Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 Iegāde, kam pievērst uzmanību?

AutorsZiņojums
monobloks
04. Mar 2016, 01:51 #1

Kopš: 04. Mar 2016

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Sveiki, poweristi!

Līdz šim no BMW ir bijusi pieredze tikai ar e36 jeb "žurku", par kuru varu teikt tikai to labāko un ir pienācis laiks pārsēsties uz ko komfortablāku, tāpēc, pavisam nopietni tiek apsvērta doma, par labu e39 iegādei (sedans, 2.5,manuālis). Tad nu tā - lai "neiegrābtos", vispirms vēlos uzzināt jūsu domas/viedokli uz sekojošajiem jautājumiem:

Kuru kārbu izvēlēties?
Kura gada ražojumam dot priekšroku?
Kādu dzinēju izvēlēties, patēriņš, remonti, utt?
Kuras ir "sāpīgākās" vietas, jeb kam pievērst pastiprinātu uzmanību auto iegādes laikā?
Aptuvenās auto uzturēšanas izmaksas?

P.S. Lūgums viedokli izteikt tikai tiem, kam ir bijusi zināma pieredze ar šo modeli.






[ Šo ziņu laboja monobloks, 04 Mar 2016, 02:46:39 ]

Offline
Jurchixx
04. Mar 2016, 03:00 #2

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8239

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Bļa cik var malt vienu un to pašu! Tak izmanto meklētāju. Par e39 te romāni sarakstīti. Ko tev jaunu var pastāstīt ņem max pilnu pēdējā gada 3.0d! vēlu veiksmi atrast nenojātu e39
Offline
RSAWorkshop
04. Mar 2016, 03:00 #3

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6164

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Rūsai un veidiem kā viņa ir noslēpta
Cik nomīzies motors un cik daudz viņš dūmo un rij eļļu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
S5
04. Mar 2016, 03:52 #4

Kopš: 24. Jul 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 325

Braucu ar: Audi, BMW, Porsche

1) Ruslans
a) sliekšņi - reizēm no ārpuses tikai mazi rūsas pleķīši, bet iekšpuse izpuvusi, pievērs uzmanību domkrata/pacēlāja pamatnes vietām.
b) protams aizmugurējās arkas
c) situācija zem buferiem, zem paspārņiem

2) Motora puņķošanās - no visām pusēm kārtīgi un padziļināti. Domāju, ka atrast bez puņķiem nereāli Pats pirku nedaudz-puņķainu (nebija izvēles) un investēju 500 EUR, lai visus sliktumus novērstu.

To vai eļļu nerij nepārbaudīsi, vari pārbaudīt tikai vai apskates brīdī vēl ir līmenis

3) Elektrība - kļūdas pie pirkšanas jau nu gan vajadzētu nolasīt + paskaties vai nav nokodēti nost airbagi utml.

4) Standarta lietas kā jebkuram auto...

Veiksmi, pērkot e39, to Tev ļoti ļoti vajadzēs. Ja paveicas, tad ieliekot vēl tikpat cik samaksāsi sanāks normāls eksmeplārs, tāpēc cenu rēķini x2, vai vismaz x1.5
Offline
Jurchixx
04. Mar 2016, 04:36 #5

Kopš: 19. Apr 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 8239

Braucu ar: F32 M Performance, Yamaha R1

Labs padoms! Čalis tagad skatīsies lētāko, jo attiecīgi būs mazāk jāunvestē pa 1000€ nopērk vēl tik pat ieliek un vilā pa 2k perfekts e39
Offline
jan4ik1987
04. Mar 2016, 09:03 #6

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku

visam tur jāpievērš uzmanība. Sākot no rūsas pleķīša uz sliekšņa, zem kura izrādās viss izpuvis iekšpusē, beidzot ar visādiem devējiem un notecējušu motoru.
auto, kurš pēc 300k nobraukuma sāka pārsteigt pāris reizes mēnesī ar mirstošiem devējiem.
bija 2.8 benzins
Offline
abyss
04. Mar 2016, 09:42 #7

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 7961

Braucu ar: e39 523

skaties vai nu m52b28 vai arī tad jebkuru m54 motoru.

1) Rūsa nav vairāk kā 50% no mašīnas (check)
2) Eļļa burtiski netek no motora (check)
3) Ir iespējams pārslēgt ātrumus (check)
4) Ir iespējams izbraukt cauri bedrei bez liekiem trokšņiem (check)
5) Nospiežot uz vidējā pedāļa mašīna palēlina gaitu(check)

Katrā ziņā skaties tikai benzīna motorus. l6 skaitās uzticamāki par v8.

[ Šo ziņu laboja abyss, 04 Mar 2016, 09:42:34 ]

Online
maartinsg
04. Mar 2016, 09:44 #8

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:

sanak skatities visu to pasu ko e36?
Offline
kriii
04. Mar 2016, 09:46 #9

Kopš: 20. Sep 2013

Ziņojumi: 829

Braucu ar: F02, Insignia

Nē, E36 vēl jāpārbauda vai apsēžoties neesi izkritis cauri grīdai
Offline
jan4ik1987
04. Mar 2016, 10:04 #10

Kopš: 26. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 636

Braucu ar: biturbo sulas paku


04 Mar 2016, 09:46:11 kriii rakstīja:
Nē, E36 vēl jāpārbauda vai apsēžoties neesi izkritis cauri grīdai


Offline
vernersb
04. Mar 2016, 10:08 #11

Kopš: 02. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1028

Braucu ar: E61 530DA


04 Mar 2016, 09:46:11 kriii rakstīja:
Nē, E36 vēl jāpārbauda vai apsēžoties neesi izkritis cauri grīdai

tad jau tas būs tuvu "sēdies un brauc" un "ieguuldiijumus neprasa" stāvoklim
Offline
Ridlihs
04. Mar 2016, 10:29 #12

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4666

Braucu ar: gandrīz geļiku


04 Mar 2016, 09:42:03 abyss rakstīja:
skaties vai nu m52b28 vai arī tad jebkuru m54 motoru.

1) Rūsa nav vairāk kā 50% no mašīnas (check)
2) Eļļa burtiski netek no motora (check)
3) Ir iespējams pārslēgt ātrumus (check)
4) Ir iespējams izbraukt cauri bedrei bez liekiem trokšņiem (check)
5) Nospiežot uz vidējā pedāļa mašīna palēlina gaitu(check)

Katrā ziņā skaties tikai benzīna motorus. l6 skaitās uzticamāki par v8.


Nez kas tad vainas 3.0d ??? Tērē smieklīgi un iet lopā. Dzinējs
Offline
maartinsg
04. Mar 2016, 10:43 #13

Kopš: 28. Jan 2016

Ziņojumi: 65

Braucu ar:


04 Mar 2016, 09:46:11 kriii rakstīja:
Nē, E36 vēl jāpārbauda vai apsēžoties neesi izkritis cauri grīdai
sanak ziema ar kaju ledu nedrikst no slieksniem dauzit nevar ne e36, ne e39?
Offline
Danis_e36
04. Mar 2016, 10:48 #14

Kopš: 02. Apr 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1288

Braucu ar: OPC


04 Mar 2016, 10:29:03 Ridlihs rakstīja:

04 Mar 2016, 09:42:03 abyss rakstīja:
skaties vai nu m52b28 vai arī tad jebkuru m54 motoru.

1) Rūsa nav vairāk kā 50% no mašīnas (check)
2) Eļļa burtiski netek no motora (check)
3) Ir iespējams pārslēgt ātrumus (check)
4) Ir iespējams izbraukt cauri bedrei bez liekiem trokšņiem (check)
5) Nospiežot uz vidējā pedāļa mašīna palēlina gaitu(check)

Katrā ziņā skaties tikai benzīna motorus. l6 skaitās uzticamāki par v8.


Nez kas tad vainas 3.0d ??? Tērē smieklīgi un iet lopā. Dzinējs


3.0d un 2.5d jaudas/patēriņa/remonta ziņā ir labākais, ko bmw ielicis iekš e39.
Offline
tg
04. Mar 2016, 10:49 #15

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

Nav man bijis E39 un droši vien arī nebūs, taču lasot šo topiku, rodas sajūta, ka šitie BMW baigie mēsli.
Braukāju ar 9-5 SAAB, galīgi nekādas vainas, komforts, jauda, nekas īpaši neplīst - varbūt tad nopērc ko tamlīdzīgu, nevis to E39, kas izklausās pēc pilnīgas nelaimes čupas.
Offline
LA
04. Mar 2016, 10:51 #16

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250

Es uzskatu ka dīzeli var pikrt, ja pats nomaina visus problemātiskos mezglus vai kāds to nesen ir izdarījis.. bet kurš gan investēs vel vienu mašīnas vērtību. Es katrā ziņā neieteiktu pirkt tik vecu dīzeli.


Par kārbu - ieteiktu automātu, pašam ir manuālis un nākamais auto noteikti būs automāts Uz e39 īsti neredzu jēgu no manuāļa.

Pārējais - kā jau tika minēts rūsa + rēķini ka piekare būs diezgan dārgāka nekā e36. Ieteiktu meklēt pēc iespējas jaunāku gadu, lai tik ātri nelien ārā "veco auto problēmas", visādas trosītes izstapās, logu tīrītāju šotku bukses izdilst etc.

Motori - M52/M54
Offline
LA
04. Mar 2016, 10:53 #17

Kopš: 20. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9366

Braucu ar: 330i, YZ250


04 Mar 2016, 10:49:53 tg rakstīja:
Nav man bijis E39 un droši vien arī nebūs, taču lasot šo topiku, rodas sajūta, ka šitie BMW baigie mēsli.
Braukāju ar 9-5 SAAB, galīgi nekādas vainas, komforts, jauda, nekas īpaši neplīst - varbūt tad nopērc ko tamlīdzīgu, nevis to E39, kas izklausās pēc pilnīgas nelaimes čupas.


Tā gan nav, vienkārši ir jāsaprot ka pienāk brīdis, kad liela daļa mezgli ir nokalpojuši savu (pieņemot, ka 95% e39 ir nobrauksuši 600kkm+). Ir 2016 gads, nevis 2006.
Offline
tg
04. Mar 2016, 10:56 #18

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 888

Braucu ar: Ar ko pagadās

Mna jau SAAB arī ir 2005 gada, tas apmēram ar E39 viena gada, tāpēc saku, ka tas izklausās labāks variants. Otrs, es laikam neparakstītos uz tik vecu dīzeli, benzīnieki tomēr liekas mazāk nobraukti.



04 Mar 2016, 10:53:23 LA rakstīja:

04 Mar 2016, 10:49:53 tg rakstīja:
Nav man bijis E39 un droši vien arī nebūs, taču lasot šo topiku, rodas sajūta, ka šitie BMW baigie mēsli.
Braukāju ar 9-5 SAAB, galīgi nekādas vainas, komforts, jauda, nekas īpaši neplīst - varbūt tad nopērc ko tamlīdzīgu, nevis to E39, kas izklausās pēc pilnīgas nelaimes čupas.


Tā gan nav, vienkārši ir jāsaprot ka pienāk brīdis, kad liela daļa mezgli ir nokalpojuši savu (pieņemot, ka 95% e39 ir nobrauksuši 600kkm+). Ir 2016 gads, nevis 2006.
Offline
funkyasshit
04. Mar 2016, 11:06 #19

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Galvenais ir nemīzt un rēķināties, ka 1k€ ieliksi mašīnā jebkurā gadijumā.

[ Šo ziņu laboja funkyasshit, 04 Mar 2016, 11:07:02 ]

Offline
dzuris
04. Mar 2016, 11:14 #20

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:

es pis sito topika jegu. no sakuma omega, tad xantia, tagad saab:cirvis: cilveks neprasija alternativas bet viedokli.
Alternativa naV jo tas ir fwd

[ Šo ziņu laboja dzuris, 04 Mar 2016, 11:14:53 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo