Online

Pašreiz BMWPower skatās 82 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
rihardsv
15. Jan 2014, 19:04 #5961

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1858

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 Jan 2014, 18:54:18 knapais rakstīja:
Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.

Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā.


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?



Fantastisks tas auto e60... vēl ceturdaļbāka, bet nevar pielaist, nemaz nerunājot par visiem citiem gļukiem...
Offline
Jonix
15. Jan 2014, 19:14 #5962

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Vajag arī nočekot kas ar bāku, tur var būt kaut vai 5L, bet mašīnai ir normāli jādarbojas.

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
diesel
15. Jan 2014, 19:32 #5963

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9


15 Jan 2014, 19:04:37 rihardsv rakstīja:

15 Jan 2014, 18:54:18 knapais rakstīja:
Broblēma atrisināta. Tiešām pie vainas bija tas ka bākā bija 1/4 degvielas ~15l. Pielēju vēl 20l un aizgaja.
Rīt uz servisu prom lai čeko kāpēc lukturi gļuko.

Mācība! Turēt vairāk degvielu bākā.


15 Jan 2014, 02:19:38 knapais rakstīja:
Tā nu baigi forši tie e60/e61.
Manam 535d e61 slēdzās iekšā gaismas, kad mašīna aizslēgta, nosēdās aķis, aķi nomainīju. Tagad griež kā "velns un elle", bet nelec un izmet ekrāns
"*Fuel pump fault. Engine may stall.
*Possible reduction in engine power.
*Drive moderately! Have the problem checked by...."

Autiņš stāvāja šitās dienas ārā, bet tagad jau kādas 7h siltā garažā un tik un tā čuš....

Kādam kas tāds ir bijis?



Fantastisks tas auto e60... vēl ceturdaļbāka, bet nevar pielaist, nemaz nerunājot par visiem citiem gļukiem...

Nomaini degvielas filtru.

Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec
Offline
wxy
15. Jan 2014, 19:53 #5964

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1488

Braucu ar: savu auto


15 Jan 2014, 19:32:19 diesel rakstīja:
Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec


Не битая, не крашеная, только что из Германии. 15 gadīgs auto, ar nobraukumu 150k
Offline
CP17
15. Jan 2014, 19:53 #5965

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


15 Jan 2014, 19:32:19 diesel rakstīja:
Vispār interesants topiks, kur jūs tos auto pērkat ka ir tādas problēmas e65 gļuko e60 vispār esot pipec

Topiks superīgs, tas gan
P.s.Tas iespējams tāpēc, ka Lv e60 ir 4x vairāk kā kautkādi e65
Offline
ralfiks
15. Jan 2014, 20:08 #5966

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC


15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:

14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas


Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.
Offline
dainiiz
15. Jan 2014, 20:10 #5967

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:

15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:

14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas


Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.


Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.
Offline
ralfiks
15. Jan 2014, 20:17 #5968

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC

PM ja kas....
Offline
jaks
15. Jan 2014, 20:23 #5969

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

kaross un jonix to nedara? Vai viņi tikai izprogrammē kad pats dpf jau izmests
Offline
cementits
15. Jan 2014, 20:28 #5970

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

Reku ītais e60 vērtējums
http://www.whatcar.lv/auto-testi/lietoti/bmw/5-...psavilkums/1379/
Tik tuvs ideālam, cik vien jūs vēlaties
Man ir E61, nu jau 7 gadi vecs ar reālu 330 000 nobraukumu un pa lielam viss ok ir.
Offline
niknais31
15. Jan 2014, 20:35 #5971

Kopš: 12. Nov 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 63

Braucu ar: E65:E60

Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec
Offline
CP17
15. Jan 2014, 20:36 #5972

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:

15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:

15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:

14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas


Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.


Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.

Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12
Offline
6500
15. Jan 2014, 23:11 #5973

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec


skarbaa patiesiiba

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Taspac
16. Jan 2014, 00:03 #5974

Kopš: 15. Feb 2007

Ziņojumi: 3563

Braucu ar:


15 Jan 2014, 23:11:47 6500 rakstīja:

15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec


skarbaa patiesiiba


Shis labs
Offline
blade_
16. Jan 2014, 00:34 #5975

Kopš: 11. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1980

Braucu ar: velisopēdu sapnī


15 Jan 2014, 20:36:59 CP17 rakstīja:

15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:

15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:

15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:

14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas


Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.


Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.

Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12


Kas Tev čipoja? Un jautājums par kārbu, vai viņu arī pieprogrammē?

Chipot vajag E320 W211 2008 gada

[ Šo ziņu laboja blade_, 16 Jan 2014, 00:44:15 ]

Offline
CP17
16. Jan 2014, 07:20 #5976

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


16 Jan 2014, 00:34:21 blade_ rakstīja:

15 Jan 2014, 20:36:59 CP17 rakstīja:

15 Jan 2014, 20:10:52 dainiiz rakstīja:

15 Jan 2014, 20:08:58 ralfiks rakstīja:

15 Jan 2014, 09:07:20 meija rakstīja:

14 Jan 2014, 21:11:33 ralfiks rakstīja:
Take palikaam pie taa,ka to Dpf vajag likvidet...

Izstāsti par rezultātiem, lai tie, kuri vēl nav nahranizējuši, bet domā - to beidzot izdarītu un nedomātu tērēt naudu par tīrīšanu reizi gadā no kuras nav nekādas jēgas


Vaardu sakot,iznjeema man to DPF.neliekuljoshu,bet pavisam cits auto.bauda braukt.. ..un nekaadu duumu mutulju aizmuguree,par ko daudziem aizspriedumi. .Pareizi ieprieksh citi apgalvoja-izgriez un aizmirsti taas galvassaapes.


Kur neemi laukaa , cik izmaksaaja? To dpf veel var nodot, taadejaadi atsitot kaadu kapeiku atpakal.

Man izgrieza/izprogrammēja Black_russian, viss super izsit mazu burbuli, tik ja esi pāris dienas nodudinājis pa pilsētu un tad iedod piparā pie liela ātruma/slodzes/apdzīšanas. Uzsākot pie zaļā un ieminot grīdā nekas nedūmo, ikdienā braucot nedaudz sportiski nekas nedūmo. Bet tas iespējams tāpēc, ka man 535d un čipots un tur citas gaisa masas/degvielas attiecības tiek špricētas cilindros. Katrā ziņā autiņš pēc PDFu izgriešanas ieguva citu dzīvību un nekad viņš tā nebija griezies un tik viegli 'elpojis' Gaidāmais patēriņa samazinājums sekoja minimāli, bet to norakstu uz to ka man iespējams jāmaina termostati.
-Tagad turās vid uz 9.5
-Bija čipots ar NEizgrieztiem PDF 9.9
-NEčipots ar neizgrieztiem PDF bija ~11-12


Kas Tev čipoja? Un jautājums par kārbu, vai viņu arī pieprogrammē?

Chipot vajag E320 W211 2008 gada

čipoja -INC-
Offline
ralfiks
16. Jan 2014, 08:50 #5977

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC


15 Jan 2014, 20:35:23 niknais31 rakstīja:
Tas viss, par ko jūs runājat ir leišu pirkums un kapeikpisēju problēmas
Nopērc neviss pa 8000euro bet pa 12000 no normāla friča un nezināsi bēdas.
P/S
Man brīžiem kauns par saviem tautiešiem.pipec


Man ne mazaaks kauns par personaam,kas ilgi domaa,domaa un tad iemet vinjapraat 2 fundamentaali izsmeljoshus teikumus. .P.S.piekriitu vienigi tam,ka ap 8 vai 9 tk nevar neko nopirkt cieshamu no e60.paareejaas replikas ir galiigi garaam.
Offline
Black_Bug
16. Jan 2014, 15:49 #5978

Kopš: 22. Jun 2005

Ziņojumi: 268

Braucu ar: E31

Visi seit esosie DPF amputetaji psdomajat, ko jus darisiet 2015.g., kad autini, kam no rupnicas paredzets DPF bez vina vairs neizis CSDD skati???? Ko tad jus darisiet? Pirksuet jaunus? Varbut ir verts veikt DPF mazgasanu/tirisanu pirms vinu amputet? Cik man zinams tada procedura nav darga un dod realu jutamu efektu. Vismaz tur kur man to darija izdarija labi un vel joprojam problemu ar DPF nav....

[ Šo ziņu laboja Black_Bug, 16 Jan 2014, 15:49:59 ]

Offline
CP17
16. Jan 2014, 15:53 #5979

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Nemulsini tautu
Offline
Jonix
16. Jan 2014, 15:58 #5980

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


16 Jan 2014, 15:49:25 Black_Bug rakstīja:
Visi seit esosie DPF amputetaji psdomajat, ko jus darisiet 2015.g., kad autini, kam no rupnicas paredzets DPF bez vina vairs neizis CSDD skati???? Ko tad jus darisiet? Pirksuet jaunus? Varbut ir verts veikt DPF mazgasanu/tirisanu pirms vinu amputet? Cik man zinams tada procedura nav darga un dod realu jutamu efektu. Vismaz tur kur man to darija izdarija labi un vel joprojam problemu ar DPF nav....
Darīs tieši to pašu ko Vācijā.
Parieizi sagatavots bundulis un pareizi sagatavots vadības bloks, un skate logā.
Tik nezinu ko darīs tie, kam tukši bunduļi ar svarku metināti un DPF atslēgti tā, ka viss redzams kā uz delnas

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo