Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 22 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E60 LCIi N53 zemspiediena priming, starta problēma

AutorsZiņojums
davispaeglis
27. Sep 2022, 15:58 #1

Kopš: 20. Apr 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47

Sveiki biedri
Ir mistika.
1# Tātad e60, atslēdzot/atverot durvis, ieliekot atslēgu aizdedzē bākas sūknis neuzpumpē spiedienu (rampa 0, pirms hpfp labi ja 0.3bar) - rezultātā ilgāk jāpagriež, pielec un tālāk šķietami viss labi.
2# pirms starta, ja vienkārši ieslēdz aizdedzi, sūknis uzdzen aptuveni 4.5bar (bākas sūknis darbojas ļoti īsu mirkli), rampā rāda aptuveni 4.2 un startā augstspiediena sūknis kādu brīdi netiek pāri 10bar atzīmei. Darbība dīvaina, sūkni tur uz 150bar (nevis 200)
3# Atslēdzot auto, ļauj, lai pastāv kādu brīdi, 5min laikā dzirdams, ka notiek primings, zemspiediena pusē un rampā 5.1-5.3bar. Starts super, viss labi, darbojas ļoti pieklājīgi.
1. un 2. gadijumā ir arī kļūdas inpā par spiediena problēmām hpfp pusē. Atslēgtam auto, kad jau stāv pa dienu ik pa laikam dzirdams, kā sūknis uzdzen spiedienu.
Ko ES esmu izdarijis līdz šīm - Bākā jauns sūknis, jauns filtrs, nomainīts un piekodēts ekpm3, iepriekš ekpm2 modulis (spiediens visā diapazonā stabili 5bar +/- 1%). Ir jaunāks HPFP no angļa ar mazu noskrējienu, 201x gada, tik neatceros vai n53 vai n55.
Tā visas adaptācijas ir vietā, darbojas visi režīmi, stabili rūc un patēriņš ir zems.
Ko sakat - ir kādi varianti?

[ Šo ziņu laboja davispaeglis, 27 Sep 2022, 16:03:37 ]

Offline
sys9291
28. Sep 2022, 00:23 #2

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

un pārējās kļūdas pa auto? un kāds iemesls EKP maiņai?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 28 Sep 2022, 00:24:42 ]

Offline
davispaeglis
28. Sep 2022, 08:25 #3

Kopš: 20. Apr 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47


28 Sep 2022, 00:23:59 @sys9291 rakstīja:
un pārējās kļūdas pa auto? un kāds iemesls EKP maiņai?


Pārējais tīrs. ISTA neko nerāda.
Un mainiju uz ekpm3, tapēc ka bija pieejams vesels bloks, un meklējot tieši par priming issue, izlēca viens e90, kur tieši tas pats bija, pie vainas bija ekpm2 - samainija un problēma pazuda.
Offline
davispaeglis
28. Sep 2022, 08:39 #4

Kopš: 20. Apr 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47


27 Sep 2022, 15:58:53 @davispaeglis rakstīja:
Sveiki biedri
Ir mistika.
1# Tātad e60, atslēdzot/atverot durvis, ieliekot atslēgu aizdedzē bākas sūknis neuzpumpē spiedienu (rampa 0, pirms hpfp labi ja 0.3bar) - rezultātā ilgāk jāpagriež, pielec un tālāk šķietami viss labi.
2# pirms starta, ja vienkārši ieslēdz aizdedzi, sūknis uzdzen aptuveni 4.5bar (bākas sūknis darbojas ļoti īsu mirkli), rampā rāda aptuveni 4.2 un startā augstspiediena sūknis kādu brīdi netiek pāri 10bar atzīmei. Darbība dīvaina, sūkni tur uz 150bar (nevis 200)
3# Atslēdzot auto, ļauj, lai pastāv kādu brīdi, 5min laikā dzirdams, ka notiek primings, zemspiediena pusē un rampā 5.1-5.3bar. Starts super, viss labi, darbojas ļoti pieklājīgi.
1. un 2. gadijumā ir arī kļūdas inpā par spiediena problēmām hpfp pusē. Atslēgtam auto, kad jau stāv pa dienu ik pa laikam dzirdams, kā sūknis uzdzen spiedienu.
Ko ES esmu izdarijis līdz šīm - Bākā jauns sūknis, jauns filtrs, nomainīts un piekodēts ekpm3, iepriekš ekpm2 modulis (spiediens visā diapazonā stabili 5bar +/- 1%). Ir jaunāks HPFP no angļa ar mazu noskrējienu, 201x gada, tik neatceros vai n53 vai n55.
Tā visas adaptācijas ir vietā, darbojas visi režīmi, stabili rūc un patēriņš ir zems.
Ko sakat - ir kādi varianti?


Protams, LŪDZU, nepārprast un nepiesiet, ne līdz galam precīzi būšu sarakstijis pamatu. Priming issue ir ''efekts'', kas pārādījās jau auto eksploatacijas laikā. Nav norādītās detaļas (izņemot ekpm3) mainītas tieši dēļ šī. Viss ir nomainīts auto, sauksim to par, ''būvēšanas'' laikā...
Offline
davispaeglis
07. Oct 2022, 19:23 #5

Kopš: 20. Apr 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47

Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk
Offline
hrjaz
07. Oct 2022, 23:32 #6

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 671

Braucu ar: kuģi pa bruģi


07 Oct 2022, 19:23:32 @davispaeglis rakstīja:
Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk

Nu, un kāda jēga no foruma, ja neizstāsti kā atrisināji?
Offline
davispaeglis
09. Oct 2022, 00:24 #7

Kopš: 20. Apr 2017

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 14

Braucu ar: E60lci n53, E91lci n47


07 Oct 2022, 23:32:37 @hrjaz rakstīja:

07 Oct 2022, 19:23:32 @davispaeglis rakstīja:
Mierīgi var slēgt
Patecoties lietotājam DM-101 viss ātri un operatīvi atrisināts/saprasts
Bumers var mierīgi ripot tālāk

Nu, un kāda jēga no foruma, ja neizstāsti kā atrisināji?


Uh es ļoti atvainojos.
Īsumā, kāda sprausla startā nopilēja, adaptācijas - viss sakrita vienu viet
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo