Online
Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: bmw320i e30 1990g. info
| Autors | Ziņojums |  
| PoMa |  |  Kopš: 18. Dec 2004 
Ziņojumi: 20 
Braucu ar: 90` BMW 320i 
 | Kto nibud znajet skolko kusajet benzina takaja ma6ina, po gorodu? I skolko u neje losadej? 
(6-ti cilindrovij,kupe) |    Offline |  |   |  
edzulis   |  |   Kopš: 13. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 56481 
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4 
 | 129zs 
 
Ēd ~ 10l. Varbūt mazāk. Atkarīgs no kājas smaguma un motora stāvokļa. |    Offline |  |   |  
GirtzB   |  |   Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 | Jam motors labā stāvoklī un kāja ne pārāk smaga tad pilsētā(tikai pa pilsētu) 13l/100km 
Kombinētais ~10l/100km var nodzīt līdz 8.5/100 ja brauc absolūti pēc likuma burta. 
129zs 
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |    Offline |  |   |  
edzulis   |  |   Kopš: 13. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 56481 
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4 
 | 13 litri   kaut ko Tu te ļečī   Spriežu pēc sava 2.3 4gang |    Offline |  |   |  
| PoMa |  |  Kopš: 18. Dec 2004 
Ziņojumi: 20 
Braucu ar: 90` BMW 320i 
 | Tak polu4ajetsa 318is 90 goda, lu4se 4em 2.0i? u 318is kak ja znaju 136zs i 4-x cilindrovij,i rashod po menwe. |    Offline |  |   |  
GirtzB   |  |   Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 | edzul - tu zini cik man kāja viegla   
Bet lai būtu 10 pilsētā, nedrīkst sēdēt sastrēgumos.    
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |    Offline |  |   |  
GirtzB   |  |   Kopš: 15. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22369 
Braucu ar: 2x(R6+LSD) 
 | protams ka 318is labāks, tikai retāks latvijā.
  ----------------- Braukt ir priex. 
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |    Offline |  |   |  
| A_Z |  |   Kopš: 25. Apr 2004 
No: Rīga 
Ziņojumi: 360 
Braucu ar: Pērku E21; E30, budget   līdz 600 LVL 
 | Nu nav tur liela skirba starp 318i un 320i.Ed vini abi vienadi.Nu varbut 0,5L atskiriba.Nu protams ka paterins no kajas smaguma atkarigs.Nu ja godigi izveletos 318is ar 136 ZS.    |    Offline |  |   |  
| 
 |  
diesel   |  |   Kopš: 31. May 2002 
No: Rīga 
Ziņojumi: 6138 
Braucu ar: JG 9 
 | ... ir nelieliem izņēmumiem e30 320 takš ir baigie sprāgoņi    318 vai 318 is prātīgāka izvēle manuprāt. |    Offline |  |   |  
| Asais |  |  Kopš: 02. Feb 2003 
Ziņojumi: 1053 
Braucu ar:  
 | Un cik tad patērē vidēji degvielas E 30 325???   Un kurš tad vispār būtu labākais variants no E 30 dinamikas un ekonomikas ziņā? 
 
[ This message was edited by: Asais on 2004-12-19 21:12 ] |    Offline |  |   |  
Artis   |  |   Kopš: 16. May 2002 
No: Zilupe 
Ziņojumi: 32262 
Braucu ar: Renault 
 | Mans faters bija sokaa, nobrauca 40okm ar 318 (86.g.) un izrekinaja videji 6,5-6,8l) vo BMW rijigais    |    Offline |  |   |  
Phasma   |  |   Kopš: 11. May 2003 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 1897 
Braucu ar:  
 | 90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs!
  ----------------- Excitement of building.... |    Offline |  |   |  
| bmwaddict |  |   Kopš: 23. Oct 2002 
No: Ogre 
Ziņojumi: 8263 
Braucu ar: BMW pa Los Angeles 
 |  
2004-12-19 15:48, GirtzB rakstīja: 
protams ka 318is labāks, tikai retāks latvijā.
  
Veel gribeetu piebilst ka jaanjem veeraa 1.8 motoriisha resurss.. Gruuti ir atrast sakariigus eksemplaarus kas veel skaneetu klusi.. Turpretii inline 6 iet un iet. |    Offline |  |   |  
| bmwaddict |  |   Kopš: 23. Oct 2002 
No: Ogre 
Ziņojumi: 8263 
Braucu ar: BMW pa Los Angeles 
 |  
2004-12-19 15:55, A_Z rakstīja: 
Nu nav tur liela skirba starp 318i un 320i.Ed vini abi vienadi.Nu varbut 0,5L atskiriba.
  
Nuuu neeeezinu.. Man gan liekas ka 2.0 eed tik pat cik 2.5 un tas ir DAUDZ vairaak par 1.8.. |    Offline |  |   |  
| Asais |  |  Kopš: 02. Feb 2003 
Ziņojumi: 1053 
Braucu ar:  
 |  
2004-12-19 21:49, Phasma rakstīja: 
90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs! 
  
Piemēram 1.8 līdz 1987. gadam ir 105 hp, bet pēc 87. jau 115 hp. Tāpat ar 316: no 1982 - 1988 ir 90 hp, bet no 88. - 90 gadam ir 102!!!    
 
[ This message was edited by: Asais on 2004-12-19 22:01 ] |    Offline |  |   |  
Phasma   |  |   Kopš: 11. May 2003 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 1897 
Braucu ar:  
 | nu un ko tu ar to gribeeji teikt?
  ----------------- Excitement of building.... |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| Asais |  |  Kopš: 02. Feb 2003 
Ziņojumi: 1053 
Braucu ar:  
 | Par cik tu esi zinošāks nekā es, tad vai tur atšķiras dzinēji? |    Offline |  |   |  
| Instigater |  |   Kopš: 08. May 2003 
No: Jūrmala 
Ziņojumi: 7428 
Braucu ar: ne BMW 
 |  
2004-12-19 21:49, Phasma rakstīja: 
90’ tas jau ir motronic, un vinjam ir par 10zs vairaak kaa L-jet! Peec papiiriem L-jet = 129Zs, repektiivi motronic - 139zs! 
  
 
Njifiga, 
L-Jet = 125 Zs 
Motronic = 129 Zs |    Offline |  |   |  
Phasma   |  |   Kopš: 11. May 2003 
No: Jelgava 
Ziņojumi: 1897 
Braucu ar:  
 | Skaidri zini? Man ir cita informācija!   
  ----------------- Excitement of building.... |    Offline |  |   |  
| Instigater |  |   Kopš: 08. May 2003 
No: Jūrmala 
Ziņojumi: 7428 
Braucu ar: ne BMW 
 |  
2004-12-19 22:00, Asais rakstīja: 
 
Piemēram 1.8 līdz 1987. gadam ir 105 hp, bet pēc 87. jau 115 hp. Tāpat ar 316: no 1982 - 1988 ir 90 hp, bet no 88. - 90 gadam ir 102!!!    
 
  
A vot sheit ir cita shtelle - shitamajos ir dazjaadi motori, pirmsrevoluucijas bija M10 tobish 60-to gadu tehnologjijas ar 80-to L-jet ieshprici, toties peecrevoluucijas bija M40 alja 80-to gadu izstraades ar pavisam atshkjiriigu uzbuuvi un Motronic. |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |