Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Chiping up

AutorsZiņojums
AF
11. Feb 2016, 08:13 #1081

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


10 Feb 2016, 23:59:37 Domeniks rakstīja:
Un ko jaunie CSDD noteikumi saka par izgriesanu? To jau kompis paradis. Un 2 garantets
nu pastāsti ko tad kompis tādu parādīs?
Offline
PowerBMW
11. Feb 2016, 08:21 #1082

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5806

Braucu ar:


11 Feb 2016, 07:12:48 Modrs rakstīja:

10 Feb 2016, 22:28:51 Jonix rakstīja:

10 Feb 2016, 22:23:56 968-jk rakstīja:
Savulaik tika tādas muļķības darītas, tāpat kā Tu savam, tikai Es neko mašīnai neesmu izgriezis.
Tūliņ arī salona filtrus sāks ņemt laukā nevis mainīt.
Ja DPF ir beidzies resurss, filtra mazgāšana palīdz tikai uz kādu laiku.
Pie mums katru nedēļu kāds atbrauc izgriezt ar tekstu - samaksāju xxx naudiņas par mazgāšanu un ķīmiju, pirmos 2000-5000km viss bija jauki, bet pēc tam atkal sākās...

Negatīvās sekas pilnam filtram?
Degvielas patēriņš, dzinēja darbība, jauda, atsaucība un, pats galvenais, būtiski samazinās turbīnas dzīves ilgums.


tas nozīmē:
sūdīgi mazgāts filtrs, lai gan patiesībā tas būtu augstās temp. jāizkarsē, lai būtu tīrs;
Nopists motors, jo pa daudz draza iet iekš DPF;
Braucējs brauc nepareizos režīmos un motors pareizi neelpo;
Lieto nepareizas eļļas, kurām ir augsts pelnu saturs;

Autobūvē vesela inženieru kavalērija ir strādājusi pie dpf, un tā procesiem, bet cilvēki, kuriem nav ne mazākā sajēga, gudri irš un griež laukā.

BTW - kā tad īsti to kvēpinieku mazgā? ar kārčeri tēmē trubā un špricē motora mazgājamo?

Tu izliecies vai esi muļķis? Tu runā tikpat stulbi kā turbīnu restaurētāji-proti 400k nogājušai turbīnai jāmeklē cēlonis kādēļ izjuka jo pašā būtībā turbīnas esot mūžigas un tāpat vien vai no vecuma(izdiluma) nebeidzas

Vecs izstrādāts pdf filtrs iekšā ir sabiris ,sadalijies kāda tur vēl mazgāšana tīrīšana vai procesa veikšana un arī tu nelocīsi 2k eur par jaunu jo par to naudu varēsi mammas mājai jumtu nomainīt
Offline
Gunto
11. Feb 2016, 20:31 #1083

Kopš: 16. Apr 2015

Ziņojumi: 437

Braucu ar:

Čau visiem!
Cik ir 3.0d m57d sprauslas atvēršanās laiks?
Vai labāk pasakiet, par cik % variet to laiku paildzināt?
Offline
gintc
11. Feb 2016, 21:12 #1084

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

Tak csdd ieksh TA ja vinji kompi liks un ja arī ko konstatees, tad 2 neliks, tikai painformēs! stresa nav!
Offline
Jonix
12. Feb 2016, 23:05 #1085

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


11 Feb 2016, 20:31:42 Gunto rakstīja:
Čau visiem!
Cik ir 3.0d m57d sprauslas atvēršanās laiks?
Vai labāk pasakiet, par cik % variet to laiku paildzināt?
Pie kāda degviela spiediena un degvielas dozas? Precīzi kuram dzinējam, kādām sprauslām un kādam vadības blokam.
Noteiktas dozas atvēršanās spiedienu izmainīt par x%, ir pēc būtības nepareizi un izteikti smaržo pēc rumbulniekiem, kvēpu mākoņa un nepareiza patēriņa panelī. Jo īpaši ja tam pretī netiek dots pareizi aprēķināts iesmidzināšanas moments, turbīnas spiediens, EGR, DPF darbība u.c. nianses.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Gri6a
20. Feb 2016, 19:25 #1086

Kopš: 15. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Piedāvāju veikt REMAP tiem, kam ir 3.0D (M57d30) motori ar 135 Kw 184 HP. Remapam veikts DYNO tests un jaudas uzlabojums atbilst 225HP 460Nm.

Tas ir stabils un drošs jaudas uzlabojums, vēl jo vairāk, ja ir manuālā kārba, kurai nevajadzētu izjukt līdz aptuveni 500 Nm

Uzlabojumi:
Progresīvs paātrinājums līdz 1500 apgriezieniem
Agresīvs no 2200 apgriezieniem jebkurā robā.
Dūmainības samazinājums
EGR norubīts nost

Varu veikt remapu tikai šim dzinējam, jo tikai uz šo dzinēju ir bijusi interese vākt info, mācīties, testēt un piepalīdzot draugiem profesionāļiem, ir izdevies izveidot labas kartes šim dzinējam.

Ja ir vēlēšanās čipot citus dzinējus, šeit jau ir vismaz 2 profesionāļi, kas to izdarīs!!!

Ir iespēja vēl pacelt līdz 244 hp 530 Nm, bet tas vairs nebūs droši!

Mana cena ir ļoti demokrātiska, jo neuzskatu sevi par nekādu ūber profesionāli.

Jā kaut kas neapmierinās, uzlikšu atpakaļ jau esošās kartes un šķirsimies kā draugi, bet 99,9% garantēju ka būs smaids sejā!

PM!

[ Šo ziņu laboja Gri6a, 20 Feb 2016, 19:39:21 ]

Offline
AF
20. Feb 2016, 19:43 #1087

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Ja jau vari tikai vienam motoram veikt remapu, tātad nav nopirkti softi citiem vadības blokiem ps 240hp tam motoram stockā galīgi nav maksimums

[ Šo ziņu laboja AF, 20 Feb 2016, 19:45:15 ]

Offline
Gri6a
20. Feb 2016, 19:49 #1088

Kopš: 15. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Tu lasīt māki? Kā tu domā cik ilgi vajag laiku lai iedziļinātos uz katru dzinēju? Kā tu domā kāpēc chiptūnings ir tik dārgs??? Un kāpēc džeki normāli svīst reizēm, lai panāktu rezultatu? Es tam vēl neesmu gatavs, bet M57d30 ar čomu palīdzību ir izpīpēts.

Un, ja es piedāvātu "univērsālās" kartes, es varētu arī Ferrarī piedāvāt remapot. Sākumā, kad parādījās interese meklēju tādus failus, bet tas VISS ir SŪDS. Ar čomu palīdzību ir parādījusies izpratne un ir rezultāts.

P.S a cik Nm priekš kārbas ir maksimums stockā? Automātam??

[ Šo ziņu laboja Gri6a, 20 Feb 2016, 19:51:16 ]

Offline
AF
20. Feb 2016, 19:52 #1089

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Visus Nm maksimumus var nētā atrast bet labāk ir pieredze. Da neńem łaunā, vēlu veiksmi

[ Šo ziņu laboja AF, 20 Feb 2016, 19:54:13 ]

Offline
RenegadeX
20. Feb 2016, 20:09 #1090

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


20 Feb 2016, 19:49:37 Gri6a rakstīja:
Tu lasīt māki? Kā tu domā cik ilgi vajag laiku lai iedziļinātos uz katru dzinēju? Kā tu domā kāpēc chiptūnings ir tik dārgs??? Un kāpēc džeki normāli svīst reizēm, lai panāktu rezultatu? Es tam vēl neesmu gatavs, bet M57d30 ar čomu palīdzību ir izpīpēts.

Un, ja es piedāvātu "univērsālās" kartes, es varētu arī Ferrarī piedāvāt remapot. Sākumā, kad parādījās interese meklēju tādus failus, bet tas VISS ir SŪDS. Ar čomu palīdzību ir parādījusies izpratne un ir rezultāts.

P.S a cik Nm priekš kārbas ir maksimums stockā? Automātam??

degvielas sistēma nav jāuzlabo? cik esmu petijis tad M57TU galvena atskiriba ir del uzlabotas degvielas sistemas. M57 degvielas sistēma ir ar ierobežotu spiedienu, tāpēc arī jauda ierobežota.
Palabo, ja kļūdos. Vienkārši pašam arī ir interese par tāda veida uzlabojumu tieši ar šo motoru.
Offline
Gri6a
20. Feb 2016, 20:11 #1091

Kopš: 15. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

Viss kārtībā, bet apvainojums bija galīgi nevietā!
Kā jau es minēju, es tikai mācos un pārliecināts pagaidām esmu tikai par jau augstākminēto motoru. Bet tas mani nepadara automātiski par lohu, ja es nelienu tur, kur nejūtos pārliecināts (citi dzinēji)

Pats braucu ar M57d30! Es sevi nepielīdzinu foruma lietpratējiem šajā jomā (visu cieņu viņiem), bet viņi arī par savu darbu un pieredzi adekvāti prasa.

Es tajā pašā laikā neprasu neko, ja kāds paliktu neapmierināts. Bet, ja apmierināts, tad ļoti maz. Ja kādam ir interese, lai droši piesakās. Ja nē, arī nekas. Turpināšu mācīties un krāt pieredzi.
Offline
Gri6a
20. Feb 2016, 20:17 #1092

Kopš: 15. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar:

RenegadeX

Manam M57d30 nekas netika uzlabots, lai sasniegtu 225 HP 460 Nm. Viss ir stock!
Offline
rezone
07. Mar 2016, 14:18 #1093

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: E70

Jautājums : vai "čipo" tikai ātrumkārbu ? un cik tas maksā (RR sport 3.0d )

Braucot manuālajā režīmā kārba slēdzās ātri, bet parastajā drive režīmā viss notiek pārāk nesteidzīgi.

[ Šo ziņu laboja rezone, 07 Mar 2016, 14:25:52 ]

Offline
daulex
07. Mar 2016, 14:33 #1094

Kopš: 21. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 922

Braucu ar: Bardahl eļļu


07 Mar 2016, 14:18:25 rezone rakstīja:
Jautājums : vai "čipo" tikai ātrumkārbu ? un cik tas maksā (RR sport 3.0d )

Braucot manuālajā režīmā kārba slēdzās ātri, bet parastajā drive režīmā viss notiek pārāk nesteidzīgi.



Tur adaptīva kārba, viņu reseto un tad, ja tu agresīvi brauc, viņa arī sāk agresīvi slēgties.
Offline
Jonix
07. Mar 2016, 17:04 #1095

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


07 Mar 2016, 14:33:04 daulex rakstīja:

07 Mar 2016, 14:18:25 rezone rakstīja:
Jautājums : vai "čipo" tikai ātrumkārbu ? un cik tas maksā (RR sport 3.0d )

Braucot manuālajā režīmā kārba slēdzās ātri, bet parastajā drive režīmā viss notiek pārāk nesteidzīgi.



Tur adaptīva kārba, viņu reseto un tad, ja tu agresīvi brauc, viņa arī sāk agresīvi slēgties.
+1
Čipot jau, protams, var

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
ilmars4998
07. Mar 2016, 17:38 #1096

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: XY-28

5hp18 arī resetojas?
Offline
Kaross
07. Mar 2016, 21:17 #1097

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Protams, tikai tā "resetošana" nav domāta, lai auto paliktu sportiskāks.
Tas ir domāts eļļas maiņām, remontiem u.t.t
Ir gadījumi, kad noresetojot kārba slēdzas daudz sliktāk līdz atkal pieadaptējas kādam sīkam defektam. Kas tik vecām kārbam nav nekas īpāšs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
miklucis
07. Mar 2016, 21:41 #1098

Kopš: 12. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1020

Braucu ar: 330; (. )( .)

Domju ar "ressetošanu" ir domāta kārbas adaptācija, kas piemērojas braukšanas stilam.
Nometot šo "mācību" karba ir mazliet agresīvāka. Tas nav tas pats, kas nonest eļļas maiņās intervālu.

[ Šo ziņu laboja miklucis, 07 Mar 2016, 21:43:46 ]

Offline
Kaross
07. Mar 2016, 23:45 #1099

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4464

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


07 Mar 2016, 21:41:30 miklucis rakstīja:
Domju ar "ressetošanu" ir domāta kārbas adaptācija, kas piemērojas braukšanas stilam.
Nometot šo "mācību" karba ir mazliet agresīvāka. Tas nav tas pats, kas nonest eļļas maiņās intervālu.



Cik tad tās adaptācijas ir?
Latviešiem tiešām ir tieksme, jo mazāk zina, jo vairāk runā.
Tas ir viens un tas pats. Nav tāda eļļas maiņas intervāla adaptācija...

Adaptāciju laikā kārba pielāgojas braukšanas stilam kā arī iespējamiem kārbas defektiem mainot spiediena vārstu, virzulīšu darbību ut.t. Teorētiski reizēm pat apslēpjot manāmus defektus, kuri uzreiz būs ārā nodzēšot adaptāciju.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
968-jk
08. Mar 2016, 08:05 #1100

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13917

Braucu ar: 30niekiem

Adaptācijas kārbas nerullē, ja ar auto sanāk braukt diviem cilvēkiem ar atšķirīgiem braukšanas stiliem. Man liekas, ka Man tā kārba jūdzas nost, jo sieva brauc mierīgi, bet Es vnm ar nospiestu "S". Protams, ja ilgāku laiku braucu, tad viss ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo