Online
Pašreiz BMWPower skatās 40 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
09 Nov 2015, 13:53:19 SA rakstīja:
09 Nov 2015, 13:42:28 Rolanc rakstīja:
Vienmēr esmu apbrīnojis šos padsmit auto testētājus. Salīdzinu tos ar makšķerniekiem - sēdētāji VS skraidītāji, beigu beigās rezultāts vienāds Pamatdoma ir nepirkt no perekupa, bet no reāla auto lietotāja un jau auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
Nu es teikešu tā, ka pēdejā laikā cilvēki pērk nobraukumu nevis mašīnu....vai piemēram izrādās, ka nogriezts spido par 100k....UN? visiem tāds tas spido ir(protams ne no pirmajām rokām)
Tu taču pērc mašīnu kopumā,salons,krāsa,tehniskie mezgli utt., tas ka 10+ gadus vecai mašīnai ir kaut kādi 300/400k spidometrā tas liecina ka mašīna ir šrots? Tie paši 350k uz 10gadiem, sanāk, ka mēnesī mašīna nobrauc ap 2.5k, viss ok!
Protams rumbulas 170k ir tīkamākas acīm....bet iedziļinoties tās mašīnas ir nobrauktas absloūti!
Tā kā katram jau savs.....
Nobraukumu pērk pamatoti. No tā ir atkarīgs, cik drīz būs jāzvana Veniamīnam, Dīzeļcentram vai Atvaram. Turklāt pēc autodatas daudziem auto uz 300k ir pēdējā apkope, tātad auto ir miskastes statusā un var sākt birt viss pēc kārtas.
Veciem drotiem svarīgs nav nobraukums, jo Veniamīns un Atvars ir jau apciemots visticamāk. Tur svarīga ir korozija, sapuvuši un pārlocījušies vadi un slapji vadības bloki, moduļi. | Offline | | |
HUBLOC | |  Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4743
Braucu ar: Q7
|
09 Nov 2015, 13:55:15 kiddLV rakstīja:
auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
un kā, interesanti zināt, Tu bez normālas diagnostikas sapratīsi par to, ko novērst un cik tas izmaksās? Vai arī Tu esi "oligarhs", kurš var atļauties nopirkt auto pa 10k un nākošajā dienā remontos nolocīt 5-6k? Nevienam nav vēlme pēc šādiem piedzīvojumiem, tapēc par to gala rezultātu dziļi šaubos.
Ko tu diagnosticē? Ka lodbalsts beigts vai ka gultnis jāmaina? Man arī bija tādi pircēji, kas savā servisā baudīja manu auto un teica, redzi, svira jāmaina un kaulē nost 200, kaut gad to izdarīt + materiāls maksā 50 Tevi es saprotu, jo tu pirki e65 un tur benzīna motoriem ir psc ja iegrābjas
| Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8607
Braucu ar: e39 523
| jebkuru auto, kuram vērtība ir > 3k eur ir jēga diagnosticēt. Servisā kaut vai nolasa kļūdas un pārbauda pamata lietas piekarē. Samaksā 40-50 eur un viss skaidrs.
Visiem šitajiem par diagnostiku čīkstētājiem, vai tad jums pašiem liek par to maksāt vai arī cilvēks, kurš grib pirkt samaksā? | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8353
Braucu ar: 400Zs
|
09 Nov 2015, 14:10:52 Rolanc rakstīja:
09 Nov 2015, 13:55:15 kiddLV rakstīja:
auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
un kā, interesanti zināt, Tu bez normālas diagnostikas sapratīsi par to, ko novērst un cik tas izmaksās? Vai arī Tu esi "oligarhs", kurš var atļauties nopirkt auto pa 10k un nākošajā dienā remontos nolocīt 5-6k? Nevienam nav vēlme pēc šādiem piedzīvojumiem, tapēc par to gala rezultātu dziļi šaubos.
Ko tu diagnosticē? Ka lodbalsts beigts vai ka gultnis jāmaina? Man arī bija tādi pircēji, kas savā servisā baudīja manu auto un teica, redzi, svira jāmaina un kaulē nost 200, kaut gad to izdarīt + materiāls maksā 50 Tevi es saprotu, jo tu pirki e65 un tur benzīna motoriem ir psc ja iegrābjas
man kolēģis, oligarhs - ibio, neuztaisīja kārtīgu diagnostiku e61. Nolika 10 pakas uz galda. Piektdienā. Sestdienā brauca uz veikalu un ļurba izbeidzās. remonts + sīki pribombasi = 1.5k eu. Nākošajā nedēļā nobira vēl kaut kas motoram = 600 Eu. Pēc pāris nedēļām kārba sāka sist = vēl 1.5k ja saņemsies taisīt. Par kārbu šaubos, bet ļurbu un citus sūdus normālā diagnostikā būtu pateikuši. a tā = praktiski 2.5k pa remontiem jau nospīdēja + vēl nospīdēs, ja izdomās kārbu taisīt | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Ko tu gribēji, lai tev vēl vārstu vāku noņem un interkūleri izjauc ? Tavs kolēģis nemaz nevarēja zināt, principā. | Offline | | |
SA | |  Kopš: 07. Apr 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 424
Braucu ar: G un X
|
09 Nov 2015, 14:05:05 Laoshi rakstīja:
09 Nov 2015, 13:53:19 SA rakstīja:
09 Nov 2015, 13:42:28 Rolanc rakstīja:
Vienmēr esmu apbrīnojis šos padsmit auto testētājus. Salīdzinu tos ar makšķerniekiem - sēdētāji VS skraidītāji, beigu beigās rezultāts vienāds Pamatdoma ir nepirkt no perekupa, bet no reāla auto lietotāja un jau auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
Nu es teikešu tā, ka pēdejā laikā cilvēki pērk nobraukumu nevis mašīnu....vai piemēram izrādās, ka nogriezts spido par 100k....UN? visiem tāds tas spido ir(protams ne no pirmajām rokām)
Tu taču pērc mašīnu kopumā,salons,krāsa,tehniskie mezgli utt., tas ka 10+ gadus vecai mašīnai ir kaut kādi 300/400k spidometrā tas liecina ka mašīna ir šrots? Tie paši 350k uz 10gadiem, sanāk, ka mēnesī mašīna nobrauc ap 2.5k, viss ok!
Protams rumbulas 170k ir tīkamākas acīm....bet iedziļinoties tās mašīnas ir nobrauktas absloūti!
Tā kā katram jau savs.....
Nobraukumu pērk pamatoti. No tā ir atkarīgs, cik drīz būs jāzvana Veniamīnam, Dīzeļcentram vai Atvaram. Turklāt pēc autodatas daudziem auto uz 300k ir pēdējā apkope, tātad auto ir miskastes statusā un var sākt birt viss pēc kārtas.
Veciem drotiem svarīgs nav nobraukums, jo Veniamīns un Atvars ir jau apciemots visticamāk. Tur svarīga ir korozija, sapuvuši un pārlocījušies vadi un slapji vadības bloki, moduļi.
Pag, a tāda definīcija nepastāv, ka arī līdz tiem 350k km auto ir kopts un remontēts?
Jo ja tā paklausās tad mans e70 un citi auto būs zelta vērtībā, jo man vienalga cik viņi ir nobraukuši, visas tiek uzturētas labā stāvoklī.
Pat sprinteri ko nesen pārdevu ar 1.3 milj km nobraukumu, viņi vēljoprojām brauc un brauks | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3605
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
|
09 Nov 2015, 13:53:19 SA rakstīja:
09 Nov 2015, 13:42:28 Rolanc rakstīja:
Vienmēr esmu apbrīnojis šos padsmit auto testētājus. Salīdzinu tos ar makšķerniekiem - sēdētāji VS skraidītāji, beigu beigās rezultāts vienāds Pamatdoma ir nepirkt no perekupa, bet no reāla auto lietotāja un jau auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
Nu es teikešu tā, ka pēdejā laikā cilvēki pērk nobraukumu nevis mašīnu....vai piemēram izrādās, ka nogriezts spido par 100k....UN? visiem tāds tas spido ir(protams ne no pirmajām rokām)
Tu taču pērc mašīnu kopumā,salons,krāsa,tehniskie mezgli utt., tas ka 10+ gadus vecai mašīnai ir kaut kādi 300/400k spidometrā tas liecina ka mašīna ir šrots? Tie paši 350k uz 10gadiem, sanāk, ka mēnesī mašīna nobrauc ap 2.5k, viss ok!
Protams rumbulas 170k ir tīkamākas acīm....bet iedziļinoties tās mašīnas ir nobrauktas absloūti!
Tā kā katram jau savs.....
man arī nobraukums šķiet ļoti svarīgs, jo ir lietotas gan vecas mašīnas ar mazu nobraukumu (piemēram, 15 gadīgs dīzelis ar 150k), gan svaigāki ar lielu (5 gadīgs ar 300k, 7 gadīgs ar 400k) un tieši ar daudz nobrauktajiem ir bijusi lielāka ķēpa kā ar aprūsējušiem mazbrauktiem brīnumiem. | Offline | | |
Kidd | |  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8353
Braucu ar: 400Zs
|
09 Nov 2015, 14:20:15 edzhaans rakstīja:
Ko tu gribēji, lai tev vēl vārstu vāku noņem un interkūleri izjauc ? Tavs kolēģis nemaz nevarēja zināt, principā.
nu re ku labi. ta jau diagnostika, kā izrādās, nah nav vajadzīga, tur neko tāpat nevar redzēt un vispār - ar to nodarbojas tikai lohi, lai papisinātu prātu pārdevējam | Offline | | |
|
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13775
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Bija viens brīdis, kad meklēju bračkam 330/335 e91.
Domāju poh, jāņem dārgākais, sarunājām pārbaudi pie BR, remonts ~1,5k un nobraukums +150k. Jāpiebilst, ka džeks nebija nekāds kapeikjāklis, bet neticēja, arī par nobraukumu. Piemēram: bija nomainīti, jauni bremžu kluči, bet diski bija metami, špaktele visos sānos + jumts utt.
Cenu negribēja laist, ja nebūtu pārbaudīts 100% ņemtu, jo viss redzamais bija konfekte. Bet katram autiņam savs pircējs  | Offline | | |
Murphy  | |  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
09 Nov 2015, 14:15:30 kiddLV rakstīja:
09 Nov 2015, 14:10:52 Rolanc rakstīja:
09 Nov 2015, 13:55:15 kiddLV rakstīja:
auto patīk, tad pārējais ir novēršams.
un kā, interesanti zināt, Tu bez normālas diagnostikas sapratīsi par to, ko novērst un cik tas izmaksās? Vai arī Tu esi "oligarhs", kurš var atļauties nopirkt auto pa 10k un nākošajā dienā remontos nolocīt 5-6k? Nevienam nav vēlme pēc šādiem piedzīvojumiem, tapēc par to gala rezultātu dziļi šaubos.
Ko tu diagnosticē? Ka lodbalsts beigts vai ka gultnis jāmaina? Man arī bija tādi pircēji, kas savā servisā baudīja manu auto un teica, redzi, svira jāmaina un kaulē nost 200, kaut gad to izdarīt + materiāls maksā 50 Tevi es saprotu, jo tu pirki e65 un tur benzīna motoriem ir psc ja iegrābjas
man kolēģis, oligarhs - ibio, neuztaisīja kārtīgu diagnostiku e61. Nolika 10 pakas uz galda. Piektdienā. Sestdienā brauca uz veikalu un ļurba izbeidzās. remonts + sīki pribombasi = 1.5k eu. Nākošajā nedēļā nobira vēl kaut kas motoram = 600 Eu. Pēc pāris nedēļām kārba sāka sist = vēl 1.5k ja saņemsies taisīt. Par kārbu šaubos, bet ļurbu un citus sūdus normālā diagnostikā būtu pateikuši. a tā = praktiski 2.5k pa remontiem jau nospīdēja + vēl nospīdēs, ja izdomās kārbu taisīt
Tie mezgli e60 var nobirt gan tam kurš stāv pa 6k eur, gan tam kurš pa 16k eur. Tev neviens serviss vai diagnostika neiedos garantiju ka pēc nedēļas kārba neaizies vai turbīna noklāsies
Koļega tagad sataisījis var aizmirst par šiem mezgliem uz pāris gadiem. | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
09 Nov 2015, 14:21:37 SA rakstīja:
Pag, a tāda definīcija nepastāv, ka arī līdz tiem 350k km auto ir kopts un remontēts?
Jo ja tā paklausās tad mans e70 un citi auto būs zelta vērtībā, jo man vienalga cik viņi ir nobraukuši, visas tiek uzturētas labā stāvoklī.
Pat sprinteri ko nesen pārdevu ar 1.3 milj km nobraukumu, viņi vēljoprojām brauc un brauks
Tas viss ir labi, ka rūpējies par auto. Tikai Tavs auto uz pārdošanu maksās kosmosu un turpat blakus par kosmosu stāvēs drapaks, kur nekas nav darīts, tikai braukts, bet sludinājumā tāpat figurē teksts gerai stovis, key lets go, mūķene braukusi utt. Tā ir daudz lielāka varbūtība. Visu diagnostikā neuzrāda, tāpēc pircējs negrib zīlēt un pērk mazāko nobraukumu, tāpēc nobraukumu arī attin pat tie, kuru auto ir ļoti labs.
Reāli paveicās cilvēkam, kurš nopirka tiešām koptu sprinteri no Tevis. | Offline | | |
christx | |  Kopš: 18. Mar 2010
Ziņojumi: 65
Braucu ar:
| E39 530D M-pakete
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530...9586784459706807 | Offline | | |
lexusx | |  Kopš: 12. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 930
Braucu ar: lexus is 220
|
09 Nov 2015, 15:13:58 christx rakstīja:
E39 530D M-pakete
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530...9586784459706807
UN Tev viņa patīk?  | Offline | | |
peecise28 | |  Kopš: 19. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3605
Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto
| mēdz būt arī otrādāk - lai uz kantori norakstītu degvielu un servisa izklaides, odometrs tiek griezts uz priekšu 
vienā budžeta iestādē tā darīja, beigās bija vēl viens pluss - nobraukums liels, izsolē mazāka interese par konkrēto tarataiku  | Offline | | |
edzhaans | |  Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
09 Nov 2015, 14:23:29 kiddLV rakstīja:
09 Nov 2015, 14:20:15 edzhaans rakstīja:
Ko tu gribēji, lai tev vēl vārstu vāku noņem un interkūleri izjauc ? Tavs kolēģis nemaz nevarēja zināt, principā.
nu re ku labi. ta jau diagnostika, kā izrādās, nah nav vajadzīga, tur neko tāpat nevar redzēt un vispār - ar to nodarbojas tikai lohi, lai papisinātu prātu pārdevējam
Nē, taisam taisam. Tikai tad sāksies citas galējības. Sāk sist nost cenu, nu labi, nosit cenu, tu domā, ka cilvēks pēc tam sataisīs ? Vai nu nepirks auto, vai nu pirks, brauks ar defektu, vēlāk tāpat saplīsīs, tad arī nomainīs. | Offline | | |
kriii | | Kopš: 20. Sep 2013
Ziņojumi: 830
Braucu ar: F02, Insignia
|
09 Nov 2015, 15:13:58 christx rakstīja:
E39 530D M-pakete
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/530...9586784459706807
Pēc beņķu stāvokļa izskatās, ka šis iepriekšējā dzīvē bijis ar stūri bardačokā  | Offline | | |
|
RolandsK | |  Kopš: 06. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3614
Braucu ar: ᴑᴑ un Zaļo Briesmoni
| Tas jau riktīgs perekupu variants Ko Tu vēl skaties, mašīna kā jauna Pērc, pērc, pērc  | Offline | | |
Ganzi | |  Kopš: 24. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 1008
Braucu ar:
| kādam nākotnes klasiku? 
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/200-sx/dihpl.html?0.40759159344805185
Nomainot diskus, nopulējot +tjomka viegli panākt šādu:
PM ja ir interese. | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| jaa noteikti taads buus. biski japieliek rokas piedaavaa bomzim fashijam, vinam loti patik miskastes un patiik ar vinaam pisties  | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
09 Nov 2015, 00:08:11 KM rakstīja:
09 Nov 2015, 00:04:27 Fandulis rakstīja:
Bļin laps 
Ticu, ka Jags varētu būt arī mint kondišen, bez kasjakiem, bet aķi varēji arī uzlādēt pirms tirgot. Nav tomēr otrais golfs. Es rokjeni maksaaju tikai vienu reizi, kad njeemu 3.gadīgu no salona ar garantiju. Vēl variants ja mega piektdienas vakara piedāvājums -75%, citu variantu grūti pat iedomāties, nah man būtu kkādam metējam jādod roķene.
ja tu par mani runa, tad akjiti nosedinaja moika kad kimisko taisija un brauca ar to masinu mans biedrs, kuram nebija nekadas intereses dzit vinu pie elektrikiem, lai nodzestu kkadas vecas kljudas..
jaa blja
un vispaar taa nemaz nav tava mashiina 
visus autotirgonjus defaultaa vajag uztvert kaa meteejus un dirseejus 
p.s. traktortirgonji taadi nav  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|