Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXXI

AutorsZiņojums
ozo
03. Jan 2019, 12:29 #10261

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

Jūs vēl pamēginiet tajā e-up iesēdināt gimeni vai aizbraukt ziemā pie radiem Liepājā vai Alūksnē.
Čoms plāno pārdot savu Passat, lai iegādātos I3, bet tikai tāpēc ka ir otrs auto un šo auto izmanto tikai lai brauktu darbs-mājas-darbs (80km dienā). Pēc vina teiktā, pat ar 3 bērnu atvieglojumiem un uzlādi pie privātmājas no savas rozetes, sanāks 2.5Eur/100km.
Lai kā vienīgo auto gimenei izvēlētos elektroauto jābūt loti drosmīgam vegānam.
Offline
Mikels
03. Jan 2019, 12:44 #10262

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4673

Braucu ar: cieņu


03 Jan 2019, 12:27:50 @edzhaans rakstīja:
Vismaz pagaidām, kamēr neesam iemacījušies iegūt degvielu, kas sadegot izmet tikai H2O un O2 un smaržīgu gaisu

Ūdeņraža darbinātie auto
Offline
DeeCee
03. Jan 2019, 12:51 #10263

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

par elektrības ražošanu - elektrostacijām kvēpu filtrus un katalizatorus visādi deģenerāti neravē ārā un var daudz kvalitatīvāku izplūžu attīrīšanu veikt


03 Jan 2019, 12:29:43 @ozo rakstīja:
Jūs vēl pamēginiet tajā e-up iesēdināt gimeni vai aizbraukt ziemā pie radiem Liepājā vai Alūksnē.
Čoms plāno pārdot savu Passat, lai iegādātos I3, bet tikai tāpēc ka ir otrs auto un šo auto izmanto tikai lai brauktu darbs-mājas-darbs (80km dienā). Pēc vina teiktā, pat ar 3 bērnu atvieglojumiem un uzlādi pie privātmājas no savas rozetes, sanāks 2.5Eur/100km.
Lai kā vienīgo auto gimenei izvēlētos elektroauto jābūt loti drosmīgam vegānam.


Runāju ar Taxify Teslas šoferi - viņš sajūsmā, mierīgi līdz Liepājai un atpakaļ, krustojumos tikai baiki konkurē

e-up ir pilsētas iepirkumu ratiņi, minēju tāpēc, ka ir braukts ar tādu un tieši var salīdzināt ar parasto up, bet jebkurš 500+ km elektroauto pilnīgi pietiek 95% cilvēku, pie -10*C tas ir 280km, vienīgais iemesls nepirkt elektroauto ir cena

piemēram
https://ev-database.org/car/1126/Hyundai-Kona-Electric-64-kWh

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 03 Jan 2019, 12:57:54 ]

Offline
ozo
03. Jan 2019, 13:19 #10264

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18846

Braucu ar: Braucu ar

jā, tikai nopērc to teslu par ~50+ tk.
Offline
kurlis
03. Jan 2019, 13:22 #10265

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4078

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu

Tas mirklis, kad senais "life starts @ 200km/h" teiciens autoforumā ir mainījis nozīmi uz uzlādes ātrumu
Offline
shiirs_legit
03. Jan 2019, 13:33 #10266

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

nē. bet padomāsim loģiski.

lētākais jaunākās paaudzes 2019. gada nissan leaf ar lielo bateriju, ar kuru varēs norullēt 280km ar vienu uzlādi, bāzes versijā maksā 38 tūkstošus.
bet tā ir bāzes versija. ja gribēsies kožu vai kaut vai pusādu un vēl pāris ekstras, tur savāksies visi 42tk.

tas ir jebal cik daudz. vienkārši ja tā padomā, es nopirku foresteru xt pa 31tk. ar visu ko vien var vēlēties. tātad man paliek 10tk degvielai, nodokļiem utt.

es te rēķināju un rēķināju, bet man sanāk, ka ietaupīt es nemūžam neko neietaupīšu. tas bazars par to lēto uzturēšanu ir vistīrākais lohatrons.

plus agrāk publiskās uzlādes stacijas bija par velti. tagad tas maksā 1.5 eiro 10 minūtes. nezinu kā būs ar jauno nissan leaf, bet aktuālajam, ar 24kw bateriju, lai pielādētu līdz 80pročiem, vajag vismaz 40. tas ir minimums, pie ideāliem apstākļiem.

tad sanāk, ka ar viņu lādējot ātrajās uzlādes stacijās, 100 km tāpat izmaksā 6 eiro
tur tak vispār nekāda kapeikdratēšana vairs nesanāk!
Offline
edzhaans
03. Jan 2019, 13:42 #10267

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Kur ir elektro tankeri? Kur ir elektrovilcēji? Neesmu redzējis ka elektriskais vilciens velk ogļu vagonus. Domājiet ar galvu un izkāpiet, gribēsiet apelsīnus nāksies vien darbināt to kuģi ar dīzeli.
Transformatoros, strāvmaiņos, spriegummaiņos eļļu izmanto kā dzesētāju. Un tas ir tikai kaut kāda daļa no tā, kur mēs izmantojam naftas profuktus. Jā jā, tjipa tagad var iegūt eļļu no gāzes blablabla. Maksā kosmosu tikai. Atomelektrostacijas joprojām strādā. Nu nebūs. Man nevajag nekādus scientific proofus. Ūdeņradis ir pārāk bīstams pagaidām. Reāli ari tie, kas iegūst ūdeņradi ar elektolīzi un ieliek burku bagāžniekā arī ir dunduki, jo tas ir neefektīvi.
Pis jūs zirgs.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 03 Jan 2019, 13:44:22 ]

Offline
Eicheberg
03. Jan 2019, 13:42 #10268

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:

eu a ta atra ladesana gadijuma nepis baterijas tapat ka tas notiek telefonam?

bus nakotne ss noperkami 20 gadigi elektrobembji ar 220k un piebildi, ka atra ladesana nav izmantota
Offline
sn
03. Jan 2019, 13:45 #10269

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879577

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


03 Jan 2019, 13:42:56 @Eicheberg rakstīja:
eu a ta atra ladesana gadijuma nepis baterijas tapat ka tas notiek telefonam?

bus nakotne ss noperkami 20 gadigi elektrobembji ar 220k un piebildi, ka atra ladesana nav izmantota

telefoniem ātrā lādēšana piš bateriju tikai tad, ja baterija ir gandrīz pilna. telefonam ir jāmāk pārslēgties uz normālo lādēšanu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
shiirs_legit
03. Jan 2019, 13:49 #10270

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

tiem elektrodrotiem ātrā lādēšana reāli strādā tikai līdz kādiem 80procentiem.

mājā lādējot vajag 17 stundas līdz 100 pročiem. grozies kā gribi. ja strādā pilnu darba dienu, kaut kad būs jābrauc uz ātro uzlādi paļubasu.

ta par veco leaf ar 24kw aķīti.
viņam jau maksimālā distance ir tikai 140km. realitātē vēl mazāk.
Offline
markelis
03. Jan 2019, 13:51 #10271

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


03 Jan 2019, 13:42:02 @edzhaans rakstīja:
Kur ir elektro tankeri? Kur ir elektrovilcēji? Neesmu redzējis ka elektriskais vilciens velk ogļu vagonus. Domājiet ar galvu un izkāpiet, gribēsiet apelsīnus nāksies vien darbināt to kuģi ar dīzeli.
Transformatoros, strāvmaiņos, spriegummaiņos eļļu izmanto kā dzesētāju. Un tas ir tikai kaut kāda daļa no tā, kur mēs izmantojam naftas profuktus. Jā jā, tjipa tagad var iegūt eļļu no gāzes blablabla. Maksā kosmosu tikai. Atomelektrostacijas joprojām strādā. Nu nebūs. Man nevajag nekādus scientific proofus. Ūdeņradis ir pārāk bīstams pagaidām. Reāli ari tie, kas iegūst ūdeņradi ar elektolīzi un ieliek burku bagāžniekā arī ir dunduki, jo tas ir neefektīvi.
Pis jūs zirgs.


a tu painterseejies, kas tam viclienam griezh ritenjus vai lielai daljai kugju dzenskruuvi. probleema ir tikai tajaa, ka vadi ir ne visur savilkti.
Offline
Eicheberg
03. Jan 2019, 13:54 #10272

Kopš: 21. Nov 2017

Ziņojumi: 1052

Braucu ar:


03 Jan 2019, 13:45:13 @sn rakstīja:

03 Jan 2019, 13:42:56 @Eicheberg rakstīja:
eu a ta atra ladesana gadijuma nepis baterijas tapat ka tas notiek telefonam?

bus nakotne ss noperkami 20 gadigi elektrobembji ar 220k un piebildi, ka atra ladesana nav izmantota

telefoniem ātrā lādēšana piš bateriju tikai tad, ja baterija ir gandrīz pilna. telefonam ir jāmāk pārslēgties uz normālo lādēšanu.


problema gadijuma nav sakara ar to, ka baterija sakarst pie atras ladesanas? attiecigi atrak nolietojas
Offline
uldens1
03. Jan 2019, 13:56 #10273

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15836

Braucu ar:


03 Jan 2019, 09:30:07 @RonaldinsH rakstīja:

katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli

ieteiktu painteesēties kur iegūst naftu,tad sapratīsi kur aiziet tava nauda


Ko tu tur murgo? Degvielas tirgotāji dod lielu pienesumu budžetā un kaut kādi ~40% tikai aiziet vairumtirgotājam.


un tas ka 40% aizplūst arpus lv un negrozās tepat nav zaudējums ekonomikai???Izsktās ka tu pats kaut ko murgu un neko vairāk par 2+2 nemāki
Offline
by_magnus
03. Jan 2019, 13:57 #10274

Kopš: 17. Aug 2008

Ziņojumi: 1875

Braucu ar: melno


03 Jan 2019, 13:51:10 @markelis rakstīja:

03 Jan 2019, 13:42:02 @edzhaans rakstīja:
Kur ir elektro tankeri? Kur ir elektrovilcēji? Neesmu redzējis ka elektriskais vilciens velk ogļu vagonus. Domājiet ar galvu un izkāpiet, gribēsiet apelsīnus nāksies vien darbināt to kuģi ar dīzeli.
Transformatoros, strāvmaiņos, spriegummaiņos eļļu izmanto kā dzesētāju. Un tas ir tikai kaut kāda daļa no tā, kur mēs izmantojam naftas profuktus. Jā jā, tjipa tagad var iegūt eļļu no gāzes blablabla. Maksā kosmosu tikai. Atomelektrostacijas joprojām strādā. Nu nebūs. Man nevajag nekādus scientific proofus. Ūdeņradis ir pārāk bīstams pagaidām. Reāli ari tie, kas iegūst ūdeņradi ar elektolīzi un ieliek burku bagāžniekā arī ir dunduki, jo tas ir neefektīvi.
Pis jūs zirgs.


a tu painterseejies, kas tam viclienam griezh ritenjus vai lielai daljai kugju dzenskruuvi. probleema ir tikai tajaa, ka vadi ir ne visur savilkti.


toč gribēju to pašu rakstīt! Visiem tiem kuģīšiem ir elektrodznēji un lielajām lokomotīvēm ar...
Offline
1kaspars
03. Jan 2019, 13:57 #10275

Kopš: 13. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 83

Braucu ar: I-Miev, SVX Subaru, Valkyrie Interstate, ntv 650...


03 Jan 2019, 12:29:43 @ozo rakstīja:
Jūs vēl pamēginiet tajā e-up iesēdināt gimeni vai aizbraukt ziemā pie radiem Liepājā vai Alūksnē.

[..]

Lai kā vienīgo auto gimenei izvēlētos elektroauto jābūt loti drosmīgam vegānam.


Sveiciens!
Ar elektroauto pārvietojos ikdienā. I-miev 2012.gada ar 82 t.km nobraukumu.
Kopš reģistrācijas LV parēķināju, ka vidēji 554 dienās esmu vidēji 56km dienā braucis. Nesakiet, ka eletroauto nevar kalpot kā 1. auto ģimenē. Pie tam darba dienās pie darba izmantoju RS maksas stāvvietas, un no rīta brīvības gatvē 2 krustojumus braucu garām sastrēgumiem pa sab.trans.joslu. Patēriņš - ap 14kWh pilsētā. Vasarā ap 110km ar vienu uzlādi nav problēmu.

Tiesa, ir problēmas tālie gabali uz laukiem ,kā Alūksne un Madona, kur ceļš ir ilgāks par ~30-50min vienā virzienā.

Jums par prieku sarēķināju izmaksas un patēriņu:
31.dec Aizbraucām Teika - Alūksne - Teika 381km.
Uzlādes stacijās samaksāts 11,4€, mājās 2.4€, 1,1 litrs dīzeļa webasto apsildei visam ceļam.
Izmaksas elektrībā 3.62€/100km + ~0.3€ dīzeļa siltumam.
Elektrību tērē ap 16kWh/100km šoseja, braucot ap 85km/h. (jā, ir čakars).

Offline
edzhaans
03. Jan 2019, 14:00 #10276

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


03 Jan 2019, 13:51:10 @markelis rakstīja:

a tu painterseejies, kas tam viclienam griezh ritenjus vai lielai daljai kugju dzenskruuvi. probleema ir tikai tajaa, ka vadi ir ne visur savilkti.

Painteresējes pats par elektrodzinēju. Visticamāk, ka darbojas kā hibrīdi un rekuperē bremzējot, neesmu kuģu vai vilcienu inženieris. It kā pohuj nav, bet tā vai tā, izmanto abi divi dīzeli, mazutu.
Offline
RR04
03. Jan 2019, 14:05 #10277

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3709

Braucu ar: 41


03 Jan 2019, 13:57:25 @1kaspars rakstīja:

03 Jan 2019, 12:29:43 @ozo rakstīja:
Jūs vēl pamēginiet tajā e-up iesēdināt gimeni vai aizbraukt ziemā pie radiem Liepājā vai Alūksnē.

[..]

Lai kā vienīgo auto gimenei izvēlētos elektroauto jābūt loti drosmīgam vegānam.


Sveiciens!
Ar elektroauto pārvietojos ikdienā. I-miev 2012.gada ar 82 t.km nobraukumu.
Kopš reģistrācijas LV parēķināju, ka vidēji 554 dienās esmu vidēji 56km dienā braucis. Nesakiet, ka eletroauto nevar kalpot kā 1. auto ģimenē. Pie tam darba dienās pie darba izmantoju RS maksas stāvvietas, un no rīta brīvības gatvē 2 krustojumus braucu garām sastrēgumiem pa sab.trans.joslu. Patēriņš - ap 14kWh pilsētā. Vasarā ap 110km ar vienu uzlādi nav problēmu.

Tiesa, ir problēmas tālie gabali uz laukiem ,kā Alūksne un Madona, kur ceļš ir ilgāks par ~30-50min vienā virzienā.

Jums par prieku sarēķināju izmaksas un patēriņu:
31.dec Aizbraucām Teika - Alūksne - Teika 381km.
Uzlādes stacijās samaksāts 11,4€, mājās 2.4€, 1,1 litrs dīzeļa webasto apsildei visam ceļam.
Izmaksas elektrībā 3.62€/100km + ~0.3€ dīzeļa siltumam.
Elektrību tērē ap 16kWh/100km šoseja, braucot ap 85km/h. (jā, ir čakars).


Kkādam fetišam jābūt uz to, lai ar nez cik uzlādēm brauktu uz laukiem (t.i., vairāk par 200km vienā virzienā)
Offline
shiirs_legit
03. Jan 2019, 14:07 #10278

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

psc, reāli slimi. braukt uz alūksni ar 85km/h, plus 40 minūtes vienā virzienā lādēt drotu, lai vispār kaut kur aizbrauktu

kopā ceļā = 4.5 stundas vienā virzienā.
Offline
RonaldinsH
03. Jan 2019, 14:08 #10279

Kopš: 19. Nov 2015

Ziņojumi: 1089

Braucu ar:


03 Jan 2019, 13:56:50 @uldens1 rakstīja:

03 Jan 2019, 09:30:07 @RonaldinsH rakstīja:

katrs nodedzinātais degvielas litrs aiznes naudu no LV ekonomikas ārpus robežas un tas ir pareizi ar nodokļiem mudināt cilvēkus braukt ar mazāk rijošiem auto.To ietaupīto eiro iztērēs pie vietējā zemnieka.
Ceru ka tuvākājā nākotnē dubultos lielmotoriem nodokli

ieteiktu painteesēties kur iegūst naftu,tad sapratīsi kur aiziet tava nauda


Ko tu tur murgo? Degvielas tirgotāji dod lielu pienesumu budžetā un kaut kādi ~40% tikai aiziet vairumtirgotājam.


un tas ka 40% aizplūst arpus lv un negrozās tepat nav zaudējums ekonomikai???Izsktās ka tu pats kaut ko murgu un neko vairāk par 2+2 nemāki

lol nau vērc
Offline
shiirs_legit
03. Jan 2019, 14:10 #10280

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

es vēl vienu lietu esmu ievērojis.

pēdējā gada laikā regulāri čekoju elektroauto sadaļu ss.lv

pagaidām, neviens. uzsveru. NEVIENS no tiem drotiem nav pārdots. iespējams, ir pārdoti daži bmw i3, kuri no sludekļiem ir pazuduši. bet visi tie leafi, imievi un pārējie tur kā tirgojās, tā tirgojās un nevienam viņus nafig nevajag.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4