Online

Pašreiz BMWPower skatās 120 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
protams
28. May 2025, 15:33 #8401

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5913

Braucu ar: NS7

Neko tur nepiebiegs, par E7 runā jau kopš vw dīzeļgeitas kad lika vienam CEO izdzert kondensātu no izpūtēja caurules
Visas piegādes tiek veiktas ar 90% dīzeļauto un dīzelis nekad nebūs Euro7

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
Jurka88
29. May 2025, 09:45 #8402

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:


28 May 2025, 14:25:35 @smudo rakstīja:

28 May 2025, 13:53:50 @walder rakstīja:
Reāl ikdienai tas VW 1.5 automāts pilnīgi pietiek.

Ja griibās kaut ko paraustīt, tad jātur sētā kāda 3.0i klasika, kur "izšaut riekstus" vīkendā.


3,0i klasikas arī neiet pēc sajūtām vs mūsdienu turbo dzinēji. Vakar tieši for fun 330ix winterbeateri pamērīju - te gan pie 100 jau bija hard limiters otrajam dēļ automāta īsajiem reduktoriem, tādēļ laiks nav optimāls, bet nu 7 sekundes ir tāda jaudīgāka AWD 2,0d dinamika (kuram 200+ zs un 400nm), kas mid range būs jaudīgāks dēl lielāks griezes + sajūgts ar modernu un ātru automātu, kas to 2,0d sulaspaku izvelk.



Runājot par jaunajiem auto, domājam, ka EURO7, ko sola tuvākajos laikos, līdz galam piebeigs ICE auto (cerams, ka kļudos) kā fun braucamo.
Lielākā bēda ir augstapgriezienu atmo motora nāve budget segmentā, vienīgi kas vēl spurojās ir Mazda, junais MX5 NE solās būt mega aparāts ar atmo benzīnu un vēl vieglāks Pieļauju ka Eiropa to nedabūs dēļ zaļajiem gejiem, tā pat kā Toyota gr86 un ND3 ar 2.0l nav pieejami Euro tirgū

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 29 May 2025, 09:49:34 ]

Offline
casivupi
29. May 2025, 15:33 #8403

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 306

Braucu ar:

Euro7 jau solīja sen un biš apdirsās ar normām
Offline
GirtzB
30. May 2025, 09:14 #8404

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Pag no kura laika 7k rpm ir augstapgriezienu motors(ND3 un GT86)? Tas tāds parasts ikdienas BMW N45/N52/N53

Pēdējais pa īstam augstapgriezienu motors "budžeta kategorijā" bija Hondas F20C, F22C1...
Pēc tam budžeta kategorijā nekas interesants nav bijis.

90-tajos gan bija visa kā daudz...


-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Jurka88
30. May 2025, 09:31 #8405

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:


30 May 2025, 09:14:07 @GirtzB rakstīja:
Pag no kura laika 7k rpm ir augstapgriezienu motors(ND3 un GT86)? Tas tāds parasts ikdienas BMW N45/N52/N53

Pēdējais pa īstam augstapgriezienu motors "budžeta kategorijā" bija Hondas F20C, F22C1...
Pēc tam budžeta kategorijā nekas interesants nav bijis.

90-tajos gan bija visa kā daudz...

ND2 Mazda griežās 7.5k. Līdz 40k nav neviens cits kam būtu vairāk.
Parastiem bmw atmo motoriem (Ne M) nekad nav bijis vairāk par 7k. Kā arī bmw nekad nav bijis forŝs 4cil atmo motora ne M versijā, N45B20S vienīgais.

[ Šo ziņu laboja Jurka88, 30 May 2025, 09:38:11 ]

Offline
GirtzB
30. May 2025, 09:37 #8406

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22202

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Es nesaku ka ir kāds kam pašlaik ir vairāk, es saku ka patiesi augstapgriezienu dzinēji beidzās stipri agrāk un GT/GR86 un ND2/3 nekādi nav pieskaitāmi šai kategorijai.

ND2/ND3 max jauda tāpat ir pie mirstīgiem 7k un grieze ir pie 4k...

Ierobežotāju varēja likt arī pie 8k, tas vairs neko nemaina.

Savukārt F20C max jauda ir 8,6k un grieze ir pie 7,5k tas ir pilnīgi cits motora raksturs...

BMW neviens ikdienas motors nekad nav bijis "augstapriezienu" tas pats N45B20s ir mierīgs motors ar labu griezi vidos...

p.s. SPAM ON. Auto nozarē 4-cil vispār ir vibrējošs nabagu motors mazauto (un nē porsche 3.0 4cil arī ir nabagu prosche motors...).
Īstam motoram ir jābūt bez vibrācijas un tādi ir tikai R6/H6 un V12. Visi pārējie ir kaut kur pa vidu.

p.s.s. "Ielas motori" BMW ir bijuši tikai daži patiesi augstapgriezineu motori M88, S14, S70/2, S65 un S85. Pārējie visi ir +/- ikdienas motori.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 May 2025, 09:49:35 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo