Online
Pašreiz BMWPower skatās 177 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
| Autors | Ziņojums |
| Jurka88 | | 29. May 2025, 09:45 |
#8401
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 668
Braucu ar:
|
28 May 2025, 14:25:35 @smudo rakstīja:
28 May 2025, 13:53:50 @walder rakstīja:
Reāl ikdienai tas VW 1.5 automāts pilnīgi pietiek.
Ja griibās kaut ko paraustīt, tad jātur sētā kāda 3.0i klasika, kur "izšaut riekstus" vīkendā.
3,0i klasikas arī neiet pēc sajūtām vs mūsdienu turbo dzinēji. Vakar tieši for fun 330ix winterbeateri pamērīju - te gan pie 100 jau bija hard limiters otrajam dēļ automāta īsajiem reduktoriem, tādēļ laiks nav optimāls, bet nu 7 sekundes ir tāda jaudīgāka AWD 2,0d dinamika (kuram 200+ zs un 400nm), kas mid range būs jaudīgāks dēl lielāks griezes + sajūgts ar modernu un ātru automātu, kas to 2,0d sulaspaku izvelk.
Runājot par jaunajiem auto, domājam, ka EURO7, ko sola tuvākajos laikos, līdz galam piebeigs ICE auto (cerams, ka kļudos) kā fun braucamo.
Lielākā bēda ir augstapgriezienu atmo motora nāve budget segmentā, vienīgi kas vēl spurojās ir Mazda, junais MX5 NE solās būt mega aparāts ar atmo benzīnu un vēl vieglāks Pieļauju ka Eiropa to nedabūs dēļ zaļajiem gejiem, tā pat kā Toyota gr86 un ND3 ar 2.0l nav pieejami Euro tirgū [ Šo ziņu laboja Jurka88, 29 May 2025, 09:49:34 ] | Offline | | |
| casivupi | | 29. May 2025, 15:33 |
#8402
|
| Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
| Euro7 jau solīja sen un biš apdirsās ar normām | Offline | | |
GirtzB  | | 30. May 2025, 09:14 |
#8403
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22380
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Pag no kura laika 7k rpm ir augstapgriezienu motors(ND3 un GT86)? Tas tāds parasts ikdienas BMW N45/N52/N53
Pēdējais pa īstam augstapgriezienu motors "budžeta kategorijā" bija Hondas F20C, F22C1...
Pēc tam budžeta kategorijā nekas interesants nav bijis.
90-tajos gan bija visa kā daudz...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
| Jurka88 | | 30. May 2025, 09:31 |
#8404
|
| Kopš: 08. Nov 2021
Ziņojumi: 668
Braucu ar:
|
30 May 2025, 09:14:07 @GirtzB rakstīja:
Pag no kura laika 7k rpm ir augstapgriezienu motors(ND3 un GT86)? Tas tāds parasts ikdienas BMW N45/N52/N53
Pēdējais pa īstam augstapgriezienu motors "budžeta kategorijā" bija Hondas F20C, F22C1...
Pēc tam budžeta kategorijā nekas interesants nav bijis.
90-tajos gan bija visa kā daudz...
ND2 Mazda griežās 7.5k. Līdz 40k nav neviens cits kam būtu vairāk.
Parastiem bmw atmo motoriem (Ne M) nekad nav bijis vairāk par 7k. Kā arī bmw nekad nav bijis forŝs 4cil atmo motora ne M versijā, N45B20S vienīgais.
[ Šo ziņu laboja Jurka88, 30 May 2025, 09:38:11 ] | Offline | | |
GirtzB  | | 30. May 2025, 09:37 |
#8405
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22380
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Es nesaku ka ir kāds kam pašlaik ir vairāk, es saku ka patiesi augstapgriezienu dzinēji beidzās stipri agrāk un GT/GR86 un ND2/3 nekādi nav pieskaitāmi šai kategorijai.
ND2/ND3 max jauda tāpat ir pie mirstīgiem 7k un grieze ir pie 4k...
Ierobežotāju varēja likt arī pie 8k, tas vairs neko nemaina.
Savukārt F20C max jauda ir 8,6k un grieze ir pie 7,5k tas ir pilnīgi cits motora raksturs...
BMW neviens ikdienas motors nekad nav bijis "augstapriezienu" tas pats N45B20s ir mierīgs motors ar labu griezi vidos...
p.s. SPAM ON. Auto nozarē 4-cil vispār ir vibrējošs nabagu motors mazauto (un nē porsche 3.0 4cil arī ir nabagu prosche motors...).
Īstam motoram ir jābūt bez vibrācijas un tādi ir tikai R6/H6 un V12. Visi pārējie ir kaut kur pa vidu.
p.s.s. "Ielas motori" BMW ir bijuši tikai daži patiesi augstapgriezineu motori M88, S14, S70/2, S65 un S85. Pārējie visi ir +/- ikdienas motori.[ Šo ziņu laboja GirtzB, 30 May 2025, 09:49:35 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
| casivupi | | 15. Jun 2025, 11:20 |
#8406
|
| Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
|
Kāds jau bija? | Offline | | |
| wanksta | | 15. Jun 2025, 11:33 |
#8407
|
|  Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7762
Braucu ar:
| Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem  | Offline | | |
| bills | | 15. Jun 2025, 18:00 |
#8408
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1222
Braucu ar:
|
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+  [ Šo ziņu laboja bills, 15 Jun 2025, 18:00:32 ] | Offline | | |
|
|
| shirminieks | | 15. Jun 2025, 20:43 |
#8409
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1994
Braucu ar: 81
|
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem | Offline | | |
| jurrus | | 15. Jun 2025, 23:44 |
#8410
|
|  Kopš: 22. May 2002
Ziņojumi: 1526
Braucu ar: OBK, Leaf E+, CBF1000
|
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks  | Offline | | |
| juriz | | 16. Jun 2025, 07:21 |
#8411
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2593
Braucu ar: auto
| Ja banka iedod operatīvo ar sakarīgiem noteikumiem, tad jau var arī to ķīnieti paņemt, lai tad dīleris ar banku pēc tam cīnās | Offline | | |
| casivupi | | 16. Jun 2025, 08:55 |
#8412
|
| Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
|
15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks 
Ir ķīnietis un ir byd. Paskaties cik viņi ir ieguldījuši. Byd apgrozījums ir 100b, bet vw 350b. Byd ir uzbliezuši kkādu giga-factory un plāno apiet galvenos ražotājus. Man pa lielam pofig. Konkurence dod zemāku, labāku piedāvājumu  | Offline | | |
protams  | | 16. Jun 2025, 09:04 |
#8413
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6128
Braucu ar: NS7
| Kā nav kauna savu nevarēšanu novelt bankai un dīlerim? [ Šo ziņu laboja protams, 16 Jun 2025, 09:05:13 ]
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
| janisdaubergs | | 16. Jun 2025, 12:33 |
#8414
|
| Kopš: 12. Sep 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 414
Braucu ar: E46 m54b30 cabrio
|
15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks 
5er un 7er vērtības kritumu 3/5 gados tāpat nekas nepārsitīs. Pazaudētais % no sākuma cenas noteikti ķīnietim par bmw būs mazāks. Elektro segmentā gan laikam taikans ir līderis vērtības kritumā dažu gadu laikā no 160/180 uz 60k eur. | Offline | | |
smudo  | | 16. Jun 2025, 13:11 |
#8415
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4096
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
16 Jun 2025, 12:33:51 @janisdaubergs rakstīja:
15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks 
5er un 7er vērtības kritumu 3/5 gados tāpat nekas nepārsitīs. Pazaudētais % no sākuma cenas noteikti ķīnietim par bmw būs mazāks. Elektro segmentā gan laikam taikans ir līderis vērtības kritumā dažu gadu laikā no 160/180 uz 60k eur.
Taycan jāpērk base/S modelis ar neārspīlētu aprīkojumu, ja ļoti satraucies par vērtības kritumu - jauniem tādiem covid laikā cena bija ap 100 - 130k intervālā un tagad tie maksā ap 60-70k. 2023. gadā, kag mainījās uz FL un bija CO2 kvitas jāsasniedz, tad bija akcijas, kur 120-125k nullītes varēja par 90k EUR dabūt. Tagad tāds ap 75-80k EUR maksā. Viss atkarīgs, kā paveicas nopirkt un kurā brīdī pārdod. Papētot mobile, izskatās, ke cenas kritums nostabilizējies un jau kādu pus gadu stāv uz vietas. FL ļoti slikti pēr, jo Macan ir SUVs+lētāks, līdz ar to tiem būs mazāks vērtības kritums un arī ielās tos redzēsim krietni mazāk nākotnē. | Offline | | |
| shirminieks | | 16. Jun 2025, 13:28 |
#8416
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1994
Braucu ar: 81
|
15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks 
Pieprasījums pēc lietotiem ķīniešu auto valid-punkts, bet pagaidām tas ir tāds liels nezināmais - paskaties kādas drausmas teica par TESLA uzticamību, servisu neesamību, un build-quality, bet pirms Elons neaizgāja full-nazi, lietotām TESLA vērtības bija relatīvi augstas...
Pagaidām tāds operatīvais līzings no pircēja viedokļa ir loģiskākais variants, jo nav jādomā par atlikušajām vērtībām - kad iznāca ORA, tad mierīgi deva 35% atlikumus, un sanāca ļoti interesants vienādojums:
- 25kEUR cena
- 4.5kEUR atbalsts
- 8.75kEUR atlikums
Pa pieciem gadiem jānomaksā 11.75kEUR jeb 240e/mēn (!!! bez nekādas pirmās iemaksas !!!) par jaunu auto ar garantiju, zemām braukšanas izmaksām, bezmaksas stāvvietām, un gandrīz vai bez apkopēm. | Offline | | |
|
|
| abyss | | 16. Jun 2025, 15:04 |
#8417
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8721
Braucu ar: e39 523
| Nu nez, man ar daudziem ķīnas produktiem slikta pieredze. Galvenais, ka uz papīra izskatās identiski rietumiem. Tikai pa 1/2 cenu. Un tad lietošanas gaitā atklājas daudz un dažādi sīkumi, kas padara to produktu nelietojamu. Xiaomi austiņas gan ir ok, par telefoniem arī neko sliktu neesmu dzirdējis. Bet, kur sākas mehānika, kustīgas daļas, tur viss ir slikti. | Offline | | |
RVR  | | 16. Jun 2025, 15:14 |
#8418
|
|  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22844
Braucu ar: RVR
|
16 Jun 2025, 13:28:15 @shirminieks rakstīja:
kādas drausmas teica par TESLA uzticamību, servisu neesamību, un build-quality, bet pirms Elons neaizgāja full-nazi, lietotām TESLA vērtības bija relatīvi augstas...
Ko tieši lietotāji atrod pievilcīgu tajās Teslās? 
Man nav bijusi īpaši bieža saskare ar dažādām Teslām, tāpēc nav viedokļa par dažādiem modeļiem, bet tagad nesen hokeja laikā pabraukājot pa Stokholmu ar Teslas taksometriem, iespaids palika negatīvs, vismaz kā pasažierim. Kaut kāds lētas plastmasas izstrādājums minimālisma stilā. Nepatika. | Offline | | |
| shirminieks | | 16. Jun 2025, 15:30 |
#8419
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1994
Braucu ar: 81
|
16 Jun 2025, 15:14:18 @RVR rakstīja:
16 Jun 2025, 13:28:15 @shirminieks rakstīja:
kādas drausmas teica par TESLA uzticamību, servisu neesamību, un build-quality, bet pirms Elons neaizgāja full-nazi, lietotām TESLA vērtības bija relatīvi augstas...
Ko tieši lietotāji atrod pievilcīgu tajās Teslās? 
Man nav bijusi īpaši bieža saskare ar dažādām Teslām, tāpēc nav viedokļa par dažādiem modeļiem, bet tagad nesen hokeja laikā pabraukājot pa Stokholmu ar Teslas taksometriem, iespaids palika negatīvs, vismaz kā pasažierim. Kaut kāds lētas plastmasas izstrādājums minimālisma stilā. Nepatika.
Agrāk (pirms 5-gadiem) TESLA bija labākais elektriskais powertrain - jaudīgs, efektīvs, ar lielu nobraucamo attālumu. Plus ļoti labs aprīkojums - principā viss ir standarta aprīkojumā, Tāpēc, piemēram, pirms gada pusotra skatoties lietotas TESLA, vērtība turējās ļoti augstu - jo 23' gadā skatoties lietotus elektroauto, alternatīvas bija ID3, LEAF, un ZOE.
Nu un tam visam pa virsu vēl TESLA kults 
Tagad tehnoloģiskā priekšrocība pazudusi, TESLA kults palicis šķidrāks, un parādījušās daudzas alternatīvas - un lietotiem arī uzkrītošākas palikušas kvalitātes problēmas | Offline | | |
| bills | | 16. Jun 2025, 15:33 |
#8420
|
|  Kopš: 02. Jan 2009
Ziņojumi: 1222
Braucu ar:
|
16 Jun 2025, 13:11:23 @smudo rakstīja:
16 Jun 2025, 12:33:51 @janisdaubergs rakstīja:
15 Jun 2025, 23:44:23 @jurrus rakstīja:
15 Jun 2025, 20:43:29 @shirminieks rakstīja:
15 Jun 2025, 18:00:09 @bills rakstīja:
15 Jun 2025, 11:33:56 @wanksta rakstīja:
Lai byd pagaidām vairāk paliek okupantiem 
No kurienes tik nereālas cenas, 40+ 
Jo tie auto pēc būtības/izpildījuma konkurē ar 70-90k€ Vāciešiem
Jā un nē. Izpildes kvalitāte ir augstā līmenī, bet ķīnietim tālākpārdošanas cena un uzticamība ilgtermiņā ir katastrofāli zema, dēļ kā tie klust par sūdiem tiklīdz kads izdomā tos pārdot. Pamēģini piecgadīgu ķīnieti pārdot kaut vai par atlikušo summu pec operatīvā...bus ļoti jautri tiem, kas ir iedomājušies, ka viss sanāks 
5er un 7er vērtības kritumu 3/5 gados tāpat nekas nepārsitīs. Pazaudētais % no sākuma cenas noteikti ķīnietim par bmw būs mazāks. Elektro segmentā gan laikam taikans ir līderis vērtības kritumā dažu gadu laikā no 160/180 uz 60k eur.
Taycan jāpērk base/S modelis ar neārspīlētu aprīkojumu, ja ļoti satraucies par vērtības kritumu - jauniem tādiem covid laikā cena bija ap 100 - 130k intervālā un tagad tie maksā ap 60-70k. 2023. gadā, kag mainījās uz FL un bija CO2 kvitas jāsasniedz, tad bija akcijas, kur 120-125k nullītes varēja par 90k EUR dabūt. Tagad tāds ap 75-80k EUR maksā. Viss atkarīgs, kā paveicas nopirkt un kurā brīdī pārdod. Papētot mobile, izskatās, ke cenas kritums nostabilizējies un jau kādu pus gadu stāv uz vietas. FL ļoti slikti pēr, jo Macan ir SUVs+lētāks, līdz ar to tiem būs mazāks vērtības kritums un arī ielās tos redzēsim krietni mazāk nākotnē.
Porsche ir vieni no līderiem kam saglabājas cena 911/cayenne/ macan tur pat nekādas toyotas nestāv blakus.
Savukārt greznie 750, X5 pirmajos 5 gados vērtību zaudē līdz 55%, ar dīzeļiem situācija nedaudz labāka, jo dīzelis skaitas king of the kings.
Lietots ķīnietis pēc teorijas zaudēs 50%,pēc fakta un garantijas beigām gan jau vairāk.
Auto vispār ir pats neizrevīgais pirkums, un Plug in / EV ir priekš miljonāriem, tākā principā tas BYG vai kaa viņu tur var maksāt arī 70 eur, labs marketins darīs savu, ko var novērot arī daudzos apksatos 2/3 raidījuma stāsta par planšeti panelī un 19 colas diskoem  [ Šo ziņu laboja bills, 16 Jun 2025, 15:34:40 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|