Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 50 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Nozagts AUTO

AutorsZiņojums
KaspichsS
08. Feb 2019, 09:23 #5261

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:

07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...

Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:

320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N


VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 09:39 #5262

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


07 Feb 2019, 22:46:41 @Staris rakstīja:
Man mocim ilgi čekoja un pētīja visu. Čomam LV pirktu lazdu uz brīdi atņēma, jo dīleris remonta laikā bija ievietojis detaļu bez VIN koda (tur VIN bija jābūt). Aizbrauc uz TA pēc remonta pie dīlera un ej pēc tam ar kājām mājās
Acīmredzot ir dažādi CSDD un TA darboņi. To nevajadzētu pieņemt kā normu, bet domāt kā piespiest tos darboņus strādāt tā, lai šādi gadījumi neatkārtotos.

man arī mocim katrus 2 gadus cītīgi pēta VIN, gan arī uzlīmi, lai gan jāatstāj nekad nav bijis. Pie pimreizējās LV reģistrācijas gan pētīja, gan fotogrāfēja, un viss tas notika zem kamerām (mocis bija smagajā uz paletes un mašīna bija jāpiebrauc tā, lai viņi kamerās varētu redzēt procesu)
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 09:56 #5263

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:

07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...

Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:

320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N


VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

A kas ir FR? Piedod a varbūt domāji FA?
nu kļūdījas puikas stellējot kopā FA - bet tas jau uz lietu neattiecas...vienīgā problēma šajā sakarā būs tas, ka NCS nevarēs sakodēt DME...izmainam 1 parametru un viss bumbās...
Man arvien vairāk sāk likties, ka visa šī lieta būs liels burbulis... Ja dzinējs vai/un kārba ir dzimtais - un to nummuri ir vietā - tad auto būs identificējams - un nekāda krimināla visdrīzāk nebūs...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:03:25 ]

Offline
Angelz
08. Feb 2019, 10:03 #5264

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW

Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
josi
08. Feb 2019, 10:09 #5265

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.

Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:11 #5266

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:13 #5267

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI

[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:14 #5268

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.



a varbūt kāds gribēja izpildīt lēto tūningu? Ielēja caur BDM un sapinās meistarībā...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:14 #5269

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...

Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti.
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:16 #5270

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.

FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:18:17 ]

Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:18 #5271

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:19 #5272

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:14:53 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.

un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...

Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti.

tu jauc power class ar FA - tās ir 2 dažādas lietas...
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:20 #5273

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:16:32 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.

līdzīgi kā man savulaik bija.

Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.

FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...

konkrēti manējam lockojās gan FA (DME/CAS), gan power_class
bet jā, par FA bija pārsteigums pāris ''es visu zinu'' kadriem :P

p.s. nē, nejaucu. vnk ''kņižku čital''

[ Šo ziņu laboja KateG, 08 Feb 2019, 10:21:14 ]

Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:21 #5274

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).


tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:24 #5275

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:21:37 @sys9291 rakstīja:

08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:

08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.

Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.




ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.

Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).


tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo


nu, bet par ko es - ar neadekvatu FA - ne da power class. Tur ir pilnīgs crash.
Bet, ir niansītes:
a) kā jau minēju, manam arī FA lockojās;
b) MSD81 (atšķirībā no 80) ir arī hardware control.
DME vaļā taisīts nav, caurumu nav.
Tb., vinji visnotaļ interesantā veidā visu šo ir samudrījuši!
Offline
Angelz
08. Feb 2019, 10:29 #5276

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW

"Černuhā" jau FA var manuāli izveidot un lietot ssd formā bez CAS/LMA/FRM updeita, lai veiktu vajadzīgo bloku kodēšanas korekcijas.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
KaspichsS
08. Feb 2019, 10:32 #5277

Kopš: 04. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 1184

Braucu ar: E39/E60 LCI


08 Feb 2019, 10:29:31 @Angelz rakstīja:
"Černuhā" jau FA var manuāli izveidot un lietot ssd formā bez CAS/LMA/FRM updeita, lai veiktu vajadzīgo bloku kodēšanas korekcijas.


Tu esi tā darījis konkrētajam DME un CAS?
Offline
sys9291
08. Feb 2019, 10:32 #5278

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5217

Braucu ar: F20 R1200RT


08 Feb 2019, 10:29:31 @Angelz rakstīja:
"Černuhā" jau FA var manuāli izveidot un lietot ssd formā bez CAS/LMA/FRM updeita, lai veiktu vajadzīgo bloku kodēšanas korekcijas.

nu es jau par to pašu
Offline
Angelz
08. Feb 2019, 10:37 #5279

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2882

Braucu ar: BMW


08 Feb 2019, 10:32:04 @KateG rakstīja:

08 Feb 2019, 10:29:31 @Angelz rakstīja:
"Černuhā" jau FA var manuāli izveidot un lietot ssd formā bez CAS/LMA/FRM updeita, lai veiktu vajadzīgo bloku kodēšanas korekcijas.


Tu esi tā darījis konkrētajam DME un CAS?


Testa fāzē jā un retos gadījumos lai apietu bmw rulles

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m dažāda profila elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
krokyze
08. Feb 2019, 10:43 #5280

Kopš: 07. Jan 2016

Ziņojumi: 77

Braucu ar:


07 Feb 2019, 21:07:41 @grunchs rakstīja:
Kamoon! Kāda tur VIN pārbaude?? Vakar gāju TA. Palūdza atvērt kapotu. Uz sekundi, Karl. Uz sekundi. Atvēra. Aizvēra. Vai kaut ko paskatījās? Neticu. Ok, toijotai tur nav ko skatīties. Tās miskastes nezog, bet nu tendence skaidra.


Nu nez, man ejot TA pat koku lapas no motortelpas iztīrīja, lai E39 VIN apskatītos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo