Online

Pašreiz BMWPower skatās 49 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
15. May 2017, 22:26 #38921

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

izpūtējs atdziest?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
N53series
15. May 2017, 22:58 #38922

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 22:15:54 @daulex rakstīja:
Dažas dienas atpakaļ dzirdēju stāstu, ka m54 tagad var ķunēt. Ķipa uz stenda, dažu dienu laikā un par smuku piķi, bet ar tīru softu.

Stāsts bija konkreti par e60 525i ar m54.

Interesantāk, stāstā bija precizēts, ka krietnu jaudas pieaugumu var sasniegt arī bez max rpm palielinājuma.

Iespējams, vai pasakas?

interesanti, uz kaa reekjina? tur jau nav probleema ar degvielu, bet ar gaisu.
tupa mest iekshaa degvielu? dziit lambda lejaa liidz 0.90? 0.85?
pat to iisti nevar, jo shaurjoslas zondes. tb, ko taadu darot, tajaa rezhiimaa dzineejs saak tuvoties M20 ar Motronic 1.0 bez zondes..

un ko tur dariit ''vairaakas dienas''? njee ponjaatno.
Offline
Nello
15. May 2017, 23:03 #38923

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2555

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


15 May 2017, 18:18:51 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:

15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku


pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.



Nevis uz dūlo, bet ar aizdomu uz konkrētajiem mezgliem, tak rakstīju, ka bukses bija sagurušas, bremžu diski norūsējuši, tiktu mainīti jebkurā gadījumā... Vnk dzīvē neesu saskāries ar to, ka vibrācija var būt arī dēļ aizmugurējiem diskiem...
Offline
N53series
15. May 2017, 23:15 #38924

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


15 May 2017, 23:03:55 @Nello rakstīja:

15 May 2017, 18:18:51 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 18:06:03 @JZ rakstīja:

15 May 2017, 17:39:57 @N53series rakstīja:

15 May 2017, 17:29:28 @JZ rakstīja:
Tu ļoti vienkārši te tagad tā pateici - bremžu stends un viss skaidrs, tas tieši tāpat kā es pateikšu ka mērkaķis, kas var uz GT1 pogas spaidīt, atrisinās jebkuru bmw elektronikas problēmu, jo viss tak uz ekrāna redzams

tas, ka stends rādīs nevienmērīgu palēninājumu jau ir sekas, un riepas arī var būt pie vainas, tāpat kā līki riteņa diski, šķība savirze, salocīta stupica vai svira, kāda pusgurusi bukse kādā svirā, un, kad tas viss sāk rezonēt, tad arī jaunie kluči un diski nespēj tur neko līdzēt



kas?ko? shis jau bija.. vnk episki..
pilniigs FAIL.

metode sekojosha: uz bremzhu stenda [kas LEENAAM] griezh ritenjus, vienmeerigi tur bremzhu pedaali. logo bremzhu speeku. uztiasa vismaz 3..5 pilnus ritenju apgriezienus. skata vilnjus.
prichom riepas, diski, bukses, sviras, stupicas?????????

tupaa metode: paceljam auto uz paceelaaja. viens seezh un maigi [ideaali, ja izkachaa bremzhu pastiprinaataaju, lai vieglaak nodozeet] spiezh/nekustiigi tur bremzhu pedaali. otrs griezh riteni. ja griezhaas raavieniem/sektoriem, probleema noteikti ir.


es vēlreiz uzrakstīšu - tu ļoti novienkāršoji visu piekares kinemātiku, un acīmredzami nesaproti kā ir veidots tās dizains, kādēļ es pieminēju rezonansi un kur, kas pret ko rezonē

saproti ka var būt situācija kur lēni griežot tās bremzes viss būs īdeāli, un pat lēnām un vienmērīgi bremzējot no 80>30 vai 120>70 viss būs vienmērīgi, bet tad pamēģini strauji bremzēt no 120>80 un tev stūri raus no rokām ārā - un viss tam pašam auto kuru tu tiko uz sava bremžu stenda pārbaudiji, kam bremžu mehānismi un materiāli ir ideālā kārtībā un lēni griežot viss tur ļoti vienmērīgi notiek

tie līkie diski un nevienmērīgais disku dilums jau ir sekas, un scenāriji, kas pie tā noveda, var būt ne triviāli, kā tu te liec domāt

un atceries teicienu - tikai muļķis domā ka visu zin

vienīgais veids, kā ātri un daudz maz ticami diagnosticēt tādu vibrāciju, būtu ar akselerometriem pie visām stupicām un tad skatīties kur un kā tās sāk kustēties pie dažādiem bremzēšanas scenārijiem - bet tā ir zinātniskā fantastika priekš autoservisu piekares diagnostiķiem, kur instrumentu komplekts ietver lukturīti un lomiku


pag.
ja cilveeks mineetu tieshi rezonanses lietas [par kuraam runaa tu], tad vinja postaa es taas maniitu. taados gadiijumos cilveeks parastais tieshi to akcentee - vienmeeriigi bremzeejot, nav suudziibu, peeksnji rausta, u.t.t. sheit es salasu situaaciju: kaa bremzee, taa purina.
otra lieta - pie maza aatruma [uz rulljiem] nekaadas rezonansu lietas nebuus. taas jau ir naakoshais solis.
tb, uz rulljiem - jaa, iespejams, sekas, bet redzees teemu par diskiem.
tb, es piekritu sadaljaa, ka rezonanses problemas vareeja sachakareet diskus [un diski jau ir sekas], bet te tas liimenis ir taads, ka cilveeks VISPAAR nesaprot, no kura gala ko saakt, un maina kaut ko uz dullo.



Nevis uz dūlo, bet ar aizdomu uz konkrētajiem mezgliem, tak rakstīju, ka bukses bija sagurušas, bremžu diski norūsējuši, tiktu mainīti jebkurā gadījumā... Vnk dzīvē neesu saskāries ar to, ka vibrācija var būt arī dēļ aizmugurējiem diskiem...


un kaa veel var. ir bijis, ka pat jaunus+skjibus uzliekot, ir briinumi.
ja aizmugureejie [velkoshaa ass], tak pacel kaut uz paceelaaja, ieskrienies un pabremzee. ir/nav liimenii sapratisi.
Offline
uldens1
15. May 2017, 23:38 #38925

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16720

Braucu ar:


15 May 2017, 21:59:03 @RSAWorkshop rakstīja:

14 May 2017, 12:09:48 @Nello rakstīja:
Pacients e34.. Bremzējot vibrē gan priekša, gan aizmugure, nevar saprast no kurienes.. Priekšā lielās, aizmugurējās atsaišu bukses vakar nomainītas, šorīt nomainīju priekšējos bremžu diskus ar klučiem, vadīklas satīrīju, sasmērēju... Kur var meklēt vainu? Vnk braucot, nekādu skaņu, nav... Stūri nesit, bet vibrē tā, ka panelis kratās..

Visdrīzāk nepareizi uzstādīti diski, tāpēc arī pēc maiņas vibrē
Pie diska jāpieliek indikatorpulkstenis un jāizmēra elipse, pieļaujams līdz 0,1mm, to vajag izdarīt gan ar disku, gan ar pašu rumbu
Pirms diska uzlikšanas VISA rumbas virsma jānotīra līdz spīdumam, to var izdarīt ar neilona disku, bet ja netīrumi pavisam nelieli, tad ar scotch-brite, galvenais, lai ir līdz spīdumam un bez jebkādiem netīrumiem un nekādā gadījumā apakšā nedrīkst likt nekādas smēres, tāpat visām kluču sēdvietām jābūt ideāli tīrām un BEZ smēres
wtf ka var uzstadot diskus uztaisit tos ovālus????
Offline
edzhaans
16. May 2017, 00:09 #38926

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Huiņa tas viss. Iztīri gultņus un nekas nevibrēs, pa visam tam, ka jāuzstāda būtu pareizi, iztīrot kontaktvirsmas varbūt būs līdzēts, iespējams neesi kā tautā saka, piebraucis/iebraucis bremzes, jebšu sapārojis jaunos klučus ar jaunajiem diskiem, bremzes jāuzsilda reizes 10mit bremzējot no 100-30, pēc tam kāds gabaliņš jānobrauc, lai bremzes atdziest, ja apstāsies klucis savu materiālu vienā vietā uz diska vairāk un tas arī var radīt vibrāciju. Sapārots disks iegūst tumši zilganu nokrāsu, tai jābūt vienmērīgai.
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 00:32 #38927

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Kaut kā neiet kopā ar rekomendāciju izvairīties no straujas bremzēšanas pirmos 500km

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
4chan
16. May 2017, 09:38 #38928

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 97

Braucu ar: Alpinweiss 3

Sveiki!

Vai kāds varētu izīrēt uz dienu vai divām sadaleņu fiksātoru priekš M52 motora un vārstu atsperu nospiedēju ar kuru var nospiest atsperes neņemot nost galvu?



Ķīlu atstāšu
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 09:44 #38929

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Attēlā ir priekš m50 instruments
Varu aizdot pareizo, bet Tev būs nepieciešams arī Vanosa regulēšanas štrums un šādas tādas zināšanas
Vārstu atspiešanai derēs jebkurš atspiedējs, kurš paredzēts darbam no augšas, nevis abām pusēm
Izīrēt varu pa 20eur+300eur ķīla

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
chaboska
16. May 2017, 11:04 #38930

Kopš: 22. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1334

Braucu ar:

Kur iesakat aizvest pārbaudīt un saremontēt kondicionieri autiņam?
Offline
Stators
16. May 2017, 12:13 #38931

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 111

Braucu ar: spirtu

http://www.autoklimats.lv/ te viss labi un kvalitatīvi.
Offline
Rockstar
16. May 2017, 13:01 #38932

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3731

Braucu ar:

Swag ir tāds pats sūds kā FEBI
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 13:36 #38933

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nē, iepakojumus, kuros nāk iekšā OEM detaļas viņi taisa labi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
16. May 2017, 14:55 #38934

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 May 2017, 09:38:57 @4chan rakstīja:
Sveiki!

Vai kāds varētu izīrēt uz dienu vai divām sadaleņu fiksātoru priekš M52 motora un vārstu atsperu nospiedēju ar kuru var nospiest atsperes neņemot nost galvu?



Ķīlu atstāšu
Visu var izdarīt bez speciāliem štrumiem Mainījām vārstu kāta gumijas bez jebkādiem special tooliem, tik cik finiera gabals ar 4 caurumiem
Offline
RSAWorkshop
16. May 2017, 14:58 #38935

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un kā vanosu pēc tam regulējāt? arī ar finieri?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
16. May 2017, 15:09 #38936

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2942

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


16 May 2017, 14:58:22 @RSAWorkshop rakstīja:
un kā vanosu pēc tam regulējāt? arī ar finieri?
Neatceros vairs, bet nu līdz šim brīdim viss strādā kā vajag. Nesen viens normāls diagnostiķis(ne vasja kaimiņu garāžā) pačekoja visus parametrus motoram un kā reiz Vanosu problēmas nebija(ar vakuuma laišanu garām gan ) Motors gan bija m52b25 ar vienu vanosu

edit: laikam šito video izmantojām https://www.youtube.com/watch?v=23jXHhkpV_I

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 16 May 2017, 15:14:35 ]

Offline
Zigulists
17. May 2017, 16:24 #38937

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1934

Braucu ar: e talonu.

e36 nāk audums nost no griestiem... kā lai to nostiprina? Ir kautkāda līme pieejama? Vai ar kautkādām skavām? vai kniepadatām...? aerosolveidīga līme?

Ir kāds reāls risinājums?
Offline
RSAWorkshop
17. May 2017, 16:33 #38938

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7544

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ir izsmidzināmā līme, pēc konsistences kā moments, tikai vajag izsmidzināt un nedaudz uzgaidīt, lai nav slapja, bet joprojām lipīga, tad nesitīs pleķus cauri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
ATB
17. May 2017, 22:12 #38939

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: ♛ ♛

Iesakiet kā tikt valā no smakas salonā. Pēc pielaišanas pūš iekšā smirdīgu aromātu. Kandiška ir, bet nestrādā - jāuzpilda. Neesmu vēl paspējis izdarīt. Nu lūk - atceros ka veinreiz servisā viena iepūta pa salona filtra atveri kaut kādu aerosolu - palīdzēja.

[ Šo ziņu laboja ATB, 17 May 2017, 22:13:09 ]

Offline
DrumB
17. May 2017, 22:21 #38940

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Nopērc dezinfekcijas baloniņu, kurš būs jāatstāj salonā un jāieslēdz cirkulācijas režīms pečkai. Pamācība bus virsū uz iepakojuma.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo