Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
protams
26. Apr 2013, 12:47 #3681

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6009

Braucu ar: NS7


26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra

Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē"

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Marquise
28. Apr 2013, 20:14 #3682

Kopš: 10. Jan 2011

No: Talsi

Ziņojumi: 55

Braucu ar: Ugunsbultu :)

Labvakar,
Ir doma par 5.sērijas E60 pirkšanu, un noskatītajam ir dynamic drive piekare. Iepriekš nav bijusi saskarsme ar dynamic drive, tāpēc gribētu zināt, kam jāpievērš uzmanība, kā vislabāk pārbaudīt, cik labā stāvoklī un cik dārgi remonti varētu būt? Un vispār varbūt labāk meklēt citu auto bez dynamic draiva? Jo daudzi saka, ka dārgi remonti un var baigi iegrābties.. Noskatītais ir 2004.gada.
Offline
Gizu
28. Apr 2013, 20:42 #3683

Kopš: 15. Jan 2012

No: Limbaži

Ziņojumi: 35

Braucu ar: BMW 530 XD


24 Apr 2013, 17:23:21 diesel rakstīja:
Tas pats, gan jau, hidromufte var jau būt ka gaisa mērītājs drusku gļuko, bet ,maz ticams.


24 Apr 2013, 17:10:46 LG rakstīja:
Jautajums e60 530 xd, raustas apgriezieni braucot, piemeram braucu uz kruiza uz taisnas vietas masina ripo labi bet tahometrs skraida no 2000-2300 apriezieniem, itka fiziski to nejuti stipri bet kad ieraugi kaitina :/
Ellas maina nepalidzes,un ja palidzes,tad dazas dienas. Man pasam ir 530xd,brauc uz Cesim sataisi muftu,sanem gadu garantiju un aizmirsti par problemu.Pagajuso rudeni tas joks maksaja 350ls.

[ Šo ziņu laboja Gizu, 28 Apr 2013, 20:46:14 ]

Offline
Murphy
28. Apr 2013, 21:08 #3684

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


26 Apr 2013, 12:47:33 protams rakstīja:

26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra

Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē"


man itkā nav, vai arī nemāku ieslēgt
Offline
Delerium
28. Apr 2013, 22:38 #3685

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8317

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio


28 Apr 2013, 21:08:41 Murphy rakstīja:

26 Apr 2013, 12:47:33 protams rakstīja:

26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra

Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē"


man itkā nav, vai arī nemāku ieslēgt

nospied spogulja regulaciju uz labo spoguli un ieliec R.
Online
LINIS
28. Apr 2013, 22:55 #3686

Kopš: 10. Jun 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2172

Braucu ar:


28 Apr 2013, 22:38:47 Delerium rakstīja:


nospied spogulja regulaciju uz labo spoguli un ieliec R.

Uz labo ir tad, ja auto no karalistes atceļojis! Cik atminos, tad e65 bij uz kreiso-vadītāja spoguli jāpārslēdz tas regulācijas slēdzis..

[ Šo ziņu laboja LINIS, 28 Apr 2013, 22:56:10 ]

Offline
dainiiz
30. Apr 2013, 10:56 #3687

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

PAR KVĒPU FILTRA MAZGĀŠANU

ja nu kaadam interesee tad apstaastiisu kaa man gaaja,

Kapeec to visu saaku darīt? ieejot pie I drive raadija ka viss kaartiibaa ar kveepinieku, taadejaadi tikai pliiteeju beedu nezinaadams, tachu jutu, ka ilgterminaa juutams ir jaudas zudums, pakaapeniski tas palika arvien trakaak un trakaak.
Pienāca laiks skatiities kas laaciitim veederaa: Piesleedzos ar DIS un meeginaaju taisiit piespiedu regeneraaciju tachu man tas neizdevaas, jo viens no testa nosaciijumiem ir nedriikst buut paarsniegts pretspiediens, ir noteiktas robezveertiibas, ja taas paarsniedz, tad diemzeel tests nokancaleejas,

Varbuut daziem radiisies jautaajumi kaadeel nenotika regeneraacija. Iemesli visdazaadaakie, pilsetas brauksans, mieriiga brauksana, beigti sensoori utt, tachu manaa gadiijumaa manaa skatiijumaa bija ieildzis beigta termostata rezultaats.
Nosaciijums kad notiek regeneraacija- noteikts degvielas daudzums baakaa, izpluuzu tem ap 260 graadi, un kas manaa gadiijumaa iztruuka dzeseesanas skidruma temp virs 72 graadi, un so temperaturas lielumu nevar dabuut ja ir beigts termostats.

Tad vienaa dienaa man tas apnika, tika nojaukts nost partikulaarais, notiek tas pavisam vienkaarsi, 10 min darbs, 3 skruuves un hamuts no izluudes, paareejaas 3 skruuves atskruuvee peec nonemsanas nost, taa ir vieglaak.

Pirmais meeginaajums- dedzinaat ar degli un nedaudz ar degmaisiijumu, dega labi, kuupeeja traki, saliku visu atpakal, bet rezultaats nekaads, caurpluude tikai nedaudz uzlabojas, rezultaats nekaads.

Otrais meeginaajus- saleeju vinu ar loti kodiigu kjiimiju, atstaaju nostaveeties un saakaas mazgaasana, peec 20 min mazgaasanas paraadijaas caurpluude, tad veel kaadas 20 no vienas no otras puses, un rezlutaats kaut kaads paraadijaas.

Tad sekoja puushana ar gaisu, katra pora tika izpusta, un tad tikai saaka naakt aaraa melnaa zapte, puushana aiznem ilgu laiku, tachu taa ir visnoziimiigaakaa dala, jo tikai taa man izdevaas sodreejus dabuut aaraa.

Beigu faazee buutu labi vinu izzaaveet, lai jaunie kveepi nepieliip tik traki klaat pie partikulaaraa sieninaam.

Saliku atpakal, momentaa juutams, ka auto iet takaa vinam buutu jaaiet, cita skana motooram, un gaitas iipasiibas ir atgriezusaas.

Paldies par uzmaniibu, ja kaadam vajag infoo vai paliidziibu drosi dodat zinu.

p.s vakaraa pabraucot agresiivaak iesleedzaas arii regeneraacija

visu labu un prieciigus sveetkus

Tīrs kveepinieks izskatiisies šādi tikai baltaaks, uzsvars tiek likts uz "poru" caurrredzamibu un caurpluudi:

[ Šo ziņu laboja dainiiz, 30 Apr 2013, 13:29:28 ]

Offline
Fandulis
30. Apr 2013, 12:05 #3688

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13791

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Tomēr nolēmi tīrīt

Pēc skrūvju skaita īsti nesapratu kurš ir kurš

Offline
///Meija
30. Apr 2013, 12:20 #3689

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


30 Apr 2013, 10:56:37 dainiiz rakstīja:
PAR KVĒPU FILTRA MAZGĀŠANU

ja nu kaadam interesee tad apstaastiisu kaa man gaaja,

Kapeec to visu saaku darīt? ieejot pie I drive raadija ka viss kaartiibaa ar kveepinieku, taadejaadi tikai pliiteeju beedu nezinaadams, tachu jutu, ka ilgterminaa juutams ir jaudas zudums, pakaapeniski tas palika arvien trakaak un trakaak.
Pienāca laiks skatiities kas laaciitim veederaa: Piesleedzos ar DIS un meeginaaju taisiit piespiedu regeneraaciju tachu man tas neizdevaas, jo viens no testa nosaciijumiem ir nedriikst buut paarsniegts pretspiediens, ir noteiktas robezveertiibas, ja taas paarsniedz, tad diemzeel tests nokancaleejas,

Varbuut daziem radiisies jautaajumi kaadeel nenotika regeneraacija. Iemesli visdazaadaakie, pilsetas brauksans, mieriiga brauksana, beigti sensoori utt, tachu manaa gadiijumaa manaa skatiijumaa bija ieildzis beigta termostata rezultaats.
Nosaciijums kad notiek regeneraacija- noteikts degvielas daudzums baakaa, izpluuzu tem ap 260 graadi, un kas manaa gadiijumaa iztruuka dzeseesanas skidruma temp virs 72 graadi, un so temperaturas lielumu nevar dabuut ja ir beigts termostats.

Tad vienaa dienaa man tas apnika, tika nojaukts nost partikulaarais, notiek tas pavisam vienkaarsi, 10 min darbs, 3 skruuves un hamuts no izluudes, paareejaas 3 skruuves atskruuvee peec nonemsanas nost, taa ir vieglaak.

Pirmais meeginaajums- dedzinaat ar degli un nedaudz ar degmaisiijumu, dega labi, kuupeeja traki, saliku visu atpakal, bet rezultaats nekaads, caurpluude tikai nedaudz uzlabojas, rezultaats nekaads.

Otrais meeginaajus- saleeju vinu ar loti kodiigu kjiimiju, atstaaju nostaveeties un saakaas mazgaasana, peec 20 min mazgaasanas paraadijaas caurpluude, tad veel kaadas 20 no vienas no otras puses, un rezlutaats kaut kaads paraadijaas.

Tad sekoja puushana ar gaisu, katra pora tika izpusta, un tad tikai saaka naakt aaraa melnaa zapte, puushana aiznem ilgu laiku, tachu taa ir visnoziimiigaakaa dala, jo tikai taa man izdevaas sodreejus dabuut aaraa.

Beigu faazee buutu labi vinu izzaaveet, lai jaunie kveepi nepieliip tik traki klaat pie partikulaaraa sieninaam.

Saliku atpakal, momentaa juutams, ka auto iet takaa vinam buutu jaaiet, cita skana motooram, un gaitas iipasiibas ir atgriezusaas.

Paldies par uzmaniibu, ja kaadam vajag infoo vai paliidziibu drosi dodat zinu.

p.s vakaraa pabraucot agresiivaak iesleedzaas arii regeneraacija

visu labu un prieciigus sveetkus

Tīrs kveepinieks izskatiisies šādi:



Labs, gribetos man ar brīvdienās uzmest aci un patirit
Offline
dainiiz
30. Apr 2013, 12:25 #3690

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm

Skruuvee valaa pie 5 hamutu, pie 7 neskruuvee valaa jo rur chakrs un tad 3 skruuves bundula galaa, no hamuta mauc aaraa uz aizmugures pusi, p.s tikai atstekeree stepseli no temp deveeja
Offline
Fandulis
30. Apr 2013, 12:30 #3691

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13791

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1

Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 30 Apr 2013, 12:32:42 ]

Offline
dainiiz
30. Apr 2013, 12:54 #3692

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


30 Apr 2013, 12:30:56 Fandulis rakstīja:
Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1

Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.



nu jaa var arii taa, pirmo reizi neemu taa kaa tu nost, tagad izdomaaju ka nav ko mociities ar augsheejaam skruuveem un jalaiz valaa hamuts.
Offline
Puuchuks
03. May 2013, 23:19 #3693

Kopš: 03. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24359

Braucu ar: BMW

dainiiz vajadzētu apsvērt ciparu, par kādu šo pasākumu būtu gatavs izveikt svešiem e60/61, domāju, ka būtu interesenti
Offline
Bosnija
03. May 2013, 23:41 #3694

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13587

Braucu ar:


28 Apr 2013, 20:14:20 Marquise rakstīja:
Labvakar,
Ir doma par 5.sērijas E60 pirkšanu, un noskatītajam ir dynamic drive piekare. Iepriekš nav bijusi saskarsme ar dynamic drive, tāpēc gribētu zināt, kam jāpievērš uzmanība, kā vislabāk pārbaudīt, cik labā stāvoklī un cik dārgi remonti varētu būt? Un vispār varbūt labāk meklēt citu auto bez dynamic draiva? Jo daudzi saka, ka dārgi remonti un var baigi iegrābties.. Noskatītais ir 2004.gada.


man līdzīga doma, nesitiet
Offline
Kaross
04. May 2013, 01:09 #3695

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4471

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


30 Apr 2013, 12:30:56 Fandulis rakstīja:
Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1

Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.


Kvēpu filtrs ir detaļa nr.1.
Jo tikai tam nāk trubas abās pusēs, lai redzētu diferenciālspiedienu un arī temperatūras devējs. Nr.3. ir katalizators.
un Kvēpu filtrs vienmēr būs pie dzinēja. Tālāk jau nāk katalizators.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Fandulis
04. May 2013, 02:08 #3696

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13791

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Viss jau izdarīts un motors griežās
Offline
wl
08. May 2013, 23:36 #3697

Kopš: 08. Mar 2009

Ziņojumi: 816

Braucu ar: bmw


26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra


Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt.
Offline
NIKSONS
08. May 2013, 23:48 #3698

Kopš: 20. Aug 2005

Ziņojumi: 156

Braucu ar:


08 May 2013, 23:36:30 wl rakstīja:

26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra


Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt.


To es zinu, ka ir uz e46 bija, bet esošajam e60 nestrādā un caur iDrive arī neatradu kā aktivizēt - tāpēc jautāju, vai visiem e60 ir!? Baigā nepieciešamība nav, parkošanās problēmas nesagādā, tik gribu zināt, vai jābūt vai nē...

-----------------
Grāmatu lasījis neesmu, bet viedoklis man ir...
Offline
wl
09. May 2013, 00:07 #3699

Kopš: 08. Mar 2009

Ziņojumi: 816

Braucu ar: bmw


08 May 2013, 23:48:37 NIKSONS rakstīja:

08 May 2013, 23:36:30 wl rakstīja:

26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra


Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt.


To es zinu, ka ir uz e46 bija, bet esošajam e60 nestrādā un caur iDrive arī neatradu kā aktivizēt - tāpēc jautāju, vai visiem e60 ir!? Baigā nepieciešamība nav, parkošanās problēmas nesagādā, tik gribu zināt, vai jābūt vai nē...


Piedod, ne taa sapratu jautaajumu
Nezinaashu gan, taa ir vai nav fiicha. Varbuut var pamekleet kaa vienu no hidden extraam...
Offline
diesel
09. May 2013, 00:10 #3700

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6138

Braucu ar: JG 9

Pašreizējam arī pie R spogulis nekustas. Spogulis, pašaptumšojošais, pielokāmais. Visiem iepriekšējiem gan grozījās pie R. Paskatīšos setingos. Teorētiski ir jāgrozās manuprāt.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo