Online

Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Briesmu lietas XXX

AutorsZiņojums
subaru
30. Dec 2014, 13:47 #6841

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres


30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:

Līdzīgs izmērs, tilti, Latvijas sabiedrībai saprotamāka infrastrutūra nekā Amsterdamā.

Visus argumentus jau sen esmu uzskaitījis.

Pamatdoma ir vienkārša - mēs neesam tik bagāti, lai varētu atļauties centru pārbāzt ar auto.
LAi tas nenotiktu, vienlaicīgi ir jāierobežo privāto auto pārvietošanās centrā un jāpiedāvā kvalitatīvas alternatīvas.
Veloinfrastruktūra, sabiedriskais transports, Park&Ride.
Šobrīd Dome dara tikai vienu, turklāt slikta kvalitātē - rezultats ir redzams dabā.

P.S. Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.
Ja tas nav gana labs arguments, tad citu variantu nav.


Pag - tad kā ir tieši jūsu (veloaizstāvju?) loma visā šajā?
Tip Jūs vnk internetā un rādiō ēterā sprēgajat ka vajag un neviens (ūsaks) jūs neklausās ? vai kā?

Cik saprotu, tad velojoslas ir tieši jūsu iniciatīva. Tā ir?

1) Kāpēc, piemēram, dzirnavu ielas velojosla izzūd vienlaicīgi ar bruģa parādīšanos? Kur velosipēdistam tagad likties? Kāpēc iepriekš bija nodalīta josla un pēkšņi to nevajag?

2) Kādus konkrētus risinājumus jūs esat piedāvājuši velozādzību apkarošanai? Drošas velonovietnes? Gan pilsētā, gan pie dzīvojamām mājām. Lai nav tā, ka pēc pirmā velobrauciena jāraud facebookā un twiterī, ka lūdzu share un retweet, jo nozagts ritenis. Lai nav 4 cilvēku ģimenei netīrie riteņi ikdienā jātur kaut vai purvciema mājas 7 stāva 3-istabu dzīvokļa koridorā.

3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?
Offline
Laoshi
30. Dec 2014, 13:51 #6842

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Subaru, Tu jau bombačkas svētkiem nopirki?
Offline
uldens1
30. Dec 2014, 13:55 #6843

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16851

Braucu ar:

eu powera mizali,kadi -10 gradi ir aukstumsjebaķ,jebaķ
Offline
peecise28
30. Dec 2014, 13:57 #6844

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:

3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?


Par to jau bija diskusija - tev centrs nav piemērots

Sen jau nevienam nerūp, ka visiem nav kur novietot automašīnas, pie tam problēma ir ne tikai centrā, bet arī mikrorajonos, jo arī Ziepniekkalnā dzīvojošie nevēlas sevi apgrūtināt ar 4 min iešanu līdz automašīnai

Pārvācies uz ēku ar pazemes autostāvvietu un problēma uz laiku būs atrisināta, lai gan daudzi arī tādās ēkās dzīvojošie nevēlas tērēties par stāvvietu un meklē vakaros bezmaksas vietas
Offline
kamikadzemk
30. Dec 2014, 14:01 #6845

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ziepniekkalnā uz katru dzīvokli trīs mašīnas, tāpēc arī nav kur viņas likt

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
subaru
30. Dec 2014, 14:02 #6846

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres

nu fakts ir tāds, ka līdz velojoslām centrā bija z-bis - principā nekad nebija problēmu kaut kur (kaut uz mājām) nokļūt ne ar auto, ne velo ...

sazīmēja joslas - uzreiz zem logiem sastrēgums, gaiss pretīgs, logi katru nedēļu jāmazgā, atbraukt nevar, aizbraukt nevar, apstāties nav kur.

Tagad esmu prom no centra un ir z-bis ...

Domāju, ka neesmu vienīgais, kas ir aizvācies no centra dēļ tās neloģikas.
Un jā - tajā dzīvoklī neviens nedzīvo.

Sanāk, ka apgalvojums, ka velo atdzīvinās centru un cilvēki sāks tur dzīvot, šķiet, nedarbojas
Offline
Chainsaw
30. Dec 2014, 14:06 #6847

Kopš: 28. Oct 2006

Ziņojumi: 6551

Braucu ar: trimmeri


30 Dec 2014, 12:47:45 Lala rakstīja:

30 Dec 2014, 12:43:27 Chainsaw rakstīja:
ar dirt/street ričuku ķengaraga dz/st - brīvības 151 bija pilnīgs pizģets es gan nevainoju neesošo veloceliņu, bet gan paša stulbumu, ka biju iedomājies, ka ar ričuku braukt uz darbu ir forši


Tu vēl pamēģini ar kartingu uz darbu aizbraukt.
Vai naglu ar skrūvgriezni iedzīt.

a kas vainas, 8km 20-30min
man čoms ar tādu ričuku vasarā braukā uz darbu maršrutā Baltezers-Piena rajons
man vairāk patika iziet ārā uzpīpot skatīties kā hipsteri lepni pa cēsu ielu aizplēš un tad ar asariņām acīs stumjas atpakaļ ar tukšām riepām
Offline
peecise28
30. Dec 2014, 14:12 #6848

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


30 Dec 2014, 14:02:52 subaru rakstīja:
nu fakts ir tāds, ka līdz velojoslām centrā bija z-bis - principā nekad nebija problēmu kaut kur (kaut uz mājām) nokļūt ne ar auto, ne velo ...

sazīmēja joslas - uzreiz zem logiem sastrēgums, gaiss pretīgs, logi katru nedēļu jāmazgā, atbraukt nevar, aizbraukt nevar, apstāties nav kur.

Tagad esmu prom no centra un ir z-bis ...

Domāju, ka neesmu vienīgais, kas ir aizvācies no centra dēļ tās neloģikas.
Un jā - tajā dzīvoklī neviens nedzīvo.

Sanāk, ka apgalvojums, ka velo atdzīvinās centru un cilvēki sāks tur dzīvot, šķiet, nedarbojas


Kaut kā nemana daudz tukšu dzīvokļu Vecrīgā, kaut arī tur ar auto novietošanu un piebraukšanu daudzās vietās viss ir slikti.
Offline
uldens1
30. Dec 2014, 14:14 #6849

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16851

Braucu ar:


30 Dec 2014, 13:57:08 peecise28 rakstīja:

30 Dec 2014, 13:47:25 subaru rakstīja:

3) Kā tam centrā dzīvojošajam pārvietoties ar mašīnu? Kā aizbraukt uz laukiem, veselu stundu neveltot vienkārši nokļūšanai līdz mašīnai, jo nav iespējams mašīnu novietot pie mājas?


Par to jau bija diskusija - tev centrs nav piemērots

Sen jau nevienam nerūp, ka visiem nav kur novietot automašīnas, pie tam problēma ir ne tikai centrā, bet arī mikrorajonos, jo arī Ziepniekkalnā dzīvojošie nevēlas sevi apgrūtināt ar 4 min iešanu līdz automašīnai

Pārvācies uz ēku ar pazemes autostāvvietu un problēma uz laiku būs atrisināta, lai gan daudzi arī tādās ēkās dzīvojošie nevēlas tērēties par stāvvietu un meklē vakaros bezmaksas vietas
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities
Offline
RVR
30. Dec 2014, 14:19 #6850

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.
Offline
JDS
30. Dec 2014, 14:24 #6851

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.

Riga vilcieniem ne visaam pieturaam blakus ir arii rigas satiksmes transports, taa arii buutu probleema.
Offline
ramex
30. Dec 2014, 14:28 #6852

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: Dīzeli!


30 Dec 2014, 14:24:26 JDS rakstīja:

30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.

Riga vilcieniem ne visaam pieturaam blakus ir arii rigas satiksmes transports, taa arii buutu probleema.


sāksim ar to ka rīgā sabiedriksais ir pakārtots penžiem, nevis strādājošiem cilvēkiem... ar to ar var šo diskusiju beigt. kamēr tā būs timkmēr cilvēki brauks uz darbu ar auto (PS es Tallinā uz darbu 7 mēnešu laikā ne reizi neesmu aizbraucis ar auto - nav vajadzības).
Offline
RVR
30. Dec 2014, 14:32 #6853

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


30 Dec 2014, 14:24:26 JDS rakstīja:

30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.

Riga vilcieniem ne visaam pieturaam blakus ir arii rigas satiksmes transports, taa arii buutu probleema.


Tā ir risināma problēma, bez tam, lielākajām mikrorajonu stacijām RS transports tomēr ir blakus.
Par labu nāktu arī dažu jaunu staciju uzbūvēšana, bet arī tas nav nekas sarežģīts - pie "Turības" uzbūvēja staciju ātri vien, kad augstskola nāca ar tādu ierosinājumu.
Offline
peecise28
30. Dec 2014, 14:32 #6854

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto


30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.


nezinu par luxexpress rezultātiem, bet, šķiet, pēc labāk aprīkotas sabtransporta ir pieprasījums. hansabuss business līni gan aizklapēja, varbūt kāds zinošāks var pakomentēt?

Normāli būtu papildus jau esošajam RD sabtransportam arī kādi "luksīgāki" mikriņi, ar kuriem par lielāku biļetes cenu bez burzmas, malkojot rīta tēju/kafiju braukt rītos/vakaros.
Offline
RVR
30. Dec 2014, 14:35 #6855

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


30 Dec 2014, 14:33:17 Vantage rakstīja:

30 Dec 2014, 14:19:29 91 rakstīja:

30 Dec 2014, 14:14:54 uldens1 rakstīja:
šo problemu varetu atrisinat nodokļi,uzliktu centra kadus 2000eiro auto nodokli un daudziem iepatiktos ar ričuku mities


Lai to darītu, pirms tam ir stipri jāuzlabo sabiedriskais transports.

Tajā pašā dažu slavinātajā Kopenhāgenā ļoti daudzi brauc ar vilcieniem - tāpēc, ka tas ir ērti un mašīnu parkot centrā ir dārgi - un tie vilcieni arī kursē ik pēc dažām minūtēm un daudzos virzienos.

Rīgā arī dzelzceļa tīkls ir salīdzinoši plašs un tam būtu jābūt nozīmīgai lomai pilsētas sabiedriskajā transportā, tikai vilcienus nopirkt mēs kaut kā nemākam.


Nevajag vilcienus, sāksim ar tramvajiem. Būtu tikai normāli attīstīt esošo infrastruktūru, kamēr tādas iespējas ir - pagarinot maršrutus līdz Berģiem (6. tramvajs), visā Maskavas ielas garumā (7./9.tramvajs), līniju līdz Baložiem (10.tramvajs?), un jaunu pāri Zemitāna tiltam līdz Purvciema galam, tā vietā likvidējot trolejbusus, autobusus ar visām viņu joslām kas iet paralēli.

Pavērojiet kādas rindas ir izbraucot no tiem pašiem Baložiem, kur līdzeklis būtu normāla tramvaja līnija. Otra saistītā problēma ir ceļu infrastruktūra, noderēs tas pats piemērs ar Baložu pagriezienu, kur sen vajadzēja četras joslas līdz pat Ķekavas aplim kā minimums (nevis līdz tupam sašaurinājumam pie A7).

Kamēr nebūs šīs lietas savestas kārtībā, velosipēdi Rīgā var iet dirst.


Atšķirība tāda, ka tās tramvaju līnijas vēl jābūvē, bet dzelzceļš jau ir, tikai salīdzinoši nedaudz jāpielāgo.
Nu un vilcieni jānopērk beidzot, protams.

[ Šo ziņu laboja 91, 30 Dec 2014, 14:36:19 ]

Offline
Reinis_m
30. Dec 2014, 14:49 #6856

Kopš: 30. Mar 2010

Ziņojumi: 1921

Braucu ar: SAAB 9-3, Jeep Cherokee


30 Dec 2014, 14:32:16 91 rakstīja:
pie "Turības" uzbūvēja staciju ātri vien, kad augstskola nāca ar tādu ierosinājumu.


Ierosinājumu un naudu.
Offline
MotoRonis
30. Dec 2014, 14:53 #6857

Kopš: 30. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 96

Braucu ar: Džikseri kūtiņā

Te tiek runāts par vilcienu/tramvaju maršrutu pilnveidošanu utt. Man arī patiktu tāda sistēma, bet tā kā man katru dienu jānokļūst no VEF tilta līdz lidostai, tad laikam bez autobusiem neiztikt. Un jā, es apsvērtu domu par braukšanu ar autobusu uz darbu, ja vien es varētu izbraukt ar vienu transporta vienību un viņi kursētu pietiekami bieži. Kamēr šis nav atrisināts, kādēļ, lai es pārsēstos no auto/moto uz kaut citu?
Offline
RVR
30. Dec 2014, 14:54 #6858

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22738

Braucu ar: RVR


30 Dec 2014, 14:49:14 Reinis_m rakstīja:

30 Dec 2014, 14:32:16 91 rakstīja:
pie "Turības" uzbūvēja staciju ātri vien, kad augstskola nāca ar tādu ierosinājumu.


Ierosinājumu un naudu.


Droši vien - bet tās nebija baigi lielas izmaksas, jo tas ir tikai pieturas punkts - bez pārmijām un citām dārgām dzelzceļa lietām.
Offline
peecise28
30. Dec 2014, 15:07 #6859

Kopš: 19. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3608

Braucu ar: r1100s, dažādi depresīvi auto

lab, vēlmes ir viena lieta, bet soda naudas draudi Rīgai par sliktu gaisa kvalitāti ir pavisam reāli, tāpēc, diemžēl, jāgatavojas uz vēl citām pret autotransportu vērstām riebeklībām. Kuri aktīvāk bļaus, tie no tā gūs labumu
Offline
Puuchuks
30. Dec 2014, 15:12 #6860

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW


30 Dec 2014, 13:34:13 Lala rakstīja:

30 Dec 2014, 13:29:22 Puuchuks rakstīja:

30 Dec 2014, 13:24:16 Lala rakstīja:
Visā pasaule, ielās, kur parādās kvalitatīva velo infrastruktūra pieaug mazumtridzniecības apgrozījums un īpašumu vērtība.

kur tu ņēmi šādus datus?


Tā runā attiecīgo pilsētu pašvaldības.
Iespaidīgākie cipari, protams, no NY.
Ir arī pētījumi tai pašā Dānijā.

Viss jau diezgan loģiski. Kur dzīvoklis dārgāks - Ausekļa ielā, vai Čaka ielā?
Un kāpēc, tāpēc, ka vide cilvēkam vienā vietā patīkamāk nekā otrā.

Ausekļa ielā dzīvokļi bija dārgāki jau padomju laikos, kad oficiāli neko nevarēja pirkt/pārdot un kad hipsterus ne1 vēl nebija izdomājis.
vide tur ir foršāka ne jau "kvalitatīva velo infrastruktūras" dēļ un mazumtirdzn.veikalu Ausekļa ielā arī faktiski nav.

tb., ja gribi izteikt kādu apgalvojumu, iemācies pamatot savu domu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4