Online
Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
rihardsv | 15. Jan 2014, 19:04 |
#5961
|
|  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1858
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 Jan 2014, 18:54:18 knapais rakstīja:
Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.
Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā. 
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
Fantastisks tas auto e60... vēl ceturdaļbāka, bet nevar pielaist, nemaz nerunājot par visiem citiem gļukiem...  | Offline | | |
Jonix  | 15. Jan 2014, 19:14 |
#5962
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
| Vajag arī nočekot kas ar bāku, tur var būt kaut vai 5L, bet mašīnai ir normāli jādarbojas.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
diesel  | 15. Jan 2014, 19:32 |
#5963
|
|  Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
|
15 Jan 2014, 19:04:37 rihardsv rakstīja:
15 Jan 2014, 18:54:18 knapais rakstīja:
Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.
Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā. 
15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."
Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....
Kādam kas tāds ir bijis?
Fantastisks tas auto e60... vēl ceturdaļbāka, bet nevar pielaist, nemaz nerunājot par visiem citiem gļukiem... 
Nomaini degvielas filtru.
Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec  | Offline | | |
wxy | 15. Jan 2014, 19:53 |
#5964
|
| Kopš: 14. Oct 2009
Ziņojumi: 1488
Braucu ar: savu auto
|
15 Jan 2014, 19:32:19 diesel rakstīja:
Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec 
Не битая, не крашеная, только что из Германии. 15 gadīgs auto, ar nobraukumu 150k  | Offline | | |
CP17  | 15. Jan 2014, 19:53 |
#5965
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jan 2014, 19:32:19 diesel rakstīja:
Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec 
Topiks superīgs, tas gan 
P.s.Tas iespējams tāpēc, ka Lv e60 ir 4x vairāk kā kautkādi e65  | Offline | | |
ralfiks | 15. Jan 2014, 20:08 |
#5966
|
|  Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
|
15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas 
Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.  | Offline | | |
dainiiz | 15. Jan 2014, 20:10 |
#5967
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:
15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas 
Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes. 
Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal. | Offline | | |
ralfiks | 15. Jan 2014, 20:17 |
#5968
|
|  Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
| PM ja kas....  | Offline | | |
|
jaks | 15. Jan 2014, 20:23 |
#5969
|
|  Kopš: 02. Dec 2008
No: Saldus
Ziņojumi: 3101
Braucu ar:
| kaross un jonix to nedara? Vai viņi tikai izprogrammē kad pats dpf jau izmests  | Offline | | |
cementits | 15. Jan 2014, 20:28 |
#5970
|
|  Kopš: 24. Oct 2006
Ziņojumi: 230
Braucu ar: E61 530D
| Reku ītais e60 vērtējums
http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/bmw/5-...psavilkums/1379/
Tik tuvs ideālam, cik vien jūs vēlaties 
Man ir E61, nu jau 7 gadi vecs ar reālu 330 000 nobraukumu un pa lielam viss ok ir. | Offline | | |
niknais31 | 15. Jan 2014, 20:35 |
#5971
|
| Kopš: 12. Nov 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 63
Braucu ar: E65:E60
| Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec | Offline | | |
CP17  | 15. Jan 2014, 20:36 |
#5972
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:
15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:
15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas 
Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes. 
Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.
Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12 | Offline | | |
6500  | 15. Jan 2014, 23:11 |
#5973
|
|  Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec
skarbaa patiesiiba 
----------------- www.hgkracing.com | Offline | | |
Taspac  | 16. Jan 2014, 00:03 |
#5974
|
|  Kopš: 15. Feb 2007
Ziņojumi: 3563
Braucu ar:
|
15 Jan 2014, 23:11:47 6500 rakstīja:
15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec
skarbaa patiesiiba 
Shis labs | Offline | | |
blade_ | 16. Jan 2014, 00:34 |
#5975
|
|  Kopš: 11. Sep 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1980
Braucu ar: velisopēdu sapnī
|
15 Jan 2014, 20:36:59 CP17 rakstīja:
15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:
15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:
15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas 
Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes. 
Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.
Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12
Kas Tev čipoja? Un jautājums par kārbu, vai viņu arī pieprogrammē?
Chipot vajag E320 W211 2008 gada[ Šo ziņu laboja blade_, 16 Jan 2014, 00:44:15 ] | Offline | | |
CP17  | 16. Jan 2014, 07:20 |
#5976
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
|
16 Jan 2014, 00:34:21 blade_ rakstīja:
15 Jan 2014, 20:36:59 CP17 rakstīja:
15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:
15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:
15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:
14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...
Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas 
Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes. 
Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.
Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12
Kas Tev čipoja? Un jautājums par kārbu, vai viņu arī pieprogrammē?
Chipot vajag E320 W211 2008 gada
čipoja -INC- | Offline | | |
|
ralfiks | 16. Jan 2014, 08:50 |
#5977
|
|  Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3170
Braucu ar: MB;f15;LC
|
15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec
Man ne mazaaks kauns par personaam,kas ilgi domaa,domaa un tad iemet vinjapraat 2 fundamentaali izsmeljoshus teikumus. .P.S.piekriitu vienigi tam,ka ap 8 vai 9 tk nevar neko nopirkt cieshamu no e60.paareejaas replikas ir galiigi garaam. | Offline | | |
Black_Bug | 16. Jan 2014, 15:49 |
#5978
|
| Kopš: 22. Jun 2005
Ziņojumi: 268
Braucu ar: E31
| Visi seit esosie DPF amputetaji psdomajat, ko jus darisiet 2015.g., kad autini, kam no rupnicas paredzets DPF bez vina vairs neizis CSDD skati???? Ko tad jus darisiet? Pirksuet jaunus? Varbut ir verts veikt DPF mazgasanu/tirisanu pirms vinu amputet? Cik man zinams tada procedura nav darga un dod realu jutamu efektu. Vismaz tur kur man to darija izdarija labi un vel joprojam problemu ar DPF nav....  [ Šo ziņu laboja Black_Bug, 16 Jan 2014, 15:49:59 ] | Offline | | |
CP17  | 16. Jan 2014, 15:53 |
#5979
|
|  Kopš: 17. Dec 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 17
Braucu ar: Sargenģeli
| Nemulsini tautu  | Offline | | |
Jonix  | 16. Jan 2014, 15:58 |
#5980
|
|  Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
16 Jan 2014, 15:49:25 Black_Bug rakstīja:
Visi seit esosie DPF amputetaji psdomajat, ko jus darisiet 2015.g., kad autini, kam no rupnicas paredzets DPF bez vina vairs neizis CSDD skati???? Ko tad jus darisiet? Pirksuet jaunus? Varbut ir verts veikt DPF mazgasanu/tirisanu pirms vinu amputet? Cik man zinams tada procedura nav darga un dod realu jutamu efektu. Vismaz tur kur man to darija izdarija labi un vel joprojam problemu ar DPF nav.... 
Darīs tieši to pašu ko Vācijā.
Parieizi sagatavots bundulis un pareizi sagatavots vadības bloks, un skate logā.
Tik nezinu ko darīs tie, kam tukši bunduļi ar svarku metināti un DPF atslēgti tā, ka viss redzams kā uz delnas 
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|