Autors | Ziņojums |
edzulis  | 01. May 2009, 23:01 |
#1201
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| beidziet čakarēt normālu auto |
Offline | |
|
SteelRat  | 01. May 2009, 23:05 |
#1202
|
|
 Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164009
Braucu ar: E95
| edzul, sifters ir loti noderiga ieta jebkuram manuaalim, jo reali smazinas parsleega gaajiens bet par reduktora saisinashanu, katram savs, es galu nevelku, man svargaks ir uzraviens, citam otradi 
-----------------
|
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:05 |
#1203
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
01 May 2009, 23:01:34 edzulis rakstīja:
beidziet čakarēt normālu auto
kam tad nez viņi ir domāti???? man patīk šitie m5 īpašnieki, pa trasi baidās braukt!!! tipa remonts dārgs?? vai kas???  |
Offline | |
|
SteelRat  | 01. May 2009, 23:06 |
#1204
|
|
 Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164009
Braucu ar: E95
| kursh ta baidas 
-----------------
|
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:12 |
#1205
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
| nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!!  |
Offline | |
|
SteelRat  | 01. May 2009, 23:13 |
#1206
|
|
 Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164009
Braucu ar: E95
| tu par e60 m5 runaa 
-----------------
|
Offline | |
|
edzulis  | 01. May 2009, 23:14 |
#1207
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Esmu vairākas reizes ar M5 gāzis pa trasi, bet nu bremzes netur to masu kā arī ar sajūgu kā ar mazu bērnu jāapietās. Nav gluži trases auto, bet ar visu to viņa masu viņš vienkārši lieliski vadās  |
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:15 |
#1208
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
01 May 2009, 23:13:44 SteelRat rakstīja:
tu par e60 m5 runaa 
aha!!! |
Offline | |
|
|
edzulis  | 01. May 2009, 23:15 |
#1209
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
01 May 2009, 23:12:34 raiveens rakstīja:
nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!! 
trase to SMG kārbu nečakarē SMG čakarē launch control un gāšana augstākajos setingos. Ar manuālo, vidējo režīmu imo pilnīgi droši var gāzt. M5 ir pietiekami jaudīgs auto, lai neiespringtu par laiku, kas tiek zaudēts uz pārslēgšanos. [ Šo ziņu laboja edzulis, 01 May 2009, 23:16:05 ] |
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:16 |
#1210
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
01 May 2009, 23:14:23 edzulis rakstīja:
Esmu vairākas reizes ar M5 gāzis pa trasi, bet nu bremzes netur to masu kā arī ar sajūgu kā ar mazu bērnu jāapietās. Nav gluži trases auto, bet ar visu to viņa masu viņš vienkārši lieliski vadās 
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā??? |
Offline | |
|
ozo  | 01. May 2009, 23:17 |
#1211
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18991
Braucu ar: Braucu ar
| pffff, M5 teh. pasee rakstiits, ka ar vinju ir jaagaazh?
E30 M3 EVO un vairums vnk M3 arii netiek likti trasee kaut arii ir legjendarakais trases auto no visas M saimes 
AA, nu jaa, tagad teiks, ka E30 nevar ar E60 salidzinat utt. |
Offline | |
|
edzulis  | 01. May 2009, 23:17 |
#1212
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???
Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes. |
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:17 |
#1213
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
01 May 2009, 23:15:52 edzulis rakstīja:
01 May 2009, 23:12:34 raiveens rakstīja:
nu ir viens, tikai šaubos vai viņš te uzturās, čali tirdam jau kādu gadu lai dot pagāst pa trasi, bet šis ne un ne!!! tipa ja esot gatavi pēc tam mainīt smg kārbu, vai kādu tur, tad lai ņemot un gāžot!!! 
trase to SMG kārbu nečakarē SMG čakarē launch control un gāšana augstākajos setingos. Ar manuālo, vidējo režīmu imo pilnīgi droši var gāzt. M5 ir pietiekami jaudīgs auto, lai neiespringtu par laiku, kas tiek zaudēts uz pārslēgšanos.
nu galu galā, ja cīņa ir par sekundēm, tad arī pārslēgšanās ir ļoti nozīmīga, bet ja jau prieka pēc, tad jau protams po |
Offline | |
|
edzulis  | 01. May 2009, 23:18 |
#1214
|
|
 Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
01 May 2009, 23:17:04 ozo rakstīja:
pffff, M5 teh. pasee rakstiits, ka ar vinju ir jaagaazh?
E30 M3 EVO un vairums vnk M3 arii netiek likti trasee kaut arii ir legjendarakais trases auto no visas M saimes 
AA, nu jaa, tagad teiks, ka E30 nevar ar E60 salidzinat utt.
arī ar sport evo esmu gāzis pilnā ručkā Viss kruta priekš 20 gadīga auto. Pat tur līdzi daļai sportinieku un daļai pat iet garām.
Visvairāk adrenalīna laikam tomēr trasē būs no E46 M3... iet, bremzē, vadās. [ Šo ziņu laboja edzulis, 01 May 2009, 23:19:45 ] |
Offline | |
|
raiveens | 01. May 2009, 23:20 |
#1215
|
|
Kopš: 15. Sep 2006
Ziņojumi: 744
Braucu ar:
|
01 May 2009, 23:17:11 edzulis rakstīja:
01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???
Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes.
skaidrs, nezināju!!! tā pat kā piemēram audi s2 stock ir bez bremžu pastiprinātāja, bet tas jau ne tajā forumā, kur nu vēl topikā!! bet izbrīna tas ka rūpnīca ražo tādus auto bez bremzēm!!!  |
Offline | |
|
buncix | 01. May 2009, 23:22 |
#1216
|
|
 Kopš: 31. Dec 2005
Ziņojumi: 1160
Braucu ar: Ioniq 5
|
23 Apr 2009, 23:55:23 noisex rakstīja:
ew matematikji, pa cik % samazinatos Vmax, ja nomaina LSD no 3.15 uz 3.45? un vel..vai ir liela jeega no shortshiftera? 
Ir ir foršāk ar shortshifteri kā ar parrasto. Sanāk īsāks pārslēdziens un vari just kurā pārnesumā esi iemetis! Man pēc shortshiftera ir pat parādijies tāds neliels klikšķītis brīdi kad ieliek attiecīgajā robā. 3.15 un 3.45 attiecības 328i) - pirmā labāka uzrāvienam, otrā driftam. Uzliekot divus tādus autiņus ar identiskiem motoriem uz trases, otrā atiecība 1. un 2. pārnesumā atpaliek uz pārslēgšanos un tikai 3. paŗnesumā aiziet garām... Ja vien neesi drifters, ikdienai labāk tomēr ir ražotāja izvēlētā attiecība! |
Offline | |
|
|
uvels | 02. May 2009, 00:51 |
#1217
|
|
 Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
| Bremzu risinajums
|
Offline | |
|
kars  | 02. May 2009, 01:09 |
#1218
|
|
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
01 May 2009, 23:17:11 edzulis rakstīja:
01 May 2009, 23:16:04 raiveens rakstīja:
kādā ziņā netur bremzes??? tipa karst, plaisā???
Nu viņas ir no akmens laikmeta - ar vienu cilindru. Uzkarst un nebremzē. Aukstas viņas arī nav nekādas dižās. Pa štrāsi 2x no 250 nenometīsi pa mēmo. E46 M3 kudi labākas bremzes.
e46m3 un arī jaunajam e92m3 ar bremzēm ir kā ir trases režīmos cik lasīts pa importijas forumiem tad ja domā regulāri gāst pa trasi ar eminieku tad bremžu upgreids ir viena no pirmajām lietām ko iesaka
re kur iekš video redzams ka e92m3 jau pēc ~3 apļiem bremzes pārkarst/pazūd   [ Šo ziņu laboja kars, 02 May 2009, 01:09:47 ] |
Offline | |
|
dallas | 02. May 2009, 01:11 |
#1219
|
|
Kopš: 03. Apr 2006
Ziņojumi: 204
Braucu ar: Sarkano emku
| Izskatas ka visiem M-niekiem bremzes defaulta neder trasei bet tikai dinamiskai parvietosanai. |
Offline | |
|
uvels | 02. May 2009, 01:12 |
#1220
|
|
 Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
02 May 2009, 01:11:22 dallas rakstīja:
Izskatas ka visiem M-niekiem bremzes defaulta neder trasei bet tikai dinamiskai parvietosanai.
a kas bija ar e34 m5 tam lielajam bremzem kas naca uz late 3,8L?? |
Offline | |
|