Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mikels
03. Jul 2025, 09:52 #8541

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5313

Braucu ar: cieņu

Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā?

[ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Jul 2025, 09:53:15 ]

Offline
hrjaz
03. Jul 2025, 09:54 #8542

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 779

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Jā, bija reiz tante atbraukusi ar hjundai, norāva pamatīgu šoku, ka bremzes pa perimetru jāmaina, jo neatgriezeniski sarūsējušas. Viņa, redz, esot tik profesionāla vadītāja, ka bremzes praktiski nelietojot
Offline
hrjaz
03. Jul 2025, 09:59 #8543

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 779

Braucu ar: kuģi pa bruģi


03 Jul 2025, 09:52:28 @Mikels rakstīja:
Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā?

Tajā foto rūsa jau daļēji ir uzvarējusi uzliku - tā slīd virs rūsas slāņa.
Offline
GirtzB
03. Jul 2025, 10:35 #8544

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22380

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


03 Jul 2025, 09:52:28 @Mikels rakstīja:
Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā?

Vajadzētu bet ar "lētā gala" vienvirzuļa bremzēm, kluči "piespiežas" slīpi, attiecīgi pie maza spiediena aizmuguri var neķert.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 03 Jul 2025, 10:55:47 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
casivupi
03. Jul 2025, 11:44 #8545

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:

Vēl jau tas stulbais sadalījums 70/30 vai cik tur
Offline
alnisg
03. Jul 2025, 14:20 #8546

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2120

Braucu ar:

...ja tas braukšanas stils ir, sēņojot, par tiem diskiem/klučiem ir iemesls domāt tikai, ja tehniskā apskate iedod slimības lapu.
Offline
Amphiney
03. Jul 2025, 15:28 #8547

Kopš: 04. Apr 2014

Ziņojumi: 1147

Braucu ar: F11

Vēl jau problēma hibrīdiem,ka mēreni bremzējot ar elektro motoru /rekuperāciju mūsu LV apstākļos tur viss sarūsē pirms jāmaina kluči/diski. Vairāk uz rietumiem priecīgi,ka rūpnīcas klučus un diskus hybrid toyotām maina pie 180-200k km.
Offline
xn3x
09. Jul 2025, 19:51 #8548

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: sieviešu auto

Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu

Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?

Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp.
Offline
ATB
09. Jul 2025, 21:23 #8549

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5350

Braucu ar: ♛ ♛


09 Jul 2025, 19:51:59 @xn3x rakstīja:
Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu

Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?

Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp.


Nemāku ieteikt, bet varu pateikt par 1.5 TSi - dzinējam ir eco mode, kad atslēdz 2 cilindrus (virs 1500 rpm). Nezinu, cik ļoti tas traucēs Tev, bet tajā eco režīmā, ja mēreni dosi virsū, tad dzinēja kompis mazliet par ilgu cenšas paātrināties ar tiem 2 cilindriem, kas izraisa manāmu (priekš manis) mazu vibrāciju/dūkoņu.

Ārzemju forumos saka, ka dažiem auto ir dažiem nav tā vibrācija, bet pārsvarā konsensus ir tāds - cik ļoti tas traucē katram individuāli. Cik zinu, 2.0 Tsi tas eco mode nav.

Pēc garantijas to protams var atslēgt caur ECU.

1.5 Tsi manual octavia - pilsēta/pa mikrorajonu 11 L/ 100 km
ārpus 4.4L / 100 km (sievas rekords);
pilna ģimene 4.8-5.0 L (braucot ierastos +10km/h virs atļautā)

Par DSG lai citi pasaka, bet cik saprotu, tad pirmās paaudzes DSG bija problēmatiski, tagad laikam tas viss ir atrisināts *100% nezinu
Offline
RaL
10. Jul 2025, 12:12 #8550

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3916

Braucu ar: kruīzu

2.0tsi varu ieteikt

1.5tsi ar to 2 cilindru atslēgšanu kaut kas tur nebija pirmajās paaudzēs, jo mēdza noklāties motors pie ne ļoti lieliem nobraukumiem (150k km?). Par jaunākiem nezinu.
Offline
cmax
10. Jul 2025, 12:19 #8551

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1142

Braucu ar:

Škodai liekas ka nebija 1,5 variants ar 96kW, viņam ir VNT turbīna un braukšanā pavisam nekonsekvents, kamēr nav 2,5-3k apgriezieni jaudas padeve ir pavisam nelineāra. Cik sanācis pabraukties ar litrīgajiem un 150zs 1,5 tad viņiem (ne)jaudas padeve ir daudz līganāka un nav tik izteikta motora neatsaucība pie maziem apgriezieniem.
Savādāk nulle problēmu ar motoru, 3k pirms standarta 30k apkopes jāpielej eļļa, reizēm, motoram startējot gaitā ir neliels detonācijas klakšķis, but par to serviss rausta plecus. DSG mainīts sajūgs, jo sāka izslīdēt pie pārslēgšanās.
Offline
casivupi
10. Jul 2025, 12:28 #8552

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:

1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.

2.0tsi jau jestrāks un parādās jēga čipot.
2.0tsi 265hp lielāka turba un tur + čips būs ojojoj.

DSG rezerve normāla. Ja ir nauda, tad 265hp + čips ir normāla pusmūža krīze pievarēta. Bet VAG tas nebūs premium. Tas ir tautas klase.
Offline
abyss
10. Jul 2025, 12:35 #8553

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8721

Braucu ar: e39 523

Tikai 2.0tsi. vēl izmet līkumu ar cupra, varbūt cietāka piekare nekā superb vairāk uzrunā.

Ar manuāli laikam nevar vairs dabūt

Dsg381 ir ciešams ikdienā. Forši, ka paātrinoties pāris ms, lai pārslēgtos. Bet vismaz man bez shifting points maiņas bija baigais besis braukt. Vai nu paātrinies no 1200 rpm vai arī nomet 2 ātrumus zemāk un spiež beņķi. Varbūt jaunajiem superb kāds nāca pie prāta un sgifting points uz augšu pacelti jau no rūpnīcas.

Vienīgais jāatceras, ka mainot kārbas softu, gan jau garantija papišas
Offline
Zeds
10. Jul 2025, 14:48 #8554

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1933

Braucu ar: Q7

Audi q7 2023.gads 3 litru dīzels 210kw, no 0-100kkm

ap 50 kkm sāka čakarēties automātisko gaismu, līnuju turēšanas sensors. Pie garantijas beigām nomainīts.

Vairs nekas nav bijis.
Offline
protams
10. Jul 2025, 19:55 #8555

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6128

Braucu ar: NS7


09 Jul 2025, 19:51:59 @xn3x rakstīja:
Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu

Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?

Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp.

Pamēķini 2.0 jebkuru kvatrā Kotiaku..derīgs

[ Šo ziņu laboja protams, 10 Jul 2025, 19:59:01 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
ATB
10. Jul 2025, 21:04 #8556

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5350

Braucu ar: ♛ ♛


10 Jul 2025, 12:19:37 @cmax rakstīja:
Škodai liekas ka nebija 1,5 variants ar 96kW, viņam ir VNT turbīna un braukšanā pavisam nekonsekvents, kamēr nav 2,5-3k apgriezieni jaudas padeve ir pavisam nelineāra. Cik sanācis pabraukties ar litrīgajiem un 150zs 1,5 tad viņiem (ne)jaudas padeve ir daudz līganāka un nav tik izteikta motora neatsaucība pie maziem apgriezieniem.
Savādāk nulle problēmu ar motoru, 3k pirms standarta 30k apkopes jāpielej eļļa, reizēm, motoram startējot gaitā ir neliels detonācijas klakšķis, but par to serviss rausta plecus. DSG mainīts sajūgs, jo sāka izslīdēt pie pārslēgšanās.


Jā! Aizmirsu - pēc 15k km sāk eļļa izstrādāties t.i. sāk ēst eļļu kamēr nenomaini uz jaunu.

Pirmās divas reizes mainīju ik pēc 10k km un neko nevajadzēja pieliet, pēc tam piemirsu un pie 18k km jau vajadzēja pieliet
Offline
Mikels
10. Jul 2025, 21:15 #8557

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5313

Braucu ar: cieņu


10 Jul 2025, 12:28:48 @casivupi rakstīja:
1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.


Iet salīdzinot ar ko - ar skrituļslidām?
Nu būsim godīgi ne sūda neiet tie 1.4-1.5 tsi dzinēji. Pa lielam arī 2.0 tsi nav tā,ka baigi ietu, bet nu ikdienai kaut cik vēl pietiek
Offline
Samsasi
10. Jul 2025, 21:34 #8558

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5338

Braucu ar:

nu es nezinu, kādas jums ir ekspektācijas no tā musarņika uz riteņiem, bet nu kautko jau viņs priekš tiem 110 zs un DSG 7 iet... nu nav tā ka neiet. priekš tāda dirsas pārvietotaja es pat teiktu ka iet neslikti...par tiem -2 podiem, jā - ir eco mode, parādās uzraksts par diviem cilindriem, bet nu man ir tik vienalga, ka neesmu pat mēģīnājis noķert kādu atšķirību....
Offline
casivupi
10. Jul 2025, 22:35 #8559

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:


10 Jul 2025, 21:15:54 @Mikels rakstīja:

10 Jul 2025, 12:28:48 @casivupi rakstīja:
1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.


Iet salīdzinot ar ko - ar skrituļslidām?
Nu būsim godīgi ne sūda neiet tie 1.4-1.5 tsi dzinēji. Pa lielam arī 2.0 tsi nav tā,ka baigi ietu, bet nu ikdienai kaut cik vēl pietiek


salīdzinot ar jebkuru auto, kas nevar ātrāk par 9s ieskrieties, 150hp DSH brauc 8.6-8.7s

jā neiet 320d 150hp/250Nm agrāk bija psc gonka-auto. Tagad 150hp/250Nm neiet neko
Offline
Ksneps
10. Jul 2025, 23:10 #8560

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1520

Braucu ar:

Vecam smirdīgam dīzelim būs vairāk zs un nm un degvielas patēriņš ar mazāks.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo