Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 160 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M5 E39

AutorsZiņojums
edzulis
01. May 2009, 23:01 #1201

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

beidziet čakarēt normālu auto
Offline
SteelRat
01. May 2009, 23:05 #1202

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164009

Braucu ar: E95

edzul, sifters ir loti noderiga ieta jebkuram manuaalim, jo reali smazinas parsleega gaajiens bet par reduktora saisinashanu, katram savs, es galu nevelku, man svargaks ir uzraviens, citam otradi

-----------------
Offline
raiveens
01. May 2009, 23:05 #1203

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


01 May 2009, 23:01:34 edzulis rakstīja:
beidziet čakarēt normālu auto

kam tad nez viņi ir domāti???? man patīk šitie m5 īpašnieki, pa trasi baidās braukt!!! tipa remonts dārgs?? vai kas???
Offline
SteelRat
01. May 2009, 23:06 #1204

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164009

Braucu ar: E95

kursh ta baidas

-----------------
Offline
raiveens
01. May 2009, 23:12 #1205

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:

nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!!
Offline
SteelRat
01. May 2009, 23:13 #1206

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164009

Braucu ar: E95

tu par e60 m5 runaa

-----------------
Offline
edzulis
01. May 2009, 23:14 #1207

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Esmu vairākas reizes ar M5 gāzis pa trasi, bet nu bremzes netur to masu kā arī ar sajūgu kā ar mazu bērnu jāapietās. Nav gluži trases auto, bet ar visu to viņa masu viņš vienkārši lieliski vadās
Offline
raiveens
01. May 2009, 23:15 #1208

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


01 May 2009, 23:13:44 SteelRat rakstīja:
tu par e60 m5 runaa

aha!!!
Offline
edzulis
01. May 2009, 23:15 #1209

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


01 May 2009, 23:12:34 raiveens rakstīja:
nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!!


trase to SMG kārbu nečakarē SMG čakarē launch control un gāšana augstākajos setingos. Ar manuālo, vidējo režīmu imo pilnīgi droši var gāzt. M5 ir pietiekami jaudīgs auto, lai neiespringtu par laiku, kas tiek zaudēts uz pārslēgšanos.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 01 May 2009, 23:16:05 ]

Offline
raiveens
01. May 2009, 23:16 #1210

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


01 May 2009, 23:14:23 edzulis rakstīja:
Esmu vairākas reizes ar M5 gāzis pa trasi, bet nu bremzes netur to masu kā arī ar sajūgu kā ar mazu bērnu jāapietās. Nav gluži trases auto, bet ar visu to viņa masu viņš vienkārši lieliski vadās

kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???
Offline
ozo
01. May 2009, 23:17 #1211

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18991

Braucu ar: Braucu ar

pffff, M5 teh. pasee rakstiits, ka ar vinju ir jaagaazh?
E30 M3 EVO un vairums vnk M3 arii netiek likti trasee kaut arii ir legjendarakais trases auto no visas M saimes
AA, nu jaa, tagad teiks, ka E30 nevar ar E60 salidzinat utt.
Offline
edzulis
01. May 2009, 23:17 #1212

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???


Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes.
Offline
raiveens
01. May 2009, 23:17 #1213

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


01 May 2009, 23:15:52 edzulis rakstīja:

01 May 2009, 23:12:34 raiveens rakstīja:
nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!!


trase to SMG kārbu nečakarē SMG čakarē launch control un gāšana augstākajos setingos. Ar manuālo, vidējo režīmu imo pilnīgi droši var gāzt. M5 ir pietiekami jaudīgs auto, lai neiespringtu par laiku, kas tiek zaudēts uz pārslēgšanos.

nu galu galā, ja cīņa ir par sekundēm, tad arī pārslēgšanās ir ļoti nozīmīga, bet ja jau prieka pēc, tad jau protams po
Offline
edzulis
01. May 2009, 23:18 #1214

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


01 May 2009, 23:17:04 ozo rakstīja:
pffff, M5 teh. pasee rakstiits, ka ar vinju ir jaagaazh?
E30 M3 EVO un vairums vnk M3 arii netiek likti trasee kaut arii ir legjendarakais trases auto no visas M saimes
AA, nu jaa, tagad teiks, ka E30 nevar ar E60 salidzinat utt.


arī ar sport evo esmu gāzis pilnā ručkā Viss kruta priekš 20 gadīga auto. Pat tur līdzi daļai sportinieku un daļai pat iet garām.

Visvairāk adrenalīna laikam tomēr trasē būs no E46 M3... iet, bremzē, vadās.

[ Šo ziņu laboja edzulis, 01 May 2009, 23:19:45 ]

Offline
raiveens
01. May 2009, 23:20 #1215

Kopš: 15. Sep 2006

Ziņojumi: 744

Braucu ar:


01 May 2009, 23:17:11 edzulis rakstīja:

01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???


Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes.

skaidrs, nezināju!!! tā pat kā piemēram audi s2 stock ir bez bremžu pastiprinātāja, bet tas jau ne tajā forumā, kur nu vēl topikā!! bet izbrīna tas ka rūpnīca ražo tādus auto bez bremzēm!!!
Offline
buncix
01. May 2009, 23:22 #1216

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


23 Apr 2009, 23:55:23 noisex rakstīja:
ew matematikji, pa cik % samazinatos Vmax, ja nomaina LSD no 3.15 uz 3.45? un vel..vai ir liela jeega no shortshiftera?

Ir ir foršāk ar shortshifteri kā ar parrasto. Sanāk īsāks pārslēdziens un vari just kurā pārnesumā esi iemetis! Man pēc shortshiftera ir pat parādijies tāds neliels klikšķītis brīdi kad ieliek attiecīgajā robā. 3.15 un 3.45 attiecības 328i) - pirmā labāka uzrāvienam, otrā driftam. Uzliekot divus tādus autiņus ar identiskiem motoriem uz trases, otrā atiecība 1. un 2. pārnesumā atpaliek uz pārslēgšanos un tikai 3. paŗnesumā aiziet garām... Ja vien neesi drifters, ikdienai labāk tomēr ir ražotāja izvēlētā attiecība!
Offline
uvels
02. May 2009, 00:51 #1217

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku

Bremzu risinajums
Offline
kars
02. May 2009, 01:09 #1218

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo


01 May 2009, 23:17:11 edzulis rakstīja:

01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???


Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes.


e46m3 un arī jaunajam e92m3 ar bremzēm ir kā ir trases režīmos cik lasīts pa importijas forumiem tad ja domā regulāri gāst pa trasi ar eminieku tad bremžu upgreids ir viena no pirmajām lietām ko iesaka

re kur iekš video redzams ka e92m3 jau pēc ~3 apļiem bremzes pārkarst/pazūd

[ Šo ziņu laboja kars, 02 May 2009, 01:09:47 ]

Offline
dallas
02. May 2009, 01:11 #1219

Kopš: 03. Apr 2006

Ziņojumi: 204

Braucu ar: Sarkano emku

Izskatas ka visiem M-niekiem bremzes defaulta neder trasei bet tikai dinamiskai parvietosanai.
Offline
uvels
02. May 2009, 01:12 #1220

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


02 May 2009, 01:11:22 dallas rakstīja:
Izskatas ka visiem M-niekiem bremzes defaulta neder trasei bet tikai dinamiskai parvietosanai.

a kas bija ar e34 m5 tam lielajam bremzem kas naca uz late 3,8L??
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo