Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Banānrepublika V

AutorsZiņojums
1UP
05. Sep 2024, 14:35 #6341

Kopš: 05. Jul 2018

Ziņojumi: 1045

Braucu ar:

Mums ir anglijas tesco noliktavu un siera cehu hubs
Offline
user
05. Sep 2024, 15:43 #6342

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14143

Braucu ar:


05 Sep 2024, 14:11:11 @RVR rakstīja:

05 Sep 2024, 11:42:39 @user rakstīja:

RĪgā ir Lidosta Rīga, kas nodrošina visu, lai te lidotu lidmašīnas! pasažieru plūsmu ātri apkalpotu citi pārvadātāji! reāli pasažieru plūsma nesamazinātos, varbūt pat palielinātos, ka visus AB reisus pārņemtu kāda cita avikompņija.

uzeiz būtu daudz vairāk ryanair, luftahansa, turkish, nor bla bla bla un ttt utjp pārvadātāju reisu, kuri savienotos caur Rīgu un tā tālāk.

Respektīvi tieši lidostai Rīga ir vērtība, nevis AB priekš pasažieru plūsmas



Tā gluži tas nav.
Rīga pati par sevi ar saviem 600+ tk iedzīvotājiem nav nekāds īpaši garšīgais galamērķis. Random pilsētiņa. Esošā pasažieru plūsma ir tik liela šobrīd tāpēc, ka liela daļa no tās ir BT nodrošinātais tranzīts caur Rīgu.
Hipotētiski iedomājoties situāciju, kurā BT pēkšņi vairs nav, galīgi nebūs tā, ka citi pārņems viņu bijušos maršrutus 1:1.
Lielajām kompānijām, pirmkārt, interesē dabūt max daudz paxus caur saviem esošajiem lielajiem habiem. Tāpēc viņi tādu somu, kurš no Tamperes uz Lisabonu tagad lido caur Rīgu, tādā situācijā pārķers un vedīs no Tamperes uz Lisabonu caur Frankfurti, Stokholmu vai citu lielo habu. Nevienam nevajag papildus habu Rīgā (ja vajadzētu, tad tāds sen jau būtu izveidots vai sen jau BT būtu nopirkts).
No Rīgas paliks lidojumi uz tiem pašiem lielajiem habiem, plus kaut kas minimāli vēl, bet noteikti ne tāds saraksts kā tagad.


lidosta ir pietiekami jaudīga, lai nodrošinātu daudz reisu un ne jau AB dēļ cilvēki brauc uz RĪgu. Tos apkalpos citas kompānijas un AB pazūdōd, iespējams parādītos labāki savienotie reisi, bet tir ir - kā būtu, ja būtu, respektīvi AB vieta tukša nepaliktu un viss būtu pat labāk kā tagad
Offline
user
05. Sep 2024, 15:44 #6343

Kopš: 12. May 2020

Ziņojumi: 14143

Braucu ar:


05 Sep 2024, 11:52:57 @dsks rakstīja:
user, es pieļauju, ka lietotājam parastam AirBaltic un RIX ir viens un tas pats ... beigsies AirBaltic un lidostas vietā paliks tukšs pleķis


Yes +dahuja
Offline
RSAWorkshop
05. Sep 2024, 15:47 #6344

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7473

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nebūs viena aviokompānija, būs cita, kura nebūs jāglābj no valsts budžeta, neba jau lidosta kaut kur pazudīs, starptautiskā lidosta bija un būs un cilvēki lidoja un lidos tāpat, attiecīgi arī kādam būs interese te nosēsties


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kkas
05. Sep 2024, 15:50 #6345

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9726

Braucu ar: Alfu


05 Sep 2024, 15:44:21 @user rakstīja:

05 Sep 2024, 11:52:57 @dsks rakstīja:
user, es pieļauju, ka lietotājam parastam AirBaltic un RIX ir viens un tas pats ... beigsies AirBaltic un lidostas vietā paliks tukšs pleķis


Yes +dahuja


Pēc pasažieru apjoma LT un EE vs RIX kkā nevar piekrist tukša vieta nepaliks. Paliks tikpat tukša kā tur.
Jautājums gan globāls, cik AB ģenerē darba vietas, biznesus, utml. Varbūt tomēr pret ieguldīto un ntajiem miljoniem pasašieru esam ieguvuši vairāk?
Offline
bum_bumz
05. Sep 2024, 15:53 #6346

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7025

Braucu ar: E34


05 Sep 2024, 13:57:53 @RVR rakstīja:

05 Sep 2024, 12:03:31 @bum_bumz rakstīja:

AB vajag apaudzēt ar servisu, kuri māk skrūvēt džetus



Vispār jau tas tieši tā notiek
https://www.rtu.lv/lv/universitate/masu-medijie...idmasinu-tehniki


cerams, neslaucīs grīdas; cerams, 30.gadā viņi patstāvīgi pelnīs 5K. Pie reizes arī mana vēlējuma 2.daļu ar lielu eksporta pv.
Offline
CP17
05. Sep 2024, 16:07 #6347

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


05 Sep 2024, 15:50:05 @kkas rakstīja:

05 Sep 2024, 15:44:21 @user rakstīja:

05 Sep 2024, 11:52:57 @dsks rakstīja:
user, es pieļauju, ka lietotājam parastam AirBaltic un RIX ir viens un tas pats ... beigsies AirBaltic un lidostas vietā paliks tukšs pleķis


Yes +dahuja


Pēc pasažieru apjoma LT un EE vs RIX kkā nevar piekrist tukša vieta nepaliks. Paliks tikpat tukša kā tur.
Jautājums gan globāls, cik AB ģenerē darba vietas, biznesus, utml. Varbūt tomēr pret ieguldīto un ntajiem miljoniem pasašieru esam ieguvuši vairāk?

Brišken tas tu?

P.s.Taisnība jau ir, ka iepumpējot miljardu peso varbūt(ar uzsvaru uz VARBŪT, jo nevar nomērīt) 2 iegūstam nodokļos utt no ieceļotājiem un nepapišam AB, bet tad to varēja jau startā tā arī deklamēt, nevis kā aizdevumu no MŪSU kabatas, kuru 2024g vnk norakstam un aizmirstam. Un tagad kas būs tālāk? Kurš maksās tos astronomiskos procentus, cik tur bija 20? kurus sasolīja Gauss?
Offline
RVR
05. Sep 2024, 16:32 #6348

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR


05 Sep 2024, 15:43:49 @user rakstīja:

lidosta ir pietiekami jaudīga, lai nodrošinātu daudz reisu un ne jau AB dēļ cilvēki brauc uz RĪgu. Tos apkalpos citas kompānijas un AB pazūdōd, iespējams parādītos labāki savienotie reisi, bet tir ir - kā būtu, ja būtu, respektīvi AB vieta tukša nepaliktu un viss būtu pat labāk kā tagad


Tieši BT dēļ brauc (respektīvi, BT viņus ved tranzītā caur RIX). Ļoti nozīmīga daļa no visa RIX paxu skaita ir tieši tranzīts. Citas kompānijas vedīs tranzītā caur saviem jau esošajiem habiem. Tas taču ir elementāri saprotams

Pati par sevi RIX nav ne vairāk, ne mazāk interesanta kā jebkura cita lidosta reģionā. Vienalga, Tallina vai Viļņa.

Skaidrs, ka pilnīgi tukša vieta nepaliktu, joprojām būtu lidojumi uz lielajiem habiem un vēl atsevišķiem citiem galamērķiem. Nebūtu vairs tāda paxu apjoma, jo tranzīta vairs nebūtu, un nebūtu tik plašas tiešo lidojumu ģeogrāfijas, jo lielie vestu caur saviem habiem. Tas viss jau ir bijis, kad BT pirmssākumos akcionārs bija SAS.

[ Šo ziņu laboja RVR, 05 Sep 2024, 16:33:12 ]

Offline
Mixzzz
05. Sep 2024, 21:40 #6349

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2918

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


05 Sep 2024, 16:32:46 @RVR rakstīja:

05 Sep 2024, 15:43:49 @user rakstīja:

lidosta ir pietiekami jaudīga, lai nodrošinātu daudz reisu un ne jau AB dēļ cilvēki brauc uz RĪgu. Tos apkalpos citas kompānijas un AB pazūdōd, iespējams parādītos labāki savienotie reisi, bet tir ir - kā būtu, ja būtu, respektīvi AB vieta tukša nepaliktu un viss būtu pat labāk kā tagad


Tieši BT dēļ brauc (respektīvi, BT viņus ved tranzītā caur RIX). Ļoti nozīmīga daļa no visa RIX paxu skaita ir tieši tranzīts. Citas kompānijas vedīs tranzītā caur saviem jau esošajiem habiem. Tas taču ir elementāri saprotams

Pati par sevi RIX nav ne vairāk, ne mazāk interesanta kā jebkura cita lidosta reģionā. Vienalga, Tallina vai Viļņa.

Skaidrs, ka pilnīgi tukša vieta nepaliktu, joprojām būtu lidojumi uz lielajiem habiem un vēl atsevišķiem citiem galamērķiem. Nebūtu vairs tāda paxu apjoma, jo tranzīta vairs nebūtu, un nebūtu tik plašas tiešo lidojumu ģeogrāfijas, jo lielie vestu caur saviem habiem. Tas viss jau ir bijis, kad BT pirmssākumos akcionārs bija SAS.
Par šo man kkad leišu kolēģi teica, ka LV forši, ka var uz ļoti daudz vietām pa taisno lidot bez pārsēšanās. Viņiem parasti arī jābrauc/jālido uz Rīgu un tad tālāk kkur tiek.
Offline
ozo
08. Sep 2024, 21:37 #6350

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19006

Braucu ar: Braucu ar

Skatos Defacto. Lūdzu paskaidrojiet, kapēc Latvijai vajag AirBaltic? Tur tak jau tūlin 1mljrd būs iegrūsts
Offline
SteelRat
09. Sep 2024, 09:08 #6351

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164013

Braucu ar: E95


08 Sep 2024, 21:37:53 @ozo rakstīja:
Skatos Defacto. Lūdzu paskaidrojiet, kapēc Latvijai vajag AirBaltic? Tur tak jau tūlin 1mljrd būs iegrūsts


To nevines īsti nespēj paskaidrot Bet sen jau ir skaidrs, ka valsts vadībai AB vajag jūtami vairāk nekā, teiksim, iekšlietu sistēmu vai valsts medicīnu

-----------------
Offline
40
09. Sep 2024, 09:49 #6352

Kopš: 11. Oct 2014

Ziņojumi: 440

Braucu ar:

Šlesers vienk.parādīja kā no AB naudu izshēmot, tāpēc visiemkas pie šprices, tā ir svētā govs, kas vienmēr jāglābj
Offline
Elviss
09. Sep 2024, 13:00 #6353

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22627

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Domāju, ja noraus stopkrānu, tad būs pierādīts, ka visa nauda ir izmesta. Bet varbūt tomēr ātrāk, nekā lēnāk. Es maksimāli izvairos ar AB lidot, sūdaināka kompānija nav pieredzēta.

Bet nu ar pamatkapitāla samazināšanu, vairs nav tālu.

-----------------

RT Translations
Offline
RSAWorkshop
09. Sep 2024, 13:49 #6354

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7473

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Pa ausu galam dzirdēju, ka Gauss šitādā vīzē ''palīdzēja'' jau 2 citām aviokompānijām, kad pēdējā aizgāja pa burbuli, tad mūsējie ar lielu prieku paņēma pie sevis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RaL
09. Sep 2024, 14:32 #6355

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3805

Braucu ar: kruīzu


09 Sep 2024, 13:00:04 @Elviss rakstīja:
Domāju, ja noraus stopkrānu, tad būs pierādīts, ka visa nauda ir izmesta. Bet varbūt tomēr ātrāk, nekā lēnāk. Es maksimāli izvairos ar AB lidot, sūdaināka kompānija nav pieredzēta.

Bet nu ar pamatkapitāla samazināšanu, vairs nav tālu.



kas tad te vēl baigi lido pa Eiropu bez pārsēšanās?

Manis izvēlētos virzienos pārsvarā tikai airBaltic, atsevišķos virzienos vēl Ryanair, bet tur parasti lidojumu laiki galīgi neērti + galamērķa lidostu atrašanās vietas sliktas.

Uz atsevišķām lidostām Polijā LOT un Vācijā Lufthansa vēl ir (vismaz kādreiz bija). Cik ar tiem lidots, nav nekas diži citādāks kā airBaltic (lidmašīnas tik vecākas), Ja atskaita, protams, cenā iekļauto tēju un maizīti vai šokolādi, ko par baigo ekstru neuzskatītu...

principā nekādus baigos trūkumus kā neregulārs pasažieris (dažas reizes gadā) neizjūtu Pat biežāk izvēlos tieši par labu airBaltic

[ Šo ziņu laboja RaL, 09 Sep 2024, 14:34:03 ]

Offline
Elviss
09. Sep 2024, 14:44 #6356

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22627

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Lots liekas gabalu labāks un arī letāks.

Lidojot garos gabalus, gribās arī vispār sasniegt galamērķi ar visu bagāžu, kas ar AB nav vairākkārtīgi nav sanācis. Un tas procents, ka kut kas noiet greizi, ir baigi liels.

-----------------

RT Translations
Offline
RVR
09. Sep 2024, 14:56 #6357

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22585

Braucu ar: RVR


09 Sep 2024, 14:44:41 @Elviss rakstīja:
Lots liekas gabalu labāks un arī letāks.

Lidojot garos gabalus, gribās arī vispār sasniegt galamērķi ar visu bagāžu, kas ar AB nav vairākkārtīgi nav sanācis. Un tas procents, ka kut kas noiet greizi, ir baigi liels.


Bagāžas (ne)nokļūsanai līdz galam nav vispār nekāda sakara ar aviokompāniju. Vienalga, vai tā būtu BT, vai kāda cita. Viņi tikai fiziski ved to, ko viņiem iekrauj (vai arī neiekrauj). Visas šķirošanas un kraušanas operācijas dara virszemes pakalpojumu sniedzēji, kādi nu kurā lidostā ir pieejami.
Offline
Arsm3ns
09. Sep 2024, 14:58 #6358

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 1172

Braucu ar:

Šaheds līdz Gaigalavai tika. Taisnā līnijā no robežas tie ir veseli 40km Tieši sakrīt ar Nameja mācībām. Laikam pačamdīja gaisa telpu laikā, kad kā reiz bija jābūt augstākajam līmenim.
Offline
Elviss
09. Sep 2024, 15:00 #6359

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22627

Braucu ar: VAZ 2101 80'


09 Sep 2024, 14:56:42 @RVR rakstīja:

09 Sep 2024, 14:44:41 @Elviss rakstīja:
Lots liekas gabalu labāks un arī letāks.

Lidojot garos gabalus, gribās arī vispār sasniegt galamērķi ar visu bagāžu, kas ar AB nav vairākkārtīgi nav sanācis. Un tas procents, ka kut kas noiet greizi, ir baigi liels.


Bagāžas (ne)nokļūsanai līdz galam nav vispār nekāda sakara ar aviokompāniju. Vienalga, vai tā būtu BT, vai kāda cita. Viņi tikai fiziski ved to, ko viņiem iekrauj (vai arī neiekrauj). Visas šķirošanas un kraušanas operācijas dara virszemes pakalpojumu sniedzēji, kādi nu kurā lidostā ir pieejami.

Pēdējo reiz mana bagāža palika aiz lidmašīnas borta. Vnk neielika. Pa lodziņu uz viņu skatījos. Tas lēmums gan jau bija no lidmašīnas ne?

-----------------

RT Translations
Offline
Valhalla
09. Sep 2024, 15:08 #6360

Kopš: 05. Nov 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 194

Braucu ar:


09 Sep 2024, 15:00:04 @Elviss rakstīja:

09 Sep 2024, 14:56:42 @RVR rakstīja:

09 Sep 2024, 14:44:41 @Elviss rakstīja:
Lots liekas gabalu labāks un arī letāks.

Lidojot garos gabalus, gribās arī vispār sasniegt galamērķi ar visu bagāžu, kas ar AB nav vairākkārtīgi nav sanācis. Un tas procents, ka kut kas noiet greizi, ir baigi liels.


Bagāžas (ne)nokļūsanai līdz galam nav vispār nekāda sakara ar aviokompāniju. Vienalga, vai tā būtu BT, vai kāda cita. Viņi tikai fiziski ved to, ko viņiem iekrauj (vai arī neiekrauj). Visas šķirošanas un kraušanas operācijas dara virszemes pakalpojumu sniedzēji, kādi nu kurā lidostā ir pieejami.

Pēdējo reiz mana bagāža palika aiz lidmašīnas borta. Vnk neielika. Pa lodziņu uz viņu skatījos. Tas lēmums gan jau bija no lidmašīnas ne?


protams, ka nee. to, vai tavu bagazhu iekraus, izlems pec xray un nejau airbaltic. Ja buusi aizmirsis saltinu, par kuru nepateici pie nodoshanas un tev nepaluudza iznemt, bagaazha paliks )

[ Šo ziņu laboja Valhalla, 09 Sep 2024, 15:10:03 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4