Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 161 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Prikoli 65

AutorsZiņojums
tomick
03. Sep 2012, 00:21 #12401

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:23 #12402

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:21:55 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
nopietni Un secinajumi kadi no ta visa????
Offline
Papakarlo
03. Sep 2012, 00:26 #12403

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


03 Sep 2012, 00:23:54 uldens1 rakstīja:

03 Sep 2012, 00:21:55 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:47:54 user rakstīja:
ar ātrumiem bremzē un tas ir zbis.. te liekas, ka neviens nav braucis nekad ar auto citā režīmā, kā tiesības kārtojot

uldens1 - fiška ir tāda, ka bremzējot ar ātrumiem - motors turpina griezties, riteņi līdz ar to arī, bet ļoti lēnām - daudz lēnāk kā auto iet, bet nebloķējas! tas ir labāk kā abs, jo abs tomēr uz brīdi sabloķē, atlaiž, sabloķē atlaiž


Nē fiška ir tāda ka nospiežot sajūgu un atlaižot gāzi motora apgriezieni nokrīt, bet riteņi griežās ātrāk par motora apgriezieniem, un šaja brīdī atlaižot sajūgu, tā sulīgi iedod ierīt kārbai.
nopietni Un secinajumi kadi no ta visa????


secinājumi ir tādi ka tā nevajag darīt (tb bremzēt ar motoru, jo priekš tam ir izgudrotas bremzes) un parslēdzoties uz leju secīgi katreiz vajag starpgāzi lai sakrīt kārbas apgriezieni ar motora apgriezieniem

user'am taisnība par gāze+bremze un bloķa imitēšanu

bet aplami par bremzēšanu ar motoru un to ka tas kkādā veidā saīsina bremzēšans ceļu

ā user brauc ar moci močiem ir tāda figņā kā sliper clutch tas ir priekš tiem kas nezin/nemāk satpgāzi un met pa robiem uz leju tādejādi riskē sabloķēt pakaļ ratu un noraut uz acīm

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 03 Sep 2012, 00:33:38 ]

Offline
arizah
03. Sep 2012, 00:27 #12404

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Sep 2012, 00:05:12 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.


kārbas maina tikai tie, kas nemāk sajūgu izspiest. pārējie tik atliek zobeni vietā un smacē tālāk
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:29 #12405

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Pareizi ar motoru jābremzē šādā secībā - Vispirms numurzīme, tad priekšējāis bamperis, radiators un tikai pēc tam motors
Offline
tomick
03. Sep 2012, 00:30 #12406

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D


03 Sep 2012, 00:27:38 arizah rakstīja:

03 Sep 2012, 00:05:12 tomick rakstīja:

02 Sep 2012, 23:54:52 arizah rakstīja:

02 Sep 2012, 23:22:18 janchikz rakstīja:
pilnīgi nopietni ja viņa izslīd nopietnāk, viņa aiziet savu ceļu un savākt ir ļoti grūti vieglāk? ar priekšpiedziņu tas protams viss ir atkarīgs kāds 4x4 un kādas situācija, protams, ka 4x4 ir labs un braukt forši, bet kā jau te minēja, ar 4x4 ir jāmāk braukt to es domāju ja gribi "paspēlēties" ar viņu


a moš vienkārši - ja gribi "paspēlēties", ir jāmāk braukt. ? vai arī ir piedziņas veids ar kuru var spēlēties īpaši to nemākot?


Tāpēc jau wrx braucēji maina kārbas pēc bremzēšanas ar motoru.


kārbas maina tikai tie, kas nemāk sajūgu izspiest. pārējie tik atliek zobeni vietā un smacē tālāk


jāpiekrīt.

Un kā tur bija? Mitsu tādu problēmu nav.
Offline
uldens1
03. Sep 2012, 00:35 #12407

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16769

Braucu ar:


03 Sep 2012, 00:33:39 user rakstīja:
bremzējiet kā gribat sagaidiet ziemu un pamēģiniet visādi ziemā būs lielāka bremzēšanas distance un vairāk laika izprast notiekošo

jāiet gulēt! rīt 1diena
kads gulet ja interneta kadam nav taisniba
Offline
Luciano
03. Sep 2012, 08:40 #12408

Kopš: 26. Aug 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 255

Braucu ar: e30


02 Sep 2012, 23:58:43 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:56:24 user rakstīja:

02 Sep 2012, 23:51:54 Papakarlo rakstīja:

02 Sep 2012, 23:44:02 Marteens rakstīja:

Un ko šis darīja tajā momentā kad rotaļājās ar bremzi un sajūgu vienlaicīgi video klusē.


ievēroji ka viņš arī uzsita ar papēdi pa gāzi tanī brīdi kad pārslēdzās uz leju, kas novērš bremzēšanu ar motoru, jo priekš tam ir domātas bremzes, un motors nekādi nevar pastiprināt bremzēšanu, jo pat ielas auto darba bremzes ir tik stipras ka var nobloķēt visus 4 ratus uz sausa asvalta (ar noteikumu ja bremzes nav izbeigušās), kur nu vēl uz grunts vai sniega/ledus


to sauc par starpgāzīti un jā - tiešām neko nesaproti


a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man




Ar gaziku neesi braucis?

Un vispār!! Viens par otru gudrāki, pavisam pretēji viedokļi, bet katram liekas, ka savējais ir vispareizākais. Par braukšanu vispār nav vērts diskutēt - tāpat kā par visuma robežu.
Lasot sāk likties, ka es pilnīgi neko nesaprotu

[ Šo ziņu laboja Luciano, 03 Sep 2012, 08:42:04 ]

Offline
Zigulists
03. Sep 2012, 09:19 #12409

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: e talonu.

Sveiciens vecākiem, kam bērni (uz-)atsāk skolas gaitas!
Offline
immis
03. Sep 2012, 09:26 #12410

Kopš: 27. Jun 2009

Ziņojumi: 1246

Braucu ar: smaidu

1. Septembris
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
AVI
03. Sep 2012, 09:36 #12411

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic




-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
EsPac
03. Sep 2012, 09:37 #12412

Kopš: 25. Jul 2004

Ziņojumi: 1230

Braucu ar: K2

Lai gazikam, kam kārbā nav sinhronizatoru, pārslēgtu robus? Vai arī tas ir retorisks jautājums?

02 Sep 2012, 23:58:43 Papakarlo rakstīja:

a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man


Offline
AVI
03. Sep 2012, 09:42 #12413

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic



-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
AVI
03. Sep 2012, 09:49 #12414

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic



-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
AVI
03. Sep 2012, 10:16 #12415

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Iemetu šeit vairāk kā špikeri

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
Mikels
03. Sep 2012, 10:33 #12416

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: cieņu

[IMG][URL=http://failiem.lv/viewer.php?i=ildvsim&n=untitled.bmp/]
[/URL][/IMG]
Offline
ryder_e28
03. Sep 2012, 10:41 #12417

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6


03 Sep 2012, 10:33:07 Mikels rakstīja:
[IMG]plakans vēders[/IMG]

Īsa pamācība, kā piemaskēt uzmešanas koeficientu powerā
Offline
kars
03. Sep 2012, 11:01 #12418

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


03 Sep 2012, 09:37:12 EsPac rakstīja:
Lai gazikam, kam kārbā nav sinhronizatoru, pārslēgtu robus? Vai arī tas ir retorisks jautājums?

02 Sep 2012, 23:58:43 Papakarlo rakstīja:

a kāpec lieto starpgāzīti?????? paskaidro man



kapeec tad vieglajiem lieto? kam ir sinhronizatori kaarbaa
Offline
AVI
03. Sep 2012, 11:06 #12419

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic



-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
subaru
03. Sep 2012, 11:06 #12420

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10373

Braucu ar: rokām uz stūres


02 Sep 2012, 23:58:29 jurxx rakstīja:
...
Priekšpiedziņai - japiedod gāze (vis nedabiskākā situācija cilvēkam piešauties)
...


Ja Tev ziemā uz ledus ir understeer līkumā (purns slīd ārā), tad paprovē ar standara FWD auto un standarta riepām iedot kārtīgi ručkā ... aizslīdēsi vel taisnāk ...
jo ātŗak ritenis spolē, jo vieglāk viņam ir pārvietoties sāniski (FWD slīdēšanas gadījumā - stūre sagriezta vēlamajā braukšanas virzienā, bet auto slīd vnk taisni).
Rallijā tas darbojas labāk, jo ziemā ir bešennie šipi un jauda, lai izvilktu auto

Ja FWD pa taisnu šoseju kauko sak slīdēt pa sāniem, tad gan spiežam gāzi .. bet arī prātīgi ... ja uzspiedīsi par daudz un pavisma izjauksi saķeri priekšējiem ratiem, tad būs lielākas auzas ...


bet principa - tas ir jājūt un jāmāk .. interneta ne1u braukt neiemācīsi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo