Online
Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Briesmu lietas XXVIII
Autors | Ziņojums |
hustla | |  Kopš: 28. Jun 2009
Ziņojumi: 3660
Braucu ar:
| Drīz būs totāla kontrole!
Un nevar nepiekrist top komentam: "I hate to break it to you, but.... they have much better tech than this. This is the old stuff that's declassified." | Offline | | |
markelis | |  Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12986
Braucu ar: eFku
|
30 Jan 2013, 19:47:52 uldens1 rakstīja:
30 Jan 2013, 19:43:24 Saabich rakstīja:
30 Jan 2013, 19:40:54 uldens1 rakstīja:
30 Jan 2013, 19:35:39 Saabich rakstīja:
30 Jan 2013, 18:31:43 edzulis rakstīja:
Nu fcking pidari. Nu bāc. Ir te kāds spečuks, kas var pakomentēt, kas tas mums par sūdaino asfaltu??? Kapēc skandināvijā u.c. ar līdzīgu klimatu nav šitādu problēmu? Tiešām apzināti sūdīgu liek? Vai arī liek lētāko variantu? Es neticu, ka 2013 gadā nav izdomāts asfalts vai tehnoloģija, kas turētu LV laika apstākļus...
paņem Zviedrijā vai Norvēģijā parakt ar lāpstu, visur klints, tapēc te salīdzināt ar Lv mīksto grants-mālu nevajag, asfalta kvalitāte te ir zem katras kritikas 
kada klints ir igaunija un lietuvā???
Uldi, asfalta un sagatavošanas kvalitāte, kautvai tie paši kanalzācijas vāki. Baltijas valstīs segums +- vienāds
bet musejie jau atmazkas taisa ka mums tie klimatiskie apstakļi tik sudigi ka ceļi netur,bļins varetu padomat ka latvijai vienigai ir ziemas 
te vinjiem zinaama taisniiba ir. un runa nav par ziemu. latvijaa ir vissuudiigaakais klimts asfaltam, jo pi mums ir visvariaak atkusnju. ne jau ziema kaa taada cakaree asfalstu bet biezhaa kushana/sasalshana, kas plesh safaltu.
nu un protams pofigisms iepirkumos atteiciiba uz kvalitaati. | Offline | | |
iwo | |  Kopš: 19. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: TOYOTA AVENSIS
| 30 Jan 2013, 18:31:43 edzulis rakstīja:
Nu fcking pidari. Nu bāc. Ir te kāds spečuks, kas var pakomentēt, kas tas mums par sūdaino asfaltu??? Kapēc skandināvijā u.c. ar līdzīgu klimatu nav šitādu problēmu? Tiešām apzināti sūdīgu liek? Vai arī liek lētāko variantu? Es neticu, ka 2013 gadā nav izdomāts asfalts vai tehnoloģija, kas turētu LV laika apstākļus...
protams, ka ir , šodeju asfalts ar gumijas piejaukumu, dārgs, bet labs. | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22585
Braucu ar: RVR
| Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes. | Offline | | |
FAMAS | |  Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1626
Braucu ar:
|
30 Jan 2013, 22:46:28 Laoshi rakstīja:
Policisti neskalda vnk tāpat. Parasti dabū visādi fiziski atpalikuši un iereibuši šallinieki, kas kaut ko sprēgā par tiesībām, bet par pienākumiem aizmirst. Tad atraujās tie, kas nav padalījušies. Atraujās stukači. Atraujās tie, kas uzņemās vainu un policisti to uzzin, tipa lai dzīve čokā pārāk salda neliktos. Ja kāds ir norāvies, tad dēļ kāda no šiem iemesliem.
Tiesi taa - pzc staav urlaats kas panemts ciet tur nezinu par laupiisanu, un blauj mentiem - "vas vseh uvolit, ja vam ustroju " utt... tas ir greeks taadu nepizdiit.
Ar cilveekiem ir jaarunaa tadaa valodaa kaadu tie saprot. | Offline | | |
Christian | | Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 972
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S
|
31 Jan 2013, 08:49:32 91 rakstīja:
Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes.
interesanti, kāds būtu lidostas apgrozījums, ja lidlauks būtu tāds pats kā vidējais aritmētiskais Latvijas ceļš | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
31 Jan 2013, 10:10:01 Christian rakstīja:
31 Jan 2013, 08:49:32 91 rakstīja:
Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes.
interesanti, kāds būtu lidostas apgrozījums, ja lidlauks būtu tāds pats kā vidējais aritmētiskais Latvijas ceļš
Daudz lidmašīnu būtu. AN 2 var pacelties arī no pļavas. | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
31 Jan 2013, 08:49:32 91 rakstīja:
Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes.
būtu interesanti salīdzināt lidosta skrejceļa un ceļa-vulgaris kvadrātmetra izmaksas 
btv, neesmu sen braucis garām ceļu būvniecības vietām, cik atminos vācijā zem autostrādes asfalta ir šķembas, betons, pirmā kārta un gala segums. kopā tur ir kāds pusotrs metrs visādas figņas. pie mums es neatminos redzējis lejam betona pamatu. tiesa, mums arī nav tādu autostrāžu. | Offline | | |
|
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
31 Jan 2013, 10:11:33 Laoshi rakstīja:
31 Jan 2013, 10:10:01 Christian rakstīja:
31 Jan 2013, 08:49:32 91 rakstīja:
Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes.
interesanti, kāds būtu lidostas apgrozījums, ja lidlauks būtu tāds pats kā vidējais aritmētiskais Latvijas ceļš
Daudz lidmašīnu būtu. AN 2 var pacelties arī no pļavas.
Cessna arī var nolaisties pļavā, bet tas nemaina faktu, ka tā pļava bija daudz gludāka kā ceļi pašlaik.  | Offline | | |
Christian | | Kopš: 19. Jun 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 972
Braucu ar: Blitzkrieg darba zirgu un Suzuki GSF 600S
|
31 Jan 2013, 10:40:58 Lauris rakstīja:
31 Jan 2013, 10:11:33 Laoshi rakstīja:
31 Jan 2013, 10:10:01 Christian rakstīja:
31 Jan 2013, 08:49:32 91 rakstīja:
Protams, ka ir iespējams uztaisīt arī teicamā kvalitātē pie mūsu laika apstākļiem. Par to liecina atsevišķi ceļu posmi (taisīti ar "īpašu" uzraudzību) un kaut vai lidostas skrejceļš. Cita lieta, ka tas maksā lielu naudu un nedrīkst pieļaut nekādas atkāpes.
interesanti, kāds būtu lidostas apgrozījums, ja lidlauks būtu tāds pats kā vidējais aritmētiskais Latvijas ceļš
Daudz lidmašīnu būtu. AN 2 var pacelties arī no pļavas.
Cessna arī var nolaisties pļavā, bet tas nemaina faktu, ka tā pļava bija daudz gludāka kā ceļi pašlaik. 
vai arī pārietu uz heli aviāciju | Offline | | |
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
| Daži te runā itkā nebūtu bijuši igaunijā. Protams, ka tur ir daudz vairāk klintis un arī cietāka zeme, Tallinā daudzās vietās var redzēt klintis, kur ceļš iet zemākā līmenī kā zeme. Tākā tas nav rādītājs. Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
| Offline | | |
AVI  | |  Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
|
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Daži te runā itkā nebūtu bijuši igaunijā. Protams, ka tur ir daudz vairāk klintis un arī cietāka zeme, Tallinā daudzās vietās var redzēt klintis, kur ceļš iet zemākā līmenī kā zeme. Tākā tas nav rādītājs. Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
Leišiem lielās štrāses cēla krievi un neba lai leiši brauktu pa labiem un plašiem ceļiem, ģeogrāfiskais izvietojums + esat ievērojuši nenormāli garos taisnos un platos posmus 
Bet kopumā šaubos kad LT, EST sistēma 50% aiziet neceļos atšķirās no LV!
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
ai nu nevajag, nobrauc nost no viņu autostrādes un atradīsi tādus pat kurmju rakumus. pabraukā pa pilsētām - tallina, viļņa, šauļi uz pavasari tur tāpat kā Rīgā. | Offline | | |
anno | |  Kopš: 13. May 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 407
Braucu ar: platajām slēpēm
|
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Daži te runā itkā nebūtu bijuši igaunijā. Protams, ka tur ir daudz vairāk klintis un arī cietāka zeme, Tallinā daudzās vietās var redzēt klintis, kur ceļš iet zemākā līmenī kā zeme. Tākā tas nav rādītājs. Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
Iebrauc tajā pašā Poņevežā kādās ielās ,kuras nav centrālās un paskaties tad. | Offline | | |
AVI  | |  Kopš: 09. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 10233
Braucu ar: Air baltic
|
31 Jan 2013, 10:59:51 hronists rakstīja:
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
ai nu nevajag, nobrauc nost no viņu autostrādes un atradīsi tādus pat kurmju rakumus. pabraukā pa pilsētām - tallina, viļņa, šauļi uz pavasari tur tāpat kā Rīgā.
Ai tak mēs aizbraucam uz Rundāles pili palūrēt "šķunis kas šķūnis" aizbraucam upie kaimiņiem un wow tik daudz skaistu un lielu muižu 
Diez kā viņiem kaimiņvalstīs pakaļa slaukās ar to daudz reizes labāko toletes papīru 
----------------- Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM | Offline | | |
Laoshi | |  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Daži te runā itkā nebūtu bijuši igaunijā. Protams, ka tur ir daudz vairāk klintis un arī cietāka zeme, Tallinā daudzās vietās var redzēt klintis, kur ceļš iet zemākā līmenī kā zeme. Tākā tas nav rādītājs. Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
PSRS laikos ceļu būves/infrastruktūras vai kkāds tāds ministrs bija lietuvietis, viņš arī parūpējās par ceļiem Lietuvā. Tapēc tie ir +/-taisni, nevis iet cauri visiem pagastiem, kā arī tur pamatu lēja no betona un pāri brauca milzīgs tresis. Tapēc tur ceļš neaizpeld, bet tikai rises veidojas. Es runāju par galvenajiem valsts autoceļiem, pilsētās tāpat ir Mums jau arī bija kkas tāds paredzēts, skatījos vēl plānus, bet tagad tas ir neiespējami kaut vai tapēc, ka vajadzēs atpirkt zemi no privātajiem. Toreiz tāda tipa problēmu nebija.
Btw, kad pēdējo reizi biju Kauņā pavasarī, tad tur uz ielām bedru nebija. Tur bija akas, kur var uzkārties, nevis tikai ratu nolauzt vai riepiņu nobortēt.[ Šo ziņu laboja Laoshi, 31 Jan 2013, 11:08:32 ] | Offline | | |
|
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
31 Jan 2013, 10:59:51 hronists rakstīja:
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
ai nu nevajag, nobrauc nost no viņu autostrādes un atradīsi tādus pat kurmju rakumus. pabraukā pa pilsētām - tallina, viļņa, šauļi uz pavasari tur tāpat kā Rīgā.
Parcik man tur dzīvo radi, esmu vismaz reizi gadā tur.
Nevar noliegt, ka mazākajā pilsētās ir posmi, kas ir aptuveni kā šeit. Bet runājot tieši par lielajiem ceļiem - nesalīdzināmi.
Ir izbraukāti arī nomaļie stūri, kur vel ir psrs laikā taisītie ceļi tur tā pati situācija un kāpēc to Laoshi izskaidroja. 
31 Jan 2013, 11:02:19 AVI rakstīja:
31 Jan 2013, 10:59:51 hronists rakstīja:
31 Jan 2013, 10:57:17 Lauris rakstīja:
Drīzāk jāskatās uz LT, bet tur ceļi tāpat ir daudz x labāki kā šeit. Izskatās, ka nauda tur nav žēlota - daudz dažādi uzlabojumi satiksmes drošībai.
ai nu nevajag, nobrauc nost no viņu autostrādes un atradīsi tādus pat kurmju rakumus. pabraukā pa pilsētām - tallina, viļņa, šauļi uz pavasari tur tāpat kā Rīgā.
Ai tak mēs aizbraucam uz Rundāles pili palūrēt "šķunis kas šķūnis" aizbraucam upie kaimiņiem un wow tik daudz skaistu un lielu muižu 
Diez kā viņiem kaimiņvalstīs pakaļa slaukās ar to daudz reizes labāko toletes papīru 
Pilīm nav nekāda sakara ar tēmu. Un jābūt īpaši optimistikam, lai domātu ka te ar ceļiem viss ir ok. Ceļi šeit ir zem katras kritikas.
Kāds ir braucis caur berģiem virzienā uz centru pēdējā laikā? Kādu 1km uz priekšu aiz sašļičkas "tētis" tieši pie pieturas "Rožu iela" veči ir tāādus brīnumus sataisījuši rokot optisko kabeli.. tur braucot nevar saprast vai smieties vai raudāt.
Cerams, ka jaunie ceļi, ko taisa igauņu firmas būs ilgdzīvotāji.
[ Šo ziņu laboja Lauris, 31 Jan 2013, 12:01:26 ] | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
31 Jan 2013, 11:55:25 Lauris rakstīja:
Bet runājot tieši par lielajiem ceļiem - nesalīdzināmi.
es teiktu, ka liela daļa lielo ceļu jau ir salīdzināmi. protams, elejas ceļš, tāpat kā liepāja-palanga, ir galīgā dirsā, bet kāpēc visi aizmirst, ka daugavpils, tallinas, bauskas, liepājas, ventspils virzieni ar atsevišķiem posmiem tagad ir ok? | Offline | | |
LA | |  Kopš: 20. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 9366
Braucu ar: 330i, YZ250
|
31 Jan 2013, 11:59:13 hronists rakstīja:
31 Jan 2013, 11:55:25 Lauris rakstīja:
Bet runājot tieši par lielajiem ceļiem - nesalīdzināmi.
es teiktu, ka liela daļa lielo ceļu jau ir salīdzināmi. protams, elejas ceļš, tāpat kā liepāja-palanga, ir galīgā dirsā, bet kāpēc visi aizmirst, ka daugavpils, tallinas, bauskas, liepājas, ventspils virzieni ar atsevišķiem posmiem tagad ir ok?
Vienīgais, kas patiešām tā palicis atmiņā ir tallinas virziens. Tur gan cepuri nost, prieks braukt.
Taisnība - arī bauskas virziens ir labs.
Par ventspili gan negribētu piekrist. Pavisam nesen tur braucu. Baigi ceļu nepētīju, bet cik atceros īpaši priecīgs nebiju. 
[ Šo ziņu laboja Lauris, 31 Jan 2013, 12:06:09 ] | Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| iz delfu komentāriem:
RDSD seguma periodiskajai atjaunošanai:
2008 4.97 mlj
2009 4.07 mlj (ušakovs 1/2 gadu)
2010 1.98 mlj (ušakovs)
2011 0.01 mlj !!!!! (tajā pat laikā dotācija Rīgas Nami - 0.7 mlj???) (ušakovs)
2012 2.4 mlj (ušakovs)
ušakovs ir īsts saimnieks  [ Šo ziņu laboja hronists, 31 Jan 2013, 12:54:09 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|