Online
Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
Kaross  | 30. Aug 2014, 14:56 |
#7981
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Jā, to var izdarīt. Tikai vajag atcerēties to, ka arī filtram ir savs mūžs un beigtu filtru ar šo procedūru nevar atjaunot. Tā nav maģija.
90% gadījumu, kad esmu taisījis šo procedūru automašīnai filtra lampiņa iedegas pēc nedēļas vai pat atrāk un tāpat beigās filtru izgriežam ārā.
Ar filtriem ir divi varianti parasti. Vai nu jauns vai griežam ārā. Bet protams, taupīgais latvieties mēģinās parasti iečakarēt kapeiku un laistīsies ar ķīmijām, mazgās ar Karcher, ies pie čigānietiem, lai izdzen ļaunumu un tikai tad izgriezīs.
Protams, atrodās ietiepīgi cilvēki, kas domā, ka tas filtrs ir super mega izstrādājums un rūpnīcā strādā tikai dievi, tie meklēs vai nu lietotu vai jaunu. Bet nu katram ar savām vabolēm galvā ir jāsadzīvo.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
AUTORS | 30. Aug 2014, 15:14 |
#7982
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
30 Aug 2014, 14:56:05 Kaross rakstīja:
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Jā, to var izdarīt. Tikai vajag atcerēties to, ka arī filtram ir savs mūžs un beigtu filtru ar šo procedūru nevar atjaunot. Tā nav maģija.
90% gadījumu, kad esmu taisījis šo procedūru automašīnai filtra lampiņa iedegas pēc nedēļas vai pat atrāk un tāpat beigās filtru izgriežam ārā.
Ar filtriem ir divi varianti parasti. Vai nu jauns vai griežam ārā. Bet protams, taupīgais latvieties mēģinās parasti iečakarēt kapeiku un laistīsies ar ķīmijām, mazgās ar Karcher, ies pie čigānietiem, lai izdzen ļaunumu un tikai tad izgriezīs.
Protams, atrodās ietiepīgi cilvēki, kas domā, ka tas filtrs ir super mega izstrādājums un rūpnīcā strādā tikai dievi, tie meklēs vai nu lietotu vai jaunu. Bet nu katram ar savām vabolēm galvā ir jāsadzīvo.
cik zinu, tu esi viens no tiem dieviem. Ok. Kur tu redzi problēmu ja es to pdf filtru uzlieku jaunu ??? | Offline | | |
AUTORS | 30. Aug 2014, 15:19 |
#7983
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Sanāk,ka man galvā dzīvo vaboles.......!,
| Offline | | |
ralfiks | 30. Aug 2014, 15:22 |
#7984
|
|  Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
|
30 Aug 2014, 15:19:49 AUTORS rakstīja:
Sanāk,ka man galvā dzīvo vaboles.......!,
Taa sanaak.  | Offline | | |
Arturiks  | 30. Aug 2014, 16:15 |
#7985
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9276
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| muahahaha Adolf. 
Nah pirkt jaunu DPF par apm paku, ja var izgriezt un nočipot? Ja nu protams esi ahujennais dabas draugs, bet tad Tu brauktu ar elektrību tikai. Nevajag runāt kkādu černi šeit tagad. 
Kāds te šodien sarijies agresijas ripas. Iedzer nervostrong.  [ Šo ziņu laboja Arturiks, 30 Aug 2014, 16:17:03 ] | Online | | |
ralfiks | 30. Aug 2014, 16:16 |
#7986
|
|  Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
|
30 Aug 2014, 16:10:57 adolfs rakstīja:
30 Aug 2014, 13:23:42 AUTORS rakstīja:
tirgiotāj cienītais. Tu man pus gada garumā pis prātu saistībā ar vienu lukturi. Nu ja nevari dabūt tad bļe tā arī pasaki. Dusmas... krāmē te bildes ar man vajadzīgo lukturi ,bet es gaidu kā muļķis
man tev ir sliktas zinas 
30 Aug 2014, 13:15:47 AUTORS rakstīja:
Nopērc jaunu un viss būs kulē. Nevari atļauties, tad esi nopircis auto ne pa kabatai 
Shito pie dienas citaatiem.  | Offline | | |
Black_russian  | 30. Aug 2014, 16:25 |
#7987
|
|  Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
| Adolf ka jau vienmer V TOCHKU!!!  | Offline | | |
Black_russian  | 30. Aug 2014, 16:30 |
#7988
|
|  Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
30 Aug 2014, 13:40:13 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 11:01:23 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Tu doma ka ja tas butu problemas risinajums, cilvēki neitralizetu DPF ?
Principa tas ir domats Vaciešiem un vacijas autobaņiem, viņu ceļi atbilsts visiem nosacijumiem pie kuriem tas process vispar notiek!
BET :
Tas nav nekads ilgtermiņa risinajums. Ja tas butu risinajums kapec viņi tos ražo jaunus un tirgo 
jaunus ražo un tirgo jo ir ļoti daudz stūlbu iemeslu lai tas filtrs pārsātu reģenerēties. Kļūdu iemet tikai tad kad filtrs jau ir ciet un problēmas cēloni ,kļūdu dēļ kuras tas process apstājàs neuzrāda. Savam pdf ārā negriezīšu, vajadzēs uzlikšu jaunu. Nekad nevar zinàt kādas normas rīt iviesīs csdd un tad ar saviem izgrieztajiem pdf varēsiet tusēties bauskas ielā
tu raksti muļķibas, vai tev vienkarši garlaicīgi.
Ja tev TAGAD (dotaja brīdi) ir beigts filtrs!
Tu gaidisi? kamer kas? nosprags viss parejais deļ aizsereta filtra? Pazudis pilnigi jauda? nosprags turbina?
Vai ari neitralizes to filtru, TAGAD! un aizmirsis par problemu.
SLIKTAKAJA gadijuma, ja pat kaut kad, pieprasis to filtru, uz to brīdi tu zaudes TIKAI UN TIKAI summu kuru samaksas tagad par programešanu un pašu darbu!
BET neiazmirsti ka bonusa ar programešanu tu dabu čipošanu tas ir viens, un otrs tu nemaksasi par parejiem remontiem kuri iespejami aizsereta filtra deļ.
| Offline | | |
|
AUTORS | 30. Aug 2014, 19:12 |
#7989
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
30 Aug 2014, 16:10:57 adolfs rakstīja:
30 Aug 2014, 13:23:42 AUTORS rakstīja:
tirgiotāj cienītais. Tu man pus gada garumā pis prātu saistībā ar vienu lukturi. Nu ja nevari dabūt tad bļe tā arī pasaki. Dusmas... krāmē te bildes ar man vajadzīgo lukturi ,bet es gaidu kā muļķis
nevajag salīdzināt pirkstu ar ugunsdzēsēju trepēm. Man vajag kreiso lukturi kurš švakāk spīdina gabarītu. Varu pa 200eiro nopirkt jaunu ,bet jauns ir jauns un tad otrs kritīs acīs. Sanāk pirkt abus ,un nah to darīt ja detaļu dievs sola dabūt to lukturi pa normālām naudām lietotu 
man tev ir sliktas zinas 
30 Aug 2014, 13:15:47 AUTORS rakstīja:
Nopērc jaunu un viss būs kulē. Nevari atļauties, tad esi nopircis auto ne pa kabatai 
| Offline | | |
AUTORS | 30. Aug 2014, 19:25 |
#7990
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
30 Aug 2014, 16:30:34 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 13:40:13 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 11:01:23 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Tu doma ka ja tas butu problemas risinajums, cilvēki neitralizetu DPF ?
Principa tas ir domats Vaciešiem un vacijas autobaņiem, viņu ceļi atbilsts visiem nosacijumiem pie kuriem tas process vispar notiek!
BET :
Tas nav nekads ilgtermiņa risinajums. Ja tas butu risinajums kapec viņi tos ražo jaunus un tirgo 
jaunus ražo un tirgo jo ir ļoti daudz stūlbu iemeslu lai tas filtrs pārsātu reģenerēties. Kļūdu iemet tikai tad kad filtrs jau ir ciet un problēmas cēloni ,kļūdu dēļ kuras tas process apstājàs neuzrāda. Savam pdf ārā negriezīšu, vajadzēs uzlikšu jaunu. Nekad nevar zinàt kādas normas rīt iviesīs csdd un tad ar saviem izgrieztajiem pdf varēsiet tusēties bauskas ielā
tu raksti muļķibas, vai tev vienkarši garlaicīgi.
Ja tev TAGAD (dotaja brīdi) ir beigts filtrs!
Tu gaidisi? kamer kas? nosprags viss parejais deļ aizsereta filtra? Pazudis pilnigi jauda? nosprags turbina?
Vai ari neitralizes to filtru, TAGAD! un aizmirsis par problemu.
SLIKTAKAJA gadijuma, ja pat kaut kad, pieprasis to filtru, uz to brīdi tu zaudes TIKAI UN TIKAI summu kuru samaksas tagad par programešanu un pašu darbu!
BET neiazmirsti ka bonusa ar programešanu tu dabu čipošanu tas ir viens, un otrs tu nemaksasi par parejiem remontiem kuri iespejami aizsereta filtra deļ.
Dotajā brīdī ar pdf viss ir labi. Līkroči sensonā bija rūcošam fiškas paraustījuši un iemetās pretspiediena sensora kļūda, filtrs pārstāja reģenerēties. Visu sakārtojām un pdf iztīrījās pats. Nav jau man 04 gada e60 ar 500 tūkstošiem tàfelē , kam viss ir slikti  | Offline | | |
spridis | 30. Aug 2014, 19:55 |
#7991
|
| Kopš: 01. Aug 2007
Ziņojumi: 598
Braucu ar:
|
30 Aug 2014, 19:25:14 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 16:30:34 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 13:40:13 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 11:01:23 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Tu doma ka ja tas butu problemas risinajums, cilvēki neitralizetu DPF ?
Principa tas ir domats Vaciešiem un vacijas autobaņiem, viņu ceļi atbilsts visiem nosacijumiem pie kuriem tas process vispar notiek!
BET :
Tas nav nekads ilgtermiņa risinajums. Ja tas butu risinajums kapec viņi tos ražo jaunus un tirgo 
jaunus ražo un tirgo jo ir ļoti daudz stūlbu iemeslu lai tas filtrs pārsātu reģenerēties. Kļūdu iemet tikai tad kad filtrs jau ir ciet un problēmas cēloni ,kļūdu dēļ kuras tas process apstājàs neuzrāda. Savam pdf ārā negriezīšu, vajadzēs uzlikšu jaunu. Nekad nevar zinàt kādas normas rīt iviesīs csdd un tad ar saviem izgrieztajiem pdf varēsiet tusēties bauskas ielā
tu raksti muļķibas, vai tev vienkarši garlaicīgi.
Ja tev TAGAD (dotaja brīdi) ir beigts filtrs!
Tu gaidisi? kamer kas? nosprags viss parejais deļ aizsereta filtra? Pazudis pilnigi jauda? nosprags turbina?
Vai ari neitralizes to filtru, TAGAD! un aizmirsis par problemu.
SLIKTAKAJA gadijuma, ja pat kaut kad, pieprasis to filtru, uz to brīdi tu zaudes TIKAI UN TIKAI summu kuru samaksas tagad par programešanu un pašu darbu!
BET neiazmirsti ka bonusa ar programešanu tu dabu čipošanu tas ir viens, un otrs tu nemaksasi par parejiem remontiem kuri iespejami aizsereta filtra deļ.
Dotajā brīdī ar pdf viss ir labi. Līkroči sensonā bija rūcošam fiškas paraustījuši un iemetās pretspiediena sensora kļūda, filtrs pārstāja reģenerēties. Visu sakārtojām un pdf iztīrījās pats. Nav jau man 04 gada e60 ar 500 tūkstošiem tàfelē , kam viss ir slikti 
Tā kā tu sev arvien vairāk dzen stūrī, piedāvāju tev vēl vienu kāzusu - es savu 2004. gada e61 nopirku 2007. gadā un šogad pie 320km pienāca tas brīdis, kad auto slāpa nost un knapi kustēja dēļ DPF. Auto vērtība šobrīd 6000 eiro (optimistiski). Es labprāt dzirdētu tavu argumentāciju, kāpēc man būtu bijis jāpērk jauns DPF (1000 eiro?) nevis jāizgriež un jānočipo esošais? Es varu atļauties jaunu DPF, bet KĀPĒC man to darīt?  | Offline | | |
AUTORS | 30. Aug 2014, 20:43 |
#7992
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
30 Aug 2014, 19:55:00 spridis rakstīja:
30 Aug 2014, 19:25:14 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 16:30:34 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 13:40:13 AUTORS rakstīja:
30 Aug 2014, 11:01:23 Black_russian rakstīja:
30 Aug 2014, 01:18:58 radiaators rakstīja:
Visi te runā par DPF filtru nahrenizāciju, bet dzirdēju info kad tos filtrus esot iespējams attīrīt ar diagnostikas kompjūtera palīdzību darbinot dzinēju kaut kādu laiku pie konkrētiem apgriezieniem - varbūt kāds zin precizāk šo metodi ? Nav man DPF problēmu, bet gribētos ievākt info profilaksei ...
Tu doma ka ja tas butu problemas risinajums, cilvēki neitralizetu DPF ?
Principa tas ir domats Vaciešiem un vacijas autobaņiem, viņu ceļi atbilsts visiem nosacijumiem pie kuriem tas process vispar notiek!
BET :
Tas nav nekads ilgtermiņa risinajums. Ja tas butu risinajums kapec viņi tos ražo jaunus un tirgo 
jaunus ražo un tirgo jo ir ļoti daudz stūlbu iemeslu lai tas filtrs pārsātu reģenerēties. Kļūdu iemet tikai tad kad filtrs jau ir ciet un problēmas cēloni ,kļūdu dēļ kuras tas process apstājàs neuzrāda. Savam pdf ārā negriezīšu, vajadzēs uzlikšu jaunu. Nekad nevar zinàt kādas normas rīt iviesīs csdd un tad ar saviem izgrieztajiem pdf varēsiet tusēties bauskas ielā
tu raksti muļķibas, vai tev vienkarši garlaicīgi.
Ja tev TAGAD (dotaja brīdi) ir beigts filtrs!
Tu gaidisi? kamer kas? nosprags viss parejais deļ aizsereta filtra? Pazudis pilnigi jauda? nosprags turbina?
Vai ari neitralizes to filtru, TAGAD! un aizmirsis par problemu.
SLIKTAKAJA gadijuma, ja pat kaut kad, pieprasis to filtru, uz to brīdi tu zaudes TIKAI UN TIKAI summu kuru samaksas tagad par programešanu un pašu darbu!
BET neiazmirsti ka bonusa ar programešanu tu dabu čipošanu tas ir viens, un otrs tu nemaksasi par parejiem remontiem kuri iespejami aizsereta filtra deļ.
Dotajā brīdī ar pdf viss ir labi. Līkroči sensonā bija rūcošam fiškas paraustījuši un iemetās pretspiediena sensora kļūda, filtrs pārstāja reģenerēties. Visu sakārtojām un pdf iztīrījās pats. Nav jau man 04 gada e60 ar 500 tūkstošiem tàfelē , kam viss ir slikti 
Tā kā tu sev arvien vairāk dzen stūrī, piedāvāju tev vēl vienu kāzusu - es savu 2004. gada e61 nopirku 2007. gadā un šogad pie 320km pienāca tas brīdis, kad auto slāpa nost un knapi kustēja dēļ DPF. Auto vērtība šobrīd 6000 eiro (optimistiski). Es labprāt dzirdētu tavu argumentāciju, kāpēc man būtu bijis jāpērk jauns DPF (1000 eiro?) nevis jāizgriež un jānočipo esošais? Es varu atļauties jaunu DPF, bet KĀPĒC man to darīt? 
es no bērnības atceros autobusu 'Ikarus' nu aiz viņa braukt bija nepatīkami. Un bmw ražotājs ir lohs,ielika lieku detaļu | Offline | | |
marrtins | 30. Aug 2014, 21:04 |
#7993
|
|  Kopš: 19. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: :aiwa:
| BMW ražotājs neliktu, ja nebūtu EU regulas. Labākā gadījumā kā opciju. | Offline | | |
Laoshi | 30. Aug 2014, 21:06 |
#7994
|
|  Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
30 Aug 2014, 20:43:17 AUTORS rakstīja:
es no bērnības atceros autobusu 'Ikarus' nu aiz viņa braukt bija nepatīkami. Un bmw ražotājs ir lohs,ielika lieku detaļu
Neviens ražotājs nav lohs, jo sekoja eiro normām, kurām auto jāatbilst izripojot no ceha. Nebūtu tādu normu, tad dpfs tur nebūtu, tici man, BMW AG un visiem citiem ir pajāt uz vidi un viņus interesē nogrūst pēc iespējas vairāk behas. Varētu padomāt, ka tāds dpfs ražotājam neko neizmaksā.
Tomēr tas ir labi, ka Tu glorificē ražotāju, laikam Tavs pirmais auto. | Offline | | |
AUTORS | 31. Aug 2014, 00:36 |
#7995
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
|
30 Aug 2014, 21:06:24 Laoshi rakstīja:
30 Aug 2014, 20:43:17 AUTORS rakstīja:
es no bērnības atceros autobusu 'Ikarus' nu aiz viņa braukt bija nepatīkami. Un bmw ražotājs ir lohs,ielika lieku detaļu
Neviens ražotājs nav lohs, jo sekoja eiro normām, kurām auto jāatbilst izripojot no ceha. Nebūtu tādu normu, tad dpfs tur nebūtu, tici man, BMW AG un visiem citiem ir pajāt uz vidi un viņus interesē nogrūst pēc iespējas vairāk behas. Varētu padomāt, ka tāds dpfs ražotājam neko neizmaksā.
Tomēr tas ir labi, ka Tu glorificē ražotāju, laikam Tavs pirmais auto.
pirmais auto tak kūpat jūs visi dillēs. Man nepatīk ja auto dūmo, bet patīk dīzeļa grieze ! Gadu nobraucu ar e70 4.8i , nu nepatika tas auto un neadekvātais 18l patēriņš. Pdf ārā negriezīšu , ielikšu jaunu ja vajadzēs. Sveiciens visiem nokvēpušajiem pakaļ bamperiem  | Offline | | |
AUTORS | 31. Aug 2014, 00:47 |
#7996
|
|  Kopš: 20. Oct 2009
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 812
Braucu ar: A6 C7 BiTDI Competicion
| Vispār man šī tēma sāk patikt ! Kad pabrauc garām audi tad ir lielas acis un komentārs 'redzēji kā viņš kūp ' kūpošs bembis vienkārši netiek pamanīts nu ja , tur pa 200eiro ir izgriezts , izliekamies ka neredzam, lai tak dūmo  | Offline | | |
|
Robercz | 31. Aug 2014, 01:04 |
#7997
|
|  Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Vecīt, vairāk tādus kā tu, kas var viskautko atļauties.
Ir forši, ka ir veiksmīgi biznesmeņi, kuri veciem dranduļetiem var 15% no auto vērtības nolocīt vienā detaļā, kura ļaus izskatīties labāk citu acīs.  | Offline | | |
CP17  | 31. Aug 2014, 01:05 |
#7998
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| un kā braukā tie e60 kuriem no rūpnīcas nav dpf? Teiksim tā, lai tev vieglāk atšķirt uz ielas kuriem ir, un kuriem nav, nav tiem kuriem izplūdes gali ir noliegti uz leju, vai viņiem ir novērots mākonis aiZmugurē?
Motors tak tas pats... 3.0d | Offline | | |
Robercz | 31. Aug 2014, 01:11 |
#7999
|
|  Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Tur tak čaļi jaunus katalizatorus 100(.) salikuši 
Nu sliktākajā gadījumā stikla vate sabāzta bundulī
| Offline | | |
Kaross  | 31. Aug 2014, 01:15 |
#8000
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
30 Aug 2014, 20:43:17 AUTORS rakstīja:
es no bērnības atceros autobusu 'Ikarus' nu aiz viņa braukt bija nepatīkami. Un bmw ražotājs ir lohs,ielika lieku detaļu
Vecīt, tev točna laikam pat pašam ar tām vabolēm ir grūti sadzīvot. Kārtējais tips, kas domā, ka par auto zina visu un pārējie ir lohi. 
Tu salīdzināji pimpi ar pikstu. Ikarus - krievu ražojuma vecs noplucis, nobraukts priekškameras dīzelis, kuram jau standartā visi sadegšanas/nesadegšanas procesi nav tajā augstākajā kvalitātē.
Otrs - BMW ar common rail tiešās iesmidzināšanas dīzeli un pat 1600bar augstu darba spiedienu.
Bet es laikam izteicos ar pārāk gudriem vārdiem un tie noteikti nav pārāk labi argumenti.
Kā vispār kaut ko tādu var salīzināt? Tas norāda tikai uz to, ka par automašīnām un dzinējiem ir ļoooooti vispārīgas zināšanas vidusskolnieka līmenī.
Ja common rail dzinējam viss ir kārtībā - veselas sprauslas, turbīna, kartera ventilācija u.t.t., tad nu tur attāli kaut ko var nosaukt par dūmiem, kas nāk ārā no izpūtēja. Lielisks piemērs ir mans 535D. Kurš standartā jau iesmidzina par 30% vairāk degvielas kā 530D. Tas jau vien nozīmētu to, ka man tur ārā jāveļās pašam sātanam un dabai jānomirst 50 metru rādiusā aiz tās kvēpošās miskastes izpūtēja.
Bet tā nav. No abām turbīnām līdz gala bundulim ir taisna truba. Nav ne DPF, ne katalizatora un buferis nevienā brīdī nav nokvēpis...
Ja baigi interesē varu izstāstīt sīkāk par dīzeļu dzinējiem un to darbības principiem un to kāpēc ielās brauc nokvēpuši dīzeļi.
Bet smagi šaubos vai tev tas interesētu, jo izskatās, ka pats visu zini.
Nedaudz varbūt aizsvilos, bet vienkārši piegriezās ka viens "pārgudrs" cilvēks stāsta pilnīgu bullshit un vēl māca citus, nesaprotot no tā neko.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|