Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d E39 iegāde

AutorsZiņojums
ETLM
09. Dec 2013, 18:16 #41

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +

bet laikam cik cilvēku tik viedokļu
jo te piemēram par 3.0 dzinēju īpaši labi neizteicās
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:18 #42

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:14:06 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:11:42 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:07:55 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:04:19 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 17:57:10 ETLM rakstīja:

brauksi ar 3 golfu turi kontā 500ls



Muahahāhahaaaaaa

ETLM, apsver benzīns+gāze, tas trīslitrīgais dīzelis neiet ne velna, ja nu tikai jaunāko dzinēju nočipo, un arī tad patēriņš nostājas tuvu 3.0 benzīna patēriņam. Tautā vēl no 1.6d golfu laikiem valda stereotips, ka dīzelis = lēti + ekonomiski. Tas ir labi tikai tad, ja jāvelk piekabe. Turklāt Tev arī Drivers pateiks, ka 530D nekad nebūs ar visām labām sprauslām, tam auto taču jau padsmit un vairāk gadi.

Ņem milzīgu benzīnu un met gāzi, protams, tur eļļu vajadzēs vairāk liet, vairāk sveču un spoļu, bet tas arī viss, to visu var nomainīt par vienas jaunas dīzeļa sprauslas cenu (atceries, ka bmw detaļas jāpērk tikai oem)


kaut kādi aizspriedumi pret gāzi balons bagāžā utt utt.


Aizspriedumi izdzisīs, kad Tu pa 20 lati visu Latviju izbraukāsi ar labu un komfortablu auto, turklāt ziemā Bagāžnieka dziļumā sedanam var iemest balonu, to vietu tāpat neviens neizmanto, vari ņemt touringu un reģipsi vadāt uz jumta, bet salonā balonu(s).



un benzīna dzinēju e39 klāsts ir dzīvāks par par DD?

kāds tur ir ieteicamais gads un cipari pa kādiem jau ir jēga skatīties?


+ reģipsi negribu vedāt - uz touringu īsti nemaz neskatos
Offline
Laoshi
09. Dec 2013, 18:19 #43

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


09 Dec 2013, 18:18:18 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:14:06 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:11:42 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:07:55 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:04:19 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 17:57:10 ETLM rakstīja:

brauksi ar 3 golfu turi kontā 500ls



Muahahāhahaaaaaa

ETLM, apsver benzīns+gāze, tas trīslitrīgais dīzelis neiet ne velna, ja nu tikai jaunāko dzinēju nočipo, un arī tad patēriņš nostājas tuvu 3.0 benzīna patēriņam. Tautā vēl no 1.6d golfu laikiem valda stereotips, ka dīzelis = lēti + ekonomiski. Tas ir labi tikai tad, ja jāvelk piekabe. Turklāt Tev arī Drivers pateiks, ka 530D nekad nebūs ar visām labām sprauslām, tam auto taču jau padsmit un vairāk gadi.

Ņem milzīgu benzīnu un met gāzi, protams, tur eļļu vajadzēs vairāk liet, vairāk sveču un spoļu, bet tas arī viss, to visu var nomainīt par vienas jaunas dīzeļa sprauslas cenu (atceries, ka bmw detaļas jāpērk tikai oem)


kaut kādi aizspriedumi pret gāzi balons bagāžā utt utt.


Aizspriedumi izdzisīs, kad Tu pa 20 lati visu Latviju izbraukāsi ar labu un komfortablu auto, turklāt ziemā Bagāžnieka dziļumā sedanam var iemest balonu, to vietu tāpat neviens neizmanto, vari ņemt touringu un reģipsi vadāt uz jumta, bet salonā balonu(s).



un benzīna dzinēju e39 klāsts ir dzīvāks par par DD?

kāds tur ir ieteicamais gads un cipari pa kādiem jau ir jēga skatīties?


+ reģipsi negribu vedāt - uz touringu īsti nemaz neskatos


Nu tad kam tev traucees balons bagaazhnieka dziljumaa. Sen pagaajis tas laiks, kad par gaazi bija jaakaunaas, tagad ar to lepojas
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:22 #44

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:19:50 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:18:18 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:14:06 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:11:42 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:07:55 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:04:19 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 17:57:10 ETLM rakstīja:

brauksi ar 3 golfu turi kontā 500ls



Muahahāhahaaaaaa

ETLM, apsver benzīns+gāze, tas trīslitrīgais dīzelis neiet ne velna, ja nu tikai jaunāko dzinēju nočipo, un arī tad patēriņš nostājas tuvu 3.0 benzīna patēriņam. Tautā vēl no 1.6d golfu laikiem valda stereotips, ka dīzelis = lēti + ekonomiski. Tas ir labi tikai tad, ja jāvelk piekabe. Turklāt Tev arī Drivers pateiks, ka 530D nekad nebūs ar visām labām sprauslām, tam auto taču jau padsmit un vairāk gadi.

Ņem milzīgu benzīnu un met gāzi, protams, tur eļļu vajadzēs vairāk liet, vairāk sveču un spoļu, bet tas arī viss, to visu var nomainīt par vienas jaunas dīzeļa sprauslas cenu (atceries, ka bmw detaļas jāpērk tikai oem)


kaut kādi aizspriedumi pret gāzi balons bagāžā utt utt.


Aizspriedumi izdzisīs, kad Tu pa 20 lati visu Latviju izbraukāsi ar labu un komfortablu auto, turklāt ziemā Bagāžnieka dziļumā sedanam var iemest balonu, to vietu tāpat neviens neizmanto, vari ņemt touringu un reģipsi vadāt uz jumta, bet salonā balonu(s).



un benzīna dzinēju e39 klāsts ir dzīvāks par par DD?

kāds tur ir ieteicamais gads un cipari pa kādiem jau ir jēga skatīties?


+ reģipsi negribu vedāt - uz touringu īsti nemaz neskatos


Nu tad kam tev traucees balons bagaazhnieka dziljumaa. Sen pagaajis tas laiks, kad par gaazi bija jaakaunaas, tagad ar to lepojas


es nekaunētos , vienkārši baumas . stāsti par motora izēšanu , veiktspējas samazināšanos utt utt
Offline
Laoshi
09. Dec 2013, 18:23 #45

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


09 Dec 2013, 18:22:18 ETLM rakstīja:
es nekaunētos , vienkārši baumas . stāsti par motora izēšanu , veiktspējas samazināšanos utt utt


Hahahahā, man pa 4 (laikam) gadi katru mēnesi pa vienam motoram izēd, ok, man nav bmw, tie it kā uzreiz uzsprāgst uz gāzes
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:31 #46

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:23:44 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:22:18 ETLM rakstīja:
es nekaunētos , vienkārši baumas . stāsti par motora izēšanu , veiktspējas samazināšanos utt utt


Hahahahā, man pa 4 (laikam) gadi katru mēnesi pa vienam motoram izēd, ok, man nav bmw, tie it kā uzreiz uzsprāgst uz gāzes


sprāgst sprāgst,

apskatīšos cenas, piedāvājumus.
izdomāšu - man jau šķiet ka 530d + čips neizklausās sūdīgi
Offline
Mahars
09. Dec 2013, 18:31 #47

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Touringam patstāvīgi netīra aizmugure atšķirībā no sedana.touringam gaisa spilveni kuri bieži noklājās.3.0d kā motors ļoti labs,ekonomisks un jaudīgs.ātrumkārbu prātīgāk mehānisko-būs ekonomiskāka un ilgāks mūžs,bet tas jau pēc maciņa biezuma un ieskatiem
Offline
Laoshi
09. Dec 2013, 18:32 #48

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


09 Dec 2013, 18:31:41 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:23:44 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:22:18 ETLM rakstīja:
es nekaunētos , vienkārši baumas . stāsti par motora izēšanu , veiktspējas samazināšanos utt utt


Hahahahā, man pa 4 (laikam) gadi katru mēnesi pa vienam motoram izēd, ok, man nav bmw, tie it kā uzreiz uzsprāgst uz gāzes


sprāgst sprāgst,

apskatīšos cenas, piedāvājumus.
izdomāšu - man jau šķiet ka 530d + čips neizklausās sūdīgi


Lai jau veicās atrast labu
Offline
Mahars
09. Dec 2013, 18:34 #49

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

runājot par čipu nu ir man nočipots,inc čipoja.reāli viš tāpat labi gāja,nebraucu jau dragreisā tā ka ikdienā to praktiski nejūt.
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:38 #50

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:31:55 Mahars rakstīja:
Touringam patstāvīgi netīra aizmugure atšķirībā no sedana.touringam gaisa spilveni kuri bieži noklājās.3.0d kā motors ļoti labs,ekonomisks un jaudīgs.ātrumkārbu prātīgāk mehānisko-būs ekonomiskāka un ilgāks mūžs,bet tas jau pēc maciņa biezuma un ieskatiem


diezgan maza izvēle tam manuālam. :/
+ ja pieņemsim tā kārba noklāsies 1x ja visu saliks atpakaļ savus gadus 5cus kalpos. un ja 750ls uz 5gadiem bet brauc ar atomātu...

Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:39 #51

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:32:14 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:31:41 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:23:44 Laoshi rakstīja:

09 Dec 2013, 18:22:18 ETLM rakstīja:
es nekaunētos , vienkārši baumas . stāsti par motora izēšanu , veiktspējas samazināšanos utt utt


Hahahahā, man pa 4 (laikam) gadi katru mēnesi pa vienam motoram izēd, ok, man nav bmw, tie it kā uzreiz uzsprāgst uz gāzes


sprāgst sprāgst,

apskatīšos cenas, piedāvājumus.
izdomāšu - man jau šķiet ka 530d + čips neizklausās sūdīgi


Lai jau veicās atrast labu


pēc šī foruma temata esmu mazliet gudrāks, bet vēl vairāk apjucis nekā biju pirms tam
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:42 #52

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:34:07 Mahars rakstīja:
runājot par čipu nu ir man nočipots,inc čipoja.reāli viš tāpat labi gāja,nebraucu jau dragreisā tā ka ikdienā to praktiski nejūt.


nu redzēs,
piemēram cik maksā sprauslu nomaiņa 3.0d?
Offline
Mahars
09. Dec 2013, 18:44 #53

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Rīdziniekam vai kuram jāmaisās pa rīgu varbūt ir vērts ņemt automātu.Citiem jau automati iet ,jārēķinas ka pateriņš būs lielāks nekā manuālai.
Offline
Mahars
09. Dec 2013, 18:49 #54

Kopš: 16. May 2010

No: Tukums

Ziņojumi: 443

Braucu ar: BMW530

Nav jau teikts ka to sprauslu uzreiz jāmaina.remontējas ar.izvilkt laukā viņas gan čakars,negribot nākt ārā.man 4 gadi nav bijis problemu ar sprauslām
Offline
ilmars4998
09. Dec 2013, 18:53 #55

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: XY-28

Es samaksāju tīri 410 ls par restaurāciju visām sprauslām, + 90 ls, izvilkšana, ielikšana.
Offline
ETLM
09. Dec 2013, 18:54 #56

Kopš: 04. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 39

Braucu ar: accord - meklēju e39 3.0 +


09 Dec 2013, 18:49:33 Mahars rakstīja:
Nav jau teikts ka to sprauslu uzreiz jāmaina.remontējas ar.izvilkt laukā viņas gan čakars,negribot nākt ārā.man 4 gadi nav bijis problemu ar sprauslām


nu laikam tomēr palikšu pie 530D
pēc nostāstiem un viedokļiem esot labākais bmw motors gan jau nepiekritīs cilvēki.

Offline
KristapsA
09. Dec 2013, 19:24 #57

Kopš: 12. May 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 247

Braucu ar:


09 Dec 2013, 17:48:23 Arturiks rakstīja:

09 Dec 2013, 17:19:58 KristapsA rakstīja:
ar dīzeli ekonomē tikai 1. mašīnas īpašnieks


1. mašīnas īpašnieks vsp neekonomē ne uz ko, jo izmet 30% no auto cenas tikko izbrauc no salona...

2. mašīnas īpašnieks var mierīgi ietaupīt daudz labāk kā benzīna īpašnieks, jo ne visi 1 īpašnieki nojāj savus auto un tad pārdod.

Tik pat labi tāds var būt arī 3 īpašnieks. Ne jau īpašnieku skaits kaut ko nosaka, bet auto uztūrēšanas un apkopju vēsture un kopējais stāvokli.

Tieši pirmais īpašnieks varētu būt tas, kas zaudē vislielāko naudu...


Parādi man vācieti, kurš izvēlēsies dīzeli jaunu no salona, lai ar viņu 10-15gados nobraukt 200tkm.
Ja brauks tik maz, tad ņems benzīnu.
Tālāk, pieņemsim, ka vācietis nobraucis 200tkm pa 10 gadiem ar dīzeli, viņš to auto pārdos pa 3-4eur?
Nē! Vācieši labas mašīnas nedāvina
Tātad paliek 2 varianti vainu turks jau ir paspējis noskrūvēt vai arī rumbula ir paspējusi noskrūvēt.

Es dzīvē esmu redzējis auto, kuriem ir 400-500tkm norulēti pāris gados, no rīta 250km uz darbu un vakarā atpakaļ. Tās mašīnas izskatās kā jaunas.
Kad redzi sludinājumu "1.rokas", tikko no vācijas utt ar 200tkm, kuriem jau lampas ir aizmiglojušās un servisa grāmatiņas nav vai arī visa grāmatiņa ir sarakstīta ar identisku parakstu, vienu un to pašu pildspalvu un vienu un to pašu zīmogu, mani ļoti stipri māc šaubas par patieso noskrējienu

Par dīzeli neko sliku nesaku, saku, ka ir nereāli atrast 10+ gadīgu dīzeli, kurš būs tiešām nobraucis savus 200tkm un būs teicamā stāvoklī. Parasti tās mašīnas jau savu ir nokalpojušas un līdz ar to arī jāmaina mezgli, kuri vienk. izdilst.

Es autoram ieteiktu pirkt benzīnieku, ēd vairāk jā, bet paši labi zinat, kas notiek ar m50 motoru saimi - maini eļļu un brauc.

Ar dīzeli ekonomēsi pāris litrus, bet, kad nāks remonti visa ekonomija būs vējā.
Offline
Kaross
09. Dec 2013, 19:49 #58

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


09 Dec 2013, 18:42:59 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:34:07 Mahars rakstīja:
runājot par čipu nu ir man nočipots,inc čipoja.reāli viš tāpat labi gāja,nebraucu jau dragreisā tā ka ikdienā to praktiski nejūt.


nu redzēs,
piemēram cik maksā sprauslu nomaiņa 3.0d?


jaunas ap 250ls/gab, atrestaurētas 100ls/gab.
Lietotas kā sanāk.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Laoshi
09. Dec 2013, 19:59 #59

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


09 Dec 2013, 19:49:12 Kaross rakstīja:

09 Dec 2013, 18:42:59 ETLM rakstīja:

09 Dec 2013, 18:34:07 Mahars rakstīja:
runājot par čipu nu ir man nočipots,inc čipoja.reāli viš tāpat labi gāja,nebraucu jau dragreisā tā ka ikdienā to praktiski nejūt.


nu redzēs,
piemēram cik maksā sprauslu nomaiņa 3.0d?


jaunas ap 250ls/gab, atrestaurētas 100ls/gab.
Lietotas kā sanāk.


Un viņas tur ir sešas
Offline
uldens1
09. Dec 2013, 20:04 #60

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16870

Braucu ar:


09 Dec 2013, 18:31:55 Mahars rakstīja:
Touringam patstāvīgi netīra aizmugure atšķirībā no sedana.touringam gaisa spilveni kuri bieži noklājās.3.0d kā motors ļoti labs,ekonomisks un jaudīgs.ātrumkārbu prātīgāk mehānisko-būs ekonomiskāka un ilgāks mūžs,bet tas jau pēc maciņa biezuma un ieskatiem
nemt speciali manualo karbu tas pats kas meklet auto bez elektriskajiem logu pacelajiem
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo