Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXIX

AutorsZiņojums
GintsK
25. Nov 2013, 00:06 #8701

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:


24 Nov 2013, 20:44:00 tomick rakstīja:

16m garums. Tikko pa LNT džeks teica.


Nu pieadaptēšu savu aprēķinu. Betona plāksnes tomēr ir OK. Ar ovāliem caurumiem. Consolis katalogā HCE400. Izskatās ar virsbetona kārtu, kas ir min 40mm. Tas ir 465+92kg virsbetona=557 kg uz kavdrātu.
Nu un noslodze tad 1500kg/m^2
sektors satarp kolonnām 8*16m=128m^2
Sektora svars 128x(557+1500)=263t
Sijas noslodze - vienmērīgas 263t uz 16m = 2577kN/16m= 161kN/m

Moments (lauziens) visnoslogotākajā vietā (1. gadījums no būvmehānikas grāmatas 8.2tabulas):
(161 * 16^2)/8=5155kNm

Uz 2m (joprojām pieņēmums) sijas augstumu 5155/2=2577kN jeb 263t

Ja tās ir 8.8 skrūves, tad to laukumam būtu jābūt 43cm^2

M24 skrūves reālais diametrs ir 20mm tad vajag 13.7 skrūves reiz drošibas koeficents, teksim 1.5. dod 20.5 gab. Tātad 22+ gab M24

Tas, ja sija ir 2m augsta. Man kaut kā izskatās, ka tur ir mazāk. Lai vai kā - skrūvju skaits apgriezti proporcionāls augstumam.

Kā soms apgaismoja - mums bija 8 gab nevienmērīgi slogotas skrūves.

Nu...niknākas klases skrūves - 12.9 - vajag tikai 62% no tiem 43cm^2 14gab

Protams - vienmērīgi slogotas, ko ar esošo savienojuma konstrukciju nav iespējams nodrošināt!

Offline
Universal
25. Nov 2013, 00:06 #8702

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


24 Nov 2013, 23:57:35 Montana rakstīja:

24 Nov 2013, 23:54:39 Universal rakstīja:
Signalizācija jau turpināja gaudot un pat tās firmas pārstāvis nespēja atslēgt to, un tad viss sabruka... Pie tam firmas pārstāvis minēja, ka problēma bija nevis sensoru darbībā, bet ūdens spiediena zudumos sistēmā, kas norāda uz to deformāciju.


Tu gan esi inspektors caps... mājās kad tev pazūd ūdens spiediens arī domā ka ēka sagrūs vai deformējās
spiediens pazuda sprinkleru sistēmā tāpēc arī bija trauksme. nejau spiediens ūdens krānā pazuda.

spiediena zudums var rasties vairāku iemeslu dēļ, un tur jābūt īpaši apdāvinātam lai izpīpētu ka tas tāpēc ka ēka deformējās...

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:08 #8703

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:15:46 Dambergs rakstīja:
Es jau esmu vairākreiz teicis iepriekš, ka nesaprotu cilvēkus kas kaut reizi ir bijuši tajā sūdā Maximā. Kā var būt kāds lojāls lietuviešu kantorim, kas, piemēram, Latvijas ražotājiem piedāvā 180 dienas pēcapmaksu savādāk pasūtot na...uj vai veikala vadītājam pirms 3 gadiem maksājot 120 Ls mēnesī.... Un līdzīgs domu gājiens ir arī būviecības un ekspluatācijas jautājumos.
Es nezinu kā, bet vajadzētu izdomāt kā mēs varētu izveidot vērā ņemamu aģitāciju, lai cilvēki neietu uz šo sūda bodi.


24 Nov 2013, 22:01:19 BigArchi rakstīja:
Labvakar. Varbūt atkārtošos, taču piedāvāju darīt šobrīd to, kas ir mūsu spēkos, jebšu sodīt vainīgos ar rubli!!! Ignorēsim Maxima kā brendu un veikalu!!! Aicinu visus!


Nezinu,mums ir sadarbiba ar maximu,pilnigi nekadas 180 dienas. Tiesa ir bijusi bezsakari,aiziet smagais ar normalu kravu,naak atpakal ar visu kravu,jo tur principa peec negrib pienemt. Pasam uz turieni aizbraukt arii besii,jo dazi noliktavas pienemeji no seviem iedomajas nez ko,neruna lv utt. Tiesa Rimi dazreiz arii nav lojajs.
Offline
Universal
25. Nov 2013, 00:09 #8704

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


25 Nov 2013, 00:06:26 GintsK rakstīja:

24 Nov 2013, 20:44:00 tomick rakstīja:

16m garums. Tikko pa LNT džeks teica.


Nu pieadaptēšu savu aprēķinu. Betona plāksnes tomēr ir OK. Ar ovāliem caurumiem. Consolis katalogā HCE400. Izskatās ar virsbetona kārtu, kas ir min 40mm. Tas ir 465+92kg virsbetona=557 kg uz kavdrātu.
Nu un noslodze tad 1500kg/m^2
sektors satarp kolonnām 8*16m=128m^2
Sektora svars 128x(557+1500)=263t
Sijas noslodze - vienmērīgas 263t uz 16m = 2577kN/16m= 161kN/m

Moments (lauziens) visnoslogotākajā vietā (1. gadījums no būvmehānikas grāmatas 8.2tabulas):
(161 * 16^2)/8=5155kNm

Uz 2m (joprojām pieņēmums) sijas augstumu 5155/2=2577kN jeb 263t

Ja tās ir 8.8 skrūves, tad to laukumam būtu jābūt 43cm^2

M24 skrūves reālais diametrs ir 20mm tad vajag 13.7 skrūves reiz drošibas koeficents, teksim 1.5. dod 20.5 gab. Tātad 22+ gab M24

Tas, ja sija ir 2m augsta. Man kaut kā izskatās, ka tur ir mazāk. Lai vai kā - skrūvju skaits apgriezti proporcionāls augstumam.

Kā soms apgaismoja - mums bija 8 gab nevienmērīgi slogotas skrūves.

Nu...niknākas klases skrūves - 12.9 - vajag tikai 62% no tiem 43cm^2 14gab

Protams - vienmērīgi slogotas, ko ar esošo savienojuma konstrukciju nav iespējams nodrošināt!



to laikam saproti tikai tu jo man te morzas ābeci esi sarakstījis

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:10 #8705

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:16:27 SpOrcMeN rakstīja:

24 Nov 2013, 23:12:58 Locis rakstīja:

24 Nov 2013, 20:40:13 SpOrcMeN rakstīja:
bljin jus varat beigt bezjedzigu diksusiju par signalizaciju kamer nav skaidribas kapec vinja nostradaja, iespejams ka ta patiesham bija pilnigaka haljava un vienkarshi zime no kosmosa kuru cilveki neuztvera un prichom te iedziljinaties pilnigu robotu tekstos - vinji neko nepateica un nepateiks nekad - vinji ir tankisti pareizie tikai ar zheleju matos.

kaut kadas 50x reizes pat tv signalizacijas firmu shefs teica,ka nostrada signalizacijas dala,kas atsaucas uz sprinkleru trubam-deformacijam,spiediena zudumiem utt. Isteniba baigi labi,ka taas trubas pilda gan udens vadisanas funkciju,gan bridina,ka kaut kur kaut kas nealjo.


es nekad neesm udzirdejis par tadiem dachikiem varbut ka tadi ir , ja es ari dzirdeju ko tas firmas chalis teica, bet maximisti malj pavisam ko citu, skaidrs kapec,jo reali vinjiem bija japarbauda kas pa vainu lai nosauc to apsargu kas gaja parbaudit un ko konstateja - vards uzvards konkreti un nopratinat vinju - protams vinsh ari var tagad jau melot, bet kada jega ir melot tam apsardzes firmistam - nekada noteikti.

Jaa,maximai ar siem nesakrit,to arii zinaas izceela. Principaa cik saprotu nav kaa speciaali daciki,bet piemeram ugunsdrosibas udens sistema zud spiediens un trauksme.
Offline
GintsK
25. Nov 2013, 00:13 #8706

Kopš: 19. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 863

Braucu ar:

Par 9/11. Jā. Latvijai proporcionāli tas ir gandrīz 3x lielāks cilvēku zaudējums kā USA
Offline
Universal
25. Nov 2013, 00:14 #8707

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


25 Nov 2013, 00:10:15 user rakstīja:

25 Nov 2013, 00:06:33 Universal rakstīja:
jābūt īpaši apdāvinātam lai izpīpētu ka tas tāpēc ka ēka deformējās...


tur jau tā lieta! te visi gudri!
šādu situāciju varētu aprakstīt pirms notikuma un redzēt cik cilvēki iedomātos, ka ēka deformējas un tulīt sabruks! poweristi te uzrakstītu 100 versijas, bet varu derēt, ka par ēkas sabrukšanu nebūtu nevienas! būtu NLO, vēl horoskopus kāds iejauktu un Putinu

tad šito jau var attiecināt arī uz to ja kādam kabeļtelevīzija daudzstāvenē pazūd :P ēka deformējās un pārāva kabeli...

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
RH
25. Nov 2013, 00:16 #8708

Kopš: 05. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1102

Braucu ar: četriem riņķiem


25 Nov 2013, 00:06:26 GintsK rakstīja:

24 Nov 2013, 20:44:00 tomick rakstīja:

16m garums. Tikko pa LNT džeks teica.


Nu pieadaptēšu savu aprēķinu. Betona plāksnes tomēr ir OK. Ar ovāliem caurumiem. Consolis katalogā HCE400. Izskatās ar virsbetona kārtu, kas ir min 40mm. Tas ir 465+92kg virsbetona=557 kg uz kavdrātu.
Nu un noslodze tad 1500kg/m^2
sektors satarp kolonnām 8*16m=128m^2
Sektora svars 128x(557+1500)=263t
Sijas noslodze - vienmērīgas 263t uz 16m = 2577kN/16m= 161kN/m

Moments (lauziens) visnoslogotākajā vietā (1. gadījums no būvmehānikas grāmatas 8.2tabulas):
(161 * 16^2)/8=5155kNm

Uz 2m (joprojām pieņēmums) sijas augstumu 5155/2=2577kN jeb 263t

Ja tās ir 8.8 skrūves, tad to laukumam būtu jābūt 43cm^2

M24 skrūves reālais diametrs ir 20mm tad vajag 13.7 skrūves reiz drošibas koeficents, teksim 1.5. dod 20.5 gab. Tātad 22+ gab M24

Tas, ja sija ir 2m augsta. Man kaut kā izskatās, ka tur ir mazāk. Lai vai kā - skrūvju skaits apgriezti proporcionāls augstumam.

Kā soms apgaismoja - mums bija 8 gab nevienmērīgi slogotas skrūves.

Nu...niknākas klases skrūves - 12.9 - vajag tikai 62% no tiem 43cm^2 14gab

Protams - vienmērīgi slogotas, ko ar esošo savienojuma konstrukciju nav iespējams nodrošināt!



LNT komentējot ugunsgrēka ietekmi uz apakšējo kopnes daļu tika minēts 1,7m augstums.
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:16 #8709

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:35:07 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:25:22 Locis rakstīja:

24 Nov 2013, 20:46:31 user rakstīja:

24 Nov 2013, 20:44:49 hronists rakstīja:

24 Nov 2013, 20:40:13 SpOrcMeN rakstīja:
bljin jus varat beigt bezjedzigu diksusiju par signalizaciju kamer nav skaidribas kapec vinja nostradaja, iespejams ka ta patiesham bija pilnigaka haljava un vienkarshi zime no kosmosa kuru cilveki neuztvera un prichom te iedziljinaties pilnigu robotu tekstos - vinji neko nepateica un nepateiks nekad - vinji ir tankisti pareizie tikai ar zheleju matos.


to es jau trešo dienu mēģinu ieskaidrot


šo te neviens nesaprot.. aicina tikai boikotēt maximu

drīz vēl sāks runāt par to, ka evakuācijas gadījumā ēka nemaz nebūtu sabrukusi!

Bet,cik sapratu nevareja atslegt sign.ja kaut kas sistema,kads paaraavums utt ,tad nevar atslegt,ja sensors kaadu mushu naasii ierautu un noschauditos,tad varetu atslegt.
Interesanti,vai tikai tie sign firmas darbinieki tikai vareja noteikt,ka sprinkleru sistemas trauksme? starp citu maximas parstavji nemaz tas trubas nepiemin.

Piemeram,es nenosodu cilvekus,kas neskreja aaraa,bet kopeejo maximas attieksmi pret to visu.
Un ja reiz signalizacija ir drosibas pec,tad ari drosibas peec labaak 5x lieki izskriet aaraa.
Un soreiz signalizacija nebeidza gaudot,respektivi netika noskaidrots kaapeeec gaudo un tika laisti ieksaa cilveeki.
Ja to taa varetu parfrazet,tad netika atrasts iemesls nepamatotai trauksmei,taapeec uzskatu,ka trauksme bija loti adekvata.


es Tev saku - varēja visus evakuēt, secināt, ka uguns draudu nav! ja signalizācija turpina skanēt, ko darīt? pieņemtu, ka sabojājusies un uzstādītu jaunu, tad nokalibrētu to un būtu klusums! cilvēki būtu atpkaļ veikalā.

te ir jārunā par veikala sabrukšanu nevis to uzskatīt par normu un runāt par nenotikušu evakuāciju, kurai nav sakara ar sabrukšanu un nemaz nav iespējams zināt - varbūt evakuācijas gadījumā būtu veļ vairāk cietušo, jo pēc 1,5h veikalā saietu 3x vairāk cilvēku, jo tie nebūtu ieprikušies šo 1,5h, bet gaidījuši, kad veikals atkal būs atvērts..

Paga,Tu uzskatai,ka pilniba par vismaz 90% tika konstatets,ka ir signalizacijas gluks un bija drosi iet atpakal ieksaa?
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:17 #8710

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:36:19 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:32:36 miicha rakstīja:
Uzskatu, ka šeit ir trīs krim. procesi:
pirmais- maksima, jo ignorēja signalizāciju, kas vairāk kā mēnesi gaudojusi diendienā, pagrabā prece slīgst ūdenī, bet to neņem vērā, cilvēkus neevakuēja;


varēja evakuēt, savest kārtībā sigunalizāciju, bet veikals sabruktu tik un tā! domā loģiski, lūdzu

Pats domaa logiski. Netika konstatets,ka signalizacija sapisusies.
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:19 #8711

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:39:23 kom rakstīja:

24 Nov 2013, 23:36:19 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:32:36 miicha rakstīja:
Uzskatu, ka šeit ir trīs krim. procesi:
pirmais- maksima, jo ignorēja signalizāciju, kas vairāk kā mēnesi gaudojusi diendienā, pagrabā prece slīgst ūdenī, bet to neņem vērā, cilvēkus neevakuēja;


varēja evakuēt, savest kārtībā sigunalizāciju, bet veikals sabruktu tik un tā! domā loģiski, lūdzu


šķiet, ka tev jāiet uz maximas vadību strādāt, atradīsi daudz domubiedrus

to arii gribeju teikt.
Tak nav jeega strideties ar pieagusu cilveku,kam latvijas celos 16o norma.
Offline
Universal
25. Nov 2013, 00:19 #8712

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


25 Nov 2013, 00:16:37 Locis rakstīja:

24 Nov 2013, 23:35:07 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:25:22 Locis rakstīja:

24 Nov 2013, 20:46:31 user rakstīja:

24 Nov 2013, 20:44:49 hronists rakstīja:

24 Nov 2013, 20:40:13 SpOrcMeN rakstīja:
bljin jus varat beigt bezjedzigu diksusiju par signalizaciju kamer nav skaidribas kapec vinja nostradaja, iespejams ka ta patiesham bija pilnigaka haljava un vienkarshi zime no kosmosa kuru cilveki neuztvera un prichom te iedziljinaties pilnigu robotu tekstos - vinji neko nepateica un nepateiks nekad - vinji ir tankisti pareizie tikai ar zheleju matos.


to es jau trešo dienu mēģinu ieskaidrot


šo te neviens nesaprot.. aicina tikai boikotēt maximu

drīz vēl sāks runāt par to, ka evakuācijas gadījumā ēka nemaz nebūtu sabrukusi!

Bet,cik sapratu nevareja atslegt sign.ja kaut kas sistema,kads paaraavums utt ,tad nevar atslegt,ja sensors kaadu mushu naasii ierautu un noschauditos,tad varetu atslegt.
Interesanti,vai tikai tie sign firmas darbinieki tikai vareja noteikt,ka sprinkleru sistemas trauksme? starp citu maximas parstavji nemaz tas trubas nepiemin.

Piemeram,es nenosodu cilvekus,kas neskreja aaraa,bet kopeejo maximas attieksmi pret to visu.
Un ja reiz signalizacija ir drosibas pec,tad ari drosibas peec labaak 5x lieki izskriet aaraa.
Un soreiz signalizacija nebeidza gaudot,respektivi netika noskaidrots kaapeeec gaudo un tika laisti ieksaa cilveeki.
Ja to taa varetu parfrazet,tad netika atrasts iemesls nepamatotai trauksmei,taapeec uzskatu,ka trauksme bija loti adekvata.


es Tev saku - varēja visus evakuēt, secināt, ka uguns draudu nav! ja signalizācija turpina skanēt, ko darīt? pieņemtu, ka sabojājusies un uzstādītu jaunu, tad nokalibrētu to un būtu klusums! cilvēki būtu atpkaļ veikalā.

te ir jārunā par veikala sabrukšanu nevis to uzskatīt par normu un runāt par nenotikušu evakuāciju, kurai nav sakara ar sabrukšanu un nemaz nav iespējams zināt - varbūt evakuācijas gadījumā būtu veļ vairāk cietušo, jo pēc 1,5h veikalā saietu 3x vairāk cilvēku, jo tie nebūtu ieprikušies šo 1,5h, bet gaidījuši, kad veikals atkal būs atvērts..

Paga,Tu uzskatai,ka pilniba par vismaz 90% tika konstatets,ka ir signalizacijas gluks un bija drosi iet atpakal ieksaa?

Lūdzu atceries. tā ir UGUNSDROŠĪBAS signalizācija nevis ēkas sabrukšanas signalizācija. uguns nav, dūmu nav tādad ugunsgrēka nav

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
guzlis
25. Nov 2013, 00:20 #8713

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:

kaads vispaar sakars maximai ar to? pirmo reiz tak kad iesleedzaas trauksmes signalizaacija visus evakueeja. gan jau atbrauca dienesti kas secinaaja ka ir kautkaads gljuks u.t.t. tipa viss ir ok. turklaat ja tie bija duumu detektori u.t.t. un duumu nebija tad kaapeec lai kaads vispaar padomaatu ka kautkas taisaas brukt. taas signalizaacijas nebija paredzeetas lai konstateetu kkaadas nepilniibas buuvnieciibaa u.t.t. un taapat tie kas ar to detektoru apkalposhanu nodarbojaas ne tik to nevareeja zinaat. pienjemsim ja taadas trauksmes bija regulaari un neviens nekaadu saduumojumu nekonstateeja veel jo vairaak visiem likaas ka tas vienkaarshi ir kaads detektoru gljuks.

[ Šo ziņu laboja guzlis, 25 Nov 2013, 00:21:26 ]



-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:20 #8714

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:42:21 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:37:12 marihuans rakstīja:
es uz maximu točna vairs neiešu. Kāds te bija minējis par to,ka pirms laika Molā bija viltus trauksme un apsargi visus cilvēkus izveda ārā. Kāpēc šeit tā nevarēja izdarīt? Jo bļad..sukām naudu vajag,pidari


joprojām man neviens nespēj atbildēt - kas būtu, ja visus izvestu? pēc 30 min secinātu, ka nav uguns draudu un sačakarēta trauksmes iekārta? uzliktu jaunu un tā vairs nekauktu - pēc 1h atpakaļ veikalā būtu 2x vairāk cilvēku..

Nevienam neinteresee kaa buutu,soreiz netika konstatets signalizacijas gluks un maja sabruka.
Moshk veel kaut ko izdomasi?
Offline
Universal
25. Nov 2013, 00:21 #8715

Kopš: 10. Aug 2004

Ziņojumi: 1882

Braucu ar: neBMW


25 Nov 2013, 00:20:07 guzlis rakstīja:
kaads vispaar sakars maximai ar to? pirmo reiz tak kad iesleedzaas trauksmes signalizaacija visus evakueeja. gan jau atbrauca dienesti kas secinaaja ka ir kautkaads gljuks u.t.t. tipa viss ir ok. turklaat ja tie bija duumu detektori u.t.t. un duumu nebija tad kaapeec lai kaads vispaar padomaatu ka kautkas taisaas brukt. taas signalizaacijas nebija paredzeetas lai konstateetu kkaadas nepilniibas buuvnieciibaa u.t.t. un taapat tie kas ar to detektoru apkalposhanu nodarbojaas ne tik. pienjemsim ja taadas trauksmes bija regulaari un neviens nekaadu saduumojumu nekonstateeja veel jo vairaak visiem likaas ka tas vienkaarshi ir kaads detektoru gljuks.

+1

-----------------

Signalizācijas sistēmas, videonovērošana, ugunsdrošība, access, domofoni, drošības sistēmu projektēšana
Offline
Staris
25. Nov 2013, 00:21 #8716

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30535

Braucu ar: ra ucuarB

Loci neesi domājis pieteikties par neatkarīgo ekspertu
Tu pat bez papīriem un nopratināšanām par visu zini vislabāk. Tev pat pietiek ar baumām, lai spētu konstatēt pareizo diagnozi. Rīgas būvvaldē ir izsludināta pieteikšanās. Piesakies
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:28 #8717

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:53:00 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:48:00 kom rakstīja:

24 Nov 2013, 23:42:21 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:37:12 marihuans rakstīja:
es uz maximu točna vairs neiešu. Kāds te bija minējis par to,ka pirms laika Molā bija viltus trauksme un apsargi visus cilvēkus izveda ārā. Kāpēc šeit tā nevarēja izdarīt? Jo bļad..sukām naudu vajag,pidari


joprojām man neviens nespēj atbildēt - kas būtu, ja visus izvestu? pēc 30 min secinātu, ka nav uguns draudu un sačakarēta trauksmes iekārta? uzliktu jaunu un tā vairs nekauktu - pēc 1h atpakaļ veikalā būtu 2x vairāk cilvēku..


no sērijas "kas būtu, ja būtu" - bet loģiski būtu tā, kamēr netiek atrasta vaina, darbu sabiedriskā ēkā nevajadzētu turpināt, un signalizāciju meistari šādos gadījumos taču nemaina iekārtu, bet meklē konkrēto vietu, kur ir defekts, protams, šādā gadījumā drošvien būtu gājis bojā tas konkrētais darbinieks, kas apseko instalāciju, bet nevis sagrauts ar cilvēkiem pilns veikals; viss irpiekšminētais protams nekādā veidā nesamazinu būvnieku, atļauju izsniedzēju utt. vainu


paga paga - ja ugunsdrošības signalizācija gaudo un pēc apsekošanas secina, ka nav uguns draudu.. kādu iemeslu vēl meklēt? značet salūzusi pati signalizācija - uzstādītu jaunu, visu sakonfigurētu un saliktu, lai jaunā iekārta darbojas jau pie esošās deformācijas un cilvēki atkal ipeēkras.. jo uzstādīt jaunu būtu 5x ātrāk nekā labot esošo un veikalam tas neder!

Kaada starpiiba kaa sauc to signalizaciju? taa pamana ,ko cilveks nepamana,kas arii ir taas galvenaa funkcija.
Citreiz lasot teeemu braucejos,tiiri sakariiigi pastaasteti kaut ko,bet soreiz,piedod, izklausies peec totaala auna pieres. Pat pilnigi liekas,ka aaksties,taapeec vairaak nestridesos.
Offline
Locis
25. Nov 2013, 00:29 #8718

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


24 Nov 2013, 23:54:09 user rakstīja:

24 Nov 2013, 23:50:43 marihuans rakstīja:
Norchx,beidz..users jau gudrāks pa visiem

ja strādā signalizācija,tad jāmeklē iemesli,nevis jāver veikals atkal vaļā


uzstādi ātri jaunu strādājošu signalizāciju, nevis remontē esošo, jo veikals nevar stāvēt dīkstāvē! esošos saremontētu un izmantotu nākamajā objektā! tak domājiet līdzi! šī ir pret ugunsgrēku!



Maaat
Offline
kom
25. Nov 2013, 00:29 #8719

Kopš: 15. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2721

Braucu ar: audi

Kā tad, vārdu sakot, arī turpmāk šādos gadījumos nevajag nevienu evakuēt, pofig uz visām signalizācijām.
Offline
guzlis
25. Nov 2013, 00:33 #8720

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


25 Nov 2013, 00:29:31 kom rakstīja:
Kā tad, vārdu sakot, arī turpmāk šādos gadījumos nevajag nevienu evakuēt, pofig uz visām signalizācijām.
evakuaacija bija

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4