| Autors | Ziņojums |
| Mikels | | 03. Jul 2025, 09:52 |
#8541
|
|
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
| Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā? [ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Jul 2025, 09:53:15 ] |
Offline | |
|
| hrjaz | | 03. Jul 2025, 09:54 |
#8542
|
|
 Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 779
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Jā, bija reiz tante atbraukusi ar hjundai, norāva pamatīgu šoku, ka bremzes pa perimetru jāmaina, jo neatgriezeniski sarūsējušas. Viņa, redz, esot tik profesionāla vadītāja, ka bremzes praktiski nelietojot |
Offline | |
|
| hrjaz | | 03. Jul 2025, 09:59 |
#8543
|
|
 Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 779
Braucu ar: kuģi pa bruģi
|
03 Jul 2025, 09:52:28 @Mikels rakstīja:
Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā?
Tajā foto rūsa jau daļēji ir uzvarējusi uzliku - tā slīd virs rūsas slāņa. |
Offline | |
|
GirtzB  | | 03. Jul 2025, 10:35 |
#8544
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22380
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
03 Jul 2025, 09:52:28 @Mikels rakstīja:
Ok,bet vai bremžu uzlikai tāpat nevajadzētu ņemt diska virsmu gandrīz visā platumā?
Vajadzētu bet ar "lētā gala" vienvirzuļa bremzēm, kluči "piespiežas" slīpi, attiecīgi pie maza spiediena aizmuguri var neķert.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 03 Jul 2025, 10:55:47 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
| casivupi | | 03. Jul 2025, 11:44 |
#8545
|
|
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
| Vēl jau tas stulbais sadalījums 70/30 vai cik tur 
|
Offline | |
|
| alnisg | | 03. Jul 2025, 14:20 |
#8546
|
|
Kopš: 29. Jul 2015
Ziņojumi: 2120
Braucu ar:
| ...ja tas braukšanas stils ir, sēņojot, par tiem diskiem/klučiem ir iemesls domāt tikai, ja tehniskā apskate iedod slimības lapu. |
Offline | |
|
| Amphiney | | 03. Jul 2025, 15:28 |
#8547
|
|
 Kopš: 04. Apr 2014
Ziņojumi: 1147
Braucu ar: F11
| Vēl jau problēma hibrīdiem,ka mēreni bremzējot ar elektro motoru /rekuperāciju mūsu LV apstākļos tur viss sarūsē pirms jāmaina kluči/diski. Vairāk uz rietumiem priecīgi,ka rūpnīcas klučus un diskus hybrid toyotām maina pie 180-200k km. |
Offline | |
|
| xn3x | | 09. Jul 2025, 19:51 |
#8548
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2787
Braucu ar: sieviešu auto
| Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu 
Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?
Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp. |
Offline | |
|
|
|
| ATB | | 09. Jul 2025, 21:23 |
#8549
|
|
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5350
Braucu ar: ♛ ♛
|
09 Jul 2025, 19:51:59 @xn3x rakstīja:
Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu 
Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?
Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp.
Nemāku ieteikt, bet varu pateikt par 1.5 TSi - dzinējam ir eco mode, kad atslēdz 2 cilindrus (virs 1500 rpm). Nezinu, cik ļoti tas traucēs Tev, bet tajā eco režīmā, ja mēreni dosi virsū, tad dzinēja kompis mazliet par ilgu cenšas paātrināties ar tiem 2 cilindriem, kas izraisa manāmu (priekš manis) mazu vibrāciju/dūkoņu.
Ārzemju forumos saka, ka dažiem auto ir dažiem nav tā vibrācija, bet pārsvarā konsensus ir tāds - cik ļoti tas traucē katram individuāli. Cik zinu, 2.0 Tsi tas eco mode nav.
Pēc garantijas to protams var atslēgt caur ECU.
1.5 Tsi manual octavia - pilsēta/pa mikrorajonu 11 L/ 100 km
ārpus 4.4L / 100 km (sievas rekords);
pilna ģimene 4.8-5.0 L (braucot ierastos +10km/h virs atļautā)
Par DSG lai citi pasaka, bet cik saprotu, tad pirmās paaudzes DSG bija problēmatiski, tagad laikam tas viss ir atrisināts *100% nezinu |
Offline | |
|
| RaL | | 10. Jul 2025, 12:12 |
#8550
|
|
 Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3916
Braucu ar: kruīzu
| 2.0tsi varu ieteikt 
1.5tsi ar to 2 cilindru atslēgšanu kaut kas tur nebija pirmajās paaudzēs, jo mēdza noklāties motors pie ne ļoti lieliem nobraukumiem (150k km?). Par jaunākiem nezinu. |
Offline | |
|
| cmax | | 10. Jul 2025, 12:19 |
#8551
|
|
Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1142
Braucu ar:
| Škodai liekas ka nebija 1,5 variants ar 96kW, viņam ir VNT turbīna un braukšanā pavisam nekonsekvents, kamēr nav 2,5-3k apgriezieni jaudas padeve ir pavisam nelineāra. Cik sanācis pabraukties ar litrīgajiem un 150zs 1,5 tad viņiem (ne)jaudas padeve ir daudz līganāka un nav tik izteikta motora neatsaucība pie maziem apgriezieniem.
Savādāk nulle problēmu ar motoru, 3k pirms standarta 30k apkopes jāpielej eļļa, reizēm, motoram startējot gaitā ir neliels detonācijas klakšķis, but par to serviss rausta plecus. DSG mainīts sajūgs, jo sāka izslīdēt pie pārslēgšanās. |
Offline | |
|
| casivupi | | 10. Jul 2025, 12:28 |
#8552
|
|
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
| 1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.
2.0tsi jau jestrāks un parādās jēga čipot.
2.0tsi 265hp lielāka turba un tur + čips būs ojojoj.
DSG rezerve normāla. Ja ir nauda, tad 265hp + čips ir normāla pusmūža krīze pievarēta. Bet VAG tas nebūs premium. Tas ir tautas klase. |
Offline | |
|
| abyss | | 10. Jul 2025, 12:35 |
#8553
|
|
 Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8721
Braucu ar: e39 523
| Tikai 2.0tsi. vēl izmet līkumu ar cupra, varbūt cietāka piekare nekā superb vairāk uzrunā.
Ar manuāli laikam nevar vairs dabūt
Dsg381 ir ciešams ikdienā. Forši, ka paātrinoties pāris ms, lai pārslēgtos. Bet vismaz man bez shifting points maiņas bija baigais besis braukt. Vai nu paātrinies no 1200 rpm vai arī nomet 2 ātrumus zemāk un spiež beņķi. Varbūt jaunajiem superb kāds nāca pie prāta un sgifting points uz augšu pacelti jau no rūpnīcas.
Vienīgais jāatceras, ka mainot kārbas softu, gan jau garantija papišas |
Offline | |
|
| Zeds | | 10. Jul 2025, 14:48 |
#8554
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1933
Braucu ar: Q7
| Audi q7 2023.gads 3 litru dīzels 210kw, no 0-100kkm
ap 50 kkm sāka čakarēties automātisko gaismu, līnuju turēšanas sensors. Pie garantijas beigām nomainīts.
Vairs nekas nav bijis. |
Offline | |
|
protams  | | 10. Jul 2025, 19:55 |
#8555
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6128
Braucu ar: NS7
|
09 Jul 2025, 19:51:59 @xn3x rakstīja:
Kā kārtīgs powerists esmu nolēmis pārsēsties uz jaunu Škodu 
Kāds te bija konsensuss, kuras VAG motoru/dsg kombinācijas bija problemātiskas?
Skatos uz Octavia un Superb, sestdien izbraukšu back to back dažādus variantus. Neesmu vēl izlēmis, saudzēt dabu vai iet all in ar 260 hp.
Pamēķini 2.0 jebkuru kvatrā Kotiaku..derīgs  [ Šo ziņu laboja protams, 10 Jul 2025, 19:59:01 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
| ATB | | 10. Jul 2025, 21:04 |
#8556
|
|
 Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5350
Braucu ar: ♛ ♛
|
10 Jul 2025, 12:19:37 @cmax rakstīja:
Škodai liekas ka nebija 1,5 variants ar 96kW, viņam ir VNT turbīna un braukšanā pavisam nekonsekvents, kamēr nav 2,5-3k apgriezieni jaudas padeve ir pavisam nelineāra. Cik sanācis pabraukties ar litrīgajiem un 150zs 1,5 tad viņiem (ne)jaudas padeve ir daudz līganāka un nav tik izteikta motora neatsaucība pie maziem apgriezieniem.
Savādāk nulle problēmu ar motoru, 3k pirms standarta 30k apkopes jāpielej eļļa, reizēm, motoram startējot gaitā ir neliels detonācijas klakšķis, but par to serviss rausta plecus. DSG mainīts sajūgs, jo sāka izslīdēt pie pārslēgšanās.
Jā! Aizmirsu - pēc 15k km sāk eļļa izstrādāties t.i. sāk ēst eļļu kamēr nenomaini uz jaunu.
Pirmās divas reizes mainīju ik pēc 10k km un neko nevajadzēja pieliet, pēc tam piemirsu un pie 18k km jau vajadzēja pieliet |
Offline | |
|
|
|
| Mikels | | 10. Jul 2025, 21:15 |
#8557
|
|
 Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
10 Jul 2025, 12:28:48 @casivupi rakstīja:
1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.
Iet salīdzinot ar ko - ar skrituļslidām?
Nu būsim godīgi ne sūda neiet tie 1.4-1.5 tsi dzinēji. Pa lielam arī 2.0 tsi nav tā,ka baigi ietu, bet nu ikdienai kaut cik vēl pietiek  |
Offline | |
|
| Samsasi | | 10. Jul 2025, 21:34 |
#8558
|
|
 Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5338
Braucu ar:
| nu es nezinu, kādas jums ir ekspektācijas no tā musarņika uz riteņiem, bet nu kautko jau viņs priekš tiem 110 zs un DSG 7 iet... nu nav tā ka neiet. priekš tāda dirsas pārvietotaja es pat teiktu ka iet neslikti...par tiem -2 podiem, jā - ir eco mode, parādās uzraksts par diviem cilindriem, bet nu man ir tik vienalga, ka neesmu pat mēģīnājis noķert kādu atšķirību.... |
Offline | |
|
| casivupi | | 10. Jul 2025, 22:35 |
#8559
|
|
Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
|
10 Jul 2025, 21:15:54 @Mikels rakstīja:
10 Jul 2025, 12:28:48 @casivupi rakstīja:
1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.
Iet salīdzinot ar ko - ar skrituļslidām?
Nu būsim godīgi ne sūda neiet tie 1.4-1.5 tsi dzinēji. Pa lielam arī 2.0 tsi nav tā,ka baigi ietu, bet nu ikdienai kaut cik vēl pietiek 
salīdzinot ar jebkuru auto, kas nevar ātrāk par 9s ieskrieties, 150hp DSH brauc 8.6-8.7s
jā neiet 320d 150hp/250Nm agrāk bija psc gonka-auto. Tagad 150hp/250Nm neiet neko  |
Offline | |
|
| Ksneps | | 10. Jul 2025, 23:10 |
#8560
|
|
Kopš: 02. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1520
Braucu ar:
| Vecam smirdīgam dīzelim būs vairāk zs un nm un degvielas patēriņš ar mazāks.  |
Offline | |
|