Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
Kasparis
01. Sep 2015, 09:49 #6201

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Sep 2015, 08:19:34 jurulis rakstīja:

31 Aug 2015, 23:06:09 depo rakstīja:
Kas ir oficiālais tirgonis Buhleram iekš LV?
Latvija nau.


TeU NaU
http://www.saimnieks.lv/Tehnika/12548/
Offline
Kasparis
01. Sep 2015, 09:54 #6202

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Sep 2015, 08:22:21 jaks rakstīja:
Case=mccormic=steyr visi vienādi


Nu tad jau pieskaiti newholandu arī...
Offline
jurulis
01. Sep 2015, 10:13 #6203

Kopš: 28. Jul 2015

No: Zilupe

Ziņojumi: 221

Braucu ar: DD


01 Sep 2015, 09:49:43 Kasparis rakstīja:

01 Sep 2015, 08:19:34 jurulis rakstīja:

31 Aug 2015, 23:06:09 depo rakstīja:
Kas ir oficiālais tirgonis Buhleram iekš LV?
Latvija nau.

Buhlers traktorus nerazo..
TeU NaU
http://www.saimnieks.lv/Tehnika/12548/
Offline
Locis
01. Sep 2015, 10:20 #6204

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11593

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


01 Sep 2015, 08:38:09 Siipols rakstīja:
2x lētaks par arkliem ar aizsardzību es tadu pagaidam nevaru atļauties,bet mūžīgi art ar saarvagām jau ir

Es aru ar tapu aizsardzibu,maiņvērsēju arklu. Nav nekāda vaina ,cik tad bieži tās tapas jāskrūvē..
Ok,varbūt uz 300 h 10x biežāk kā man..
Offline
depo
01. Sep 2015, 10:25 #6205

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu


01 Sep 2015, 10:13:37 jurulis rakstīja:
Buhlers traktorus nerazo..



Buhleram pieder tas brends

[ Šo ziņu laboja depo, 01 Sep 2015, 10:27:55 ]

Offline
jaks
01. Sep 2015, 10:44 #6206

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


01 Sep 2015, 09:54:07 Kasparis rakstīja:

01 Sep 2015, 08:22:21 jaks rakstīja:
Case=mccormic=steyr visi vienādi


Nu tad jau pieskaiti newholandu arī...

Vai tad nh nāk ar ih zīmogu uz daļām? Kā tas ir piemēram steyr super six

Stūros vācietim šādu gan jau esi čamdījis

[ Šo ziņu laboja jaks, 01 Sep 2015, 10:48:08 ]

Offline
jaks
01. Sep 2015, 10:47 #6207

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


01 Sep 2015, 10:20:28 Locis rakstīja:

01 Sep 2015, 08:38:09 Siipols rakstīja:
2x lētaks par arkliem ar aizsardzību es tadu pagaidam nevaru atļauties,bet mūžīgi art ar saarvagām jau ir

Es aru ar tapu aizsardzibu,maiņvērsēju arklu. Nav nekāda vaina ,cik tad bieži tās tapas jāskrūvē..
Ok,varbūt uz 300 h 10x biežāk kā man..


Viss no augsnes atkarīgs, vieglā augsnē bez akmeņiem arī zirga koka arkls būs ideāls
Offline
Kasparis
01. Sep 2015, 11:22 #6208

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


01 Sep 2015, 10:44:24 jaks rakstīja:

01 Sep 2015, 09:54:07 Kasparis rakstīja:

01 Sep 2015, 08:22:21 jaks rakstīja:
Case=mccormic=steyr visi vienādi


Nu tad jau pieskaiti newholandu arī...


Vai tad nh nāk ar ih zīmogu uz daļām? Kā tas ir piemēram steyr super six

Stūros vācietim šādu gan jau esi čamdījis


Ar IH nē, ar CNH no kkada 2000 gada NH un case ir identiski, atskaitot dizainu / krāsu...

Stūros neesmu čamdījis, nav mans reģions
Offline
Marco78
01. Sep 2015, 13:05 #6209

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 176

Braucu ar:


01 Sep 2015, 08:38:09 Siipols rakstīja:
2x lētaks par arkliem ar aizsardzību es tadu pagaidam nevaru atļauties,bet mūžīgi art ar saarvagām jau ir


Noskaidro cik maksā dilstošās daļas tādam arklam, jo bija laiks kad rezerves daļas Rabe tehnikai maksāja kosmosu.
Offline
Manson
01. Sep 2015, 13:41 #6210

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi


01 Sep 2015, 13:05:10 Marco78 rakstīja:

01 Sep 2015, 08:38:09 Siipols rakstīja:
2x lētaks par arkliem ar aizsardzību es tadu pagaidam nevaru atļauties,bet mūžīgi art ar saarvagām jau ir


Noskaidro cik maksā dilstošās daļas tādam arklam, jo bija laiks kad rezerves daļas Rabe tehnikai maksāja kosmosu.


+100, lai arī protams var dabūt alternatīvas. Tik un tā neviens neejošas mantas netur uz vietas. + vēl tas, ka ne jau tikai vajadzēs dilstošās daļas un šaubos vai Rabe rūpnīcā, kas jau šķiet 3x dzims no pelniem, vecās mantas ir tā pieejamas. Tagad jau tas arkls būs Gregorie Besson dvīņubrālis, tik zilā krāsā.
Ņem pārbaudītu lietu - Kverneland ar atsperēm un ar cepuri kuldams.
Offline
Manson
01. Sep 2015, 13:46 #6211

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi

Par Versatile - tikko pabiju ciemos pie Agrokoncernas kaimiņos. Pajautāju draiveriem kādas atsauksmes - esot vienkāršs kā jau parasti no tā kontinenta, bet nu jau 21. gs par vienkāršu. Kaut kāds 2 gadīgs virs 300 zs riteņnieks bija turpat, kam nebija priekšējā tilta amortizācijas Degvielu strebj arī spaiņiem.

PS: MF noteikti gribēja ko pamainīt, jo grib arī pārdot kombainus un teleskopus, ne tikai traķus. Mums jau čivināj, ka lietuvietis kārtējais būs "ciemos".
Offline
Marco78
01. Sep 2015, 14:03 #6212

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 176

Braucu ar:


01 Sep 2015, 13:46:17 Manson rakstīja:
Par Versatile - tikko pabiju ciemos pie Agrokoncernas kaimiņos. Pajautāju draiveriem kādas atsauksmes - esot vienkāršs kā jau parasti no tā kontinenta, bet nu jau 21. gs par vienkāršu. Kaut kāds 2 gadīgs virs 300 zs riteņnieks bija turpat, kam nebija priekšējā tilta amortizācijas Degvielu strebj arī spaiņiem.

PS: MF noteikti gribēja ko pamainīt, jo grib arī pārdot kombainus un teleskopus, ne tikai traķus. Mums jau čivināj, ka lietuvietis kārtējais būs "ciemos".



Kombaini Mf = Laverda = Fendt vienigās atšķirības krāsā un cenā.

Gan jau keksa atdalīs MF no uzņēmuma un uztaisīs vietējo kantori kā tas ir ar graudiem elagro.
Offline
Edzhus
01. Sep 2015, 14:25 #6213

Kopš: 04. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3842

Braucu ar: 4x5

Offline
Sumo_DTS
01. Sep 2015, 14:35 #6214

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

kverneland pa lielam ir mēsls, ja neskaita pašu 28. vērstuvi!!!

01 Sep 2015, 13:41:11 Manson rakstīja:

01 Sep 2015, 13:05:10 Marco78 rakstīja:

01 Sep 2015, 08:38:09 Siipols rakstīja:
2x lētaks par arkliem ar aizsardzību es tadu pagaidam nevaru atļauties,bet mūžīgi art ar saarvagām jau ir


Noskaidro cik maksā dilstošās daļas tādam arklam, jo bija laiks kad rezerves daļas Rabe tehnikai maksāja kosmosu.


+100, lai arī protams var dabūt alternatīvas. Tik un tā neviens neejošas mantas netur uz vietas. + vēl tas, ka ne jau tikai vajadzēs dilstošās daļas un šaubos vai Rabe rūpnīcā, kas jau šķiet 3x dzims no pelniem, vecās mantas ir tā pieejamas. Tagad jau tas arkls būs Gregorie Besson dvīņubrālis, tik zilā krāsā.
Ņem pārbaudītu lietu - Kverneland ar atsperēm un ar cepuri kuldams.
Offline
depo
01. Sep 2015, 14:40 #6215

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Ko tad tu iesaki, Kuņu ?
Offline
Kasparis
01. Sep 2015, 14:47 #6216

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Viss tirgū pieejamais ir nepareizā krāsā, pārāk prasts vai sūds pēc būtības...
Te jau viens rakstīja, ka būvēs pats traktoru.

Es gan gribētu pieturēties pie domas - jo vienkāršāk, jo labāk...
50km/h kārbas parasti nāk komplektā ar amortizēto tiltu. Jebal tās tilta remonta izmaksas, es labāk pabraucu uz 40 km/h ar parasto tiltu.

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 01 Sep 2015, 15:01:47 ]

Offline
Sumo_DTS
01. Sep 2015, 16:24 #6217

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

atbalsta skrūves galvā kūnam ir vāja vieta, lūst regulāri manā galā sākot ar 5 korpusiem, platuma maiņas sija iebūvēta rāmī, nesmērējas kustīgie šarnīri kā kvernim, bet, ja kādreiz jātiek klāt, jāmaina, tad ir vērstuve mālus lauž nevis iegriež... pirmā korpusa platums mainījās tikai kopā ar sānu vilci!

01 Sep 2015, 14:40:57 depo rakstīja:
Ko tad tu iesaki, Kuņu ?
Offline
Sumo_DTS
01. Sep 2015, 16:31 #6218

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

bērnu šļupsti, gribu redzēt to vunderkindu, kas garažkā saskrūvēs traķi ar bezpakāpju kārbu pats no apaļas 0.... , bet par otru frāzi piekrītu Tev par visiem 100%, uz visiem mezgliem jāskatās ar tālredzīgu skatu, kā tas strādās arī pēc 3000-5000 stundām, vpi..du tādu daudzsviru Carraro neatkarīgo priekšas tiltu, kam ik pa 1500 stundām jālien iekšā mainīt bukses...

01 Sep 2015, 14:47:49 Kasparis rakstīja:
Viss tirgū pieejamais ir nepareizā krāsā, pārāk prasts vai sūds pēc būtības...
Te jau viens rakstīja, ka būvēs pats traktoru.

Es gan gribētu pieturēties pie domas - jo vienkāršāk, jo labāk...
50km/h kārbas parasti nāk komplektā ar amortizēto tiltu. Jebal tās tilta remonta izmaksas, es labāk pabraucu uz 40 km/h ar parasto tiltu.
Offline
Sumo_DTS
01. Sep 2015, 16:54 #6219

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

Manson< TU MANI DZIRDI?! Tu rīkojies kā tāds pid...as ļoti nezolīdi. Es vēl neesmu vienojies par oficālā dīlera statusu ar zavodu, ievadītas sarunas pavasarī, bet ar visu sezonu ievilkās... taču tīri cilvēcīgi Tev to saku!!!
Šeit nolikt, un atmuguriski pa kluso likt sludekļus, ka Tu piedāvā ,ir vairāk nekā nesmuki!

p.s. man piekopt to pašu politiku pret Taviem brendiem?!

https://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agricultur...ilers/blcgp.html
Offline
depo
01. Sep 2015, 17:00 #6220

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20980

Braucu ar: Zirgu

Sumo, kā tur tas teiciens - kas pirmais brauc tas pirmais maļ
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo