Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi celtniekiem
Autors | Ziņojums |
Turbomen | |  Kopš: 15. Sep 2009
Ziņojumi: 1063
Braucu ar: ,... ..KTM un ar,lielu smaidu uz sejas , ,, , ,.,, ,..
| Var kads ludzu paskaidrot kur ir pielietojama akmens vate un kur mineral vate? | Offline | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3424
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 17:46:51 Turbomen rakstīja:
Var kads ludzu paskaidrot kur ir pielietojama akmens vate un kur mineral vate?
Visiem ražotājiem ir pieejami katalogi, kuros precīzi uzrakstīts, kas, kur un kā izmantojams.
Akmens vate jau pēc būtības arī ir minerālvate, ar minerālvati Tu visticamāk domāji stiklavati.
Tev vienkārši jāskatās, kurš produkts Tev der vislabāk - cena (+iestrādes izmaksas) vs. fizikālās īpašības (siltumvadāmība/noturība, attiecības ar mitrumu) vs. garantētais kalpošanas laiks (protams atkarīgs no iestrādes kvalitātes) vs. nepieciešamība pēc papildus materiāliem pīrāgam (plēves, pretvēja plātnes u.c.). | Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2557
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
| Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto? | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
| Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok? | Offline | | |
MPBK | |  Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1954
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas. | Online | | |
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3424
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Jekuram tapetēm virsma jāsagatavo perfekti, pretējā gadījumā visi sīkumi būs redzami, gan dabiskajā, gan mākslīgajā apgaismojumā.
| Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13900
Braucu ar: 30niekiem
|
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Reģipsim ir Zn, Al, papīra ar iestrādātu plastmasu un plastmasas stūrīši bet bez sieta. Tie ar sietu ir fasādēm.
Zn stūra šinas izmanto standarta situācijām 90' leņķī, papīra priekš šaur vai platleņķa, plastmasa savukārt arkām un citām liektām vietām. | Offline | | |
968-jk | |  Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13900
Braucu ar: 30niekiem
|
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas. | Offline | | |
|
Lala | |  Kopš: 16. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 3424
Braucu ar: Visādiem pedāļiem un Svensonu kasti.
|
19 Feb 2015, 19:15:42 Z4 rakstīja:
Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok?
Tas atkarīgs no izvēlētā siltumizolācijas materiāla.
Bet pat eko-vatei, kurai raksta, ka nevajag tvaika plēvi ir pieejamas "elpojošas" membrānas.
Difūzmebrāna ir domāta, lai to mitrumu, kurš ticis konstrukcijās izlaistu ārā, un vienlaicīgi nelaistu iekšā vēju.
Iekšpusē nekāda jēga.
Pūst, ja nenolīmē tvaika izolācijas šuves un mitrums tiek konstrukcijās.
Pūšanu vēl vairāk pastiprina nepareiza ārpuses izbūve, kad, piemēram, membrāna saskarās ar vati un mitrums, kurš caur membrānu ejot ārā tur koncentrējās slapina vati un konstrukciju.
Saprotams, ka ideāli noslēgtai konstrukcijai "elpošana" nekāda un sanāk ledusskapja princips.
Tāpēc vajag labu ventilācijas sistēmu/rekuperācijas sistēmu. | Offline | | |
MPBK | |  Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1954
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Feb 2015, 20:04:33 968-jk rakstīja:
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas.
Es par to, ka ar krāsu vēl var kādu eroru noslēpt, bet ar fototapeti būs redzami visi kasjaki  | Online | | |
Horacijs_Keins | |  Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2481
Braucu ar:
| Ko saka lietotāji par click parketu un apsildāmajām grīdām? Būvmateriālu veikalos ražotājs uz iepakojuma norāda max 25 grādi. Skaidrs,ka būs šad un tad pāri tā temperatūra. Ir kāds ražotājs kura parketam pieļaujama augstāka temperatūra? | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
|
19 Feb 2015, 20:06:17 Lala rakstīja:
19 Feb 2015, 19:15:42 Z4 rakstīja:
Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok?
Tas atkarīgs no izvēlētā siltumizolācijas materiāla.
Bet pat eko-vatei, kurai raksta, ka nevajag tvaika plēvi ir pieejamas "elpojošas" membrānas.
Difūzmebrāna ir domāta, lai to mitrumu, kurš ticis konstrukcijās izlaistu ārā, un vienlaicīgi nelaistu iekšā vēju.
Iekšpusē nekāda jēga.
Pūst, ja nenolīmē tvaika izolācijas šuves un mitrums tiek konstrukcijās.
Pūšanu vēl vairāk pastiprina nepareiza ārpuses izbūve, kad, piemēram, membrāna saskarās ar vati un mitrums, kurš caur membrānu ejot ārā tur koncentrējās slapina vati un konstrukciju.
Saprotams, ka ideāli noslēgtai konstrukcijai "elpošana" nekāda un sanāk ledusskapja princips.
Tāpēc vajag labu ventilācijas sistēmu/rekuperācijas sistēmu.
Par labu ventilāciju tiek domāts, arī variants ir apsvērts par rekuperācijas sistēmu.
Mans siltumizolācijas pīrāgs skatoties no neapsildāmajiem un ventilējamiem bēniņiem ir
-30mm rokwool cietā vate( man liekas fasrock),
-tad starp sijām 100+75+50mm rokwool super, akmens vate loksnēs.
-tad nāks šķērsām vēlviens karkass,kurā būs 75mm rokwool super, akmens vate loksnēs,
-un tad vēl viens izlīmeņots šķērslatojums( sanāk paralēri sijām) ar soli pa 400mm(60*50mm latas),lai var skrūvēt reģipsi. un tur arī domāju ielikt 50mm vati.
Cik esmu izglītojies, tad tvaika izolāciju var likt arī starp pēdējo un pirmspēdējo slāni, vai labāk atstāt pēdējos 50mm tukšus un tvaika izolāciju likt pie 75mm vates? vai arī tieši pirm reģipša?
Mājā ir no keraterm mūrēta un ja likšu tvaika izolāciju,tad viņu uzlikšu maksimāli perfekti- nebūs caurumi tvaika izolācijā.
p.s. Zinu,ka daudzi šausmināsies par daudzajiem karkasiem un lielo siltumizolācijas slani, bet es taisu priekš sevis un zinu ,ka lielākais siltums iziet caur griestiem.
| Offline | | |
Nello | |  Kopš: 15. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2557
Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...
|
19 Feb 2015, 20:20:34 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 20:04:33 968-jk rakstīja:
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas.
Es par to, ka ar krāsu vēl var kādu eroru noslēpt, bet ar fototapeti būs redzami visi kasjaki 
Nebūs fototapetes...taisu pa lēto,jo nav doma ilgi dzīvot tai izstabā...un tas ka diezvai spēšu sienas sagatavot labi...
Starpcitu,bez lieka čakara nav vieglāk nolīmēt ar krāsojamajām tapetēm,lai sienas nav baigi jāšpaktelē?
[ Šo ziņu laboja Nello, 19 Feb 2015, 20:48:26 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 20:27:23 Horacijs_Keins rakstīja:
Ko saka lietotāji par click parketu un apsildāmajām grīdām? Būvmateriālu veikalos ražotājs uz iepakojuma norāda max 25 grādi. Skaidrs,ka būs šad un tad pāri tā temperatūra. Ir kāds ražotājs kura parketam pieļaujama augstāka temperatūra?
Koka grīdām nebūs, mani arī brīdināja, ka max 27 grādi, ja vairāk, tad neko vairs negarantē.
Tikai kāpēc lai normāli izbūvēta siltā grīda mājā, kas nav malkas šķūnis, būtu jāsilda virs 25 C? | Offline | | |
MPBK | |  Kopš: 24. Feb 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1954
Braucu ar: 500 un 800
|
19 Feb 2015, 20:42:00 Nello rakstīja:
19 Feb 2015, 20:20:34 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 20:04:33 968-jk rakstīja:
19 Feb 2015, 19:56:42 MPBK rakstīja:
19 Feb 2015, 18:36:26 Nello rakstīja:
Reģipsis saskrūvēts,vajag špaktelēt šuves,ja doma ir līmēt tapetes,man pietiks tikai ar uniflotu,jeb tomēr vajag arī smalko špakteļmasu?
Kāda starpība ir reģipša lokšņu stūrīšiem,ir metāla un ir plasmasa kopā ar sietu... Kuru variantu kad pielieto?
Ja taisi sev, tad noteikti špaktelē visu. Būs vieglāk līmēt tapetes. Ja izdomāsi līmēt fototapetes, tad virsmai jābūt vēl labā sagatavotai kā priekš krāsošanas.
Nevis vēl labāk kā krāsošanai bet tik pat labi kā krāsošanai. Uz švīkainas vai citādi nepabeigtas sienas nav jāliek virsū krāsa vai fototapetem.
Ja liek kaut kādu biezu pūkainu tapeti, tad var būt švīciņas bet ne vagas.
Es par to, ka ar krāsu vēl var kādu eroru noslēpt, bet ar fototapeti būs redzami visi kasjaki 
Nebūs fototapetes...taisu pa lēto,jo nav doma ilgi dzīvot tai izstabā...un tas ka diezvai spēšu sienas sagatavot labi...
Starpcitu,bez lieka čakara nav vieglāk nolīmēt ar krāsojamajām tapetēm,lai sienas nav baigi jāšpaktelē?
Ja gribi pa lēto un vienkāršo, piedevām darīsi pats, tad nošpaktelē kā māki uzlīmē un krāsojamās tapetes ar tām var noslēpt vislabāk, un pie kājas ko saka citi  | Online | | |
CyberGhost | |  Kopš: 07. Mar 2012
Ziņojumi: 136
Braucu ar: M6
|
19 Feb 2015, 20:31:30 Z4 rakstīja:
19 Feb 2015, 20:06:17 Lala rakstīja:
19 Feb 2015, 19:15:42 Z4 rakstīja:
Esmu mazliet apjucis ar to,ka visās pieejamās grāmatās rakstīts- ka ir jāliek uz griestiem tvaika izolācija-vate-vēja barjera, jautājums ir par tvaika izolāciju- jo tā ir faktiski 200mikronu plēve,un lielākā daļa man saka,ka nevajag likt-neies cauri gaiss-neelpos, sapūs utt.
Pats es saprotu,ka tā tvaika izolācīja domāta,lai telpas mitrums netiktu siltumizolācijā.
Tātad interesētu Jūsu viedoklis- likt vai nelikt, pamatojums?
Mans variants būtu- varētu likt difūzijas plēvi- lai uz augšu neiet mitrums, bet uz leju atļauj elpot- tas būtu ok?
Tas atkarīgs no izvēlētā siltumizolācijas materiāla.
Bet pat eko-vatei, kurai raksta, ka nevajag tvaika plēvi ir pieejamas "elpojošas" membrānas.
Difūzmebrāna ir domāta, lai to mitrumu, kurš ticis konstrukcijās izlaistu ārā, un vienlaicīgi nelaistu iekšā vēju.
Iekšpusē nekāda jēga.
Pūst, ja nenolīmē tvaika izolācijas šuves un mitrums tiek konstrukcijās.
Pūšanu vēl vairāk pastiprina nepareiza ārpuses izbūve, kad, piemēram, membrāna saskarās ar vati un mitrums, kurš caur membrānu ejot ārā tur koncentrējās slapina vati un konstrukciju.
Saprotams, ka ideāli noslēgtai konstrukcijai "elpošana" nekāda un sanāk ledusskapja princips.
Tāpēc vajag labu ventilācijas sistēmu/rekuperācijas sistēmu.
Par labu ventilāciju tiek domāts, arī variants ir apsvērts par rekuperācijas sistēmu.
Mans siltumizolācijas pīrāgs skatoties no neapsildāmajiem un ventilējamiem bēniņiem ir
-30mm rokwool cietā vate( man liekas fasrock),
-tad starp sijām 100+75+50mm rokwool super, akmens vate loksnēs.
-tad nāks šķērsām vēlviens karkass,kurā būs 75mm rokwool super, akmens vate loksnēs,
-un tad vēl viens izlīmeņots šķērslatojums( sanāk paralēri sijām) ar soli pa 400mm(60*50mm latas),lai var skrūvēt reģipsi. un tur arī domāju ielikt 50mm vati.
Cik esmu izglītojies, tad tvaika izolāciju var likt arī starp pēdējo un pirmspēdējo slāni, vai labāk atstāt pēdējos 50mm tukšus un tvaika izolāciju likt pie 75mm vates? vai arī tieši pirm reģipša?
Mājā ir no keraterm mūrēta un ja likšu tvaika izolāciju,tad viņu uzlikšu maksimāli perfekti- nebūs caurumi tvaika izolācijā.
p.s. Zinu,ka daudzi šausmināsies par daudzajiem karkasiem un lielo siltumizolācijas slani, bet es taisu priekš sevis un zinu ,ka lielākais siltums iziet caur griestiem.
Tvaiceni liksi pirms pēdējās vates kārtas, ja liksi uzreiz aiz regipša, tad viņa būs caura kā siets no visām tām reģipša skrūvēm... cik saprotu ja taisi sev, tad attiecīgi arī regipsis būs 2 kārtās un tur vel skrūves būs par 30% vairāk.
A kas tev tur mansards siltinās? Man jau ar 3 kārtām vates un vienu kārtu šķērskoku bija ko noņemties. Neaizmirsti par vates pārlaidumiem. Jā un jajau sev taisi, tad jau PAROC vajazēja likt 
P.S. Tvaicenei pārlaidumus vajag līdz nākamajai latai taisīt un šuvēm arī, piedevām šuves jālīmē pret cieto pamatni un ar speciālu tam paredzētu līmlenti, ne parasto makgaiveru vai skoču. Tas, protams, ja sev taisa...  [ Šo ziņu laboja CyberGhost, 19 Feb 2015, 21:35:22 ] | Offline | | |
|
Horacijs_Keins | |  Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2481
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 20:53:30 Mizx rakstīja:
19 Feb 2015, 20:27:23 Horacijs_Keins rakstīja:
Ko saka lietotāji par click parketu un apsildāmajām grīdām? Būvmateriālu veikalos ražotājs uz iepakojuma norāda max 25 grādi. Skaidrs,ka būs šad un tad pāri tā temperatūra. Ir kāds ražotājs kura parketam pieļaujama augstāka temperatūra?
Koka grīdām nebūs, mani arī brīdināja, ka max 27 grādi, ja vairāk, tad neko vairs negarantē.
Tikai kāpēc lai normāli izbūvēta siltā grīda mājā, kas nav malkas šķūnis, būtu jāsilda virs 25 C?
nav nekad bijusi saskarsme ar to, tāpēc jautāju. Nevēlos ieguldīt naudu un pēc gada staigāt pa čīkstošu grīdu. Pie -15 ilgstošas āra temperatūras iedomājos,ka grīdai ir savi 25 grādi un tas pēc fabulas ir pieļaujamais maksimums,kā rezultātā arī var tikt sabojāts. Kļūdos? | Offline | | |
Z4 | | Kopš: 24. Sep 2012
Ziņojumi: 390
Braucu ar: F10 n47
|
19 Feb 2015, 21:26:09 CyberGhost rakstīja:
Tvaiceni liksi pirms pēdējās vates kārtas, ja liksi uzreiz aiz regipša, tad viņa būs caura kā siets no visām tām reģipša skrūvēm... cik saprotu ja taisi sev, tad attiecīgi arī regipsis būs 2 kārtās un tur vel skrūves būs par 30% vairāk.
A kas tev tur mansards siltinās? Man jau ar 3 kārtām vates un vienu kārtu šķērskoku bija ko noņemties. Neaizmirsti par vates pārlaidumiem. Jā un jajau sev taisi, tad jau PAROC vajazēja likt 
P.S. Tvaicenei pārlaidumus vajag līdz nākamajai latai taisīt un šuvēm arī, piedevām šuves jālīmē pret cieto pamatni un ar speciālu tam paredzētu līmlenti, ne parasto makgaiveru vai skoču. Tas, protams, ja sev taisa... 
nē,tas nav gluži mansards, sanāks pilnvērtīgs otrais stāvs, bet augšā ir samērā lēzens jumts-15 grādi.
Ui,lai sapakotu pareizi un labi ar visiem pārlaidumiem,mēs divatā pa 1,5nedēļu esam sapakojuši tikai kādus 100m2...
Nu jā, pēdējā kārtā nevar likt tvaiceni,jo sacaurumošu ar reģipša skrūvēm viņu...
Tad sanāk, es lieku tvaiceni zem 75mm biezās vates un pēc tam likt vati vai nē tajos brīvajos 50mm,kas paliek vēllidz reģipsim?
paroc un rokwool manā skatījumā ir līdzvērtīgi, tāpēc baigi neiespringu uz paroc.
Es laikam, tad izmantošu tesas limlenti, kas domāta jumta plēves salīmēšanai- vai arī ir kāda atbilstošāka?
[ Šo ziņu laboja Z4, 19 Feb 2015, 21:58:52 ] | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6928
Braucu ar:
|
19 Feb 2015, 21:47:51 Horacijs_Keins rakstīja:
19 Feb 2015, 20:53:30 Mizx rakstīja:
19 Feb 2015, 20:27:23 Horacijs_Keins rakstīja:
Ko saka lietotāji par click parketu un apsildāmajām grīdām? Būvmateriālu veikalos ražotājs uz iepakojuma norāda max 25 grādi. Skaidrs,ka būs šad un tad pāri tā temperatūra. Ir kāds ražotājs kura parketam pieļaujama augstāka temperatūra?
Koka grīdām nebūs, mani arī brīdināja, ka max 27 grādi, ja vairāk, tad neko vairs negarantē.
Tikai kāpēc lai normāli izbūvēta siltā grīda mājā, kas nav malkas šķūnis, būtu jāsilda virs 25 C?
nav nekad bijusi saskarsme ar to, tāpēc jautāju. Nevēlos ieguldīt naudu un pēc gada staigāt pa čīkstošu grīdu. Pie -15 ilgstošas āra temperatūras iedomājos,ka grīdai ir savi 25 grādi un tas pēc fabulas ir pieļaujamais maksimums,kā rezultātā arī var tikt sabojāts. Kļūdos?
Ja apsildīsi ar ūdeni, tad diez vai pārsniegs riskanto līmeni. Parasti problēmas ar koka grīdām tiem, kam elektriskā, kas iegriež max un grib ātri dabūt siltu telpu. Un tad nebūs pat runa par čīkstēšanu — var vērpties un plaisāt tas, kas nu tur ieklāts. Tā ka jāsatraucas par elektrisko grīdu režīmiem, ar ūdeni sildot satraukties nevajadzētu, to parasti neuzkarsē tik traki. | Offline | | |
Horacijs_Keins | |  Kopš: 14. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2481
Braucu ar:
| Ok, paldies! Kādu uzņēmumu ražoto parketu labāk nepirkt? Un kuru ieteiktu? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|