Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
JohnyW
28. Oct 2015, 22:39 #7341

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni

Offline
depo
28. Oct 2015, 22:39 #7342

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


28 Oct 2015, 22:31:26 Sumo_DTS rakstīja:
Depo, tas bija domāts tā, ka parasti cilvēki salīdzina tehniskos raksturlielumus pirmām kārtām


Es vados no tā, ka ne pa velti JD un Claas ir lielākā daļa kombainu ko mēs redzam uz laukiem. Ne pa velti, pus pasaule nebrauktu tad ar Claas. Kapēc visā Eiropā rullē vācu mašīnas lielāko daļu? Jo tā ir Vācu kvalitāte, engineerings. Same for Claas.

Un reālās atsauksmes no cilvēkiem kuri ar viņiem stūrē - nācies dzirdēt tikai to labāko. No tā izejot es paļaujos uz to, ka Claas ir labākais kas ir. Tālāk atliek tik izvēlēties korektu modeli priekš sava budžeta un vajadzībām.
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 22:40 #7343

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Ko jūs te tās kombainu atkailinātās sānu bildes visu laiku bāžat? Pēc tā var noteikt cik labs kombains? Tjipa, jo mazāk šļaukas, jo labāks?
Domā, ja būs jānomaina siksna, tad vajadzēs 40 šļaukas ņemt nost? Varbūt jaunam kombainam būs katru dienu kaut kas jālabo?
Offline
depo
28. Oct 2015, 22:41 #7344

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


28 Oct 2015, 22:39:02 JohnyW rakstīja:
CASE bilde


Laverda ir Case analogs
Offline
martinssirants
28. Oct 2015, 22:41 #7345

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


28 Oct 2015, 22:41:11 depo rakstīja:

28 Oct 2015, 22:39:02 JohnyW rakstīja:
CASE bilde


Laverda ir Case analogs


ar vai bez PVN?
Offline
JohnyW
28. Oct 2015, 22:47 #7346

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2015, 22:41:11 depo rakstīja:

28 Oct 2015, 22:39:02 JohnyW rakstīja:
CASE bilde


Laverda ir Case analogs


Diez vai.
Tas jau AxialFlow..
Bildes doma bija - saistībā ar iepriekš apspriesto tēmu par siksnu mudžekli..
Offline
dash
28. Oct 2015, 22:48 #7347

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:

Var redzēt, ka ziema sākusies - lauķu topiks visu laiku augšgalā

Btw iepirkāt nekrāsoto dīzeli?
Offline
JohnyW
28. Oct 2015, 22:49 #7348

Kopš: 17. Jul 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 254

Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni


28 Oct 2015, 22:34:28 o515 rakstīja:
Tas, ka rezerves daļu noliktava Laverdām mums nav liela, ir pilnīga taisnība.
Uz vietas ir katram no kombainiem siksnas, filtri, dilstošās daļas (pirksti, segmenti, pīķi, smalcinātāja nazīši un pretgriezēji) un gan jau vēl kādas rezerves daļas, kuras neesmu ievērojis ejot garām servisam.
Pagaidām no pieredzes varu teikt, ka ja ir vajadzējis ļoti ātri tad ir sagādāta detaļa gan 24 h laikā, gan 48 h laikā. Tiesa nekas liels un dārgs pagaidām nevienai Laverdai nav nobrucis.
Ja steigas nav, tad kā jau visiem tirgotājiem, detaļa par saprātīgām naudām atnāk pāris nedēļu laikā. Tādā veidā parasti sūtam detaļas (piemēram sietus vai kuļstieņus) priekš vecāka gada Laverdām pirms sezonas, kad saimnieki tās saved kātībā.

Kāda pieredze ar elektronikas un slēdžu gļukiem Laverdām - jaunajām?
Offline
depo
28. Oct 2015, 22:51 #7349

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


28 Oct 2015, 22:40:39 Kasparis rakstīja:
Ko jūs te tās kombainu atkailinātās sānu bildes visu laiku bāžat? Pēc tā var noteikt cik labs kombains? Tjipa, jo mazāk šļaukas, jo labāks?


Nē, bet tas ir viens svarīgs kritērijs.


Domā, ja būs jānomaina siksna, tad vajadzēs 40 šļaukas ņemt nost?


Ja tu paskaties to CNH bildi ko ieliku, tad tur tiešām lai dažu detaļu nomainītu, jāčakarējas pus dienu būs. Kas nav normāli.


Varbūt jaunam kombainam būs katru dienu kaut kas jālabo?


Par jauniem neiet runa, +/- 2005 gads.
Offline
o515
28. Oct 2015, 23:06 #7350

Kopš: 02. Feb 2005

Ziņojumi: 230

Braucu ar:


28 Oct 2015, 22:49:15 JohnyW rakstīja:

28 Oct 2015, 22:34:28 o515 rakstīja:
Tas, ka rezerves daļu noliktava Laverdām mums nav liela, ir pilnīga taisnība.
Uz vietas ir katram no kombainiem siksnas, filtri, dilstošās daļas (pirksti, segmenti, pīķi, smalcinātāja nazīši un pretgriezēji) un gan jau vēl kādas rezerves daļas, kuras neesmu ievērojis ejot garām servisam.
Pagaidām no pieredzes varu teikt, ka ja ir vajadzējis ļoti ātri tad ir sagādāta detaļa gan 24 h laikā, gan 48 h laikā. Tiesa nekas liels un dārgs pagaidām nevienai Laverdai nav nobrucis.
Ja steigas nav, tad kā jau visiem tirgotājiem, detaļa par saprātīgām naudām atnāk pāris nedēļu laikā. Tādā veidā parasti sūtam detaļas (piemēram sietus vai kuļstieņus) priekš vecāka gada Laverdām pirms sezonas, kad saimnieki tās saved kātībā.

Kāda pieredze ar elektronikas un slēdžu gļukiem Laverdām - jaunajām?

Pats svaigākais (šis gads) modelis vēl nav paviesojies pie mums, iepriekšējām nekas par slēdžu gļukiem nav dzirdēts.
Vienam kombainam bija gļuks ar āra temperatūras devēju, ka pa retam rādīja -200 gŗadus un kabīnē vasaras laikā sāka pūst karstu gaisu Tagad gan neatceros kā, bet saimnieks pats bija ātri atradis vainu un novērsis.
Vairāk neko ar elektronikas gļukošanu neatceros.

[ Šo ziņu laboja o515, 28 Oct 2015, 23:06:35 ]

Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 23:19 #7351

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 22:51:55 depo rakstīja:

28 Oct 2015, 22:40:39 Kasparis rakstīja:
Ko jūs te tās kombainu atkailinātās sānu bildes visu laiku bāžat? Pēc tā var noteikt cik labs kombains? Tjipa, jo mazāk šļaukas, jo labāks?


Nē, bet tas ir viens svarīgs kritērijs.


Domā, ja būs jānomaina siksna, tad vajadzēs 40 šļaukas ņemt nost?


Ja tu paskaties to CNH bildi ko ieliku, tad tur tiešām lai dažu detaļu nomainītu, jāčakarējas pus dienu būs. Kas nav normāli.


Varbūt jaunam kombainam būs katru dienu kaut kas jālabo?


Par jauniem neiet runa, +/- 2005 gads.


Skaidrs, paldies par subjektīvo viedokli.
Ko Tu saproti ar CNH ???
Offline
depo
28. Oct 2015, 23:22 #7352

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

No CNH biju domājis New Holland, bildi ieliku, neredzi dzeltens
Offline
depo
28. Oct 2015, 23:25 #7353

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

o515, es pat nestādos veidu kā rets brends var ienākt tirgū Tikai ar agresīvu mārketingu, ļoti ļoti konkurētspējīgām cenām, dot piemēram 2 gadus free apkopes, dot kombainus uz testu uz pāris dienām, piedāvāt zemu finansējuma % likmi sadarbībā ar kādu banku - special offer tjipa. Piedāvāt paņemt kā pirmo iemaksu jebkuru citu konkurentu kombainu. Garantēt detaļu pieejamību max 48h laikā.

Ko jūs no šitā dariet?

[ Šo ziņu laboja depo, 28 Oct 2015, 23:26:30 ]

Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 23:34 #7354

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 23:22:44 depo rakstīja:
No CNH biju domājis New Holland, bildi ieliku, neredzi dzeltens


Ko nozīmē šie trīs CNH burti?

CNH sarkanajiem un dzeltenajiem ir vien pāris savstarpēji analogi, ja runā par dzeltenajiem, tad tā arī saki NEW HOLLAND.
Ja saprati, atbildi ar - "sapratu"

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 28 Oct 2015, 23:35:31 ]

Offline
depo
28. Oct 2015, 23:36 #7355

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

CNH - Case New Holland grupa, kurai no kombainu breendiem ir divi - Case un New Holland.
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 23:41 #7356

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 23:36:00 depo rakstīja:
CNH - Case New Holland grupa, kurai no kombainu breendiem ir divi - Case un New Holland.

Kā jau teicu - case kombaini nav tādi paši kā dzeltenie, tikai nokrāsoti sarkani, tāpēc ir nekorekti lietot CNH.
Jā, ir gan pāris izņēmumi.
Offline
dash
28. Oct 2015, 23:44 #7357

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:


28 Oct 2015, 23:34:41 Kasparis rakstīja:

28 Oct 2015, 23:22:44 depo rakstīja:
No CNH biju domājis New Holland, bildi ieliku, neredzi dzeltens


Ko nozīmē šie trīs CNH burti?

CNH sarkanajiem un dzeltenajiem ir vien pāris savstarpēji analogi, ja runā par dzeltenajiem, tad tā arī saki NEW HOLLAND.
Ja saprati, atbildi ar - "sapratu"


Tu tak esi normāla suņa nagla pēcpusē
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 23:45 #7358

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 23:44:03 dash rakstīja:

28 Oct 2015, 23:34:41 Kasparis rakstīja:

28 Oct 2015, 23:22:44 depo rakstīja:
No CNH biju domājis New Holland, bildi ieliku, neredzi dzeltens


Ko nozīmē šie trīs CNH burti?

CNH sarkanajiem un dzeltenajiem ir vien pāris savstarpēji analogi, ja runā par dzeltenajiem, tad tā arī saki NEW HOLLAND.
Ja saprati, atbildi ar - "sapratu"


Tu tak esi normāla suņa nagla pēcpusē


Vainīgs, esmu!
Offline
dash
28. Oct 2015, 23:47 #7359

Kopš: 25. May 2009

Ziņojumi: 212

Braucu ar:

Tuvojas ZSV, jāsāk piedomāt pie uzvedības....
Offline
Kasparis
28. Oct 2015, 23:52 #7360

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


28 Oct 2015, 23:47:38 dash rakstīja:
Tuvojas ZSV, jāsāk piedomāt pie uzvedības....


Jā, tieši tāpēc cenšos būt korekts un saprast visu līdz niansēm, arī līdzcilvēkus, lai varētu katram atrast piemērotāko ZSV dāvanu. Arī darba devējs novērtē akurātumu, precizitāti, pieklājību un sarkasmu.
Nu, kaut kā tā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo