Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 23 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
iwj
15. Jun 2017, 20:35 #39181

Kopš: 01. Jan 2013

Ziņojumi: 1022

Braucu ar:

Čomam drapaks pašāva mēli, rovers ar veco bmw 2.0d(136zs), tik roverī tur vēl mazāk zs, iedeva čībā, noslāpa, starteris griež labi, nelec, uzstumjot lec uz sitiena, kas tur varētu būt? :interneta diagnostika:
Offline
RmaxLV
16. Jun 2017, 21:57 #39182

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9

Jautajums ruditiem cum on rail dieselistu spechukiem. autinsh sacis ilgak lekt ( pagajushaja gada restauretas sprauslas mainits spiediena regulators mazgats reils un remkomplekts augstspiediena suknim) inpa reila tukshgaita raada 337 mbar bet pagriezhot atslegu off uzreiz ir 0mbar vaitad spiedienam nav japaliek reila? vai tur to spiedienu kads varsts nomet uzreiz? ir jega slegties klat pie abratkas sprauslam un chekot vai lej jeb kaut kas cits pie ka vispirms piekjerties? un inpa nevienu kljudu neizmet motoram.

[ Šo ziņu laboja RmaxLV, 16 Jun 2017, 21:58:27 ]

Offline
rekeds
16. Jun 2017, 22:03 #39183

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku


16 Jun 2017, 21:57:20 @RmaxLV rakstīja:
Jautajums ruditiem cum on rail dieselistu spechukiem. autinsh sacis ilgak lekt ( pagajushaja gada restauretas sprauslas mainits spiediena regulators mazgats reils un remkomplekts augstspiediena suknim) inpa reila tukshgaita raada 337 mbar bet pagriezhot atslegu off uzreiz ir 0mbar vaitad spiedienam nav japaliek reila? vai tur to spiedienu kads varsts nomet uzreiz? ir jega slegties klat pie abratkas sprauslam un chekot vai lej jeb kaut kas cits pie ka vispirms piekjerties? un inpa nevienu kljudu neizmet motoram.


ja nav ko darīt, mēs šovakar domājam autiņus pamazgāt, ja tev tā lēnā lekšana ir vienmēr, varu "pīpējot" iedot savu cam sensoru, testam
varu paķert arī inpu, paskatīties kā man ir, nezinu kā jābūt.



A leaky injector is the most common cause (beside cam sensor) to warm starting problems. A leak off at high pressures can drop the rail pressure causing this rail pressure plausibility code. In the worst case the engine shuts down on a heavy acceleration.


//edit, izbraucu bez skruģiem, inpu paķēru, ja ir skruģis (man liekas, ka tur bija torx kkāds, tad vēlāk ienākšu powerī

[ Šo ziņu laboja rekeds, 16 Jun 2017, 22:06:46 ]

Offline
RmaxLV
16. Jun 2017, 22:09 #39184

Kopš: 19. Apr 2016

No: Ogre

Ziņojumi: 1008

Braucu ar: Thirsty 9


16 Jun 2017, 22:03:13 @rekeds rakstīja:

16 Jun 2017, 21:57:20 @RmaxLV rakstīja:
Jautajums ruditiem cum on rail dieselistu spechukiem. autinsh sacis ilgak lekt ( pagajushaja gada restauretas sprauslas mainits spiediena regulators mazgats reils un remkomplekts augstspiediena suknim) inpa reila tukshgaita raada 337 mbar bet pagriezhot atslegu off uzreiz ir 0mbar vaitad spiedienam nav japaliek reila? vai tur to spiedienu kads varsts nomet uzreiz? ir jega slegties klat pie abratkas sprauslam un chekot vai lej jeb kaut kas cits pie ka vispirms piekjerties? un inpa nevienu kljudu neizmet motoram.


ja nav ko darīt, mēs šovakar domājam autiņus pamazgāt, ja tev tā lēnā lekšana ir vienmēr, varu "pīpējot" iedot savu cam sensoru, testam
varu paķert arī inpu, paskatīties kā man ir, nezinu kā jābūt.



A leaky injector is the most common cause (beside cam sensor) to warm starting problems. A leak off at high pressures can drop the rail pressure causing this rail pressure plausibility code. In the worst case the engine shuts down on a heavy acceleration.


//edit, izbraucu bez skruģiem, inpu paķēru, ja ir skruģis (man liekas, ka tur bija torx kkāds, tad vēlāk ienākšu powerī
Es diemzhel atbraucu uz laukiem un riga nebushu lidz atvaljinajuma beigam :^(
Offline
bmwaddict
16. Jun 2017, 22:16 #39185

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


15 Jun 2017, 14:31:20 @zardoss rakstīja:
labas dienas spechuki, plaukta sharniirs aarreejais apaksheejais mainaas atseviski vai ar visu bumeragnu? e46 pfl, pirmais e 46 ko skruuveeju taapeec prasu pirms ko esu uzsaacis? plusaa liela jeblja atskruuveet aizmugureejos amjus augshaa ? sedans

var mainiit ja ir ko iepreseet vietaa..

sedanam pakaljeejie amiishi easy peasy. wagonam gan tur ir pilniigs pzdec, taada sajuuta ka wagonam aizmuguri ir projekteejis kautkaads idiots lai tiktu pie amiisha skruuves ir jaaizjauc viss grabaazhas nodaliijums un taa procesa laikaa saluuzt viss kas vien var saluuzt.
Offline
Gintons
17. Jun 2017, 10:35 #39186

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

varbut kads zin,ka ir ja ir divi motocikli vai var no viena motocikla nonemt apdrosinasanu un uzlikt otrajam motociklam? vai tomer jagaida kad tas motocikls kam ir octa kad tur mainisies ipasnieks un tad es varesu dabut oktu uz otru motociklu??
Offline
bone_itch
17. Jun 2017, 10:42 #39187

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Skatē ielika 2nieku par nedegošiem pikseļiem odometram... Vai var taisīt veco paneli, vai meklēt jaunu, ja jaunu, vai nebūs problēma ar imobilaizeru utt.?
Auto e39 530d 1999.g.
Offline
Gintons
17. Jun 2017, 10:54 #39188

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual


17 Jun 2017, 10:42:06 @bone_itch rakstīja:
Skatē ielika 2nieku par nedegošiem pikseļiem odometram... Vai var taisīt veco paneli, vai meklēt jaunu, ja jaunu, vai nebūs problēma ar imobilaizeru utt.?
Auto e39 530d 1999.g.

odometra panelim nekada sakara ar imobilaizeru nav,vari likt ieksa citu odometra paneli,tik vienigi tev atskirsies nobraukums
Offline
Vienpatis
17. Jun 2017, 10:59 #39189

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 450

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Ir kādam kontakti par remonta vai vismaz diagnostikas iespējām automātkārbām Liepājā?
Offline
RenegadeX
17. Jun 2017, 11:37 #39190

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


17 Jun 2017, 10:35:49 @Gintons rakstīja:
varbut kads zin,ka ir ja ir divi motocikli vai var no viena motocikla nonemt apdrosinasanu un uzlikt otrajam motociklam? vai tomer jagaida kad tas motocikls kam ir octa kad tur mainisies ipasnieks un tad es varesu dabut oktu uz otru motociklu??
kadu hujnu tu nes. Octa mocim maksa ap 30e uz 9 menesi

Ja gribas kapeiku izmilet tad to vienu nonem no uzskaites un uz ta pamata iesniegumu apdrosinatājam, lai atgriež naudu par neizmantoto periodu. Bet ātri tas nesanāks
Offline
janisar330d
17. Jun 2017, 11:39 #39191

Kopš: 04. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 89

Braucu ar: e46 330d, honda vfr 750

kādam ir zināms kāds virpotājs kas atrodas Aizkrauklē vai netālu no Aizkraukles. Vajag šodien novirpot vienu detaļu. Iedodiet kontaktus. paldies
Offline
zardoss
17. Jun 2017, 13:44 #39192

Kopš: 22. Nov 2008

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 407

Braucu ar: E-34 M50B25


16 Jun 2017, 22:16:42 @bmwaddict rakstīja:

15 Jun 2017, 14:31:20 @zardoss rakstīja:
labas dienas spechuki, plaukta sharniirs aarreejais apaksheejais mainaas atseviski vai ar visu bumeragnu? e46 pfl, pirmais e 46 ko skruuveeju taapeec prasu pirms ko esu uzsaacis? plusaa liela jeblja atskruuveet aizmugureejos amjus augshaa ? sedans

var mainiit ja ir ko iepreseet vietaa..

sedanam pakaljeejie amiishi easy peasy. wagonam gan tur ir pilniigs pzdec, taada sajuuta ka wagonam aizmuguri ir projekteejis kautkaads idiots lai tiktu pie amiisha skruuves ir jaaizjauc viss grabaazhas nodaliijums un taa procesa laikaa saluuzt viss kas vien var saluuzt.


neesu veel bijis bodee bet cik vareetu blekjot tas bumerangs pilnaa zboraa?

[ Šo ziņu laboja zardoss, 17 Jun 2017, 13:44:49 ]

Offline
MartinsFR
19. Jun 2017, 10:52 #39193

Kopš: 13. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1396

Braucu ar: Ragaviņām no kalna.

Sekojoša problēma - VW Golf IV, 1.9 TDI, 74KW, liekas, ka sākusi nedaudz svilpot turbīna.
Varat ieteikt labu servisu turbīnas restaurācijai/diagnostikai?

Kas ir ar šo -
Turbina.lv
Offline
kjemals
19. Jun 2017, 11:07 #39194

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?
Offline
RSAWorkshop
19. Jun 2017, 11:08 #39195

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

vēlams jauna turbīna, īsti neviens te nejēdz restaurēt, visas viņas pāris mēnešus pēc remonta sāk sulot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
19. Jun 2017, 11:11 #39196

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


19 Jun 2017, 11:07:35 @kjemals rakstīja:
Jautājums. Vakar papētīju Inpā sprauslu korekcijas ,rezultāts: 1-6cyl; -0.13 1.63 -0.38 -1.09 1.92 -2.44 Šis ir norma vai ir slikti? Motors tukšgaitā strādā klusi un vienmērīgi, uzberot virsū ir nedaudz klakšķis.
Kāpēc skatījos, jo neapmierina patēriņš e39 525dA kūtij. Testā, Latgale-Rīga kruīzā 90-100kmh vid. zem 6.2l nenokritās. Kamēr čomam ar 3.0d un ručku tādā režīmā braucot ap 5l. Kur vēl vainas var būt?


taas paaudzes automaatam vien buus krietni vairaak [deelj taa/automaata].
p.s. pateerinjsh ir ljoti ok. domaaju, ka kaadi 95% shejienes diizelistu brauc ar krietni lielaaku. neaiztiec to dzineeju.
Offline
garsoalus
19. Jun 2017, 12:54 #39197

Kopš: 01. Aug 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 133

Braucu ar:

Vajag izvalcēt 2 r18 diskus ideāli ja var piebraukt pēc 18:00,diski uz auto
Offline
kjemals
19. Jun 2017, 13:25 #39198

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Jā, par to kaa tas tomāts slēdzas [man nepatīk), nebiju pieminejis, tīri papētot ka uzvedas taho, nekas labs tur nevar būt, bet vakar pie reizes niresetoju kārbu, ir nelielas izmaiņas. neesmu ar tomātiem braucis, bet tas normāli, ka uzdodot vidēji virsū katru reizi tiek izslidinats, t.i. apgriezieni uzkāpj uzreiz par 500rpm, tiek turēti, un tad attiecīgi atrums sak kāpt..
Offline
kristapszs
19. Jun 2017, 14:23 #39199

Kopš: 21. Aug 2012

Ziņojumi: 282

Braucu ar: kawasaki , e36, benz

sekojoša problēma- žurkai diezgan ātri beidzās pusasis nost, granāta apraujas. autiņš sportam ar b30 swapu. Protams, nekādas mežonīgās jaudas tur nav, bet ir metinātais reduktors, kas atstāj savu iespaidu. Gribēju painteresēties vai kādam ir reāla zāles pret šo?
Skatos it kā jaunas SKF pusasis (ir kādam atsauksmes varbut?) , bet saprotu, ka jaunas pusasis arī laikam ilgi neturēs dēļ metinātā + slodzes. Kādas ir opcijas? Kaut kā pastiprināt viņas, citu kombo likt? Kā visi drifteri ar to cīnās, vai ari tikai un vienīgā izeja ir kaut kādas titāna pusasis pirkt ?

[ Šo ziņu laboja kristapszs, 19 Jun 2017, 14:24:55 ]

Offline
RenegadeX
19. Jun 2017, 14:56 #39200

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


19 Jun 2017, 13:25:42 @kjemals rakstīja:
Jā, par to kaa tas tomāts slēdzas [man nepatīk), nebiju pieminejis, tīri papētot ka uzvedas taho, nekas labs tur nevar būt, bet vakar pie reizes niresetoju kārbu, ir nelielas izmaiņas. neesmu ar tomātiem braucis, bet tas normāli, ka uzdodot vidēji virsū katru reizi tiek izslidinats, t.i. apgriezieni uzkāpj uzreiz par 500rpm, tiek turēti, un tad attiecīgi atrums sak kāpt..

Tāpēc ka darbojas hidrotransformators
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo