Online
Pašreiz BMWPower skatās 100 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Braucēji, bļin... IV
Autors | Ziņojums |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Vot vot, tas Mocis taču turpat vien bija, knapi līdzsvaru turēja ar saviem 30 kmh. Jeb nu tikai pakaļas rats tam mocim bremzēja. | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
15 Sep 2015, 00:40:59 user rakstīja:
15 Sep 2015, 00:37:19 shmurger rakstīja:
Vot vot, tas Mocis taču turpat vien bija, knapi līdzsvaru turēja ar saviem 30 kmh. Jeb nu tikai pakaļas rats tam mocim bremzēja.
kādam gan morālam kroplim ir jābūt, lai vēl mocistu te vainotu 
šiti kropļi, kas neredz citus uz ceļa ir apbrīnojami!
tu zajebal visus par kropļiem un pidariem saukāt , mudak. | Offline | | |
abyss | |  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8538
Braucu ar: e39 523
|
15 Sep 2015, 00:45:11 shmurger rakstīja:
15 Sep 2015, 00:40:59 user rakstīja:
15 Sep 2015, 00:37:19 shmurger rakstīja:
Vot vot, tas Mocis taču turpat vien bija, knapi līdzsvaru turēja ar saviem 30 kmh. Jeb nu tikai pakaļas rats tam mocim bremzēja.
kādam gan morālam kroplim ir jābūt, lai vēl mocistu te vainotu 
šiti kropļi, kas neredz citus uz ceļa ir apbrīnojami!
tu zajebal visus par kropļiem un pidariem saukāt , mudak.
Bet šoreiz pelnīti. | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Nē , negribēju uzdirst, vienkārši pārāk bieži un pārāk daudz tev apkārt ir pidarasi un kropļi, cik var saprast no taviem tekstiem. | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
| Tev nesen vesela rinda uz Valdemāra bija pidarasi, ko atkal var dirst, laikam latentais esi. | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| kadas likmes?
es lieku uz sunjapurnu 1:50
Users izklausas pec konchitas wurstas un lasa kuusas no tastatuuras  | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| pidars! visi pidari! 
zini ko man tas atgaadina?    | Offline | | |
Jujubokar | |  Kopš: 21. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli
| https://www.youtube.com/watch?v=h7dweiwOm04 | Offline | | |
|
olijs  | |  Kopš: 04. Nov 2013
No: Gulbene
Ziņojumi: 2040
Braucu ar: e39 fjordgrau ///M5
|
15 Sep 2015, 01:03:30 user rakstīja:
15 Sep 2015, 01:02:34 martinssirants rakstīja:
kadas likmes?
es lieku uz sunjapurnu 1:50
Users izklausas pec konchitas wurstas un lasa kuusas no tastatuuras 
Tev būtu pagodinājums, ja nosauktu Tevi par pidaru - tāpēc neceri! 
p.s. fak, pat Olijs Tevi nosauca par dīvainu - kur nu vēl trakāk? 
true story 
pats noskatijos to video jau diena un tad comam teicu, ka tas ar vw lohs.. ganjau redzeja moci, jo nesaprotu kaadaa sakara nenogriezas.. Butu normali veicis labo pagriezienu labaja joslaa, mocis mierigi aizbrauktu pa savu kreiso joslu... man pat nebutu zel emkas lai tam ziidam ieliktu durviis...
----------------- Life is a bich but i bet i can get that bich wet | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
15 Sep 2015, 01:10:33 olijs rakstīja:
pats noskatijos to video jau diena un tad comam teicu, ka tas ar vw lohs.. ganjau redzeja moci, jo nesaprotu kaadaa sakara nenogriezas.. Butu normali veicis labo pagriezienu labaja joslaa, mocis mierigi aizbrauktu pa savu kreiso joslu... man pat nebutu zel emkas lai tam ziidam ieliktu durviis...
da labi, ja tas čalis nespēja no 50 kmh sabremzēties, tad ko lai šitais saka Links es saku, vai nu viņš nebremzēja,bija kaut kur aizskatījies, vai bremzēja tikai ar aizmugures ratu. | Offline | | |
kom | |  Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| Bļin, nu cik var, tāpat skaidrs, ka VW vadītājs vainīgs | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| peec kaa tad tika apreekjinaats aatrums?   bmwpower experti apreekjinaaja? 
juusu mistiskos apreekjinus neviens nenjems veeraa.
pat bremzeshanas celju mochiem nenjem veeraa... un arii riepu nodilums teoreetiski mocim nav noteikts. mochu lietas un apdrosinaasana pie mums ir ljoti taalu no taa ko sauc par "sakaartotaam"... | Offline | | |
shmurger | |  Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
15 Sep 2015, 02:25:27 martinssirants rakstīja:
peec kaa tad tika apreekjinaats aatrums?   bmwpower experti apreekjinaaja? 
juusu mistiskos apreekjinus neviens nenjems veeraa.
pat bremzeshanas celju mochiem nenjem veeraa... un arii riepu nodilums teoreetiski mocim nav noteikts. mochu lietas un apdrosinaasana pie mums ir ljoti taalu no taa ko sauc par "sakaartotaam"...
ja tas mocists nepārkāpa ātrumu, tad tur kaut kas nav ar bremzēm,vai nu necentās bremzēt. pat kaut kāds motorollers pie pilsētas ātruma stājas labāk par auto. tā jau katrā passātā, kurš kaut kur pabāž purnu , var iepist un raudāt , ka pilna pasaule ar pidariem. | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
15 Sep 2015, 02:29:40 shmurger rakstīja:
15 Sep 2015, 02:25:27 martinssirants rakstīja:
peec kaa tad tika apreekjinaats aatrums?   bmwpower experti apreekjinaaja? 
juusu mistiskos apreekjinus neviens nenjems veeraa.
pat bremzeshanas celju mochiem nenjem veeraa... un arii riepu nodilums teoreetiski mocim nav noteikts. mochu lietas un apdrosinaasana pie mums ir ljoti taalu no taa ko sauc par "sakaartotaam"...
ja tas mocists nepārkāpa ātrumu, tad tur kaut kas nav ar bremzēm,vai nu necentās bremzēt. pat kaut kāds motorollers pie pilsētas ātruma stājas labāk par auto. tā jau katrā passātā, kurš kaut kur pabāž purnu , var iepist un raudāt , ka pilna pasaule ar pidariem.
neviens jau neteica ka nepaarkaapa.
tas ka aatrums tika paaarkaapts katram mulkjim ir skaidrs.
bet no tiesiskaa viedokla so faktu nav iespejams pieraadiit. ja nu vienigi tur staveja kada mentu mashina ar ieslegtu videoradaru. | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
15 Sep 2015, 02:34:29 V_V rakstīja:
tādiem mērķiem darbojas ... LTAB ceļu satiksmes negadījumu apstākļu izpētes un transporta trasoloģijas ekspertu komisija ....
jaa. darbojas. bet kaa praksee pieraadiits, iz motocikliem ne paaraak labi darbojas.
viss tas tavs minetais LTAB kreps attiecas tikai uz autotehnisko ekspertiizi!!!
Lasi pa burtiem umnjik AUTOTEHNISKO EKSPERTIIZI!!!
| Offline | | |
kom | |  Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| btw., iela tajā vietā ir salīdzinoši tālu pārskatāma, IMHO grūti neapamnanīt tuvojošos jebkādu transportlīdzekli. [ Šo ziņu laboja kom, 15 Sep 2015, 02:43:16 ] | Offline | | |
|
kom | |  Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| V_V - ko tu dirs ar vienvārsakot [ Šo ziņu laboja kom, 15 Sep 2015, 02:56:44 ] | Offline | | |
kom | |  Kopš: 15. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2721
Braucu ar: audi
| OK, bet nav šaubu, konkrētajā (ne)gadījumā vainīgs ir VW vadītājs, nevis vainojamas moča vadītāja braukšanas prasmes | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
15 Sep 2015, 02:53:59 V_V rakstīja:
15 Sep 2015, 02:38:11 martinssirants rakstīja:
15 Sep 2015, 02:34:29 V_V rakstīja:
tādiem mērķiem darbojas ... LTAB ceļu satiksmes negadījumu apstākļu izpētes un transporta trasoloģijas ekspertu komisija ....
jaa. darbojas. bet kaa praksee pieraadiits, iz motocikliem ne paaraak labi darbojas.
viss tas tavs minetais LTAB kreps attiecas tikai uz autotehnisko ekspertiizi!!!
Lasi pa burtiem umnjik AUTOTEHNISKO EKSPERTIIZI!!!
kāds sakars manis minētajam ar autotehnisko ekspertīzi kur nosaka autiņa tehnisko stāvokli, kas protams pie avārijām ar cietušajiem ir svarīgi, pret minēto trasoloģiju??? kur aprēķina braukšanas ātrumu, bremzēšanas traektoriju etc 
tu pa ko vispār runā?
  
tu esi pats izlasijis tos LTAB metodiskos noraadiijumus jefinj?
tad izlasi sho punktu. speciali tev nociteshu:
"2.5. Pieņemtie tehniskie dati un parametri
Bez CSNg raksturojošiem sākuma datiem, kuri tiek iesniegti ekspertam lietas
materiālos, eksperts, veicot autotehnisko ekspertīzi un aprēķinot zaudējumus, izmanto
tehniskos datus un parametrus. Tie ir: transportlīdzekļa palēninājums (j), palēninājuma
pieauguma laiks (t3), bremžu sistēmas iedarbības nokavēšanās laiks (t2), vidējais
transportlīdzekļa vadītāja reakcijas laiks (t1), saķeres koeficients (φ), brīvās krišanas
paātrinājums (g) un pretestības koeficients kustībai (f)."
ja tu vel nesaproti, tad piedod, tu esi lotaars un nav verts tev neko skaidrot | Offline | | |
martinssirants | |  Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
| aatrumu negadijuma iesaistitajiem transporta lidzekliem nosaka bremzesanas peedas.
diemzhel koeficienti, pec kaa aatrums tiek aprekjinats, attiecas tikai auz autotehnisko ekspertiizi.
no ta izriet, ka motociklam nav iespejams aprekjinat aatrumu peec bremzeshanas peedaam.
[ Šo ziņu laboja martinssirants, 15 Sep 2015, 03:14:36 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|