Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: E61 535D čipošana

AutorsZiņojums
seskiss
31. Mar 2014, 14:48 #1

Kopš: 08. Sep 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: 535D

Sorry uzreiz visiem, kas nikni un visādi citi neapmierināti ar dzīvi par atkārtotu postu, bet nevarēju atrast neko līdzīgu

Tatad, ir kādam laba/slikta pieredze ar E61 535D, 2008. gada čipošanu ?

Elektriķu jeb čipmāsteru viedokļi ir klaji atšķirīgi, diemžēl.
Viens saka - viss, pzc...kārba izkritīs pēc 1000 km, otrs saka - pilnīgas muļķības Tev tak kārba no 550 benzīnieka, tuss viss būs kruta.

Paldies jau iepriekš par viedokļiem !

Offline
HaL
31. Mar 2014, 16:05 #2

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo

paprasi kaut CP17, kurš brauc ar čipotu 535d - kārba aizlidos 100% tobiš nevis kārba, bet hidrostransformators!

bet tā vaina nav ļoti dārga!

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
CP17
08. Apr 2014, 00:53 #3

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


31 Mar 2014, 16:05:54 HaL rakstīja:
paprasi kaut CP17, kurš brauc ar čipotu 535d - kārba aizlidos 100% tobiš nevis kārba, bet hidrostransformators!

bet tā vaina nav ļoti dārga!

aļoooooooo viņš ar sajātu hidru no vācijas atnāca, sataisīja, 2g nobraucu, čipoju viņu vēl pēc 1.5g, viss bumbās. tā hidra jūk standartā no tiem rūpnīcas ņūtoniem.
Offline
Jonix
08. Apr 2014, 01:20 #4

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72

Viss ir atkarīgs no tā, kā sačipo.

Ja sagriež pārāk agresīvu jaudas līkni un čipo mašīnu, kuru sākumā vajadzētu salabot, problēmas būs un būs lielas.

Tomēr, ja procesam pieiet ar izpratni, pirms čipošanas veic kārtīgu diagnostiku un saprātīgi īsteno klientu vēlmes, problēmu nebūs.

Pēc manas pieredzes BMW braucēji parasti grib max iespējamo jaudu, bet vienlaikus, lai auto nelūzt, ļoti sačipotus dīzeļus bez dūmiem un citas grūti savienojamas lietas.

Tādēļ ir jāsaprot vēlamais rezultāts, budžets šim pasākumam, kā arī jāizvērtē iespējamās sekas. Kad tas viss ir izdarīts, jāsāk ar automašīnas (parasti dzinēja un transmisijas) tehniskā stāvokļa novērtēšanu un tad var pāriet pie čipošanas.

Tā pat nevajag piemirst, ka katra automašīna uzvedas nedaudz atšķirīgi, līdz ar to ideālam rezultātam ir nepieciešams čipotājs, kurš spēj pieregulēt dzinēja uzvedību čipā, nevis vienkārši pārkopēt datus.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo