Online
Pašreiz BMWPower skatās 143 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E61 535D čipošana
Autors | Ziņojums |
seskiss | | Kopš: 08. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 21
Braucu ar: 535D
| Sorry uzreiz visiem, kas nikni un visādi citi neapmierināti ar dzīvi par atkārtotu postu, bet nevarēju atrast neko līdzīgu
Tatad, ir kādam laba/slikta pieredze ar E61 535D, 2008. gada čipošanu ?
Elektriķu jeb čipmāsteru viedokļi ir klaji atšķirīgi, diemžēl.
Viens saka - viss, pzc...kārba izkritīs pēc 1000 km, otrs saka - pilnīgas muļķības Tev tak kārba no 550 benzīnieka, tuss viss būs kruta.
Paldies jau iepriekš par viedokļiem !
| Offline | | |
HaL  | |  Kopš: 28. Jan 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 23635
Braucu ar: Turbo
| paprasi kaut CP17, kurš brauc ar čipotu 535d - kārba aizlidos 100% tobiš nevis kārba, bet hidrostransformators!
bet tā vaina nav ļoti dārga!
----------------- Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
| Offline | | |
CP17  | |  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
31 Mar 2014, 16:05:54 HaL rakstīja:
paprasi kaut CP17, kurš brauc ar čipotu 535d - kārba aizlidos 100% tobiš nevis kārba, bet hidrostransformators!
bet tā vaina nav ļoti dārga!
aļoooooooo viņš ar sajātu hidru no vācijas atnāca, sataisīja, 2g nobraucu, čipoju viņu vēl pēc 1.5g, viss bumbās. tā hidra jūk standartā no tiem rūpnīcas ņūtoniem. | Offline | | |
Jonix  | |  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Viss ir atkarīgs no tā, kā sačipo.
Ja sagriež pārāk agresīvu jaudas līkni un čipo mašīnu, kuru sākumā vajadzētu salabot, problēmas būs un būs lielas.
Tomēr, ja procesam pieiet ar izpratni, pirms čipošanas veic kārtīgu diagnostiku un saprātīgi īsteno klientu vēlmes, problēmu nebūs.
Pēc manas pieredzes BMW braucēji parasti grib max iespējamo jaudu, bet vienlaikus, lai auto nelūzt, ļoti sačipotus dīzeļus bez dūmiem un citas grūti savienojamas lietas.
Tādēļ ir jāsaprot vēlamais rezultāts, budžets šim pasākumam, kā arī jāizvērtē iespējamās sekas. Kad tas viss ir izdarīts, jāsāk ar automašīnas (parasti dzinēja un transmisijas) tehniskā stāvokļa novērtēšanu un tad var pāriet pie čipošanas.
Tā pat nevajag piemirst, ka katra automašīna uzvedas nedaudz atšķirīgi, līdz ar to ideālam rezultātam ir nepieciešams čipotājs, kurš spēj pieregulēt dzinēja uzvedību čipā, nevis vienkārši pārkopēt datus.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|