Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 12.0

AutorsZiņojums
gapp
17. Apr 2008, 00:46 #61

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


17 Apr 2008, 00:43:42 Kashelz rakstīja:
Manupraat var gan ietekmeet, jo idlee elektriba praktiski razjota tiek ljoti minimaala, ja gaismas un citi sikumi saslegti, noteikti no baterijas arii ziizj. Vislabaak akjiiti iznjemt ara un normali ar ledataju uz minimaliem amperiem un ilgstoshi uzlaadeet, vai ari ja to nevar, ta dvajag nobraukt taalu distanci, lai salaadee akjiiti.


To es saprotu - uz augstiem apgrieziem jāpabraukā. 2h bija ieslēgtas tuvās gaisma + music + salona apgaismojums... nu tā... Bet man par tiem apgriezieniem bail... Vai tiešām dēļ tā, ka akumulators švaks, bet auto jau pielaists un rūc, būtu jākrīt apgriezieniem tikko atlaiž gāzes pedāli?
Offline
Kashelz
17. Apr 2008, 00:48 #62

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

nu gluzji augstiem nevajag, labaak pa shtraasi vienmerigi pabraukt, lai lade vienmeriigi, gazejot nebus tas labaakais akjim!
Offline
Siipols
17. Apr 2008, 01:46 #63

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


17 Apr 2008, 00:13:59 gapp rakstīja:
Izlādējās akumulators. Atslēdzu visas elektroierīces , pagaidīju un ta pielaidās. Turēju nospiestu gāzi bikucīt, lai kaut cik uzlādējas. Un tad sākās dīvainākais - gāzi nevarēja atlaist! Vienkārši, kā gribēju atlaist, apgriezieni nokrita pat līdz 500 un sāka raustīties. Kādu laiku vēl gāzēju gāzēju - nekas nemainījās. Pēc tam atlaidu gāzi - noslāpa!

Aptuveni pēc 5 min. pielaidu atkal un apgriezieni atkal normāli uz 600-650 nostājās.

Tātad jautājums - vai akumulatora tukšums šitā ietekmē tukšgaitas apgriezienus?

Pēc tam vēl braucu, noslāpēju, pielaidu un pilnīgi viss normāli...

Iespējams,ka vadības bloks norāva kļūdu dēļ tukšā aķa! Tā mēdz gadīties!

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
gapp
17. Apr 2008, 08:33 #64

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


17 Apr 2008, 01:46:37 Siipols rakstīja:

17 Apr 2008, 00:13:59 gapp rakstīja:
Izlādējās akumulators. Atslēdzu visas elektroierīces , pagaidīju un ta pielaidās. Turēju nospiestu gāzi bikucīt, lai kaut cik uzlādējas. Un tad sākās dīvainākais - gāzi nevarēja atlaist! Vienkārši, kā gribēju atlaist, apgriezieni nokrita pat līdz 500 un sāka raustīties. Kādu laiku vēl gāzēju gāzēju - nekas nemainījās. Pēc tam atlaidu gāzi - noslāpa!

Aptuveni pēc 5 min. pielaidu atkal un apgriezieni atkal normāli uz 600-650 nostājās.

Tātad jautājums - vai akumulatora tukšums šitā ietekmē tukšgaitas apgriezienus?

Pēc tam vēl braucu, noslāpēju, pielaidu un pilnīgi viss normāli...

Iespējams,ka vadības bloks norāva kļūdu dēļ tukšā aķa! Tā mēdz gadīties!


Vai tad tādā gadījumā aķim nebūtu jābūt tik izlādējušam, ka nedod tos 12 Voltus? Tik traki nebija - salona apgaismojums, tuvās gaismas, viss strādāja...
Offline
rapido
17. Apr 2008, 10:16 #65

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h

tā var būt!
Offline
walder
17. Apr 2008, 10:21 #66

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8533

Braucu ar: 7 seat MPV

Tas ir normāli. Man ar E30 šitais joks bija. Kad Bija tukš aķis bija jātur biku nospiesta gāze lai nenoslāpst.
Offline
Dzhanis
17. Apr 2008, 10:29 #67

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Varbūt kāds specs ir informēts kur priekš E39 var dabūt navigācijas karti Lietuvai? Sestdien jābrauc uz Ļitauskai un vajadzētu tādu kā orientieri.
Offline
gapp
17. Apr 2008, 10:29 #68

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD

Labi, nomierinājāt! Teiksim tā - man izlādējās aķis un čakarējās tie apgriezieni ap plkst. 23:40 uz Z-mola aptuveni 1km no krasta. Sajūtas no tām labākajām
Offline
Ekimons
17. Apr 2008, 11:03 #69

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:

nu speciaļisti. kā dabūt kondensātu ārā no lampas. bez izjaukšanas...
Offline
gapp
17. Apr 2008, 11:04 #70

Kopš: 04. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 8307

Braucu ar: SD


17 Apr 2008, 11:03:56 ShofR rakstīja:
nu speciaļisti. kā dabūt kondensātu ārā no lampas. bez izjaukšanas...


paturi ieslēgtus tālos
Offline
meriks
17. Apr 2008, 11:11 #71

Kopš: 29. Aug 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4180

Braucu ar: MB C220, e30

kaadi ir veidi kaa var transporteet mashiinu bez tehniskaas apskates bet ja veel ir apdroshinaata???
vai var vilkt?
Offline
matrixxxx
17. Apr 2008, 11:18 #72

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


17 Apr 2008, 11:11:34 meriks rakstīja:
kaadi ir veidi kaa var transporteet mashiinu bez tehniskaas apskates bet ja veel ir apdroshinaata???
vai var vilkt?


Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.
Offline
rapido
17. Apr 2008, 11:18 #73

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h


17 Apr 2008, 11:03:56 ShofR rakstīja:
nu speciaļisti. kā dabūt kondensātu ārā no lampas. bez izjaukšanas...

neteikšu ka var dabūt ārā, bet likt iztavaikot lai kādu laiku viņu neredz - ar fēnu uzsildi lampu, kondensāts iztvaikos!
Offline
rapido
17. Apr 2008, 11:19 #74

Kopš: 03. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1678

Braucu ar: 400h


17 Apr 2008, 11:18:15 matrixxxx rakstīja:

17 Apr 2008, 11:11:34 meriks rakstīja:
kaadi ir veidi kaa var transporteet mashiinu bez tehniskaas apskates bet ja veel ir apdroshinaata???
vai var vilkt?


Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.

vienas dienas braukšanas atļauja 2.36 Ls!
Offline
meriks
17. Apr 2008, 11:23 #75

Kopš: 29. Aug 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4180

Braucu ar: MB C220, e30


17 Apr 2008, 11:19:26 rapido rakstīja:

17 Apr 2008, 11:18:15 matrixxxx rakstīja:

17 Apr 2008, 11:11:34 meriks rakstīja:
kaadi ir veidi kaa var transporteet mashiinu bez tehniskaas apskates bet ja veel ir apdroshinaata???
vai var vilkt?


Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.

vienas dienas braukšanas atļauja 2.36 Ls!

cik saprotu tur kkads marshruts bij jaauzraada.... man liidz trasei jaatiek.. bet man mashiina laukos...
Offline
markelis
17. Apr 2008, 11:30 #76

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12861

Braucu ar: eFku


17 Apr 2008, 11:18:15 matrixxxx rakstīja:
Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.


vienas dienas atlauja neaizstaaj apdrosinaasanu, bet gan teh apsaktes neesamiibu lai pa tuvaako celju nokljuutu uz teh apskati.
Offline
Ekimons
17. Apr 2008, 11:32 #77

Kopš: 21. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 13338

Braucu ar:


17 Apr 2008, 11:11:34 meriks rakstīja:
kaadi ir veidi kaa var transporteet mashiinu bez tehniskaas apskates bet ja veel ir apdroshinaata???
vai var vilkt?


ja nemaldos, tad shitaa vareeja
Uzzvani uz csdd un iemet info, kaa tad iisti ir
Offline
meriks
17. Apr 2008, 11:32 #78

Kopš: 29. Aug 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4180

Braucu ar: MB C220, e30


17 Apr 2008, 11:30:49 markelis rakstīja:

17 Apr 2008, 11:18:15 matrixxxx rakstīja:
Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.


vienas dienas atlauja neaizstaaj apdrosinaasanu, bet gan teh apsaktes neesamiibu lai pa tuvaako celju nokljuutu uz teh apskati.

baac bet man ir apdroshinaashana taatad var vilkt ar apdroshinaatu vai nevar?
Offline
Whazaaa
17. Apr 2008, 11:33 #79

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

Esmu pazaudējis linku uz to lapu, kur bija car paper models, tb visi auto izklājumā

konkrēti vajag divdurvju e36 caur googli nevaru atrast

nu cipa tā (trabant rullz )



bilde var nebūt, vajag grafiski tikai, ja būs bilde tad ar po derēs.




-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
karlitto
17. Apr 2008, 13:08 #80

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 826

Braucu ar: LUFTWAFFE, K3


17 Apr 2008, 11:32:50 meriks rakstīja:

17 Apr 2008, 11:30:49 markelis rakstīja:

17 Apr 2008, 11:18:15 matrixxxx rakstīja:
Vismaz kaadu laiku atpakalj vareeja noformeet tehnisko uz vienu dienu. Tipa brauc iziet tehnisko. Cik tas maksaa nau ne jausmas.
Vilkt gan necenties. Ta jau labaak likt uz trelja.


vilkt tu driiskt jebkuru suudu, kuram ir tehniskaa pase un visss

apdrosinaasana tev aizmugureejai masiinai nav vajadziiga, pat , ja buus un tu ar vinu kautkur ieliksi vai vinaa tev kaads ieliks, apdrosinaasan netiks segta

vienas dienas atlauja neaizstaaj apdrosinaasanu, bet gan teh apsaktes neesamiibu lai pa tuvaako celju nokljuutu uz teh apskati.

baac bet man ir apdroshinaashana taatad var vilkt ar apdroshinaatu vai nevar?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo