Online
Pašreiz BMWPower skatās 213 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.  
 
		 
 | 		
Tēma: V8 dzinēja čaulošana
| Autors | Ziņojums |  
| Armands_7 |  |   Kopš: 20. Sep 2010 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22 
Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne. 
 | Kāds ir veicis šādu procesu?  
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies. 
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās. 
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās! 
 |    Offline |  |   |  
| development99 |  |   Kopš: 03. Jan 2013 
Ziņojumi: 889 
Braucu ar:  
 |  
12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja: 
Kāds ir veicis šādu procesu?  
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies. 
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās. 
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās! 
 
  
Gaujas iela 5 
29408727 
 
~80eur cilindrs maksā, cik pēdējo reizi bija kontakts. |    Offline |  |   |  
RSAWorkshop   |  |   Kopš: 13. Dec 2014 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7814 
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31 
 | Duntes iela 11 29486095 
Turpat gilzo, slīpē kloķenes, maina vārstu vadīklas un sēžas, slīpē galvas, remontē klaņus 
Slokas iela 69A 29171684  
Dara visu to pašu izņemot vārstu vadīklu maiņu un vārstu sēžu maiņu
  ----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope 
24400993 |    Offline |  |   |  
MAXixt		     
		 |  |   Kopš: 18. May 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 6587 
Braucu ar: M6 f13 
 | Uz tadiem bmw motoriem ka N63, tas caulas netur del augstas darbas temperaturas. |    Offline |  |   |  
MAXixt		     
		 |  |   Kopš: 18. May 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 6587 
Braucu ar: M6 f13 
 |  
12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja: 
Kāds ir veicis šādu procesu?  
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies. 
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās. 
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās! 
 
 Cik jauns bloks ar virzuliem maksa? |    Offline |  |   |  
| Armands_7 |  |   Kopš: 20. Sep 2010 
No: Rīga 
Ziņojumi: 22 
Braucu ar: E91 čipots trinieks, Cayenne. 
 |  
06 Dec 2015, 22:11:18 MAXixt rakstīja: 
 
12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja: 
Kāds ir veicis šādu procesu?  
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies. 
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās. 
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās! 
 
 Cik jauns bloks ar virzuliem maksa? 
  
Cayenne's bloks lietots, restaurēts (jaunu neatradu) svārstās no 1500-1800. 
Jauns virzuļu komplekts ~1600 (apmēram 200eur/gab).  
Ņemot vērā, ka nedomāju restaurēt auto uz nulles stāvokli, domāju tikai nočaulot un nomainīt sačakarētos virzuļus pret laba stāvokļa lietotiem. Gredzenus gan jaunus visur laikam vajadz;etu likt. Par to pakonsultēšos ar kādu tehniski gudrāku cilvēku. Neesmu nekad tik nopietnu remontu veicis motorā.    |    Offline |  |   |  
MAXixt		     
		 |  |   Kopš: 18. May 2007 
No: Rīga 
Ziņojumi: 6587 
Braucu ar: M6 f13 
 | Bloka detalas nr ir? PM atsutisu cenu. |    Offline |  |   |  
RSAWorkshop   |  |   Kopš: 13. Dec 2014 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7814 
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31 
 |  
07 Dec 2015, 09:29:03 Armands_7 rakstīja: 
 
06 Dec 2015, 22:11:18 MAXixt rakstīja: 
 
12 Nov 2015, 20:53:07 Armands_7 rakstīja: 
Kāds ir veicis šādu procesu?  
Kaut kad stāvēja SSā sludeklis, ka liek čaulas jebkādiem dzinējiem. Tagad sludinājuma nav un numurs arī nav saglabājies. 
Man Cayenne sākusi tikšķēt. Ar boroskopu palūrējām, 5. cilindrā sīkas švīkas parādījušās. 
Ja nu kādam ir zināms kur kāds un par cik saspraudīs jaunas burkas iekš V8, padalās! 
 
 Cik jauns bloks ar virzuliem maksa? 
  
Cayenne's bloks lietots, restaurēts (jaunu neatradu) svārstās no 1500-1800. 
Jauns virzuļu komplekts ~1600 (apmēram 200eur/gab).  
Ņemot vērā, ka nedomāju restaurēt auto uz nulles stāvokli, domāju tikai nočaulot un nomainīt sačakarētos virzuļus pret laba stāvokļa lietotiem. Gredzenus gan jaunus visur laikam vajadz;etu likt. Par to pakonsultēšos ar kādu tehniski gudrāku cilvēku. Neesmu nekad tik nopietnu remontu veicis motorā.    
  
restaurēt bloku ar jaunām čaulām būs ap 1000eur
  ----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope 
24400993 |    Offline |  |   |  
| 
 |  
| kaprons |  |   Kopš: 20. Jan 2018 
No: Salacgrīva 
Ziņojumi: 5248 
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina... 
 | nebiju uzdūries šitiem hodos auto krievžīdiņiem džeki cērt tēmu normāli tā izskatās   
 
w12 diezgan sarežģīts bīdels visu cieņu tādu nogilzēt 
https://www.youtube.com/watch?v=XVCwMktRHv0 
 
nedaudz uzdirš alumīja blokiem un kajānam konkrēti    
https://www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_pFvU 
 
Augstāk pieminētie LV kantori ir līdzīga līmeņa? |    Offline |  |   |  
| ezis_ |  |   Kopš: 13. May 2017 
Ziņojumi: 1396 
Braucu ar: T@C- R6 un citiem 
 |  
23 Mar 2019, 16:19:54 @kaprons rakstīja: 
nebiju uzdūries šitiem hodos auto krievžīdiņiem džeki cērt tēmu normāli tā izskatās   
 
w12 diezgan sarežģīts bīdels visu cieņu tādu nogilzēt 
https://www.youtube.com/watch?v=XVCwMktRHv0 
 
nedaudz uzdirš alumīja blokiem un kajānam konkrēti    
https://www.youtube.com/watch?v=mcgrUO_pFvU 
 
Augstāk pieminētie LV kantori ir līdzīga līmeņa? 
 Sitam kanalam sekoju lidzi jau sen, vini tos motorus tur gilzo jebkadus ,tipa ka piradzinus cept   starda gadus 20, bet nu tur cenas ari 'Maskovskajas" parastu motoru nogulzot ,nokapitalit no 3,5-4 k erikos. 
Sadžaa viens vecis dara to pasu no 90 gadu sakuma pie vina cajanes bloku nogulzot ap 60K rublu.  
 
https://www.youtube.com/watch?v=qiyf_5oPVks   
 |    Offline |  |   |  
| kaprons |  |   Kopš: 20. Jan 2018 
No: Salacgrīva 
Ziņojumi: 5248 
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina... 
 | bertons ganjau ar led lampu lūr savai rskai caur sveču caurumiem cilindros moš paveiksies un viss būs labi līdz tirgošanai    
 
nez tas vatei dēļ kautkādas traģiskas degvielas vai arī te viss tas pats   |    Offline |  |   |  
smudo   |  |   Kopš: 18. Jan 2015 
Ziņojumi: 4054 
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix 
 | B7 un B8 RS V8 dzinējiem bloki nav vājā vieta. Specifika ir tā, ka jātīra ieplūdes kanāli katrus 60 - 80k km no uzdeguma, tāpat kā daudziem to gadu tiešās iešprices dzinējiem (es gan nezinu - varbūt B8 tā problēma nav tik izteikta). Var būt ka jāmaina sprauslas pie lielāka nobraukuma un kā jau visiem šādiem dzinējiem, regulāri jāmaina eļļa un kamēr auksts, jāseko līdz apgriezieniem - nevajadzētu griezt virs 4k km.   |    Offline |  |   |  
| kaprons |  |   Kopš: 20. Jan 2018 
No: Salacgrīva 
Ziņojumi: 5248 
Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina... 
 | alusil un nikasil ir atšķirīgas tehnoloģijas? |    Offline |  |   |  
RSAWorkshop   |  |   Kopš: 13. Dec 2014 
No: Rīga 
Ziņojumi: 7814 
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31 
 | Protams
  ----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope 
24400993 |    Offline |  |   |  
  |  
  
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo 
		 
 |