareejie to juut. Ne reizi neviens nav nogriezis vai ieliidis taa,ka buutu jaamet pa meemajiem  | Offline | | |
Lauva | |  Kopš: 19. Apr 2005
Ziņojumi: 686
Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.
| Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi. | Offline | | |
Araajz  | |  Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28499
Braucu ar: E39
| man arī besī šitie puskilometra ripinātāji 
šad un tad arī bez lieka stresa pielidoju tādiem priekšā  | Online | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3608
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.
hwz, tumsā, ja kāds brauc ar +- manu ātrumu, man arī šķiet ērti pieklājīgā distancē braukt aizmugurē, īpaši ja ir gana daudz pretimbraucošo un slapjš ceļš, no kura atspīd pretimbraucošo gaismas. Kam nepatīk, lai iemin grīdā  | Offline | | |
Vienradzis | |  Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
|
29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.
Tas dzheks visdriizaak bija salasiijies poweru un samaaciijies ka visi krutie pie sarkanaa staajas ar triicoshu pedaali! Visneveiklaakaa situaacija ir tad, kad taadi visaatraakie brauceeji apstaajas pirmie pie sarkanaa, signaals nomainaas un tu paripo vinjiem garaam! Te lieti noder ejoshs auto, jo tad ar gaazi griidaa var censties saglaabt esmu-super-brauceejs teelu!  | Offline | | |
divkosigais | |  Kopš: 15. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 6581
Braucu ar:
| nu nez... visa ta eko braukssana ir fufelis . Ar to domaaju to ,ka jaauzsaak kustiiba ar pirmo aatrumu. Tad aatri jaaieliek otrajaa..un tad uzreiz ceturtajaa.
un kaa te koleeggis rakstija, ka maksimaali jaaripinaas.
Nesanaak tak neko ietaupiit.
pagajusso baaku nomaucu taa kaa esmu pieradis...sleedzeleejot visus aatrumus peec kaartas un iipassi necenssoties ripinaaties, jo besii, kad uzreiz tad visi lien priekssaa un apdzen.
Tagad meegginaaju maksimaali ripinaaties un paarsleegt aatrumus no otraa uz ceturto. Minimaali bremzeet. norbauktais km skaits ir tiessi tas pats uz ielietajiem litriem. Braucu pa vienu un to passu marssrutu un aptuveni vienaa laikaa.
Taa kaa nav veerts sevi mociit. | Offline | | |
///Meija | |  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.
Ja Tu ripinies vietā kur ir divas joslas, maksimāli tuvu labajai malai kā to nosaka likums, tad dari tā, ja gribi ietaupīt tā jau rijīgajai Astei kādu 0,01litru, bet ja ir viena josla, vai ja to dari kreisajā joslā tad gan tu šādi rīkojoties brutāli uz*irs visiem aiz Tevis braucošajiem! Ripinoties rinda aiz Tevis palielinās ar katru brīdi un loģiski, ja ja iepriekš (po, ka deg aizliedoš signāls)krustojumā satilpa 40 mašīnas, tagad, dēļ Tavas ripināšanās satilps kādas 30 un pārējās gaidīs nākamo "vilni" priekšā palaižot vairākas mašīnas no šķērsielām.
BTW- ja agresīvais PASSERATTI vadītājs Tev piegriezās no labās puses, tad droši varēji šo taranēt, jo vainīgs būtu palicis Tu! | Offline | | |
Vienradzis | |  Kopš: 21. Mar 2013
Ziņojumi: 2194
Braucu ar:
|
29 Oct 2013, 11:45:58 user rakstīja:
29 Oct 2013, 11:36:23 Vienradzis rakstīja:
29 Oct 2013, 11:08:21 Lauva rakstīja:
Šorīt, kad devos uz darbu, piedzīvoju nelielu incidentu ar VW Passat. Kā ierasts, kad pamanu, ka luksoforā iedegas aizliedzošs signāls, es nevis turpinu braukt ar iepriekšējo ātrumu un bremzēju netālu no luksofora, bet gan atlaižu akseleratoru, ļauju pakāpeniski samazināties ātrumam, tad pārslēdzos un zemāku pārnesumu, atkal samazinu ātrumu, līdz pakāpeniski apstājos. Citiem vārdiem sakot, taupu degvielu.
Lūk, tuvojos krustojumam, sāku samazināt ātrumu; kad jau biju gandrīz apstājies, karstgalvīgais Passat burtiski iespraucās man priekšā, nostājoties ieslīpi un gandrīz aizķerot manas automašīnas bamperi. Pie stūres sēdēja jauns puisis un kratīja dūri. Ar žestiem rādīju, ka nesaprotu, kas viņu neapmierina. Viņš jau sāka vērt logu, bet tad ieslēdzās atļaujošais signāls; neko nesacījis, Passat vadītājs aizbrauca.
Savukārt es aizdomājos par ceļu satiksmes dalībnieku savstarpējām attiecībām. Nesaprotu, kādēļ reizēm daži uzvedas tik agresīvi. Jā, iespējams, es braucu lēnāk, kad tuvojos luksoforam, bet kāds pamats steigai? Tāpat pie krustojuma nāksies apstāties un pagaidīt atļaujošo luksofora signālu.
Otrkārt, ja es būtu nejauks cilvēks, būtu varējis necensties nobremzēt un izraidīt vieglu sadursmi - manai vecajai Astriņai ciestu priekšējais bamperis, bet otrai automašīnai - sāni. Tehniski es arī nebūtu vainīgs, jo atrados savā joslā, bet otra automašīna - ieslīpi.
Tas dzheks visdriizaak bija salasiijies poweru un samaaciijies ka visi krutie pie sarkanaa staajas ar triicoshu pedaali! Visneveiklaakaa situaacija ir tad, kad taadi visaatraakie brauceeji apstaajas pirmie pie sarkanaa, signaals nomainaas un tu paripo vinjiem garaam! Te lieti noder ejoshs auto, jo tad ar gaazi griidaa var censties saglaabt esmu-super-brauceejs teelu! 
es ripinātājiem bieži piebraucu priekšā, reāli esī tie ripinātāji!
1) viņš kavē visu satiksmi.. jo ripināšanās atstāj iespaidu uz tiem, kuri vēl iepriekšējā krustojumā - tātad irpeiekšējo krustjumu visi šķērso nevis ar ātrumu 50km/h, bet 20km/h.. un cik mašīnas šī zaļā zignāla laikā škērso krustojumu, ja plūsmas ātrums ir 50 un cik, ja 20?
2) citreiz pirms luksofora ir pagalms pa labi, vai stāvvieta.. un kamēr lohs ripinās Tu nekā nevari iebraukt tajā sūda pagalmā vai stāvvietā
3) vienkārši besī lēnām ripināties.
4) šis ir bmwpower, nevis vieta, kurā pensionāri apmainās ar saviem "tips and tricks" kā čakarēt satiksmi un novilkt pēdējās dzīves stundas
Aatra braukshana nav aatri uzsaakt un aatri apstaaties, aatra braukshana ir maaxsla dabuut max lielu videejo aatrumu. Ja tu maaki dabuut max lielu videejo aatrumu UN apvienot to ar komfortablu braucieni - apsveicu esi meistars! To maacaas gadiem! Raustiishanaas pie krustojumiem nav nekas, to maak katrs kretiins pirmkursnieks.. | Offline | | |
|
GF5933 | |  Kopš: 07. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 164
Braucu ar: e39, e36, w201
|
29 Oct 2013, 11:48:26 meija rakstīja:
BTW- ja agresīvais PASSERATTI vadītājs Tev piegriezās no labās puses, tad droši varēji šo taranēt, jo vainīgs būtu palicis Tu!
Kāpēc? Tas kurš nemaina joslu nevar būt vainīgs. Vienīgi ja kāds ielien priekšā un tu viņam iedupsē pakaļējā buferī. Tad gan. Ja kāds lien un tu viņam ieliec sānā esot savā joslā, Tu nekā nevari būt vainīgs. | Offline | | |
kurlis | |  Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4197
Braucu ar:
| Rīgā ripinos tikai tad, kad nav liela satiksme (vēlos vakaros pārsvarā), ārpus Rīgas arī neredzu jēgu pielidot pie sarkanā un atkal cirst vaļā, it kā neviens vēl nav pie#isies  | Offline | | |
subaru | |  Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10395
Braucu ar: rokām uz stūres
| tieši tā ... es ar ripinos tad, kad nav baigā satiksme ... ja ir +/- intensīva satiksme, tad braucam attiecīgi +/- ar max atļauto (iespējamo) visur.
+ vēl priekšā esošs ripinātājs atstāj iespaidu, ka viņš turpinās pipeļoties arī pēc zaļās gaismas iedegšanās. Un iespaids ir pamatots - ja jau taupa degvielu līdz sarkanajm, tad taupīs arī pēc zaļā un čunčinās puskilometru, kamēr uzraus līdz 50 km/h | Offline | | |
ArNeiTs | |  Kopš: 25. Oct 2011
Ziņojumi: 241
Braucu ar:
|
25 Oct 2013, 09:28:01 starlit rakstīja:
Sveiciens visiem ujobkiem kam patīk naktī ārpus apdzīvotas vietas astē sēdēt. Brīžīem liekas, ka LV braukšanas kultūra attīstās pārāk lēnu.
kapec uzreiz ujobaki ir tie kas aste sez? piemeram es ar ta daru ja man prieksha kads pukshkina uz 85km/h un nav iespejas vinu apdzit jo preti nak intensive satiksme! shita vakar vienu audi laikam sakaitinaju ta shis aiznesas ka kerts! laikam nepatika ka gaismas spogulos spid! bet nu nez man nekad nav traucejusi tie kas aizmugure brauc! nav jau visulaiku spogulos ta jalupii! jaskatas uz cela kas daras spogulos jaskatas kad jaskatas nejau japeta ik pec 5sek cik aizmugure braucoshais tuvu pielidis! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|