| Autors | Ziņojums | 
|---|
| matrixxxx | | 05. Jun 2015, 12:17 | #9461 | 
 | 
|  Kopš: 29. Apr 2005 No: Rīga Ziņojumi: 8446 Braucu ar: 106 zirgiem | Boken, peec zekjeem vai peleejuma smird ? Ja taa, tad seene ventilaacijaa.
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| mats | | 05. Jun 2015, 12:34 | #9462 | 
 | 
|  Kopš: 21. Mar 2011 No: Liepāja Ziņojumi: 896 Braucu ar: VAG  palaistuli & Bavārijas drauskuli | no vārsta vāka pil eļla uz izplūdi un tapēc smird.Izčeko visu kārtīgi. | 
|  Offline |  | 
|  | 
| Agriits520 | | 05. Jun 2015, 12:43 | #9463 | 
 | 
|  Kopš: 07. Apr 2011 Ziņojumi: 690 Braucu ar: BMW E34 E30 | Pārdodu E34 
 MOMO sporta stūre ar pāreju! 70E
 3.25 bloķējošais reduktors 200E
 M5 bagāžnieka spoileris orģ. 60E
 BREMBO dubultventilējamie bremžu diski priekš. 50E 2gb.
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| exciter  | | 05. Jun 2015, 13:20 | #9464 | 
 | 
|  Kopš: 18. Jan 2006 Ziņojumi: 3774 Braucu ar:  | 05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:
 
 03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
 LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?
 
 
 lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur
 
 ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo
 
 vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.
 
 viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli
  ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur 
 Atsperes 60/40 un amjus jau uzliku jaunu komplektu, bet džips tāpat. Tapēc negribās vēlreiz kaut ko vidēju vai nepārbaudītu likt, bet uzreiz normālu, lai var aizmirst. Karoč jākrāj nauda
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
| haizenberg | | 06. Jun 2015, 20:17 | #9465 | 
 | 
|  Kopš: 04. Oct 2013 Ziņojumi: 400 Braucu ar: E63/65 | Bildes ar 60/40 studija,un jautajums pie reizes,ka atskiras standarta,msport un m5 piekares,respektivi atspers,kadi sedinajumi.....? | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 06. Jun 2015, 22:53 | #9466 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies. | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 06. Jun 2015, 23:08 | #9467 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 06 Jun 2015, 22:56:21 riddler rakstīja:
 paarbaudi degvielas suukni un filtru pie reizes nomaini.
 
 filtru esmu mainījis pirms pus gada. Varbūt zini kadam spiedienam jābūt?
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| Rock_Solid | | 06. Jun 2015, 23:20 | #9468 | 
 | 
|  Kopš: 25. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 839 Braucu ar: BMW E34 525i | 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 
 Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 06. Jun 2015, 23:32 | #9469 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 
 Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei
  
 Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
| qwerti | | 06. Jun 2015, 23:59 | #9470 | 
 | 
| Kopš: 28. Jul 2014 No: Jelgava Ziņojumi: 203 Braucu ar: e46 | 05 Jun 2015, 12:11:12 bokens rakstīja:
 Vajag padomu par e34 touringu, m50b25tu. Problēma - dīvaina smaka kas nāk no ventilācijas (nav ar kondišku saistīta). Motors mazgāts n reizes. Arī nupat. Ar to smaku pievelkas viss salons. Varbūt kāds saskāries ar ko līdzīgu? Kāda veca plastmasa vai kas cits? Pečkas sistēmā kaut kas? Kaut kur eļļa nonāk, sadeg un tad caur ventilāciju? Tosols kaut kur sūcas neredzamā vietā un izgaro? Autiņš sirdij tuvs par maiņu negribu domāt, bet sanāk sīkos indēt tāpēc ar otru BMW piespiež braukt....
 
 Salona filtru mainīji?
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
| Rock_Solid | | 06. Jun 2015, 23:59 | #9471 | 
 | 
|  Kopš: 25. Apr 2008 No: Rīga Ziņojumi: 839 Braucu ar: BMW E34 525i | 06 Jun 2015, 23:32:35 MazaisNapoleons rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 
 Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei
  
 Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm
  
 
 Tā ir
  Ja atslēdz gaisa masas mēritāju kaut kas mainās? Gaisa filtrs tīrs? | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 07. Jun 2015, 00:02 | #9472 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 06 Jun 2015, 23:59:56 Rock_Solid rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 23:32:35 MazaisNapoleons rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 23:20:47 Rock_Solid rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 
 Nav tur nekāds devējs, tur ir termostats drosseļvārsta apsildei
  
 Varētu tā būt. Es pats īsti nezinu. Kautko internetā sagrabināju, vel ar savām super tulkošanas prasmēm
  
 
 Tā ir
  Ja atslēdz gaisa masas mēritāju kaut kas mainās? Gaisa filtrs tīrs? 
 Gaisinieku vakar nomainīju. Nu jau aizvakar sanāk
  atsledzot gaisa masas mērītāju nenoraus kļūdu kautkadu kuru vajadzēs pēctam pie pc dzēst? | 
|  Offline |  | 
|  | 
| gacho69 | | 07. Jun 2015, 10:28 | #9473 | 
 | 
|  Kopš: 31. Jul 2014 Ziņojumi: 100 Braucu ar: pliku dirsu pa saalu asfaltu... | LABDIEN, BMW CIENIITAAJI! BMW 520I BENDZA BEZ GAAZES VANOSS 94 GADS! NEKKO DAUDZ NO MASIINU SMALKUMIEM NESAPROTU TAPEEC LUUDZU PALIIDZIIBU JUMS- EXPERTIEM! NEZ KAS PAR VAINU NOBRAUCU VAKAR 30 KM UN NEVAR PIELAIST MOTORA TEMP NORM PUS ZDACIKA STAV RISTAS, RAUSTAAS,UTT ATDZISA AIZGAAJA BRAUCU MAAJAAS PIE MAAJAAM ATKAL TAS PATS! NU JAU 2 MENESI KA NOPIRKU UN VISLAIK BIJA VAINA KA STARTEEJOT JAZAGE 5 SEK UN TAD TAA BURBULODAMS PIELECA KAD PIELEC TAD ABAROTI STAAV SKAISTI NEKAS NERIISTAAS UZDOD PINU PULKSTENI MURRA KAA KAKEENS TAGAD KAA SAAKAAS KARSTAIS LAIKS TA VISPAAR NEGRIB IET AUKSTS LEC KA KARSTS TA ZAGE PUSSTUNDU! TAD KAR KARSTS PIELEC TAD SAJUTA KAD AIZDEDZE NAV ISTI RIKTIIGA RAUSTAS SLAPST NOST LEKA ABAROTI NO 400-1000 ITKAA STROKI VISI NESTRAADAATU BRIIZAM TA RAUSTOTIES PARAADAAS SKANA UZ KADU BRIDI TADA METAALISKA KA MOTORS BEZ EELLAS BUUTU NEVAR SAPRAST KAS VAREETU BUUT??? TAKAA VAARSTI KLANI KAUTKAS NOGRAB??? SPOES? SVECES? AIZDEDZE?DEGVIEAS SPIEDIENS? FITRS? ITKA MENESI ATPAKA BIJU DIAGNOSTIKA NEZ KAS TAS PAR EXPERTU CIK LABS BET 3 KLUDAS BIJA 2 POHUJ UN TRESA KA NEIET STROKIS SAMAINIIJU SPOLES VIETAAM AIZGAAJA KADA VISPAR VINJAM AIZDEDZE ELEKTRONISKAA?? ELEKTRONISKO REGUEE KOMPIS JA?? TAA NAV SERVISAA PASAM JAREGUEE KAA VECAJAAM MASIINAAM??? KAR PIELEC KARSTS TAD LIEKAS KA VINJS KA STRAADAA TRIIS STROKI UN PA BRIIZAM VEEL PA KADAM PIESEDZAS ATSLEEDZAS NU KAROCI BURBULO LUUUUUUUUUDZU LLLLUUUUUUUDZU PALIIIIDZIET LOTI GAIDU IETEIKUMUS
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 07. Jun 2015, 12:21 | #9474 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju
  tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 07. Jun 2015, 15:15 | #9475 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 07 Jun 2015, 12:21:21 MazaisNapoleons rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju
  tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces 
 Sveces bija gaiši gaiši brūnas, visas vienāda toņa. Gaisa padeves sistēmā ari nesaskatīju neko būtisku. Iztīrīju visus putekļus no kastes, gofras utt. Uz spolēm sapūtu kautkādu hui@u, kautko.lidzīgu ko uz svečvadiem un sadalītājiem zieķē. Testēju, bet tā arī vel kaite neparādījas. Takā nezinu
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
| MazaisNapoleons | | 07. Jun 2015, 20:16 | #9476 | 
 | 
|  Kopš: 14. Aug 2013 No: Jelgava Ziņojumi: 88 Braucu ar: m50b25 | 07 Jun 2015, 15:15:52 MazaisNapoleons rakstīja:
 
 07 Jun 2015, 12:21:21 MazaisNapoleons rakstīja:
 
 06 Jun 2015, 22:53:20 MazaisNapoleons rakstīja:
 Kas par čerņu ka m50b25tu neceļ apgriezienus vairak par 5500rpm? Un šī nav pastāvīga kaite. Reizēm ir reizēm nav. Neesmu īsti pētijis kados apstākļos tas notiek , bet aizdomas krīt uz gaisa temperatūras devēju kas filtra kastē ieskrūvēts.  Kadi ieteikumi? Diagnostika? Spoles varbūt? Ceru ka kads ir ar ko tādu sastapies.
 
 UPDATE šodien pie āras gaisa temperatūras +21C gan auksts, gan pie darba temperatūras cēla apgriezienus kā vajag. Bez aizturēm utt. Nekādu problēmu nebija. Nevarētu būt tā ka ilgāk pabraukājot sūknis sasilst un sagurst? Vai es atkal kautko murgoju
  tagad pārbaudīšu ieplūdes sistēmu vai nav kādi acimredzami bojājumi, iztīrīšu droseli. Pārbaudīšu vēl sveces 
 Sveces bija gaiši gaiši brūnas, visas vienāda toņa. Gaisa padeves sistēmā ari nesaskatīju neko būtisku. Iztīrīju visus putekļus no kastes, gofras utt. Uz spolēm sapūtu kautkādu hui@u, kautko.lidzīgu ko uz svečvadiem un sadalītājiem zieķē. Testēju, bet tā arī vel kaite neparādījas. Takā nezinu
  
 Nomainīju spoles un nekā. Sūkni- nekā. Kloķenes deveju tagad iefīrēju un wuala! Itkā iet, patestēšu vel pāris dienas. Redzēs kā būs
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
|  | 
| The_Fireman | | 07. Jun 2015, 20:55 | #9477 | 
 | 
|  Kopš: 20. May 2009 No: Rīga Ziņojumi: 1930 Braucu ar: , pie un ap. | 05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:
 
 03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
 LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?
 
 
 lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur
 
 ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo
 
 vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.
 
 viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli
  ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur 
 Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?
  | 
|  Offline |  | 
|  | 
| Nello | | 07. Jun 2015, 21:24 | #9478 | 
 | 
|  Kopš: 15. Aug 2011 No: Rīga Ziņojumi: 2591 Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli... | 07 Jun 2015, 20:55:34 The_Fireman rakstīja:
 
 05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:
 
 03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
 LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?
 
 
 lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur
 
 ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo
 
 vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.
 
 viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli
  ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur 
 Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?
  
 60/40 atsperes + amji un ikdienai ir ok...
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| Agriits520 | | 07. Jun 2015, 22:13 | #9479 | 
 | 
|  Kopš: 07. Apr 2011 Ziņojumi: 690 Braucu ar: BMW E34 E30 | Pārdodu E34 
 MOMO sporta stūre ar pāreju! 70E
 3.25 bloķējošais reduktors 200E
 M5 bagāžnieka spoileris orģ. 60E
 BREMBO dubultventilējamie bremžu diski priekš. 50E 2gb.
 | 
|  Offline |  | 
|  | 
| The_Fireman | | 07. Jun 2015, 22:31 | #9480 | 
 | 
|  Kopš: 20. May 2009 No: Rīga Ziņojumi: 1930 Braucu ar: , pie un ap. | 07 Jun 2015, 21:24:04 Nello rakstīja:
 
 07 Jun 2015, 20:55:34 The_Fireman rakstīja:
 
 05 Jun 2015, 12:33:51 riddler rakstīja:
 
 03 Jun 2015, 09:56:44 exciter rakstīja:
 LV kāds piedāvā gatavus coiloverus uz e34, lai nav nekas jāpārbūvē. Vai varbūt kāds ir sūtījis no ārzemēm un pārbaudījis kvalitāti?
 
 
 lai nebuutu nekas jaapaarbuuvee tad ebay un tikai KW bet tas ir ap 1000eur
 
 ljoti kvalitatiivi utt, un nekas nav jaapaartaisa vai jaametina, bet nu attieciigi piķo
 
 vel var likt bcracing tie arii ir labi, bet tiem gan ir jaametina statnes, vareetu buut nedaudz leetaaki.
 
 viss cits ir padirsta nauda un leeti meesli
  ja tik daudz negribi teereet tad uzliec komplektu ar amjiem un seedinaatajam atspereem un buus ok 200~300eur 
 Interese sads pats jautajums. Vajadzetu prieksu sasedinat par kadi 6cm. Tiesam vienigais variants ir isas aatsperes(cik tas vispar ir labi) jeb koilas par milionu?
  
 60/40 atsperes + amji un ikdienai ir ok...
 
 Amji der parastie, nav ta ka vini nobeidzas 3x atrak?
  Kadas tad sedinatas atsperes nemt?  | 
|  Offline |  | 
|  |