Online
Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60
Autors | Ziņojums |
protams  | 26. Apr 2013, 12:47 |
#3681
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6009
Braucu ar: NS7
|
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē" 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
Marquise | 28. Apr 2013, 20:14 |
#3682
|
|  Kopš: 10. Jan 2011
No: Talsi
Ziņojumi: 55
Braucu ar: Ugunsbultu :)
| Labvakar,
Ir doma par 5.sērijas E60 pirkšanu, un noskatītajam ir dynamic drive piekare. Iepriekš nav bijusi saskarsme ar dynamic drive, tāpēc gribētu zināt, kam jāpievērš uzmanība, kā vislabāk pārbaudīt, cik labā stāvoklī un cik dārgi remonti varētu būt? Un vispār varbūt labāk meklēt citu auto bez dynamic draiva? Jo daudzi saka, ka dārgi remonti un var baigi iegrābties.. Noskatītais ir 2004.gada. | Offline | | |
Gizu | 28. Apr 2013, 20:42 |
#3683
|
|  Kopš: 15. Jan 2012
No: Limbaži
Ziņojumi: 35
Braucu ar: BMW 530 XD
|
24 Apr 2013, 17:23:21 diesel rakstīja:
Tas pats, gan jau, hidromufte var jau būt ka gaisa mērītājs drusku gļuko, bet ,maz ticams.
24 Apr 2013, 17:10:46 LG rakstīja:
Jautajums e60 530 xd, raustas apgriezieni braucot, piemeram braucu uz kruiza uz taisnas vietas masina ripo labi bet tahometrs skraida no 2000-2300 apriezieniem, itka fiziski to nejuti stipri bet kad ieraugi kaitina :/ Ellas maina nepalidzes,un ja palidzes,tad dazas dienas. Man pasam ir 530xd,brauc uz Cesim sataisi muftu,sanem gadu garantiju un aizmirsti par problemu.Pagajuso rudeni tas joks maksaja 350ls.[ Šo ziņu laboja Gizu, 28 Apr 2013, 20:46:14 ]
| Offline | | |
Murphy  | 28. Apr 2013, 21:08 |
#3684
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
26 Apr 2013, 12:47:33 protams rakstīja:
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē" 
man itkā nav, vai arī nemāku ieslēgt  | Offline | | |
Delerium  | 28. Apr 2013, 22:38 |
#3685
|
|  Kopš: 29. Apr 2004
No: Sigulda
Ziņojumi: 8317
Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio
|
28 Apr 2013, 21:08:41 Murphy rakstīja:
26 Apr 2013, 12:47:33 protams rakstīja:
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Ja beņķi, stūre, utt ar atmiņu tad laikam "bāzē" 
man itkā nav, vai arī nemāku ieslēgt 
nospied spogulja regulaciju uz labo spoguli un ieliec R.  | Online | | |
LINIS  | 28. Apr 2013, 22:55 |
#3686
|
| Kopš: 10. Jun 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2172
Braucu ar:
|
28 Apr 2013, 22:38:47 Delerium rakstīja:
nospied spogulja regulaciju uz labo spoguli un ieliec R. 
Uz labo ir tad, ja auto no karalistes atceļojis! Cik atminos, tad e65 bij uz kreiso-vadītāja spoguli jāpārslēdz tas regulācijas slēdzis..[ Šo ziņu laboja LINIS, 28 Apr 2013, 22:56:10 ] | Offline | | |
dainiiz | 30. Apr 2013, 10:56 |
#3687
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| PAR KVĒPU FILTRA MAZGĀŠANU
ja nu kaadam interesee tad apstaastiisu kaa man gaaja,
Kapeec to visu saaku darīt? ieejot pie I drive raadija ka viss kaartiibaa ar kveepinieku, taadejaadi tikai pliiteeju beedu nezinaadams, tachu jutu, ka ilgterminaa juutams ir jaudas zudums, pakaapeniski tas palika arvien trakaak un trakaak.
Pienāca laiks skatiities kas laaciitim veederaa: Piesleedzos ar DIS un meeginaaju taisiit piespiedu regeneraaciju tachu man tas neizdevaas, jo viens no testa nosaciijumiem ir nedriikst buut paarsniegts pretspiediens, ir noteiktas robezveertiibas, ja taas paarsniedz, tad diemzeel tests nokancaleejas,
Varbuut daziem radiisies jautaajumi kaadeel nenotika regeneraacija. Iemesli visdazaadaakie, pilsetas brauksans, mieriiga brauksana, beigti sensoori utt, tachu manaa gadiijumaa manaa skatiijumaa bija ieildzis beigta termostata rezultaats.
Nosaciijums kad notiek regeneraacija- noteikts degvielas daudzums baakaa, izpluuzu tem ap 260 graadi, un kas manaa gadiijumaa iztruuka dzeseesanas skidruma temp virs 72 graadi, un so temperaturas lielumu nevar dabuut ja ir beigts termostats.
Tad vienaa dienaa man tas apnika, tika nojaukts nost partikulaarais, notiek tas pavisam vienkaarsi, 10 min darbs, 3 skruuves un hamuts no izluudes, paareejaas 3 skruuves atskruuvee peec nonemsanas nost, taa ir vieglaak.
Pirmais meeginaajums- dedzinaat ar degli un nedaudz ar degmaisiijumu, dega labi, kuupeeja traki, saliku visu atpakal, bet rezultaats nekaads, caurpluude tikai nedaudz uzlabojas, rezultaats nekaads.
Otrais meeginaajus- saleeju vinu ar loti kodiigu kjiimiju, atstaaju nostaveeties un saakaas mazgaasana, peec 20 min mazgaasanas paraadijaas caurpluude, tad veel kaadas 20 no vienas no otras puses, un rezlutaats kaut kaads paraadijaas.
Tad sekoja puushana ar gaisu, katra pora tika izpusta, un tad tikai saaka naakt aaraa melnaa zapte, puushana aiznem ilgu laiku, tachu taa ir visnoziimiigaakaa dala, jo tikai taa man izdevaas sodreejus dabuut aaraa.
Beigu faazee buutu labi vinu izzaaveet, lai jaunie kveepi nepieliip tik traki klaat pie partikulaaraa sieninaam.
Saliku atpakal, momentaa juutams, ka auto iet takaa vinam buutu jaaiet, cita skana motooram, un gaitas iipasiibas ir atgriezusaas.
Paldies par uzmaniibu, ja kaadam vajag infoo vai paliidziibu drosi dodat zinu.
p.s vakaraa pabraucot agresiivaak iesleedzaas arii regeneraacija
visu labu un prieciigus sveetkus 
Tīrs kveepinieks izskatiisies šādi tikai baltaaks, uzsvars tiek likts uz "poru" caurrredzamibu un caurpluudi:
[ Šo ziņu laboja dainiiz, 30 Apr 2013, 13:29:28 ] | Offline | | |
Fandulis | 30. Apr 2013, 12:05 |
#3688
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13791
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Tomēr nolēmi tīrīt 
Pēc skrūvju skaita īsti nesapratu kurš ir kurš 
| Offline | | |
|
///Meija | 30. Apr 2013, 12:20 |
#3689
|
|  Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
30 Apr 2013, 10:56:37 dainiiz rakstīja:
PAR KVĒPU FILTRA MAZGĀŠANU
ja nu kaadam interesee tad apstaastiisu kaa man gaaja,
Kapeec to visu saaku darīt? ieejot pie I drive raadija ka viss kaartiibaa ar kveepinieku, taadejaadi tikai pliiteeju beedu nezinaadams, tachu jutu, ka ilgterminaa juutams ir jaudas zudums, pakaapeniski tas palika arvien trakaak un trakaak.
Pienāca laiks skatiities kas laaciitim veederaa: Piesleedzos ar DIS un meeginaaju taisiit piespiedu regeneraaciju tachu man tas neizdevaas, jo viens no testa nosaciijumiem ir nedriikst buut paarsniegts pretspiediens, ir noteiktas robezveertiibas, ja taas paarsniedz, tad diemzeel tests nokancaleejas,
Varbuut daziem radiisies jautaajumi kaadeel nenotika regeneraacija. Iemesli visdazaadaakie, pilsetas brauksans, mieriiga brauksana, beigti sensoori utt, tachu manaa gadiijumaa manaa skatiijumaa bija ieildzis beigta termostata rezultaats.
Nosaciijums kad notiek regeneraacija- noteikts degvielas daudzums baakaa, izpluuzu tem ap 260 graadi, un kas manaa gadiijumaa iztruuka dzeseesanas skidruma temp virs 72 graadi, un so temperaturas lielumu nevar dabuut ja ir beigts termostats.
Tad vienaa dienaa man tas apnika, tika nojaukts nost partikulaarais, notiek tas pavisam vienkaarsi, 10 min darbs, 3 skruuves un hamuts no izluudes, paareejaas 3 skruuves atskruuvee peec nonemsanas nost, taa ir vieglaak.
Pirmais meeginaajums- dedzinaat ar degli un nedaudz ar degmaisiijumu, dega labi, kuupeeja traki, saliku visu atpakal, bet rezultaats nekaads, caurpluude tikai nedaudz uzlabojas, rezultaats nekaads.
Otrais meeginaajus- saleeju vinu ar loti kodiigu kjiimiju, atstaaju nostaveeties un saakaas mazgaasana, peec 20 min mazgaasanas paraadijaas caurpluude, tad veel kaadas 20 no vienas no otras puses, un rezlutaats kaut kaads paraadijaas.
Tad sekoja puushana ar gaisu, katra pora tika izpusta, un tad tikai saaka naakt aaraa melnaa zapte, puushana aiznem ilgu laiku, tachu taa ir visnoziimiigaakaa dala, jo tikai taa man izdevaas sodreejus dabuut aaraa.
Beigu faazee buutu labi vinu izzaaveet, lai jaunie kveepi nepieliip tik traki klaat pie partikulaaraa sieninaam.
Saliku atpakal, momentaa juutams, ka auto iet takaa vinam buutu jaaiet, cita skana motooram, un gaitas iipasiibas ir atgriezusaas.
Paldies par uzmaniibu, ja kaadam vajag infoo vai paliidziibu drosi dodat zinu.
p.s vakaraa pabraucot agresiivaak iesleedzaas arii regeneraacija
visu labu un prieciigus sveetkus 
Tīrs kveepinieks izskatiisies šādi:
Labs, gribetos man ar brīvdienās uzmest aci un patirit | Offline | | |
dainiiz | 30. Apr 2013, 12:25 |
#3690
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
| Skruuvee valaa pie 5 hamutu, pie 7 neskruuvee valaa jo rur chakrs un tad 3 skruuves bundula galaa, no hamuta mauc aaraa uz aizmugures pusi, p.s tikai atstekeree stepseli no temp deveeja | Offline | | |
Fandulis | 30. Apr 2013, 12:30 |
#3691
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13791
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1 
Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.[ Šo ziņu laboja Fandulis, 30 Apr 2013, 12:32:42 ] | Offline | | |
dainiiz | 30. Apr 2013, 12:54 |
#3692
|
|  Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
30 Apr 2013, 12:30:56 Fandulis rakstīja:
Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1 
Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.
nu jaa var arii taa, pirmo reizi neemu taa kaa tu nost, tagad izdomaaju ka nav ko mociities ar augsheejaam skruuveem un jalaiz valaa hamuts. | Offline | | |
Puuchuks  | 03. May 2013, 23:19 |
#3693
|
|  Kopš: 03. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24359
Braucu ar: BMW
| dainiiz vajadzētu apsvērt ciparu, par kādu šo pasākumu būtu gatavs izveikt svešiem e60/61, domāju, ka būtu interesenti | Offline | | |
Bosnija  | 03. May 2013, 23:41 |
#3694
|
|  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 13587
Braucu ar:
|
28 Apr 2013, 20:14:20 Marquise rakstīja:
Labvakar,
Ir doma par 5.sērijas E60 pirkšanu, un noskatītajam ir dynamic drive piekare. Iepriekš nav bijusi saskarsme ar dynamic drive, tāpēc gribētu zināt, kam jāpievērš uzmanība, kā vislabāk pārbaudīt, cik labā stāvoklī un cik dārgi remonti varētu būt? Un vispār varbūt labāk meklēt citu auto bez dynamic draiva? Jo daudzi saka, ka dārgi remonti un var baigi iegrābties.. Noskatītais ir 2004.gada.
man līdzīga doma, nesitiet  | Offline | | |
Kaross  | 04. May 2013, 01:09 |
#3695
|
|  Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4471
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
30 Apr 2013, 12:30:56 Fandulis rakstīja:
Detaļa Nr.3 es tā saprotu, jo uz brīdi iedomājos, ka ņēmi nost Nr.1 
Es bik savādāk, atskrūvēju pašu bunduli, noņemot no gumijām izplūdi(vieglāk skrūvēt), nomainot blīves ~10 Ls Sensonā un skrūves, garums skrūvēm 30mm jo der un īsākas. Vajag muciņu uz 13 un uzmetamo uz 13.
Kvēpu filtrs ir detaļa nr.1.
Jo tikai tam nāk trubas abās pusēs, lai redzētu diferenciālspiedienu un arī temperatūras devējs. Nr.3. ir katalizators.
un Kvēpu filtrs vienmēr būs pie dzinēja. Tālāk jau nāk katalizators.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Fandulis | 04. May 2013, 02:08 |
#3696
|
| Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13791
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Viss jau izdarīts un motors griežās  | Offline | | |
|
wl | 08. May 2013, 23:36 |
#3697
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 816
Braucu ar: bmw
|
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt. | Offline | | |
NIKSONS  | 08. May 2013, 23:48 |
#3698
|
|  Kopš: 20. Aug 2005
Ziņojumi: 156
Braucu ar:
|
08 May 2013, 23:36:30 wl rakstīja:
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt.
To es zinu, ka ir uz e46 bija, bet esošajam e60 nestrādā un caur iDrive arī neatradu kā aktivizēt - tāpēc jautāju, vai visiem e60 ir!? Baigā nepieciešamība nav, parkošanās problēmas nesagādā, tik gribu zināt, vai jābūt vai nē...
----------------- Grāmatu lasījis neesmu, bet viedoklis man ir... | Offline | | |
wl | 09. May 2013, 00:07 |
#3699
|
| Kopš: 08. Mar 2009
Ziņojumi: 816
Braucu ar: bmw
|
08 May 2013, 23:48:37 NIKSONS rakstīja:
08 May 2013, 23:36:30 wl rakstīja:
26 Apr 2013, 12:24:23 NIKSONS rakstīja:
Kā ir ar labo atpakaļskata spoguli - visiem e60 viņš novirzās uz leju (kad spoguļu regulēšanai pārslēdzamā poga ir uz kreiso pusi) ieslēdzot atpakaļgaitu? Vai, tā ir papildus ekstra 
Tā ir ne tikai e60, bet arī citiem, piemēram e9x, Mercedess. Ērta lieta pie ceļa malu ar grāvi vai apmaļu parkošanās. Ja nepatīk, tad ērti atslēgt.
To es zinu, ka ir uz e46 bija, bet esošajam e60 nestrādā un caur iDrive arī neatradu kā aktivizēt - tāpēc jautāju, vai visiem e60 ir!? Baigā nepieciešamība nav, parkošanās problēmas nesagādā, tik gribu zināt, vai jābūt vai nē...
Piedod, ne taa sapratu jautaajumu 
Nezinaashu gan, taa ir vai nav fiicha. Varbuut var pamekleet kaa vienu no hidden extraam... | Offline | | |
diesel  | 09. May 2013, 00:10 |
#3700
|
|  Kopš: 31. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6138
Braucu ar: JG 9
| Pašreizējam arī pie R spogulis nekustas. Spogulis, pašaptumšojošais, pielokāmais. Visiem iepriekšējiem gan grozījās pie R. Paskatīšos setingos. Teorētiski ir jāgrozās manuprāt. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|