Online
Pašreiz BMWPower skatās 227 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mercedes-Benz
Autors | Ziņojums |
Arturiks | | Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9023
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Iespējams uz 50 brauc pāri guļošajiem neatmetoties. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.
Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.
Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara? | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
| Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok. | Offline | | |
ozo | | Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18907
Braucu ar: Braucu ar
|
29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:
29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.
Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.
Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?
Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas. | Offline | | |
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
29 Jul 2020, 19:53:50 @MrBadman rakstīja:
Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.
cik maksaa? Starpibu jut ar svaigu ellju?[ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 20:35:41 ] | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
29 Jul 2020, 20:35:30 @edzulis rakstīja:
29 Jul 2020, 19:53:50 @MrBadman rakstīja:
Kaut kur lasīju, ka MB tīt nost km esot nedrošs pasākums, var sasipt elektroniku, vai tā ir . Neliels razklads par Domenikss servi: sazvanīt neizdevās, uz mailiem neatbild, aizbraucu, pierakstījos uz kārbas eļļas maiņu. Mainot pēc paredzētā scenārija (lasīju, jūtūbā skatījos ), it kā viss Ok. Jāmainot ik pa 125k km vai 5 gadi. Servisa pieņēmējs gan teica, ka var vēl pagaidīt, bet labāk lai nomaina. Cena nedaudz augstāka kā TUF, bet, ja visu izdara korekti, Ok.
cik maksaa? Starpibu jut ar svaigu ellju?
Maksā 277 € , pa lielam starpību nejūt, brauc tāpat. Vēl jau šādi-tādi darbi jāsadara, tad var mizot. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3773
Braucu ar: 41
| Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu | Offline | | |
Gruzaviks | | Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
|
29 Jul 2020, 19:59:49 @ozo rakstīja:
29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:
29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.
Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.
Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?
Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.
Neesmu informēts par slimībām un no kā bija jāizvairās, bet w212 prefl ar 7g nedēļu pēc iegādes restaurēja kārbā eļļas sūkni un mainīju eļļu, jo pie maza ātruma lēni dodot virsū vienu reizi no piecām taisīja sitienus nepatīkamus. Pēc tam viss šis pazuda un nevaru sūdzēties par kārbas darbību, JA vien nebūtu problēma ar ātru uzsākšanu, stāvot pie sarkanā un momentāli laižot vaļā bremzi un spiežot gāzi viņš šausmīgi ilgi domā un mēdz noraustīties, kāpēc tā? - pagaidām vēl nav skatīts. | Offline | | |
|
edzulis | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| 5ciniece ar diezgan Lena uzsakot, kad iemet D, bet savadak nevaru sudzeties [ Šo ziņu laboja edzulis, 29 Jul 2020, 23:36:10 ] | Offline | | |
Celtnieks7 | | Kopš: 08. Jul 2016
Ziņojumi: 189
Braucu ar:
|
29 Jul 2020, 13:36:05 @Mizx rakstīja:
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.
Kā tad to eļļošanu pieskata? | Offline | | |
Color | | Kopš: 05. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 760
Braucu ar: sešiem podiem, W212
|
29 Jul 2020, 23:11:22 @Gruzaviks rakstīja:
29 Jul 2020, 19:59:49 @ozo rakstīja:
29 Jul 2020, 19:42:07 @edzulis rakstīja:
29 Jul 2020, 13:20:38 @Agrello rakstīja:
"Negribeju FL, jo it ka karbas krietni shvakakas nekaa veca laba 5gang."
Wrong - W212/s212 FL nāk 7gtronic PLUS kārba, kurai ir novērsta iepriekšējās 7 gtronic kārbas kļūdas - hidroplate, un raustīšanās starp 1/2 pārnesumu. (esmu šo slimībi izdzīvojis ar W164) Vari droši apgalvot, ka kārba ir cita, ari pēc braukšanas sajūtām. Maini tik eļļu un brauc.
Ok, tad nebusu lidz galam izpetijis, bet kaut kas bija ar tam karbam ar dzesesanu kompim vai kas taads.
Kas ar 213? Kura motora/karbas/piekares kombinacija visdrosakaa? Pre FL. Un vai taisniba, ka 205 un 213ajiem esot sarezgiti un dargi tit nost KM, tadelj biezi vien to nedara?
Vispār jau W212 prefl nāca gan 7G gan vēl 5G kārbas. Tāpēc jūsvarbūt runājat divas dažādas lietas.
Neesmu informēts par slimībām un no kā bija jāizvairās, bet w212 prefl ar 7g nedēļu pēc iegādes restaurēja kārbā eļļas sūkni un mainīju eļļu, jo pie maza ātruma lēni dodot virsū vienu reizi no piecām taisīja sitienus nepatīkamus. Pēc tam viss šis pazuda un nevaru sūdzēties par kārbas darbību, JA vien nebūtu problēma ar ātru uzsākšanu, stāvot pie sarkanā un momentāli laižot vaļā bremzi un spiežot gāzi viņš šausmīgi ilgi domā un mēdz noraustīties, kāpēc tā? - pagaidām vēl nav skatīts.
man ir 7g w212 2012 gads pfl.., esmu automaatu heiteris un shis nav izneemums .... jaa no pirmaa uz otro sit dazreiz , pirmastam man bija e60 kuram sita katru reizi takaa esmu pieradis man nietraucee un tas notiek salidzinosi reti, un par to sarkano..., vajag mest jau pie dzeltenaa no hold nost lai varetu uzsaakt pie zalaaa braukt, bet gaitaa viss saliidzinoshi forsi sleedzaas, sport reziims ar citiem paarnesumiem arii ir tiiri labs... nobraukums man liels bet kasrba orginaalaa, vinas ilgmuuzibai tikai viens noteikums, ejas mainja pie 60-80k km ... no 2009-2011 bija daaaaaaudz vairaak probleemu , teiksim ar taam smadzene kas dabiigaa celjaa izcepjas u.c ... | Offline | | |
emigrants | | Kopš: 01. Mar 2003
Ziņojumi: 4060
Braucu ar: to kas bildē
| Stars MB 200 EUR 7g ātrumkārbas eļļas maiņa, 4 h W166 2016, viss ok , atšķirība nekāda [ Šo ziņu laboja emigrants, 30 Jul 2020, 11:44:36 ] | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6124
Braucu ar:
|
30 Jul 2020, 00:12:11 @Celtnieks7 rakstīja:
29 Jul 2020, 13:36:05 @Mizx rakstīja:
29 Jul 2020, 13:33:59 @RR04 rakstīja:
Skatos uz V6 dīzeli, bet vai tas ir vajadzīgs?
Kas ar ķēdēm? Nav tā, ka trūkst bez jebkādām pazīmēm?
P.S. Itālijā pilns ar w213, ja ne visi, tad lielākā daļa ir transferu auto
Ar ķēdēm MB dīzeļiem viss ir labi. Eļļošana jāpieskata, ar to varot gadīties problēmas, bet tā jau tagad esot jāpieskata visiem jauniem auto. Nevar vairs braukt kamēr želeja eļļas vietā.
Kā tad to eļļošanu pieskata?
Laicīgi mainot eļļu, filtrus un citas detaļas, ko ražotājs paredzējis. Piemēram, jaunajiem 4-cilindru ir relatīvi īss kartera ventilācijas mūžs un tā (vāks) jāmaina ik pa laikam. Tā ka atbilstoši instrukcijām un viss ir labi, ja vien iepriekš kāds visu jau nav sabojājis nekopjot. Kanāli aizaug un tad sākas problēmas. | Offline | | |
Gruzaviks | | Kopš: 28. Apr 2017
No: Liepāja
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Arteon
|
30 Jul 2020, 00:44:31 @Color rakstīja:
man ir 7g w212 2012 gads pfl.., esmu automaatu heiteris un shis nav izneemums .... jaa no pirmaa uz otro sit dazreiz , pirmastam man bija e60 kuram sita katru reizi takaa esmu pieradis man nietraucee un tas notiek salidzinosi reti, un par to sarkano..., vajag mest jau pie dzeltenaa no hold nost lai varetu uzsaakt pie zalaaa braukt, bet gaitaa viss saliidzinoshi forsi sleedzaas, sport reziims ar citiem paarnesumiem arii ir tiiri labs... nobraukums man liels bet kasrba orginaalaa, vinas ilgmuuzibai tikai viens noteikums, ejas mainja pie 60-80k km ... no 2009-2011 bija daaaaaaudz vairaak probleemu , teiksim ar taam smadzene kas dabiigaa celjaa izcepjas u.c ...
Par to HOLD, izklausīšos stulbs, bet kā HOLD ieslēgt? Pāris nedēļas atpakaļ pirmo un vienīgo reizi redzēju panelī to uzrakstu HOLD,un pie reizes domāju, kas tas un joprojām nezinu kā viņu ieslēdzu? | Offline | | |
Color | | Kopš: 05. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 760
Braucu ar: sešiem podiem, W212
| pirmkaart jau hold iesleedzas ja viss ir kaartiibaa... iesleedzas kad riteni negriezas velreiz uzspiezot uz bremzi stipraak... shitaa ir labaakaa fiicha mashiinaa | Offline | | |
MrBadman | | Kopš: 12. Apr 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 412
Braucu ar: Vecu MB, vecu BMW motociklu
|
30 Jul 2020, 12:09:34 @Mizx rakstīja:
Kā tad to eļļošanu pieskata?
Laicīgi mainot eļļu, filtrus un citas detaļas, ko ražotājs paredzējis. Piemēram, jaunajiem 4-cilindru ir relatīvi īss kartera ventilācijas mūžs un tā (vāks) jāmaina ik pa laikam. Tā ka atbilstoši instrukcijām un viss ir labi, ja vien iepriekš kāds visu jau nav sabojājis nekopjot. Kanāli aizaug un tad sākas problēmas.
Laba infa Nākamreiz, kad mainīšu eļļu, būs jāieķer jauns vārstu vāks ar ventilāciju. Domeniksā par servisa vēsturi bija infa, ka viss sadarīts laicīgi, arī nekādus citus kasjakus neatrada. Cerams viss būs labi. :smoke: | Offline | | |
|
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
29 Jul 2020, 14:38:48 @Agrello rakstīja:
Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.
Kas tas CSL tāds par modeli ?
Latvijai- tikai 4Matic un tikai AirMatic. Nenovērtējama kombinācija mūsu ceļu segumam, tīrībai un infrastruktūrai. Nekas tur tik ātri nebeidzas, ja liec kārtīgas detaļas, nevis Ķīnas brīnumus par EUR 150/gab
Pie tam, šie amīši (ja vien nelec pāri sliedēm vai metrīgām bedrēm) nebeidzas abi vai visi 4. Parasti beidzas viens un to arī maina vienu, nevis pāri.[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 31 Jul 2020, 12:37:04 ] | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
29 Jul 2020, 21:45:57 @RR04 rakstīja:
Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu
Nu nē. Lietuvieši, protams, ir veikli un ar izdomu, bet Daimler sistēmai viņiem pieeja ir tikai sapnītī. | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3773
Braucu ar: 41
|
30 Jul 2020, 23:07:30 @Hirschenhof rakstīja:
29 Jul 2020, 21:45:57 @RR04 rakstīja:
Nezinu cik taisnība, bet leitis stāstīja, ka šim brālis strādā MB dīlercentrā leišos, tirgojot lietotos meršus. Prikols tāds, ka šis varot izmainīt visu servisa vēsturi/nobraukumu sistēmā. Izklausās, jau pēc raiņa, bet nu vairs jau nekas nepārsteigtu
Nu nē. Lietuvieši, protams, ir veikli un ar izdomu, bet Daimler sistēmai viņiem pieeja ir tikai sapnītī.
Tik saku to ko man leitis stāstīja. Ticēt negribas tiem pekstiņiem, bet nu leiši ir leiši | Offline | | |
Agrello | | Kopš: 12. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 304
Braucu ar: BMW S54B32 // G32
| Tas bija CLS350 4matics 2012/13 gada ražojums, neatceros vairs.
Bet 4 gadu laikā nomainīja 3 priekšas komplektus. Domāju, ka lika jaunus, "ķīnas" domāju kā nē, bet klāt nestāvēju pie mainīšanas.
Pie tam auto nebija ar lielajiem diskiem, bija R17/18?
Zinu un ticu ka Airmatics ir foršs, pašam interasanta pieredze ar W164, bet tas bija sen Man bija tik "veiksmīgs" auto, ka to Airmaticu varēja taisīt katru ceturksni ! Kur auto bija nullīte no Domeniksa, kur visa jautrība sākās precīzi pēc garantijas beigām.
30 Jul 2020, 22:56:38 @Hirschenhof rakstīja:
29 Jul 2020, 14:38:48 @Agrello rakstīja:
Domāju par salikumu 4 matic kopā ar Airmatic. Kolēģim bija csl šāds salikums. Priekšējie amīši bija pa vāju. Ātri beidzās nost. Mainīja jaunus regulāri, katru gadu. Jo cik atceros, tad amartizatoram bija īsāks gājiens nekā bez 4 matic versijai
Uzskatu ka Airmatics e klasei nav obligāti vajadzīgs, protams, ja ir jauns auto tad nav diskusijas.
Kas tas CSL tāds par modeli ?
Latvijai- tikai 4Matic un tikai AirMatic. Nenovērtējama kombinācija mūsu ceļu segumam, tīrībai un infrastruktūrai. Nekas tur tik ātri nebeidzas, ja liec kārtīgas detaļas, nevis Ķīnas brīnumus par EUR 150/gab
Pie tam, šie amīši (ja vien nelec pāri sliedēm vai metrīgām bedrēm) nebeidzas abi vai visi 4. Parasti beidzas viens un to arī maina vienu, nevis pāri.
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, VLD, linda, noisex
|